Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut baieti!

 

Sunt nou si in bransa motociclistilor si pe forum. Am achizitionat de curand un Suzuki SV 650 model 2000, pornea bine cand l-am cumparat (adus din Italia de un roman), dar odata ajuns acasa a inceput sa faca figuri: nu mai porneste de vreo saptamana. Am incarcat bateria, invarte dar nu porneste.... am schimbat bujiile, aceeasi situatie. Remarcant ca de vreo 2 ori s-a intamplat sa porneasca vreo 2-3 secunde si apoi moare si nu mai porneste deloc, mai mult decat atat abia mai poate invarti....e clar, bateria e slaba. Initial am zis ca din cauza frigului. Cineva mi-a zis sa incerc sa curat si sa sincronizez carburatorul. Cum as putea face asa ceva? M-as descurca de unul singur, gasesc vreun material tutorial pe internet? :D Sau unde in jud.Bacau gasesc un specialist mecanic sa ma ajute cu un diagnostic corect si service? (si aici intreb pe cineva din jud. Bacau).

 

Multumesc si astept pareri/idei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in primul rand cum o pornesti?

In mod normal secventa e in felul urmator:

1. socul inchis (tras), si apesi pe butonul de starter, FARA sa dai de maneta de acceleratie

2. Pe masura ce se incalzeste scazi socul, aici depinde de motocicletela, unele vor sa stea mai mult pe soc, altele mai putin. Bineinteles ca depinde si de temperatura de apara

 

Daca zici ca ai schimbat bujiile, cum aratau cele pe care le-ai scos?

 

Sincronizarea teoretic poti sa o faci si tu, dar iti trebuie aparat, si sa urmezi un manual (in general instructiunile sunt destul de vagi daca nu stii despre ce e vorba, doar ti se spune unde se conecteaza furtunele de vacuum)

Iti recomand macar prima data sa faci aceasta operatiune la mecanic, ca sa vezi cum se face, plus ca in afara de surubul de sincronizare mai sunt si alte "mici" setari de facut la carburator.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, incarca bateria. Daca motorul este rece si mai ales frig, tragi socul pana la capat iar dupa ce porneste la aprox. 30 sec. inchizi socul de tot (daca nu o ia de vreo doua ori il poti ajuta putin si din acceleratie). Daca zici ca acum o saptamana a pornit nu prea are treaba cu carburator infundat/murdar (desi nu este exclus) si nici din cauza ca nu sunt carburatoarele sincronizate (nu zic ca nu are nevoie de sincronizare) dar nu cred ca e asta cauza.

Bujiile de care i-ai pus? Ai pus fisa la bujie bine? Benzina ai? Se alimenteaza?

Poate ai inecat-o, caz in care incerci sa o pornesti cu acceleratia deschisa la maxim si cu socul inchis, si daca nu o ia s-ar putea sa trebuiasca sa mai scoti o data bujiile sa le cureti/usuci.

Da si tu mai multe detalii. Cum ai incercat s-o pornesti? cu acceleratie, fara, cu soc tras, fara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

A... si daca dai un search, mai sunt doua topicuri recente cu problema pornire SV650 1st gen. (99-02).

 

Alta rapciuga forjata din Italia,alt mecanic bagator de seama.

 

 

:ok:

De ce sunteti rai si va luati de baiat...si nici nu cred ca, (virgula) cunoasteti motocicleta.

Apropo, voi le-ati cumparat de noi si nu ati avut nici o problema cu ele pana acum??!?! Sau vreti sa va creasca nr. de posturi.

Frumoasa dovada de colegialitate! Rusinica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

A... si daca dai un search, mai sunt doua topicuri recente cu problema pornire SV650 1st gen. (99-02).

 

 

 

De ce sunteti rai si va luati de baiat...si nici nu cred ca, (virgula) cunoasteti motocicleta.

Apropo, voi le-ati cumparat de noi si nu ati avut nici o problema cu ele pana acum??!?! Sau vreti sa va creasca nr. de posturi.

Frumoasa dovada de colegialitate! Rusinica!

Mai baieti forumurile sunt pentru a relata diferite probleme aparute si cum au fost rezolvate de cei in cunostinta de cauza sau in servisuri pentru a pute noi ceilalti sa prevenim acele probleme nu pentru a intreba de ce sa ars becul din baie cand eu nu l-am schimbat de 10 ani si ultima data lumina-INTELEGI?

de multi ani urmaresc acest forum si in fiecare zi ma amuz teribil.

Din greseala cunosc si acest model de moto tinind cont ca repar motociclete pe muuullti ani si in servisuri cu renume.

Pai este primul lui post si nu stie sa incerce intai functia "search" (merita cel mult o atentionare) + ca este entuziasmat de moto si vrea sa o porneasca neaparat (desi vremea nu prea permite plimbari in urmatoarele zile).

