Sari la conținut

Ce ai invatat din accidentul tau ? Cauze, descriere, mentalitate..


dj.marten
 Share

Postări Recomandate

Lectie dupa accident : Drumurile in Romania sunt de rahat !!


linie-de-tramvai.jpg

Nu am o poza originala sa va arat dar in Botosani pe un drum principal este o linie de tramvai abandonata unde sina a fost scoasa si a ramas un canal de fier in care incape perfect o roata de scuter sau roata de pe fata la motocicleta mea .

 

La 40 km/h am intrat cu roata in canal dupa ce m-am ferit de o masina parcata aiurea.

Roata a derapat in canal ,am pierduc controlul motocicletei si m-am rasturnat pe contrasens ,norocul meu este ca nu venea nici o masina.

Pagubele au fost minore iar eu m-am ales doar cu zgarieturi si mana sclintita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 252
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Marten,daca am inteles bine accidentul tau a avut loc incercand sa te repliezi in coloana, pe banda ta de mers.

Daca e asa, asta a fost si impresia mea intr o "forja"stradala (rara, de altfel, la mine) de anul trecut : cea mai delicata manevra era replierea in coloana dupa depasiri cu diferenta mare de viteza fata de vehiculele depasite, atunci cand venea ceva din fata. Palpitant era ca trebuia intai franat puternic, oarecum egalizata viteza cu a coloanei si apoi intrat intre masini. Evident ca nu prea poti frana si vira deodata, deci dura putin timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut parte de o incatare de minte ca sa zic asa.

Anu trecut, prin octombrie, plecasem spre brasov. la iesire din ploiesti, dupa niste semafoare, vad io libera banda a2a si trag de acceleratie.

am cascat ochii la masinile dupa banda 1, numai masinii din capul coloanei nu i-am dat importanta. bineinteles ca acesta s-a trezit sa traga brusc de volan, sa schimbe banda/sa intoarca...habar nu am ce a vrut el sa faca acolo. eu aveam ceva km/h, am trantit franele, bineinteles ca spatele s-a blocat( aveam un supercorsa destul de uzat) si am mers asa taras vreo 42 de m(masuratoare oficiala, nu de la mn din burta) fiindu-mi teama ca daca intru in lateral ma arunca in niste stalpi de pe scuarul dintre sensuri, nici prin dreapta nu puteam sa ma strecor, asa ca am hotarat sa ma infig in fundu lui. Nu mi-a fost teama de nimic altceva decat de pasagera care o aveam in spate. La impact m-am aplecat putin, s-o las pe ea sa zboare(in fata nu mai era nici un obstacol gen masini, stalpi sau mai stiu io ce de care sa loveasca). eu am lovit cu casca portbagajul masinii, a inceput o succesiune de cer/ pamant si tot asa, m-am lovit cu casca de asfalt, s-a rupt filmu pt o secunda, am dat sa ma ridic, dar am picat iar in genunchi. intr-un final m-am ridicat, am fugit spre pasagera, care spre uimirea mea, nu a avut nici o zgarietura(in ciuda faptului ca nu avea costum). Eu m-am ales cu un cot si un genunchi nu prea flexibil, si cu motoru avariat destul de rau, inclusiv cadru stramb. Bineinteles ca politia mi-a suspendat carnetul pe motiv ca eu sunt vinovat fiindca nu am resp distanta de siguranta, fiindca soferul si cei 4 din masina au declarat ca ei erau pe banda aceea de la bun inceput....romanica..

Oricum acum m-am invatat minte! cand am pasager merg batraneste, nu ma mai tin de acrobatii, iar la capitolu viteza, clar nu mai inclestez mana pe acceleratie pana nu ma vad macar pe DN...

Sper sa ia aminte si altii la patania mea, din care zic io ca am scapat ff ieftin tinand cont de viteza/incident.Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@dj,marten, nu ai spus ce vechime aveai pe motor cind s-a intamplat accidentul?

Dupa cum povestesti si dinamica accidentului probabil ca erai incepator..

PS:Nu stiu de ce, dar dupa descrierea felului cum mergea cel cu ADV pare a fi Ianachim :D, dar poate ma insel..

Important este ca mai poti trage concluzii, puteai fi mort demult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am invatat ca trebuie sa fiu muuuult mai atent decat credeam deoarece niciodata nu este de ajuns, bine ca ma pot gandi la urmatoarea :)

Asta de aici e...: www.motociclism.ro/forum/index.php?/topic/690927-n-am-crezut-vreodata/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marten,daca am inteles bine accidentul tau a avut loc incercand sa te repliezi in coloana, pe banda ta de mers.

