Sari la conținut

Util


Serj
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://www.lvbpowerengineering.ro/index.php

 

....dar trebuie sa-ti asumi riscul ca turbina o sa dea ortu' popii muuult mai devreme....., eu deja am consumat 2 tubine dupa chiptuning....., nu-i distractie ieftina ;)

 

Masina va face undeva la 7-8 mii de kilometri pe an, deci nu se va trage de ea.

Faza e ca trebuie sa mearga incarcata si sa traga si o rulota de 1300 kg MMA.

Iar cei vreo 95 de cai nu cred ca vor face fata foarte usor.

 

Cred ca intr-un final o sa-mi asum riscul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie ei mi-au facut, (prin Voinea, care-i Cristosu' Volkswagenurilor, de pe vwforum..., deci el e bulibasu' TCM pe Romania), ei mai mult pe grupul VW sunt specializati....

 

Voinea este TCMtuning, da' e in Bucuresti. In tara are colaboratori, oameni care au scula aia de aprox 7000 eur care citeste/scrie ECU-ul, colaboratorul iti citeste/copiaza softul de ECU, il trimite la Voinea care ti-l tuneaza (deci el face greul), softul vine inapoi la colaborator si este scris de acesta pe ECU-ul tau.

 

Daca ai cont pe VWforum, ai o reducere de pret de la Voinea, dar tot colaboratorul local iti face operatiunea atata timp cat nu te deplasezi la Bucuresti, si aia cu programare.

» Post actualizat in 25 Apr 2018 05:59

Cred ca intr-un final o sa-mi asum riscul.

 

Mi-am rescris Golful de la 140 > 185 cai, 320 > 410 Nm, este diferenta de la cer la pamant. Oricum masa maxima remorcabila o aveam in talon la 3555 Kg, ce pot sa-ti spun acum ca remorca goala (de-aia grea si veche, cu obloane de lemn de nuc la cat sunt de grele, nu aluminiu and shiet) nu o simt deloc cand este cuplata. Zboara masina ca si cum ar fi fara. De la plecare de pe loc.

Inainte de resoftare, viteza 6 era moarta sub 130, si peste doar pt consum redus, fara sa te ajute la accelerari, trebuind sa retrogradezi pe autostrada daca vroiai sa se infiga. In cazul de fata, cu masina full (4 pasageri + portbagajul inghesuit de bagaje) , accelereaza de la 110-120/h pe autostrada intr-a 6-a de zici ca sunt intr-a 4-a. In rampe nu mai trebuie sa schimb a 3-a pt o urcare mai agresiva, este de ajuns a 4-a, iar faza cea mai tare... consumul: a scazut cu 0.5-1 l fata de ce aveam inainte. 130/h (pe gps), consum de 4.7/100. Mers in jur de 100... pot ajunge si la 3.7

 

Merita resoftarea din plin. Iti schimba total mersul motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voinea este TCMtuning, da' e in Bucuresti. In tara are colaboratori, oameni care au scula aia de aprox 7000 eur care citeste/scrie ECU-ul, colaboratorul iti citeste/copiaza softul de ECU, il trimite la Voinea care ti-l tuneaza (deci el face greul), softul vine inapoi la colaborator si este scris de acesta pe ECU-ul tau.

 

Daca ai cont pe VWforum, ai o reducere de pret de la Voinea, dar tot colaboratorul local iti face operatiunea atata timp cat nu te deplasezi la Bucuresti, si aia cu programare.

apoi io nu tot asta am spus, doar cu alte cuvinte?? :crack: :crack:

 

 

PS. sa ma tii la curent cu viata turbinei si a garniturii de chiulasa!

asta asa la serios, fara misto, ca sunt curios!

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bubbe, tuningul este stage 1, varianta neagresiva. Cel cuminte si indicat, in parametrii motorului, pe care ar putea sa ti-l dea si constructorul, dar din varii motive (marketingul fiind primul), refuza.

 

Motivul pt care tu ai schimbat 2 turbine nu tin neaparat de aceasta remapare a ECU-ului, ci de multi alti factori.


» Post actualizat in 07 May 2018 08:01

Am rezolat in final unde m-a trimis Bubbe (Oasului 50). Service curat, baietii lucreaza curat si cu atentie, nu au zgariat jantele. A fost 80 lei.

 

Insa un f mare dezavantaj... aparatul de echilibrat jantele (Oasului 50), desi nou, cel putin asa arata, este praf! Necalibrat vreodata sau decalibrat. Cred ca prima varianta, ca odata calibrat nu vad de ce ar fi atat de praf.