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt altii pe forum care spun numai baliverne dar nu v-am vazut sa-i confruntati asa "direct". In schimb va luati de unu nou venit (ce nu e as "in ale formului motociclistilor") care a scris si el primul post...

P.S. Eu ma opresc aici.

Numai bine si ASFALT USCAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

A... si daca dai un search, mai sunt doua topicuri recente cu problema pornire SV650 1st gen. (99-02).

 

 

 

De ce sunteti rai si va luati de baiat...si nici nu cred ca, (virgula) cunoasteti motocicleta.

Apropo, voi le-ati cumparat de noi si nu ati avut nici o problema cu ele pana acum??!?! Sau vreti sa va creasca nr. de posturi.

Frumoasa dovada de colegialitate! Rusinica!

Mai baieti forumurile sunt pentru a relata diferite probleme aparute si cum au fost rezolvate de cei in cunostinta de cauza sau in servisuri pentru a pute noi ceilalti sa prevenim acele probleme nu pentru a intreba de ce sa ars becul din baie cand eu nu l-am schimbat de 10 ani si ultima data lumina-INTELEGI?

de multi ani urmaresc acest forum si in fiecare zi ma amuz teribil.

Din greseala cunosc si acest model de moto tinind cont ca repar motociclete pe muuullti ani si in servisuri cu renume.

Ti-au murit laudatorii?

 

Forumurile sunt pentru ce le facem noi sa fie, iar sectiunea service e dedicata problemelor. Daca din greseala cunosti modelul da-ti cu parerea ... apari din senin cu fite si figuri ca esti mare mecanic.

 

Terminati cu cacaturile, daca ai ceva bun de zis, la subiect bine, daca nu mai bine taci.

 

Salut baieti!

 

Sunt nou si in bransa motociclistilor si pe forum. Am achizitionat de curand un Suzuki SV 650 model 2000, pornea bine cand l-am cumparat (adus din Italia de un roman), dar odata ajuns acasa a inceput sa faca figuri: nu mai porneste de vreo saptamana. Am incarcat bateria, invarte dar nu porneste.... am schimbat bujiile, aceeasi situatie. Remarcant ca de vreo 2 ori s-a intamplat sa porneasca vreo 2-3 secunde si apoi moare si nu mai porneste deloc, mai mult decat atat abia mai poate invarti....e clar, bateria e slaba. Initial am zis ca din cauza frigului. Cineva mi-a zis sa incerc sa curat si sa sincronizez carburatorul. Cum as putea face asa ceva? M-as descurca de unul singur, gasesc vreun material tutorial pe internet? :D Sau unde in jud.Bacau gasesc un specialist mecanic sa ma ajute cu un diagnostic corect si service? (si aici intreb pe cineva din jud. Bacau).

 

Multumesc si astept pareri/idei!

Sunt sanse sa nu se alimenteze cu benzina, si sa dea sa porneasca cu vapori. Sunt sanse sa ai bujiile innecate si benzina sa fie proasta ... cel mai bine mergi la cineva ... am vazut ca esti din bacau. Daca vrei iti recomand pe cineva foarte ok.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, incarca bateria. Daca motorul este rece si mai ales frig, tragi socul pana la capat iar dupa ce porneste la aprox. 30 sec. inchizi socul de tot (daca nu o ia de vreo doua ori il poti ajuta putin si din acceleratie). Daca zici ca acum o saptamana a pornit nu prea are treaba cu carburator infundat/murdar (desi nu este exclus) si nici din cauza ca nu sunt carburatoarele sincronizate (nu zic ca nu are nevoie de sincronizare) dar nu cred ca e asta cauza.

Bujiile de care i-ai pus? Ai pus fisa la bujie bine? Benzina ai? Se alimenteaza?

Poate ai inecat-o, caz in care incerci sa o pornesti cu acceleratia deschisa la maxim si cu socul inchis, si daca nu o ia s-ar putea sa trebuiasca sa mai scoti o data bujiile sa le cureti/usuci.

Da si tu mai multe detalii. Cum ai incercat s-o pornesti? cu acceleratie, fara, cu soc tras, fara?

Bateria o legam la bateria masinii si am incercat asa sa o pornesc, atunci mi-a pornit motorul 2 secunde si s-a oprit. Am mai asteptat minute bune, am incercat din nou, nimic de fiecare data. Invarte dar nu porneste, indiferent de pozitia socului sau a manetei de acceleratie. Bujii am pus noi, acelasi model de care avea si pana atunci (cele vechi erau arse, negre, umede, etc). Benzina are ca am pus vreo 4 litri. Se alimenteaza ca miroase a benzina nearsa dupa cateva incercari de pornire. Cu siguranta s-a inecat de fiecare data, dar reveneam ziua urmatoare si nimic.... cel mai probabil voi merge pe varianta de a chema un specialist, am reusit sa fac rost de vreo 2 numere de telefon deja

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai probabil voi merge pe varianta de a chema un specialist, am reusit sa fac rost de vreo 2 numere de telefon deja

Cred ca e cel mai bine asa.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as scoate fiecare bujie, si as da la masa sa vad daca face scanteie. O verificare la lera deasemeni nu ar strica. Daca miroase a benzina ar fi trebuit sa balbaie ceva motorul. Scoate bujia -> pune-o in fisa si da-i la masa sa vezi daca face scanteie.

