Jump to content
zÎmbesc

SHOEI - Discutii Generale

Recommended Posts

Nu știu de ce va tot chinuiți cu 1100 alea...sunt de concepție vecher și e normal sa fie gălăgioase. . În plus au 8 aerisiri...cine vrea silențiozitate poate opta pentru Qwest. Eu când am comandat Xsp 3 am fost atenționat de o eventuala necesitate de a purta dopuri de urechi...sincer sa fiu...acum după ce am purtat-o în condiții mixte pot spune ca nu se compara cu nimic ca și silențiozitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E de fapt pe dos. Turbulentele in casca, zgomotele nasoale si vantul excesiv, apar din cauza ca parbrizul ii da un debit mare de aer fix sub casca. Daca ai parbrizul mai jos aceeasi cantitate se duce mai mult si inspre piept, si ca rezultat ai mai putin aer care izbeste casca. Si, evident, zgomotul scade.

 

Cum am mai zis si mai devreme, si a experimentat si colegul, daca te ridici pe scarite primesti aer curat. Daca tot exista zgomot in casca, e clar de la parbriz.

 

Eu am patit-o pe pielea mea cu trei parbrize. Cand esti inalt, aproape de 1.90, iti trebuie un parbriz super inalt ca sa iti arunce aerul peste casca si nu sub ea, cum se intampla in cazul asta. Chiar si asa, din cauza diferentei de presiune care apare intre parbriz si casca, problemele cu zgomotul excesiv in casca pot continua.

 

Ca o ultima adaugire, pe Kawasaki ZX-10R nou exista niste gauri in parbriz tocmai pentru a ajuta la eliminarea turbulentelor in casca. Ar putea fi si asta o rezolvare pentru parbrizele actuale, doar ca apare riscul de a le inrautati si mai mult performantele.

Edited by FadeToBlack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fadeto parbrizul are rolul sa arunce aerul peste casca nu ce spui tu....Daca stai drept il ei tot in mufa,piept....pe sub casca....la sub brat

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce am zis eu e altceva fata de ce intelegi tu. Nu toti merg cu pieptul pe rezervor; asta e un scenariu irelevant pe strada cand te plimbi. Daca nu esti inalt vei intelege mai greu ce spun.

 

Un parbriz e facut pentru o persoana de o anumita inaltime si "volum". Unul mic si jos se preteaza pentru cineva de inaltime mica si scund.

Daca esti inalt, ca el sa arunce aerul peste casca, trebuie sa fie adaptat corespunzator dimensiunilor.

 

Cand astea doua nu se pupa apar probleme de genul celor intalnite de coleg. Zgomotul ala din video e fix la ceea ce te poti astepta cand ai parbrizul prea mic.

 

Intr-un drum de vreo 400km, cu dopuri in urechi, ma enerva parbrizul de l-am inclinat mult inspre mine ca sa pot ajunge acasa fara sa innebunesc.

Edited by FadeToBlack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai 1.90, stai si drept parbrizul ala e irelevant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am 1.88 si tot aerul mi-l arunca direct in casca . Daca stau cu spatele drept pe motor aerul imi bate in piept si scade zgomotul semnificativ. Daca ma ridic in picioare pe scarite zgomotul dispare. Daca ma las cu pieptul pe rezervor zgomotul se diminueaza. Daca stau in pozitie normala pentru viteza 10-150 km la ora tot aerul din parbriz imi bate in zona gat - casca. Prin urmre imi intra aer pe dedesubt si iese prin spatele castii pe la ceafa , acolo se creeaza un vajait de ma sparge la urechi fara whisper kit. Cu whisper kit e mult mai ok dar tot se aude. In fine , am dus discutia asta prea departe ca pana la urma nu e de vina casca, e chiar ok. Overpriced dar e de calitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ai scris acum este adevarat, se intampla la majoritatea pers scunde/inalte, daca vrei liniste te apleci pe rezervor, cu cat esti mai inalt cu atat suferi mai mult pe mobre care au fost proiectate pt pers pana in 1,70 si ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fac icter dacă mai citesc treburi gen " overpriced " ... scump sau altceva legat de preț...faptul ca cineva nu își permite un produs nu îl face mai scump. ..poate doar exclusivist. AGV la care plătești culoarea nu e overpriced, Schubert care oferă căști grele și voluminoase nu e scump :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui adaptate produsele dupa clienti, nu invers...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi ce aplicati pe viziera pentru a aluneca picaturile de ploaie ?

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-are rost sa dai e scump sprayu(15e) iar dupa ce cureti viziera de goange trebe sa dai din nou, in cazul in care locuiesti in Anglia poate se merita.Produsul era pe site la louis, nu mai retin numele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum sa nu merite? Eu unul nu am folosit, insa m-a prins de cateva ori ploaia si mai aveam 2-3 sute de km in fata, mi-ar fi prins foarte bine orice solutie care sa ma faca sa vad ceva. Plus ca, dai cu sprayul atunci cand incepe ploaia (si nu sunt insecte), nu e trebuie sa dai tot timpul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi ce aplicati pe viziera pentru a aluneca picaturile de ploaie ?

Viteza + intors capul intro parte si apoi in cealalata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viteza + intors capul intro parte si apoi in cealalata.

Pentru asta iti trebuie minim 130 km/h :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda, nu functioneaza nici la viteza daca era deja plina de insecte si te-a prins ploaia...

eu zic ca 15 euro pentru o buna vizibilitate nu-i un capat de tara. De ceara ati auzit, stiti ceva ca ar functiona ?

 

si....130, incepator, pe ploaie, + pasager...nu mere :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ar fi bune si produsele care se aplica la detailing auto pe geamurile masinilor sau pe caroserie - wet coat gyeon

post-15203-0-50117200-1467741100_thumb.jpeg

Edited by alecsutzyu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cu viziera transparenta n-am avut nicio treaba pe ploaie, chiar si cu aia fumurie am reusit sa vad ok... fara nicio solutie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti,

 

Vreau sa imi cumpar o casca si am vazut pe olx Shoei NXR-uri noi la 300-400 euro. Vreau sa va intreb daca e posibil sa fie fake-uri, avand in vedere ca pe fc-moto sunt de la 500-600 euro?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am auzit de modelele shoei sa fie fake, 500/600e e pret de lista model gen replica spider man etc....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am luat NXR de pe FC-Moto cu 420 euro (cu viziera clara si inca una dark smoke care e 60 de euro pe site), asa ca nu mi-as face griji ca e prea mic pretul de pe OLX.

LE: de pe louis am luat :D

Edited by Starcream

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erau la oferta NXR sub 400 de euro in iarna, daca retin bine. La grafice (si casti) produse cu ceva ani in urma erau mega reducerile.


Daca vrei sa dai atatia bani pe una ia-o dintr-un magazin sa ai garantie la ea. Nu se stie cand si daca vei avea nevoie de ceva de inlocuit.

(Exemplu concret de garantie: are prietena o modulara la care unul din pinurile de metal are joc; vreau sa o trimit la garantie sa o schimbe/rezolve ei fara sa desfac eu suruburile de la interior, sa risc sa stric ceva, si sa raman cu buza umflata dupa si cu garantia invalidata.)

Edited by FadeToBlack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...