Daca e asa, asta a fost si impresia mea intr o "forja"stradala (rara, de altfel, la mine) de anul trecut : cea mai delicata manevra era replierea in coloana dupa depasiri cu diferenta mare de viteza fata de vehiculele depasite, atunci cand venea ceva din fata. Palpitant era ca trebuia intai franat puternic, oarecum egalizata viteza cu a coloanei si apoi intrat intre masini. Evident ca nu prea poti frana si vira deodata, deci dura putin timp.

chiar asa a fost, s-a intamplat la replierea pe banda mea de mers. am vazut audi-ul abia cand am ajuns in dreptul cabinei tirului- big surprise. nu aveam eu mare experienta dar cred ca franarea a inceput cam dupa ce am reusit sa ma indrept. cand am stiut ca o sa lovesc masina din fata am mai avut timp doar sa iau instinctiv putin dreapta ca sa nu ma arunce pe mijlocul drumului, ci pe margine. a fost o mica diferenta.... intre ce s-a intamplat si ceea ce s-ar fi putut intampla...

 

@dj,marten, nu ai spus ce vechime aveai pe motor cind s-a intamplat accidentul?

Dupa cum povestesti si dinamica accidentului probabil ca erai incepator..

PS:Nu stiu de ce, dar dupa descrierea felului cum mergea cel cu ADV pare a fi Ianachim :D, dar poate ma insel..

Important este ca mai poti trage concluzii, puteai fi mort demult!

aveam si il am si acum un KAWASAKI ZR7S/ 2002. Experienta atunci - 1 an adica exact dupa perioada in care incepi sa prinzi incredere si sa te dai la ea. despre tipul cu BMW stiu doar ca acelasi politai care mi-a intocmit mie procesul verbal, ii luase lui permisul cu 30 40 de minute inainte pt. ca il prinsese depasind pe un viaduct - repet pe Valea Oltului si mi-a zis de faza asta. deci daca banuiesti cine e tipul, poti sa il intrebi aspectul asta cu permisul. oricum pe mine m-a impresionat cum mergea - se ridica in scari, baga mana in gaz si reusea sa depaseasca si sa ffraneze la limita - al dracu ce demaraj si ce frane avea motoru" ala...

 

chiar asa a fost, s-a intamplat la replierea pe banda mea de mers. am vazut audi-ul abia cand am ajuns in dreptul cabinei tirului- big surprise. nu aveam eu mare experienta dar cred ca franarea a inceput cam dupa ce am reusit sa ma indrept. cand am stiut ca o sa lovesc masina din fata am mai avut timp doar sa iau instinctiv putin dreapta ca sa nu ma arunce pe mijlocul drumului, ci pe margine. a fost o mica diferenta.... intre ce s-a intamplat si ceea ce s-ar fi putut intampla...

 

aveam si il am si acum un KAWASAKI ZR7S/ 2002. Experienta atunci - 1 an adica exact dupa perioada in care incepi sa prinzi incredere si sa te dai la ea. despre tipul cu BMW stiu doar ca acelasi politai care mi-a intocmit mie procesul verbal, ii luase lui permisul cu 30 40 de minute inainte pt. ca il prinsese depasind pe un viaduct - repet pe Valea Oltului si mi-a zis de faza asta. deci daca banuiesti cine e tipul, poti sa il intrebi aspectul asta cu permisul. oricum pe mine m-a impresionat cum mergea - se ridica in scari, baga mana in gaz si reusea sa depaseasca si sa ffraneze la limita - al dracu ce demaraj si ce frane avea motoru" ala...

si daca unii posesori de adv. citesc cumva topicul asta si incep sa se simta excitati, haideti sa le mai gadil un pic clitorisul : deci tin minte si acum cand baga ala mana in gaz, sforaia al dracu parca era calu" lu" Harap Alb cand manca jar din tava. plus ca mai am un tovaras cu un Adv. ( pe care am mers foarte putin) si am ramas impresionat cum poate o namila ca asta sa intre asa in curbe. Sper ca v-ati udat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

. despre tipul cu BMW stiu doar ca acelasi politai care mi-a intocmit mie procesul verbal, ii luase lui permisul cu 30 40 de minute inainte pt. ca il prinsese depasind pe un viaduct - repet pe Valea Oltului si mi-a zis de faza asta. deci daca banuiesti cine e tipul, poti sa il intrebi aspectul asta cu permisul. oricum pe mine m-a impresionat cum mergea - se ridica in scari, baga mana in gaz si reusea sa depaseasca si sa ffraneze la limita - al dracu ce demaraj si ce frane avea motoru" ala...