 

succes!

Cred ca e cel mai bine asa.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar odata ajuns acasa a inceput sa faca figuri: nu mai porneste de vreo saptamana.

Poate inca nu s-o obisnuit cu aerul din Romanica. :D

 

Cel mai probabil ai inecat-o,caz in care tre sa iei bujiile jos sa le ,,arzi,, verifici si scanteia sa fim siguri,dupa ce le-ai pus la loc,cu socul tras ii dai cheie dar FARA acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand sunt probleme la CDI cum se manifesta? sau motocicleta are delcou? pentru ca bujiile le-am schimbat ieri cu noi, a pornit iar 2 secunde si apoi s-a intrerupt si gata. Acum iar e ger, -6 grade, cred ca azi ii dau pauza..... :-< Bine zicea cineva mai sus, sunt si eu un proaspat entuziast al motoarelor si macar sa-i aud motorul imi doresc...deocamdata nici cu inmatricularea nu am terminat, nici nu ma grabesc ce-i drept pentru ca primavara se lasa asteptata

Poate inca nu s-o obisnuit cu aerul din Romanica. :D

Cel mai probabil ai inecat-o,caz in care tre sa iei bujiile jos sa le ,,arzi,, verifici si scanteia sa fim siguri,dupa ce le-ai pus la loc,cu socul tras ii dai cheie dar FARA acceleratie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care e treaba ai mai reusit ceva? daca nu putem arunca un ochi la ea sa vedem ce are..in ce zona stai?

salut! inca nu am fost azi pe la ea, cred ca ma duc mai dupa-masa (o tin intr-un garaj). vreau sa mai incerc sa o pornesc fara filtrul de aer. in Moinesti stau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoate bujiile, vezi daca sunt ude, daca da....pui fisele cumva sa nu faca masa cu motorul(nu cumva sa le tii in mana ca s-ar putea sa dansezi putin) si dai la cheie fara bujii cateva secunde sa arunce afara benzina. usuci bujiile, vezi daca ai scanteie, le pui la loc si dai cheie fara soc, doar cu acceleratia..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt si eu un proaspat entuziast al motoarelor si macar sa-i aud motorul imi doresc...

Nu ii face deloc bine sa o freci asa. Mai ales ca e inecata si o tot freci pe frigul asta; in conditiile astea nu stiu daca iti porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoate bujiile, vezi daca sunt ude, daca da....pui fisele cumva sa nu faca masa cu motorul(nu cumva sa le tii in mana ca s-ar putea sa dansezi putin) si dai la cheie fara bujii cateva secunde sa arunce afara benzina. usuci bujiile, vezi daca ai scanteie, le pui la loc si dai cheie fara soc, doar cu acceleratia..

am citit postul tau dupa ce am fost la motor, intr-adevar am incercat bujiile si fac scanteie f.buna, metoda fara soc n-am incercat-o... am incercat fara filtru, nimic nou (oricum era curat). Dar cum spunea si banzay mai jos, cred ca ii voi da o pauza de cateva zile, pana se incalzeste, o las pana in aprilie daca e cazul, si daca nici atunci nu vrea, chem un specialist. Ma mai gandeam, sa fie oare cablul de la soc de vina (poate nu se actioneaza corect?), sau sa trebuiasca oare segmentat motorul? (sper sa nu...). N-am inteles inca care e faza cu cdi-ul, am auzit despre el dar nu stiu inca principiul sau de functionare si ce se intampla cand nu mere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te la un mecanic!

Nu stii o gramada de lucruri esentiale sa poti depista/repara motorul.

Inainte sa mai strici ceva lasa pe cineva care se pricepe sa ti-o repare...este in binele tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am o intrebare: atunci cand motorul meu pornea, nu o facea decat daca era pe neutral si apasai ambreiajul puternic pana la capat. Cum as putea dezactiva "optiunea" asta de pornire doar cu ambreiajul apasat complet? (bineinteles, numai dupa ce voi reusi totusi sa-l pornesc cumva :)

Editat de Vladooth
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la maneta de ambreiaj e. :) pe n cu cricul jos, in viteza cu el ridicat! :)

 

Da, si in viteza va invarti motorul si fara ambreiaj tras. Sa vezi ce distractiv e cand pleaca motorul de sub tine cand incerci sa-l pornesti. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...