morarugeorge Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (editat) Foarte misto realizate ambele si multumesc pentru informatii. Felicitari si urmeaza sa construiesc si eu unul. Editat Martie 28, 2013 de morarugeorge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 urmeaza sa fac si eu unul. daca ne strangem mai multi putem da proiectul unei fabrici si sa il faca. nu ar trebui sa depaseasca 1500 lei cu cilindru hidraulic si pompa electrica, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Pentru cine vrea, am un pdf in calculator de 29 de pagini cu etapele realizarii unui elevator din asta. Are si poze. E in engleza. Cine vrea sa imi dea pm cu e-mail-ul si cerinta. Pune-l si tu aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (editat) Hai ca l-am pus si aici. Motorcycle Lift assembly plans.pdf Editat Martie 28, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 In primul rand vreau sa te felicit pentru realizare. Din poze pare ok, in schimb ( nu o lua in nume de rau ) standerul spate se poate realiza mult mai bine, as exclude in rima faza rotile, sunt necesare in cazul standerului fata pe spate nu au scop . Rampa elevatoare, este bine realizata dar , din punctul meu de vedere cu exceptia faptului ca ridici moto la botu calului , este total inutila . In schimb o pereche de standere fata / spate , cu prindere de bascula si cadru pentru a-ti ajuta cand demontezi rotile sau bratele furcii sunt mult mai practice. Ura ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 29, 2013 Autor Share Postat Martie 29, 2013 In primul rand vreau sa te felicit pentru realizare. Din poze pare ok, in schimb ( nu o lua in nume de rau ) standerul spate se poate realiza mult mai bine, as exclude in rima faza rotile, sunt necesare in cazul standerului fata pe spate nu au scop . Rampa elevatoare, este bine realizata dar , din punctul meu de vedere cu exceptia faptului ca ridici moto la botu calului , este total inutila . In schimb o pereche de standere fata / spate , cu prindere de bascula si cadru pentru a-ti ajuta cand demontezi rotile sau bratele furcii sunt mult mai practice. Ura ! Salut, Este bine ca sunt si cateva obiectii..dar sa lamurim situatia ! Stander-ul spate l-am realizat in special pentru ungerea lantului, ofera posibilitatea de a pulveriza si curata lantul pe toate suprafetele. Pote fi folosit pe sol, dar si pe elavator, a fost realizat inaintea elevatorului si este special pentru aceasta motocicleta, triumph sprint. Cred ca este practic pentru motocicletele cu bascula monobrat pentru roata din spate, daca se incadreaza in deschiderea eelvatorului. O tija trece prin axul basculei si furcile elavalorului ridica roata din spate. Daca se doreste sa se lucreze la roata din spate( demontare lant, etrier, etc) dupa ce se ridica motocicleta pe elevator, se introduce un cric simplu cu surub sub carter sau tevile de esapament ( 30 lei se procura de la magazinele auto) si se ridica la 10 cm partea din spate a motocicletei, asigurand libertate de lucru la roata din spate si celelalte componente. Daca doresc sa lucrez la roata din fata(motocicleta pe elevator) se imobilizeaza motocicleta cu ajutorul a doua chingi(vezi foto) sau doua cale, se muta cricul spre partea din fata si se ridica fata. Daca se observa ,,chopper chock-ul " este realizat din doua parti pentru a permite demontarea elementului superior( surub si ax), se scoate partea superioara a sistemului de prindere(chopper choc) si roata si partea din fata sunt libere pentru lucru. Referitor la ce spui tu ca ,,rampa elevatoare este total inutila " practic intreg elevatorul este inutil!!?? Cand l-am proiectat si am ales sa lucrez zeci de ore, am stiut de ce ! Am o pasiune pentru scule ... am lucrat mult timp cocosat la motor si asezat pe jos sau in toate pozitile pentru a scoate un surub sau o piesa. Pentru mine este foarte util ... Ex: cand se demonteaza electromotorul sau alternatorul se reduce timpul cu 20-30%, nu mai vorbesc de calitatea operatiilor. Mai luam in calcul si sanatatea noastra, eu am 1,86 m si stiu ce inseamna sa stai aplecat 20-30 min..si dupa aceea sa te ridici ..si iar sa te apleci..! Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Felicitari pentru realizarile voastre, arata foarte bine. Ele sunt solide si par a fi foarte sigure. Eu as pune si un bolt sau ceva suplimentar de siguranta (mecanic), ca in eventualitatea cedarii unei componente din sistemul hidraulic, sa nu se intample un accident. Voi cum ati rezolvat aceasta situatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Felicitari pentru realizarile voastre, arata foarte bine. Ele sunt solide si par a fi foarte sigure. Eu as pune si un bolt sau ceva suplimentar de siguranta (mecanic), ca in eventualitatea cedarii unei componente din sistemul hidraulic, sa nu se intample un accident. Voi cum ati rezolvat aceasta situatie? Daca te uitai atent ai fi vazut ca ambele modele au sigurantare!Daca cineva a construit asa ceva crezi ca atat de prost este sa nu se gandeasca la o sigurantare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 29, 2013 Autor Share Postat Martie 29, 2013 Felicitari pentru realizarile voastre, arata foarte bine. Ele sunt solide si par a fi foarte sigure. Eu as pune si un bolt sau ceva suplimentar de siguranta (mecanic), ca in eventualitatea cedarii unei componente din sistemul hidraulic, sa nu se intample un accident. Voi cum ati rezolvat aceasta situatie? Salut, Pe aceasta pagina la pozitia 3, este explicat modul de asigurare a securitatii elevatorului in sarcina. Vezi fotografia cu parghia de protectie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Daca te uitai atent ai fi vazut ca ambele modele au sigurantare! Daca cineva a construit asa ceva crezi ca atat de prost este