Jump to content

SHOEI - Discutii Generale


zîmbesc
 Share

Recommended Posts

Pai si care sunt atuurile ei atunci? Cui i-am zis ca imi iau shoei xr 1100 au zis ca e foarte buna. Intradevar am depistat pe unde circula aerul de e zgomotoasa. Circula prin spate pe lateral , daca ridic de umeri si lipesc casca de cocoasa si nu mai permit aerului sa iasa devine brusc foarte silentioasa. D'aia zic cred ca o sa rezolve treaba asta cand iau whisper kit-ul pe care il pun doar la drumuri lungi si pentru aerisire deschid aerisirile de sus. Imi place ca nu ma coc in ea chiar daca e cald.

Edited by Hds Sergiu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Atuurile sunt greutatea,compozitia castii,looku dar in primul rand platesti numele brandului.In trecut shoei si arai au avut cele mai avansate smecherii in materie de casti, au fost si printre primii mari producatori din lume, vreo 50/60ani de activitate.

Link to comment
Share on other sites

Da pai cred ca e solutia cea mai buna , avand in vedere ca imi place f4i ca e sport touring si chiar nu imi rupe spatele si e si sportiva, dar parbrizul ala mi se pare putin prost conceput, cel putin pentru mine ca sunt inalt, nu stiu pentru altii. Invat si eu cum stau treburile din mers.

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, nu cunosc mai multe modele decat ceea ce am purtat pana acum (numai cu cagula), dar ca si zgomot, comparand GT-Air cu Nolan N87 achizitionata aseara pentru pasagera si mers cu ea astazi dimineata, sa nu va ganditi ca SHOEI-ul este ca "linistea" dintr-o biblioteca si Nolan-ul ca zgomotul produs de tren, dimpotriva, mi se par unpic la fel cu un mic avantaj pentru SHOEI si ca confort, atat.

Sa nu mai zic de diferenta de pret dintre cele doua avand aproape aceleasi dotari....

 

Motocicleta folosita este cea din profil cu parbrizul original (tot vantul in casca).

Edited by george_p
Link to comment
Share on other sites

M-am dat cu chin curtain , nu mi se pare nicio diferenta fata de fara, probabil din cauza parbrizului. Intradevar whisper kit-ul isi face treaba si devine mai silentioasa, nu mai e asa rau dar e mare chin la bagat si scos casca. Combinatia parbriz f4i double bubble + shoei + 1.88 inaltime nu e prea buna, chiar si cu whisper kit

Link to comment
Share on other sites

Da, si imi iese pe la ceafa prin dreapta... pe acolo face zgomot.Daca merg cu gsxr-ul sau stau in picioare pe a mea dispare vajaitul. Pana in 130-150 mi se pare inutil parbrizul asta al meu

Edited by Hds Sergiu
Link to comment
Share on other sites

Singura solutie e sa dai jos parbrizul si sa iei unul mult mai inalt.

 

mihaiand, nakedurile sunt cele mai prietenoase cu castile, pentru ca aerul care vine in casca e curat, ca sa zic asa.

La un naked fara parbriz nu ai turbulente si alte probleme care sunt cauzate de carene si parbriz.

Edited by FadeToBlack
Link to comment
Share on other sites

Pai nu mai aud nimic daca merg in picioare , e chiar silentios. Dar parbrizu' imi face probleme, oricum fara whisper kit la drum lung e chin, asa daca bag si niste casti in urechi e chiar ok. Nu stiu daca am cum sa las parbrizu' mai jos, mai inalt nu vreau.

Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu tu nu poti ajusta parbrizul, asa ca ori iei unul mai jos ori unul mai inalt. Daca iti iei unul mai jos nu te ajuta atat de mult la viteza, spargi mai mult aer cu corpul. Daca iei unul mai inalt cred ca nu o sa mai redirectioneze aerul sub casca, ci peste.

 

PS: Mai e o solutie. Ia un deflector si pune-l pe parbrizul actual.

Edited by FadeToBlack
Link to comment
Share on other sites

E cam sf ce spui, gsxr are geamul mai mic si mai jos ca si pozitie decat f4, deci trebuie sa ai o pozitie cat mai aproape cu casca de rezervor ca sa risipesti aerul care vine direct in casca.

