zxr.. Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Salut tuturor,Sunt nou pe acest forum cat si ca motociclist asa ca va rog sa fiti ingaduitori in caz ca intrebarea pare stupida. Am observat,ca din rezervor,exact de sub saua pilotului iese un furtunas(are cam 20 cm),care nu este mufat la nimic,doar atarna.. este normal,sau a sarit de undeva? ca nu picura nimic pe el si mobra merge.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Da,probabil e furtunul de prea-plin de la rezervor,daca zici ca iese din rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zxr.. Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 din rezervor iese..si este normal sa nu fie mufat nicaieri celalalt capat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 O sa picure cand o sa-ti pui benzina in rezervor pana la buson, si o sa apleci mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 supra-plinul. Daca nu e supraplinul, atunci e celalalt furtunas si daca e celalalt furtunas, nu o sa ai niciodata benzina in rezervor mai mult de 30s. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zxr.. Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 pai nu curge deloc,deci banuiesc ca este furtunul de prea-plin..eram in dubii mari pentru ca nu mi se parea normal ca atarne un furtun din rezervor,dar se pare ca e ok,m-am speriat degeaba!multumesc de raspunsuri..aa..si alta chestia,aud un bazait puternic in bord,e normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 de la vibratii ceea ce e normal, iti cade bordul ceea ce nu e normal => strange suruburi sau o albina care a ramas prinsa si nu mai poate sa iasa :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 o albina care a ramas prinsa si nu mai poate sa iasa :-?? Are dreptate... probabil o albina bionica. Vezi ce anume vibreaza acolo de bazaie... si incearca sa inpanezi, sau sa strangi suruburile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
springbreak Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 pai nu curge deloc,deci banuiesc ca este furtunul de prea-plin..eram in dubii mari pentru ca nu mi se parea normal ca atarne un furtun din rezervor,dar se pare ca e ok,m-am speriat degeaba!multumesc de raspunsuri..aa..si alta chestia,aud un bazait puternic in bord,e normal? Nu este normal. Ai cumva xenon? ca s-ar putea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 pai nu curge deloc,deci banuiesc ca este furtunul de prea-plin..eram in dubii mari pentru ca nu mi se parea normal ca atarne un furtun din rezervor,dar se pare ca e ok,m-am speriat degeaba!multumesc de raspunsuri..aa..si alta chestia,aud un bazait puternic in bord,e normal? Daca ai ZX6R....cel mai probabil a cedat prinderile din partea de sul ale ram air-ului, in care iti sta toata fata motorului........sa zicem ca este o problema generala la ele. Verifica cu atentie. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zxr.. Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 Daca ai ZX6R....cel mai probabil a cedat prinderile din partea de sul ale ram air-ului, in care iti sta toata fata motorului........sa zicem ca este o problema generala la ele. Verifica cu atentie. Bafta :(da,asta pare sa fie..intr-o parte prinderea este rupta,surubul cu care se prinde este in aer.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Nu exista furtunas de supraplin la rezervoare, furtunasul e pus pentru a egaliza presiunea atmosferica cu presiunea din rezervor. - daca n-ar exista s-ar crea vid in rezervor pe masura ce se consuma benzina.. in final n-ar mai curge deloc. - inchipuiti-va turnand de la pompa cu 2L/s si surplusul curgand pe furtunelul ala.... lol, supra-plin my ass!! Nici n-ai cum sa supra-umpli un rezervor, se opreste pompa automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) furtunul ala are functia de 'evacuare' a apei atunci cand ploua, cand se spala motocicleta, etc (dupa caz) ce se strange in jurul busonului, pentru a evita intrarea acesteia in rezervor! Editat Februarie 28, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zxr.. Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 ) ma frate,hotarativa odata ca nu inteleg nimic! care din variantele de mai sus este cea corecta pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 furtunul ala are functia de 'evacuare' a apei atunci cand ploua, cand se spala motocicleta, etc (dupa caz) ce se strange in jurul busonului, pentru a evita intrarea acesteia in rezervor! corect,apa sau benzina cand,de exemplu,e full(asta inseamna pana sus cu totul)si,sa zicem, tu apleci motorul fara busonul pus,benzina dand pe afara si curgand prin una din ,,pute,,.Dar te poti convinge si singur,ai nevoie doar de o seringa.numa bine ) ma frate,hotarativa odata ca nu inteleg nimic! care din variantele de mai sus este cea corecta pana la urma? si sa revii cu datele marelui experiment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Eu am umplut-o full de benzina (moto drept), am inchis busonul si am inclinat-o sa ma duc sa platesc; ghici ce...curgea pe furtunul ala benzina cand m-am intors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Ce am omis sa scriu mai sus este ca orificiul se afla in partea stanga usor spre fata(cel putin la mine),coincidenta sau nu,exact pe partea in care se inclina si motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 E cum scrie S@arpe, pentru degajarea apei din zona busonului cand ploua. Japonejii n-au luat in calcul faptul ca romanii o sa umple rezervorul cu varf si indesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 (editat) Exista si furtunas de supraplin am patit de cateva ori pana acum sa imi curga benzina. Si cu siguranta nu iesea pe langa buson sa ajunga pe furtunul de drenaj al apei. In cel mai rau caz sa zic, ca iesea tocmai pe furtunul de egalizare a presiunii, care oricum in general se face tot pe la buson. Unele rezervoare tocmai ptr. asta au inca 2 iesiri, unul e ptr egalizare unul ptr supraplin. Editat Martie 1, 2013 de RedFox200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 eu am 2 furtunase langa scaritza dreapta ce dau sub motor.. pe unul ii curge antigelul cand pun in vasu' de expansiune ca zevzecul, iar pe celalalt ii curg mucii cand raceste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 E clar ca difera de la model la model, de la producator la producator... dar in principal toate rezervoarele au o gaurica de egalare a presiunii, care fie iese in buson, fie dedesubt cu un furtunas care in interiorul rezervorului se continua cu o tevusca care ajunge spre cel mai inalt nivel din rezervor. La rezervoarele cu busonul ingropat cum e la majoritatea motoretelor sport trebuie sa existe un furtunel pentru evacuarea apei din zona. In schimb, supra-plin, intelegeti ca nu poate exista termenul... asta la un rezervor pe care din capul locului nu-l poti supraumple deca daca torni cu bidonul in el, si si-atunci.. debitul cu care torni in el e mult mai mare debitul care se poate scurge pe acel furtunas. Nu asta e scopul acelui furtunas, e ori de aerisire - presiune, ori de scurs apa de langa buson. Ca prin ambele poate curge benzina daca rezervorul este supraumplut si inclinat nu inseamna ca asta e destinatia lor, ca pentru asta au fost proiectate.. de-asta denumirea de "supra-plin" nu e buna, pentru ca nu sunt pentru asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Pai si atunci cum "supraumpli" un rezervor? intr-adevar, la partea asta ai dreptate, dar la majoritatea furtunul acela de egalizare de presiune exista chiar daca aceasta se face si printr-o gaura din buson. Tocmai pentru a nu se forma vacuum. Cred ca ideea cea mai importanta este ca inafara de furtunul care intra in carburatoare sau pompa de bezina dupa caz, celelalte nu prea conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stig Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Mai este si furtunul de retur, care este la fel de important ca cel de alimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Mai este si furtunul de retur, care este la fel de important ca cel de alimentare. ce e ala?? ca nu am citit bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stig Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 (editat) Furtunul de retur este furtunul prin care se intoarce in rezervor surplusul de benzina. Editat Martie 2, 2013 de Stig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.