 

Practic, dupa ce am montat rotile, la primul drum in afara, incepand cu 120/h... tremura volanul de zici ca trebuia sa chem preotul sa-l exorcizez. Ajung la destinatie, bag un google sa vad motivele pentru care ar face asta o masina care cu jantele de 16 si anvelopele noi de iarna (echilibrate pe Dorobantilor)... zbura la 220 pe autostrazile din Germania fara nicio vibratie pe nicaieri, insa, de aceasta data, cu jante noi pe 17", anvelope noi Michelin Pilot Sport 4 225/45 XL (indice viteza Y), cu geometrie reglata la 2 zile dupa ce au fost montate anvelopele de vara... tremuta la 120/h. Si incep aia cu cauzele:

 

1. roti dezechilibrate

2. drumuri proaste

3. inele de centrare ale jantelor aftermarket lipsa sau nu

4. prezoane nestranse (adevarul ca baietii de la skoda, cand au reglat geometria, mi-au schimbat rotile fata intre ele... nu am inteles motivul, dar au lasat prezoanele stranse in asa hal ca mai mergeau cate 90 grade fiecare, la mana, lejer.)

5. greutatea rotilor

6. etc

 

Venind de la un service autorizat, gen ieri am echilibrat rotile, azi ies la drum in afara orasului... elimin categoric prima varianta. Mai mult, merg si de 1 mai pe la Budapesta, unde pe autostrada cu 130/h mergeam destul de stanjenit, ca intr-un final sa intru in prima vulcanizare care se ocupa numai cu asa ceva (fabricii nr.63-65 cred), cu niste scule atat de prafuite ca is negre, nu colorate cum venisera de la fabricant... si cand pun prima roata... 50 gr abatere. In considerentul in care era blindata cu 10x5gr. Se apuca baiatul, da jos fisicul pus de meseriasii de pe Oasului, pune din nou la echilibrat... 5 gr pe undeva, inca 5gr in alta parte... si gata. Urmeaza rotile nr 2, 3, si 4. La toate abaterea era de minim 30 gr. Practic mersesem incarcat cu 50 gr pe fiecare roata, dar fara motiv.

 

Asa ca recomand cu mare "caldura" echilibratul pe Oasului 50. 40 lei aruncati degeaba. Plus un morcov in poponeata vreo 2 saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Navix, sa nu crezi ca as vrea sa-i apar pe aia, nu am nimic cu ei...., la mine au lucrat OK la mai multe masini, in fine, fapta-i consumata..., imi pare rau pt patania ta...., trebuia sa mergi inapoi la ei si sa reclami lucru' facut de-a pwula....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Stiti vre un posesor de Honda Nc700X in Cluj?

As vrea sa vad cum stau pe ea si enentual o tura ca si pasager

Dau o bere ,tuica ,ce se doreste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

va salut colegii,


am nevoie de un mic ajutor....


are cineva sa-mi dea imprumut o casca integrala marimea M sau L, pentru perioada joi-duminica??


casca va fi pentru Fi-miu, va fi purtata cu cagula, este vorba de o tura pana la Oituz si inapoi


dau si eu o bere de six pack :)


o747 O848patru8



PS. nu ca ar conta, dar pt cei curiosi ma justific.... casca veche nu-i mai este buna, iar pe care l-am comandat si trebuia sa ajunga inca nu a ajuns...


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno salutare clujeni!

Este printre voi vreoun posesor de F650GS sau Dakar cu saua joasa?

Dakarul meu are saua inalta si ma gandesc sa o schimb sau sa o modific, dar inainte as vrea sa vad cum se aseaza saua joasa de GS pe Dakar, si daca se intelege cu posteriorul meu :)

As da o bere doua celui care isi rapeste 15 minute pentru chestiunea de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Programare rar, programare politie, rca, traduceri, rar=100 eur aprox, rca in functie de istoricul tau si cc motorului, RABDARE MULTA., numar rosu pina iti vine randul sa inmatriculezi. Rabdare si mai dai o tura cu motorul.

Editat de AntonioAntonio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am inmatrivulat niciodata masina sau motor de afara

Am concediu la inceput de august si nu stiu daca reusesc sa schimb motocicleta si toate actele pt cea noua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adeverinta cum ca nu trebuie sa platesti tva se ia de la anaf, pentru vehicul second. Pentru ei, second inseamna peste 6000km si peste 6 luni vechime daca bine tin minte. Acolo tb sa faci 2 drumuri, unu sa depui actele si apoi peste cateva zile sa scoti adeverinta.

Apoi sa nu uiti sa o declari la primarie in vederea impozitarii, este si acolo un termen stupid, parca 30 zile de la data intrarii in tara. Daca depasesti termenul este o amenda modica (cateva zeci de lei). Cand am procesat utilajul meu, l-am declarat la vreo 6 luni, ca eu l-am adus lovit si facut praf, evident ca nu l-am putut repara in 30 zile. Iar declararea la primarie se face doar cu toate actele de la RAR facute, iar alea nu le faci pana nu se invart ok rotile.

Editat de pisoiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...