Link to comment
Share on other sites

Nu știu de ce va tot chinuiți cu 1100 alea...sunt de concepție vecher și e normal sa fie gălăgioase. . În plus au 8 aerisiri...cine vrea silențiozitate poate opta pentru Qwest. Eu când am comandat Xsp 3 am fost atenționat de o eventuala necesitate de a purta dopuri de urechi...sincer sa fiu...acum după ce am purtat-o în condiții mixte pot spune ca nu se compara cu nimic ca și silențiozitate.

Link to comment
Share on other sites

E de fapt pe dos. Turbulentele in casca, zgomotele nasoale si vantul excesiv, apar din cauza ca parbrizul ii da un debit mare de aer fix sub casca. Daca ai parbrizul mai jos aceeasi cantitate se duce mai mult si inspre piept, si ca rezultat ai mai putin aer care izbeste casca. Si, evident, zgomotul scade.

 

Cum am mai zis si mai devreme, si a experimentat si colegul, daca te ridici pe scarite primesti aer curat. Daca tot exista zgomot in casca, e clar de la parbriz.

 

Eu am patit-o pe pielea mea cu trei parbrize. Cand esti inalt, aproape de 1.90, iti trebuie un parbriz super inalt ca sa iti arunce aerul peste casca si nu sub ea, cum se intampla in cazul asta. Chiar si asa, din cauza diferentei de presiune care apare intre parbriz si casca, problemele cu zgomotul excesiv in casca pot continua.

 

Ca o ultima adaugire, pe Kawasaki ZX-10R nou exista niste gauri in parbriz tocmai pentru a ajuta la eliminarea turbulentelor in casca. Ar putea fi si asta o rezolvare pentru parbrizele actuale, doar ca apare riscul de a le inrautati si mai mult performantele.

Edited by FadeToBlack
Link to comment
Share on other sites

Ce am zis eu e altceva fata de ce intelegi tu. Nu toti merg cu pieptul pe rezervor; asta e un scenariu irelevant pe strada cand te plimbi. Daca nu esti inalt vei intelege mai greu ce spun.

 

Un parbriz e facut pentru o persoana de o anumita inaltime si "volum". Unul mic si jos se preteaza pentru cineva de inaltime mica si scund.

Daca esti inalt, ca el sa arunce aerul peste casca, trebuie sa fie adaptat corespunzator dimensiunilor.

 

Cand astea doua nu se pupa apar probleme de genul celor intalnite de coleg. Zgomotul ala din video e fix la ceea ce te poti astepta cand ai parbrizul prea mic.

 

Intr-un drum de vreo 400km, cu dopuri in urechi, ma enerva parbrizul de l-am inclinat mult inspre mine ca sa pot ajunge acasa fara sa innebunesc.

Edited by FadeToBlack
Link to comment
Share on other sites

Eu am 1.88 si tot aerul mi-l arunca direct in casca . Daca stau cu spatele drept pe motor aerul imi bate in piept si scade zgomotul semnificativ. Daca ma ridic in picioare pe scarite zgomotul dispare. Daca ma las cu pieptul pe rezervor zgomotul se diminueaza. Daca stau in pozitie normala pentru viteza 10-150 km la ora tot aerul din parbriz imi bate in zona gat - casca. Prin urmre imi intra aer pe dedesubt si iese prin spatele castii pe la ceafa , acolo se creeaza un vajait de ma sparge la urechi fara whisper kit. Cu whisper kit e mult mai ok dar tot se aude. In fine , am dus discutia asta prea departe ca pana la urma nu e de vina casca, e chiar ok. Overpriced dar e de calitate.

Link to comment
Share on other sites

Ce ai scris acum este adevarat, se intampla la majoritatea pers scunde/inalte, daca vrei liniste te apleci pe rezervor, cu cat esti mai inalt cu atat suferi mai mult pe mobre care au fost proiectate pt pers pana in 1,70 si ceva.

Link to comment
Share on other sites

Fac icter dacă mai citesc treburi gen " overpriced " ... scump sau altceva legat de preț...faptul ca cineva nu își permite un produs nu îl face mai scump. ..poate doar exclusivist. AGV la care plătești culoarea nu e overpriced, Schubert care oferă căști grele și voluminoase nu e scump :)))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...