dedant68 Postat Septembrie 7, 2014 Autor Share Postat Septembrie 7, 2014 Dar, cred ca actionez cu piciorul o talpa metalica..pana la urma efortul nu este mare, dar vrem automatizare, traim in era progresului Tu l-ai stabilizat intr-o pozitie, se vede ca ajunge la nivelul planului din atelier, asta este varianta cea mai economiaca pentru spatiu. Eu am motorul continuu pe el cand nu este armat, altfel ocupa loc in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Asta a fost prima cerinta in proiectare,sa nu imi ocupe loc,sa fie la nivelul solului,atunci cand este pliat sa nu incurce. In plus eu bag masina in garaj pe timp de iarna si nu as fi avut nevoie de un obstacol. Ca fapt divers asta iarna cand am intrat in garaj..intr-o zi,masina in garaj..am inceput sa dau la pompa sa vad ce capacitate are rampa. Am fost surprins sa descopar ca am ridicat masina de la sol destul de lejer.In felul acesta am testat si capacitatea de ridicare dar si rezistenta rampei.Daca a ridicat masina nu o sa fie niciodata problema cu o moto pe ea. » Post actualizat in 07 Sep 2014 18:11 Am uitat sa spun este prietenoasa si cu mediul si fiintele vii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 7, 2014 Autor Share Postat Septembrie 7, 2014 Da, este lucrat bine si stabil cu prinderea de sol. Am vazut in Sibiu ,,o chinezarie,, de elevator care ridica o hayabusa, ... platise omul 630 euro...firav, eu nu aveam curajul sa pun busa pe el, ingust, mic, nu avea loc sa puna o trusa in lateral, numai sub carter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 (editat) Elevator construit de Octav de la Garaju' lu Octav pentru Zenklawa Garage. Editat Septembrie 7, 2014 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 7, 2014 Autor Share Postat Septembrie 7, 2014 Parca se vede ceva in spate, furtune pentru un sistem pneumatic...probabil folosesti un compresor!? Interesant sistem cu cadru » Post actualizat in 07 Sep 2014 19:24Asta a fost prima cerinta in proiectare,sa nu imi ocupe loc,sa fie la nivelul solului,atunci cand este pliat sa nu incurce.In plus eu bag masina in garaj pe timp de iarna si nu as fi avut nevoie de un obstacol.Ca fapt divers asta iarna cand am intrat in garaj..intr-o zi,masina in garaj..am inceput sa dau la pompa sa vad ce capacitate are rampa.Am fost surprins sa descopar ca am ridicat masina de la sol destul de lejer.In felul acesta am testat si capacitatea de ridicare dar si rezistenta rampei.Daca a ridicat masina nu o sa fie niciodata problema cu o moto pe ea.» Post actualizat in 07 Sep 2014 18:11Am uitat sa spun este prietenoasa si cu mediul si fiintele vii. TNG, se pare este lasat elevatorul intr-o parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 (editat) Este Hidro-pneumatic, are si pompa manuala. Folosim un compresor sa il ridicam, e mai comod si foarte rapid. Cilindrul ridica 8 tone vertical, masa e ingusta ca sa nu ocupe loc in garaj si ca sa poti lucra foarte aproape de motocicleta fara sa te intinzi. Editat Septembrie 7, 2014 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 7, 2014 Autor Share Postat Septembrie 7, 2014 Am si varianta acesta de modernizare, am compresor, mai imi trebuie ciclindru. Uite ca exista multe variante de a construi un elevator, numai sa-ti doresti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 21, 2014 Autor Share Postat Decembrie 21, 2014 In curand un nou "attach" la elevator.