. deci tin minte si acum cand baga ala mana in gaz, sforaia al dracu parca era calu" lu" Harap Alb cand manca jar din tava. plus ca mai am un tovaras cu un Adv. ( pe care am mers foarte putin) si am ramas impresionat cum poate o namila ca asta sa intre asa in curbe. Sper ca v-ati udat...

99% este Ianachim, chiar o sa-l intreb de permis, dar parca l-a avut suspendat si el.. :crack:

Concluzia:vorba lui DanCata..nu va mai puneti cu 1200GS ADV :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

99% este Ianachim, chiar o sa-l intreb de permis, dar parca l-a avut suspendat si el.. :crack:

Concluzia:vorba lui DanCata..nu va mai puneti cu 1200GS ADV :D

ce sa facem dom-le, fiecare cu ce are. eu aveam 750 cc el 1200 cc. nebunia e mare... ca sa nu mai zic ca acum 2 ani am alergat de mi-a iesit limba prin Serbia, Bosnia Croatia si retur dupa un tovaras cu un intruder. un piston( 900 cc) de-al lui era mai mare decat tot motoru" meu. parca eram pechinez pe langa cainele lup in plm !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dj,marten, nu ai spus ce vechime aveai pe motor cind s-a intamplat accidentul?

Dupa cum povestesti si dinamica accidentului probabil ca erai incepator..

PS:Nu stiu de ce, dar dupa descrierea felului cum mergea cel cu ADV pare a fi Ianachim :D, dar poate ma insel..

Important este ca mai poti trage concluzii, puteai fi mort demult!

am avut poveste pe valea oltului dar nu sunt singurul cu adv cu permisul "luat" pe acolo la depasire pe linie continua....

deci nu bag mana in foc ca eu "futui"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut poveste pe valea oltului dar nu sunt singurul cu adv cu permisul "luat" pe acolo la depasire pe linie continua....

deci nu bag mana in foc ca eu "futui"

nu ne grabim cu concluziile. eu cu respectivul am vb 30 e secunde din mers. mi-a zis ca merge la Buc. si sa oprim in primul Lukoil pe dreapta atat! daca citesti bine, permisul respectivului, din cate mi-s spus politaiul( avea un logan normal de politie, nu MCV) a fost ridicat pt. ca a depsit pe pod. daca ai stil agresiv, te ridici in scari si pui mana streasina la ochi ca sa scrutezi zarea( nu am inteles de ce ), faci depasiri megariscante si ti-a fost ridicat permisul pt depasire pe pod pe V. Oltului se poate sa fi tu, daca nu , nu. oricum nu are nici o treaba tipul cu BMW_UL ca am fost eu flayer si am cazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar asa a fost, s-a intamplat la replierea pe banda mea de mers. am vazut audi-ul abia cand am ajuns in dreptul cabinei tirului- big surprise. nu aveam eu mare experienta dar cred ca franarea a inceput cam dupa ce am reusit sa ma indrept. cand am stiut ca o sa lovesc masina din fata am mai avut timp doar sa iau instinctiv putin dreapta ca sa nu ma arunce pe mijlocul drumului, ci pe margine. a fost o mica diferenta.... intre ce s-a intamplat si ceea ce s-ar fi putut intampla...

si daca unii posesori de adv. citesc cumva topicul asta si incep sa se simta excitati, haideti sa le mai gadil un pic clitorisul : deci tin minte si acum cand baga ala mana in gaz, sforaia al dracu parca era calu" lu" Harap Alb cand manca jar din tava. plus ca mai am un tovaras cu un Adv. ( pe care am mers foarte putin) si am ramas impresionat cum poate o namila ca asta sa intre asa in curbe. Sper ca v-ati udat...

 

Mai, stai un pic, tota lumea si-o mai ia, dar sa ne simtim "uzi" si gidilati la "clitoris" ca sforaia mobra l'u ala cind tu cadeai de mai era un pic si treceai dincolo, iar Harap Alb a ramas fara permis, ca a depasit tot- pina si linia continua, nu prea cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, stai un pic, tota lumea si-o mai ia, dar sa ne simtim "uzi" si gidilati la "clitoris" ca sforaia mobra l'u ala cind tu cadeai de mai era un pic si treceai dincolo, iar Harap Alb a ramas fara permis, ca a depasit tot- pina si linia continua, nu prea cred.

domnu " Contabil nu ai inteles exact ce am vrut sa spun. ma refeream strict la posesorii de Adventure. pe ei ii intrebam daca s-au udat.

P.S. Mi-as lua un Adventure... astept sa ia mama pensia !!!