sa nu se gandeasca la o sigurantare? Am vazut ca modelul tau are siguranta la ridicare (parghia mentionata de dedant68), dar la coborare n-am vazut. Te-as putea contacta telefonic pentru a te intreba cateava chestii? (am vazut ca nu poti primi mesaje aici). Imi place mult cum l-ai facut. Editat Aprilie 1, 2013 de MotoScut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Am vazut ca modelul tau are siguranta la ridicare (parghia mentionata de dedant68), dar la coborare n-am vazut. Te-as putea contacta telefonic pentru a te intreba cateava chestii? (am vazut ca nu poti primi mesaje aici). Imi place mult cum l-ai facut. Inseamna ca nu ai vazut bine!!! Siguranta se pune la coborare nu la ridicare prietene!!!! Ce sa asiguri la ridicare??? O sa golesc mesageria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Daca ridici o mobra si in acelasi timp cedeaza un furtun de la hidraulica, n-o ia la vale brusc? Cine o opreste? Ce sa asiguri la ridicare??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Daca ridici o mobra si in acelasi timp cedeaza un furtun de la hidraulica, n-o ia la vale brusc? Cine o opreste? Pai daca cedeaza furtunul hidraulic rampa COBOARA ,deci este asigurata de siguranta pe coborare. Priveste mai atent in poze! PS. Daca te-ai fi lovit de sisteme hidraulice ai fi stiut ca un cilindru hidraulic nu lasa niciodata un ansamblu sa "cada" datorita costructiei lui. Nu o sa descarce niciodata brusc chiar daca s-a rupt furtunul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Ca sa fie mai explicit, uite un video si la minutul 1 este filmata partea cu siguranta de care vorbeste TNG. https://www.youtube.com/watch?v=yICMykLpdtYhttps://www.youtube.com/watch?v=yICMykLpdtY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) PS. Daca te-ai fi lovit de sisteme hidraulice ai fi stiut ca un cilindru hidraulic nu lasa niciodata un ansamblu sa "cada" datorita costructiei lui. Nu o sa descarce niciodata brusc chiar daca s-a rupt furtunul. Ma gandeam ca se poate rupe un furtun in acel moment... Daca m-as fi lovit de ele nu intrebam ca berbecul... Wawessh, multumesc pentru film. Editat Aprilie 3, 2013 de MotoScut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Salutare.Daca se poate as dori niste date despre sistemul de ridicare (electromotor-pompa) Tip,model .Ca idee sistemul pe care I-l am are o pompa mai mare cu motor la 380v si are conectate printr-un sistem de furtune ,repartitoate,5 rampe elevator.Problema e ca pentru a schimba pozitia uneia din ele e o intreaga poveste.Asa as monta cate un sistem in fiecare rampa si treburile ar fi foarte simple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 20, 2013 Autor Share Postat August 20, 2013 Sunt multe sisteme hidraulice care functioneaza la utilaje si pot fi adaptate la un elevator. Fa o plimbare la un depozit de fier vechi unde sunt casate multe masini si o sa gasesti diferite variante. Cea mai simpla, este varianta motor de c.c (12v sau 24v) cu pompa hidraulica in cuplaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuda66 Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 (editat) avem si noi o fabrica de bicicleta in romania DMS sau cum se numesc, am uitat. Idea este sa iti organizezi un plan de afacerisi sa poti discuta cu ei pentru a face acest produs disponibil si pentru cei interesati in romania la un pret mai bun decat ce este pe piata. sau poti face totul singur accesand fonduri europene nerambursabile ca sa poti face rost de scule si echipamente care pot face acest produs mai bun si in timp mai scurt Editat Septembrie 22, 2013 de iuda66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Salut. Multumesc ptr. informatiile despre elevator. Utile. Atit timp cit pot sa lucrez pe burta, cocosat, intr-o rina, pe vine, nu am nevoie de elevator. Corect, conteaza cum lucrez la mobra. Dar vine si vremea cind incep ahh spatele, ahh genunchii, gleznele, mijlocul si tot ce nu ai protejat la tinerete. Cum spunea initiatorul topicului cu 800lei si o saptamina de munca relaxata realizezi un lucru care usureaza si protejeaza munca. Plus ca se schimba imaginea "baracii", uite bai astia lucreaza la mobra cu ea urcata pe elevator. Inca o data multumiri initiatorului si celor care au postat imagini si pareri de imbunatatire a proiectului. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 7, 2014 Autor Share Postat Septembrie 7, 2014 Cine spunea ca este cam fragil.... sigur rezista la 400 kg. Un kaw 12 de 230 kg se ridica usor si nu sunt probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Felicitari pentru lucrare! Nu am vazut prea bine in imagine dar, parca ai folosit un cric crocodil pentru ridicare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 7, 2014 Autor Share Postat Septembrie 7, 2014 Multumesc...este un yato de 2 tone .In viitor intentionez sa montez un cilindru hidraulic cum ai tu , este mai ergonomic, simplu si reduce din efort. O sa fac o vizita la un depozit de masini casate sa vad ce gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Daca gasesti ceva interesant ca power unit..nu tine secret. Si eu sunt interesat sa gasesc ceva electrohidraulic...de preferabil la 220v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 7, 2014 Autor Share Postat Septembrie 7, 2014 No problem...pe 12V sau 24 V c.c, sigur gasesc pe la auto sau camioane, dar este o problema cu sursa, curentul cerut este de o valoare mare. Ma pot conecta la o baterie auto ..dar vreau ceva stabil ! Practic tu ce ai ? pneumatic ? nu imi dau seama din foto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 (editat) Manual hidraulic..pompa in ambele sensuri. Este o poza calitate mai slaba..postez de pe mobil . Editat Septembrie 7, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.