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Salutare tuturor pasionatilor de elevatoare moto, dupa multe rugaminti la niste colegi cu relatii la spital, intr-un final am gasit astazi la fier vechi un cadru de pat de spital pe care intentionez sa il modific si sa il fac elevator moto, are cineva facut doar ca il folosea la scutere, curiozitatea e daca o sa ridice motociclete. Dupa imaginatia mea ar trebui sa ridice ca doar sunt bolnavi cu greutate in lumea asta ), oricum cadru din teava rotunda pleaca jos si mai sunt niste fiare care il ingreuneaza degeaba ceea ce o sa compenseze cu greutatea cadrului care am sa il fac eu, am sa incerc sa il fac cat mai light. Pe sambata mi-a promis electricianul meu ca vine sa ii arunce o privire, asta daca nu o sa ma roada si am sa ma bag eu in el. Pana una alta poate am sa merg cu 4 prieteni grei pana la spital sa ne urcam pe un pat si sa facem probe sus jos sa vad cat ridica un pat de asta ) » Post actualizat in 28 Apr 2015 16:54Pana la electrician nu am rezistat ca ma rodea prea tare, faza e ca ridica pana la 580mm de la 230mm. Ale voastre cat ridica maxim? ma gandesc ca pot sa il aduc la un 650mm maxim dar totusi parca e pozitie destul de joasa pentru a lucra la mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 28, 2015 Autor Share Postat Aprilie 28, 2015 Salut, Interesanta idee...bine lucrat si in plus vad ca are cilindrii de ridicare..Vad in foto un cablu de alimentare ! Sa inteleg ca are montata o pompa + motor electric? Sau are o pedala de picior pentru actionarea pistonului? In fine un lucru aproape facut/90%, eu am muncit cam 3 sap, 2-4 ore pe zi..... La elevatorul meu sunt setate 2 pozitii de lucru: 90 cm si 100 cm, sunt ok, ergonomice si poti sa faci orice operati. Cateva recomandari: 1. Trebuie sa-ti reziste la cel putin 300kg, greutatea motocicletei + greutatea ta, o sa te urci pe elevator sa verifici bordul, nu cobori si iar ridici!! .Eu am ridicat 500 kg usor, 6 prieteni cu o medie de 80-90 kg. 2. Pare rigid, dar in momentul un care vei monta o tabla de 1mm grosime de OL, sau indicat tabla de Al de 3mm striata se va fi rezolvata rigidizarea si stabilitatea. Eu am tabla inox 1mm. 3. Trebuie sa confectionezi o rampa de urcare( vezi foto la mine), tine cont de inaltimea lui la sol, sa nu lovesti cu carena de jos... poate ii montezi si roti de manevrare in atelier(vezi foto) 4 Ca sa-i maresti inaltimea de ridicare trebuie sa faci modificari la pozitionarea pistonului de ridicare, punctul de aplicare_faci o schema pe hartie+calcul matematic. 5. Si ff important pentru SECURITATE...parghie/tija sau bolturi de blocarea la inaltimea de lucru cu sarcina..sa nu uiti acest lucru!! Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 La capatul cablului e doar un stecher momentan, l-am pus pe direct, trebuie sa fac rost de o telecomanda pentru pat de asta, in caz ca nu gasesc ii pun un buton cu 3 pozitii. Din ce am discutat cu un prieten la telefon care a desfacut asa un piston am aflat, sumar asa, ca e dotat cu un motor electric iar tija care iese din piston are filet interior, in piston intra 4 fire impamantare, faza si 2 nuluri, unul pentru actionare ridicare unul pentru actionare coborare. Are putin joc sa spun asa dar e destul de rigid, am sa-i caut rotile originale, poate trag o fuga maine la fier vechi sa vad daca nu au ramas pe acolo, de imbracat astept sa vad cum ma descurc cu tabla (aluminiu, inox sau galvanizate) sa vad cum pica ; ). Nu am vrut sa il construiesc de la 0 desi am cunostintele si aparatura necesara si stiu cata munca implica, daca nu vedem patul la prietenul asta al meu ma apucam sal fac de la 0 dar asa.... Mai in tinerete pe un astfel de cadru am facut un gratar mobil cu plita, acoperis horn, masuta pentru taiat si pregatit carnea