 

nu ne grabim cu concluziile. eu cu respectivul am vb 30 e secunde din mers. mi-a zis ca merge la Buc. si sa oprim in primul Lukoil pe dreapta atat! daca citesti bine, permisul respectivului, din cate mi-s spus politaiul( avea un logan normal de politie, nu MCV) a fost ridicat pt. ca a depsit pe pod. daca ai stil agresiv, te ridici in scari si pui mana streasina la ochi ca sa scrutezi zarea( nu am inteles de ce ), faci depasiri megariscante si ti-a fost ridicat permisul pt depasire pe pod pe V. Oltului se poate sa fi tu, daca nu , nu. oricum nu are nici o treaba tipul cu BMW_UL ca am fost eu flayer si am cazut.

daca tu esti tipul cu BMW da-mi de stire poate bem o bere. Nu pot stii 1000% ca a fost sau nu Adventure. mie asa mi s-a parut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM DESCHIS UN NOU TOPIC IN :MOTOCICLIST IN ROMANIA/SOCIAL SI POLITICA :

FIGHT CLUB - TOPICUL UNDE VA INVIT SA NE DAM IN CAP IN MOD ORGANIZAT, LASAND TOPICURILE LIBERE, FARA A MAI PLICTISI PE ALTII CU RAZBOAIELE NOASTRE PERSONALE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ce razboaie ai tu de dus?

cred ca nu m-am facut inteles. ce razboaie as putea sa am de dus? e abia a doua zi de cand scriu pe forum. ideea e ca aceia care intra in contradictie sa se mute, daca doresc pe FIGHT CLUB, sa polemizeze acolo cat vor si pe orice tema fara sa mai ocupe aiurea topicuri creeate pentru cu totul si cu totul alte discutii. mi s-a intamplat sa citesc ceva despre abordarea curbelor sa sa vad cum doi useri incep sa se contreze pe diverse teme generand discutii ce nu isi aveau rostul acolo.Acum au posibilitatea sa o faca fara sa mai deranjeze pe cineva si probleme asa cred ca exista pe foarte multe topicurile. asta era ideea nu ca as avea eu vreun razboi de dus, iar tu, ca moderator, ma asteptam sa o intelegi corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat-o pe E85, in ianuarie. am plecat de la un semafor (de pe centura orasului) si in, nu stiu, 30 de metri (ca na, fiecare i-a dat ca pe centura) s-a hotarat ala din fata sa lipeasca pedala de frana de radiator, ca a observat ca pe dreapta in sensul de mers era MCV-ul de militie. vad ca toata lumea zice cu ce a scapat, eu am scapat cu 210 ron dati in 48 de ore, ghidonul indoit - nu tare, casca zgariata, o gaura in geaca si inca imi mai cumpar de la farmacie diverse pt umarul drept. greseala... mea, ca n-am pastrat distanta. desi ma gandesc ca s-a trezit soferul din mine, nu motociclistul, de am blocat spatele. pacat ca experienta se castiga si asa. hai cu vara!

S-a dat unul cu conserva de 3 ori peste cap, ca sa nu-l ia radaru' .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El e ma, tu nu-ntelegi?

Mersul in picioare pe viraje si depasitul tot in picioare pe scarite le-a si brevetat la O.S.I.M :crack:

PS:Ianakime,..ce exemplu dai tu ma la copchii astia? :eek:

 

luv man

nu stiu care si cum fu"

 

da ceva e de invatat

 

CAND VEZI UN GSA .....ABTINE TE :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine-i simplu, cind mai vad un ciine/haita in departare, frinez pina ajung la el, dupa care accelerez cit sa treaca roata din fata, apoi ambreaj pina trece si spatele .... si in principiu scapi fara cazatura.

Eu am o tehnica si mai buna. Daca ma prinde cutremurul la etajul 10 si pica cladirea, eu o sa stau pe o bucata de planseu in cadere libera si o sa ma uit in jos si cand o sa mai fie cca 1m pana la pamant sar in sus si e ca si cum as sari de la 1 metru :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primele căzături (vreo cinci) m-au ajutat să înțeleg de ce nu este bine să mergi fără echipament complet (acum nu mai ies nici pe moped fără cască, cizme și costum).

 

Următoarele cinci m-au ajutat să înțeleg că nu este foarte bine să mergi cît poți de tare printre mașini, mai ales dacă plouă.

 

Trînta pe care mi-a aplicat-o un tip cu o Fabia care a intrat pe contrasens m-a ajutat să înțeleg că în trafic se pot întîmpla chestii total neprevăzute și complet înafara controlului nostru, indiferent de cît de preventiv mergem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...