Pirate13 Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Lectie dupa accident : Drumurile in Romania sunt de rahat !! Nu am o poza originala sa va arat dar in Botosani pe un drum principal este o linie de tramvai abandonata unde sina a fost scoasa si a ramas un canal de fier in care incape perfect o roata de scuter sau roata de pe fata la motocicleta mea . La 40 km/h am intrat cu roata in canal dupa ce m-am ferit de o masina parcata aiurea. Roata a derapat in canal ,am pierduc controlul motocicletei si m-am rasturnat pe contrasens ,norocul meu este ca nu venea nici o masina. Pagubele au fost minore iar eu m-am ales doar cu zgarieturi si mana sclintita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Marten,daca am inteles bine accidentul tau a avut loc incercand sa te repliezi in coloana, pe banda ta de mers. Daca e asa, asta a fost si impresia mea intr o "forja"stradala (rara, de altfel, la mine) de anul trecut : cea mai delicata manevra era replierea in coloana dupa depasiri cu diferenta mare de viteza fata de vehiculele depasite, atunci cand venea ceva din fata. Palpitant era ca trebuia intai franat puternic, oarecum egalizata viteza cu a coloanei si apoi intrat intre masini. Evident ca nu prea poti frana si vira deodata, deci dura putin timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eclipsaus Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 si eu am avut parte de o incatare de minte ca sa zic asa. Anu trecut, prin octombrie, plecasem spre brasov. la iesire din ploiesti, dupa niste semafoare, vad io libera banda a2a si trag de acceleratie. am cascat ochii la masinile dupa banda 1, numai masinii din capul coloanei nu i-am dat importanta. bineinteles ca acesta s-a trezit sa traga brusc de volan, sa schimbe banda/sa intoarca...habar nu am ce a vrut el sa faca acolo. eu aveam ceva km/h, am trantit franele, bineinteles ca spatele s-a blocat( aveam un supercorsa destul de uzat) si am mers asa taras vreo 42 de m(masuratoare oficiala, nu de la mn din burta) fiindu-mi teama ca daca intru in lateral ma arunca in niste stalpi de pe scuarul dintre sensuri, nici prin dreapta nu puteam sa ma strecor, asa ca am hotarat sa ma infig in fundu lui. Nu mi-a fost teama de nimic altceva decat de pasagera care o aveam in spate. La impact m-am aplecat putin, s-o las pe ea sa zboare(in fata nu mai era nici un obstacol gen masini, stalpi sau mai stiu io ce de care sa loveasca). eu am lovit cu casca portbagajul masinii, a inceput o succesiune de cer/ pamant si tot asa, m-am lovit cu casca de asfalt, s-a rupt filmu pt o secunda, am dat sa ma ridic, dar am picat iar in genunchi. intr-un final m-am ridicat, am fugit spre pasagera, care spre uimirea mea, nu a avut nici o zgarietura(in ciuda faptului ca nu avea costum). Eu m-am ales cu un cot si un genunchi nu prea flexibil, si cu motoru avariat destul de rau, inclusiv cadru stramb. Bineinteles ca politia mi-a suspendat carnetul pe motiv ca eu sunt vinovat fiindca nu am resp distanta de siguranta, fiindca soferul si cei 4 din masina au declarat ca ei erau pe banda aceea de la bun inceput....romanica.. Oricum acum m-am invatat minte! cand am pasager merg batraneste, nu ma mai tin de acrobatii, iar la capitolu viteza, clar nu mai inclestez mana pe acceleratie pana nu ma vad macar pe DN... Sper sa ia aminte si altii la patania mea, din care zic io ca am scapat ff ieftin tinand cont de viteza/incident.Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ala cu F-ul Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Adica, sa inteleg ca l-ai clcsonat pina a reusit sa plece? Exact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 27, 2013 Admin Share Postat Februarie 27, 2013 @dj,marten, nu ai spus ce vechime aveai pe motor cind s-a intamplat accidentul? Dupa cum povestesti si dinamica accidentului probabil ca erai incepator.. PS:Nu stiu de ce, dar dupa descrierea felului cum mergea cel cu ADV pare a fi Ianachim , dar poate ma insel.. Important este ca mai poti trage concluzii, puteai fi mort demult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogg Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Am invatat ca trebuie sa fiu muuuult mai atent decat credeam deoarece niciodata nu este de ajuns, bine ca ma pot gandi la urmatoarea Asta de aici e...: www.motociclism.ro/forum/index.php?/topic/690927-n-am-crezut-vreodata/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mtk4ever Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Am invatat sa nu fac drifturi pe ploaie ca doare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 Marten,daca am inteles bine accidentul tau a avut loc incercand sa te repliezi in coloana, pe banda ta de mers. Daca e asa, asta a fost si impresia mea intr o "forja"stradala (rara, de altfel, la mine) de anul trecut : cea mai delicata manevra era replierea in coloana dupa depasiri cu diferenta mare de viteza fata de vehiculele depasite, atunci cand venea ceva din fata. Palpitant era ca trebuia intai franat puternic, oarecum egalizata viteza cu a coloanei si apoi intrat intre masini. Evident ca nu prea poti frana si vira deodata, deci dura putin timp. chiar asa a fost, s-a intamplat la replierea pe banda mea de mers. am vazut audi-ul abia cand am ajuns in dreptul cabinei tirului- big surprise. nu aveam eu mare experienta dar cred ca franarea a inceput cam dupa ce am reusit sa ma indrept. cand am stiut ca o sa lovesc masina din fata am mai avut timp doar sa iau instinctiv putin dreapta ca sa nu ma arunce pe mijlocul drumului, ci pe margine. a fost o mica diferenta.... intre ce s-a intamplat si ceea ce s-ar fi putut intampla... @dj,marten, nu ai spus ce vechime aveai pe motor cind s-a intamplat accidentul? Dupa cum povestesti si dinamica accidentului probabil ca erai incepator.. PS:Nu stiu de ce, dar dupa descrierea felului cum mergea cel cu ADV pare a fi Ianachim , dar poate ma insel.. Important este ca mai poti trage concluzii, puteai fi mort demult! aveam si il am si acum un KAWASAKI ZR7S/ 2002. Experienta atunci - 1 an adica exact dupa perioada in care incepi sa prinzi incredere si sa te dai la ea. despre tipul cu BMW stiu doar ca acelasi politai care mi-a intocmit mie procesul verbal, ii luase lui permisul cu 30 40 de minute inainte pt. ca il prinsese depasind pe un viaduct - repet pe Valea Oltului si mi-a zis de faza asta. deci daca banuiesti cine e tipul, poti sa il intrebi aspectul asta cu permisul. oricum pe mine m-a impresionat cum mergea - se ridica in scari, baga mana in gaz si reusea sa depaseasca si sa ffraneze la limita - al dracu ce demaraj si ce frane avea motoru" ala... chiar asa a fost, s-a intamplat la replierea pe banda mea de mers. am vazut audi-ul abia cand am ajuns in dreptul cabinei tirului- big surprise. nu aveam eu mare experienta dar cred ca franarea a inceput cam dupa ce am reusit sa ma indrept. cand am stiut ca o sa lovesc masina din fata am mai avut timp doar sa iau instinctiv putin dreapta ca sa nu ma arunce pe mijlocul drumului, ci pe margine. a fost o mica diferenta.... intre ce s-a intamplat si ceea ce s-ar fi putut intampla... aveam si il am si acum un KAWASAKI ZR7S/ 2002. Experienta atunci - 1 an adica exact dupa perioada in care incepi sa prinzi incredere si sa te dai la ea. despre tipul cu BMW stiu doar ca acelasi politai care mi-a intocmit mie procesul verbal, ii luase lui permisul cu 30 40 de minute inainte pt. ca il prinsese depasind pe un viaduct - repet pe Valea Oltului si mi-a zis de faza asta. deci daca banuiesti cine e tipul, poti sa il intrebi aspectul asta cu permisul. oricum pe mine m-a impresionat cum mergea - se ridica in scari, baga mana in gaz si reusea sa depaseasca si sa ffraneze la limita - al dracu ce demaraj si ce frane avea motoru" ala... si daca unii posesori de adv. citesc cumva topicul asta si incep sa se simta excitati, haideti sa le mai gadil un pic clitorisul : deci tin minte si acum cand baga ala mana in gaz, sforaia al dracu parca era calu" lu" Harap Alb cand manca jar din tava. plus ca mai am un tovaras cu un Adv. ( pe care am mers foarte putin) si am ramas impresionat cum poate o namila ca asta sa intre asa in curbe. Sper ca v-ati udat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 27, 2013 Admin Share Postat Februarie 27, 2013 . despre tipul cu BMW stiu doar ca acelasi politai care mi-a intocmit mie procesul verbal, ii luase lui permisul cu 30 40 de minute inainte pt. ca il prinsese depasind pe un viaduct - repet pe Valea Oltului si mi-a zis de faza asta. deci daca banuiesti cine e tipul, poti sa il intrebi aspectul asta cu permisul. oricum pe mine m-a impresionat cum mergea - se ridica in scari, baga mana in gaz si reusea sa depaseasca si sa ffraneze la limita - al dracu ce demaraj si ce frane avea motoru" ala... . deci tin minte si acum cand baga ala mana in gaz, sforaia al dracu parca era calu" lu" Harap Alb cand manca jar din tava. plus ca mai am un tovaras cu un Adv. ( pe care am mers foarte putin) si am ramas impresionat cum poate o namila ca asta sa intre asa in curbe. Sper ca v-ati udat... 99% este Ianachim, chiar o sa-l intreb de permis, dar parca l-a avut suspendat si el.. Concluzia:vorba lui DanCata..nu va mai puneti cu 1200GS ADV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 99% este Ianachim, chiar o sa-l intreb de permis, dar parca l-a avut suspendat si el.. Concluzia:vorba lui DanCata..nu va mai puneti cu 1200GS ADV ce sa facem dom-le, fiecare cu ce are. eu aveam 750 cc el 1200 cc. nebunia e mare... ca sa nu mai zic ca acum 2 ani am alergat de mi-a iesit limba prin Serbia, Bosnia Croatia si retur dupa un tovaras cu un intruder. un piston( 900 cc) de-al lui era mai mare decat tot motoru" meu. parca eram pechinez pe langa cainele lup in plm ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 @dj,marten, nu ai spus ce vechime aveai pe motor cind s-a intamplat accidentul? Dupa cum povestesti si dinamica accidentului probabil ca erai incepator.. PS:Nu stiu de ce, dar dupa descrierea felului cum mergea cel cu ADV pare a fi Ianachim , dar poate ma insel.. Important este ca mai poti trage concluzii, puteai fi mort demult! am avut poveste pe valea oltului dar nu sunt singurul cu adv cu permisul "luat" pe acolo la depasire pe linie continua....deci nu bag mana in foc ca eu "futui" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Autorul moral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 am avut poveste pe valea oltului dar nu sunt singurul cu adv cu permisul "luat" pe acolo la depasire pe linie continua.... deci nu bag mana in foc ca eu "futui" nu ne grabim cu concluziile. eu cu respectivul am vb 30 e secunde din mers. mi-a zis ca merge la Buc. si sa oprim in primul Lukoil pe dreapta atat! daca citesti bine, permisul respectivului, din cate mi-s spus politaiul( avea un logan normal de politie, nu MCV) a fost ridicat pt. ca a depsit pe pod. daca ai stil agresiv, te ridici in scari si pui mana streasina la ochi ca sa scrutezi zarea( nu am inteles de ce ), faci depasiri megariscante si ti-a fost ridicat permisul pt depasire pe pod pe V. Oltului se poate sa fi tu, daca nu , nu. oricum nu are nici o treaba tipul cu BMW_UL ca am fost eu flayer si am cazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 chiar asa a fost, s-a intamplat la replierea pe banda mea de mers. am vazut audi-ul abia cand am ajuns in dreptul cabinei tirului- big surprise. nu aveam eu mare experienta dar cred ca franarea a inceput cam dupa ce am reusit sa ma indrept. cand am stiut ca o sa lovesc masina din fata am mai avut timp doar sa iau instinctiv putin dreapta ca sa nu ma arunce pe mijlocul drumului, ci pe margine. a fost o mica diferenta.... intre ce s-a intamplat si ceea ce s-ar fi putut intampla... si daca unii posesori de adv. citesc cumva topicul asta si incep sa se simta excitati, haideti sa le mai gadil un pic clitorisul : deci tin minte si acum cand baga ala mana in gaz, sforaia al dracu parca era calu" lu" Harap Alb cand manca jar din tava. plus ca mai am un tovaras cu un Adv. ( pe care am mers foarte putin) si am ramas impresionat cum poate o namila ca asta sa intre asa in curbe. Sper ca v-ati udat... Mai, stai un pic, tota lumea si-o mai ia, dar sa ne simtim "uzi" si gidilati la "clitoris" ca sforaia mobra l'u ala cind tu cadeai de mai era un pic si treceai dincolo, iar Harap Alb a ramas fara permis, ca a depasit tot- pina si linia continua, nu prea cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 Mai, stai un pic, tota lumea si-o mai ia, dar sa ne simtim "uzi" si gidilati la "clitoris" ca sforaia mobra l'u ala cind tu cadeai de mai era un pic si treceai dincolo, iar Harap Alb a ramas fara permis, ca a depasit tot- pina si linia continua, nu prea cred. domnu " Contabil nu ai inteles exact ce am vrut sa spun. ma refeream strict la posesorii de Adventure. pe ei ii intrebam daca s-au udat. P.S. Mi-as lua un Adventure... astept sa ia mama pensia !!! nu ne grabim cu concluziile. eu cu respectivul am vb 30 e secunde din mers. mi-a zis ca merge la Buc. si sa oprim in primul Lukoil pe dreapta atat! daca citesti bine, permisul respectivului, din cate mi-s spus politaiul( avea un logan normal de politie, nu MCV) a fost ridicat pt. ca a depsit pe pod. daca ai stil agresiv, te ridici in scari si pui mana streasina la ochi ca sa scrutezi zarea( nu am inteles de ce ), faci depasiri megariscante si ti-a fost ridicat permisul pt depasire pe pod pe V. Oltului se poate sa fi tu, daca nu , nu. oricum nu are nici o treaba tipul cu BMW_UL ca am fost eu flayer si am cazut. daca tu esti tipul cu BMW da-mi de stire poate bem o bere. Nu pot stii 1000% ca a fost sau nu Adventure. mie asa mi s-a parut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 27, 2013 Admin Share Postat Februarie 27, 2013 El e ma, tu nu-ntelegi? Mersul in picioare pe viraje si depasitul tot in picioare pe scarite le-a si brevetat la O.S.I.M PS:Ianakime,..ce exemplu dai tu ma la copchii astia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 AM DESCHIS UN NOU TOPIC IN :MOTOCICLIST IN ROMANIA/SOCIAL SI POLITICA : FIGHT CLUB - TOPICUL UNDE VA INVIT SA NE DAM IN CAP IN MOD ORGANIZAT, LASAND TOPICURILE LIBERE, FARA A MAI PLICTISI PE ALTII CU RAZBOAIELE NOASTRE PERSONALE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 27, 2013 Admin Share Postat Februarie 27, 2013 Da ce razboaie ai tu de dus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 Da ce razboaie ai tu de dus? cred ca nu m-am facut inteles. ce razboaie as putea sa am de dus? e abia a doua zi de cand scriu pe forum. ideea e ca aceia care intra in contradictie sa se mute, daca doresc pe FIGHT CLUB, sa polemizeze acolo cat vor si pe orice tema fara sa mai ocupe aiurea topicuri creeate pentru cu totul si cu totul alte discutii. mi s-a intamplat sa citesc ceva despre abordarea curbelor sa sa vad cum doi useri incep sa se contreze pe diverse teme generand discutii ce nu isi aveau rostul acolo.Acum au posibilitatea sa o faca fara sa mai deranjeze pe cineva si probleme asa cred ca exista pe foarte multe topicurile. asta era ideea nu ca as avea eu vreun razboi de dus, iar tu, ca moderator, ma asteptam sa o intelegi corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 eu am luat-o pe E85, in ianuarie. am plecat de la un semafor (de pe centura orasului) si in, nu stiu, 30 de metri (ca na, fiecare i-a dat ca pe centura) s-a hotarat ala din fata sa lipeasca pedala de frana de radiator, ca a observat ca pe dreapta in sensul de mers era MCV-ul de militie. vad ca toata lumea zice cu ce a scapat, eu am scapat cu 210 ron dati in 48 de ore, ghidonul indoit - nu tare, casca zgariata, o gaura in geaca si inca imi mai cumpar de la farmacie diverse pt umarul drept. greseala... mea, ca n-am pastrat distanta. desi ma gandesc ca s-a trezit soferul din mine, nu motociclistul, de am blocat spatele. pacat ca experienta se castiga si asa. hai cu vara! S-a dat unul cu conserva de 3 ori peste cap, ca sa nu-l ia radaru' . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 El e ma, tu nu-ntelegi? Mersul in picioare pe viraje si depasitul tot in picioare pe scarite le-a si brevetat la O.S.I.M PS:Ianakime,..ce exemplu dai tu ma la copchii astia? luv man nu stiu care si cum fu" da ceva e de invatat CAND VEZI UN GSA .....ABTINE TE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 luv man nu stiu care si cum fu" da ceva e de invatat CAND VEZI UN GSA .....ABTINE TE Adica sa o trec la " dorinte refulate " ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Adica sa o trec la " dorinte refulate " ? NUUUUU doamne fereste ma regeream cand VEZI mergand sau depasindu te .......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luke_highwalker Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 La mine-i simplu, cind mai vad un ciine/haita in departare, frinez pina ajung la el, dupa care accelerez cit sa treaca roata din fata, apoi ambreaj pina trece si spatele .... si in principiu scapi fara cazatura. Eu am o tehnica si mai buna. Daca ma prinde cutremurul la etajul 10 si pica cladirea, eu o sa stau pe o bucata de planseu in cadere libera si o sa ma uit in jos si cand o sa mai fie cca 1m pana la pamant sar in sus si e ca si cum as sari de la 1 metru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Primele căzături (vreo cinci) m-au ajutat să înțeleg de ce nu este bine să mergi fără echipament complet (acum nu mai ies nici pe moped fără cască, cizme și costum). Următoarele cinci m-au ajutat să înțeleg că nu este foarte bine să mergi cît poți de tare printre mașini, mai ales dacă plouă. Trînta pe care mi-a aplicat-o un tip cu o Fabia care a intrat pe contrasens m-a ajutat să înțeleg că în trafic se pot întîmpla chestii total neprevăzute și complet înafara controlului nostru, indiferent de cît de preventiv mergem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.