si tot ce misca, asa a vrut omul sa-i fac gratar mobil ) daca am sa gasesc foto am sa le postez dar ar merge mai mult la fun, ideea e ca el ca si cadru e strong. acum trebuie sa mai sap dupa date in legatura cu pistonul si da trebuie sa ii gasesc o metoda sa il asigur cand e ridicat. SSM-ul e pe primul loc doar sunt si inspector in asa ceva ce naiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 28, 2015 Autor Share Postat Aprilie 28, 2015 Avand mecanismul surub-piulita, ridica sigur peste 250 kg...sunt curios de rezultat, oricum o treaba buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Am "finalizat" elevatorul doar de proba, am si lucrat la moto nu a fost necesar sa il ridic la maxim am lucrat doar la chiulasa si sincronizare carburatoare, pozitie buna de lucru problema e ca o ridica greu si ma gandesc deja la un sistem hidraulic, cel mai fain ar fi de la un buz de 3,5t de ala cu bena basculabila are si pompa electrica si telecomanda ma gandesc ca e simplu de adaptat, deocamdata ridica si asa mai ales la cat il folosesc eu. Pe cadru metalic am venit cu tego nu stiu de la ce a fost l-am cumparat de la un prieten (il tinea degeaba in spatele casei) partea de desupra e striata putin si e ca un fel de vopsea, se curata foarte usor, mai trebuie sa ii fac rost de roti originale si sa ii montez un comutator dar nu inainte de ai finaliza opritorul la roata din fata si rampa. Am sa revin cu detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 24, 2015 Autor Share Postat Mai 24, 2015 Este bine la prima vedere, mai ai putin de lucru....si eu caut de ceva vreme un sistem cilidru-pompa-motor electric, nu am gasit, m-am tot invartit pe la dezmembrari auto. In prezent ma folosesc de un cric manual hidraulic de 2 t, este OK! Am schimbat un set de roti pana in prezent, este greu elevatorul, iar la miscarea prin garaj sau distrus in special banda de caucic, erau si aiurea facute.....in fine am trecut pe dimensiunea urmatoare/si calitativ, le-am gasit in dedeman( 42 lei/buc), iar doua dintre ele au frana pentru blocaj. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Am fost astazi la targul de vechituri de la noi ce se tine duminica si am gasit la cineva 2 roti pivotante si 2 fixe (mai mari putin) la 90 lei, omul nu le da "maine" iar daca nu am noroc cu rotile originale am sa le iau pe alea, cum spui si tu greul a trecut ramane totusi sa mai sap dupa o pompa si eu, dar stii cum e cand merge si asa parca nu e impulsul asa mare in a cauta, sa fim realisti pe nimeni nu da 200-300e afara din casa pentru un piston ) dar speram si ii dam inainte poate pica vreo mocaciune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 24, 2015 Autor Share Postat Mai 24, 2015 Am fost astazi la targul de vechituri de la noi ce se tine duminica si am gasit la cineva 2 roti pivotante si 2 fixe (mai mari putin) la 90 lei, omul nu le da "maine" iar daca nu am noroc cu rotile originale am sa le iau pe alea, cum spui si tu greul a trecut ramane totusi sa mai sap dupa o pompa si eu, dar stii cum e cand merge si asa parca nu e impulsul asa mare in a cauta, sa fim realisti pe nimeni nu da 200-300e afara din casa pentru un piston ) dar speram si ii dam inainte poate pica vreo mocaciune. Da, este ceva pe olx.ro, dar cum afirmi...scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Gata si al meu, din resturi, cu un cric ieftin din Lidl. Merge forte bine, cu trei inaltimi de lucru, cea mai mare cca 65 cm de la sol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Nu e mai bine sa faceti o gaura in suport-podea in dreptul motorului sa poti baga mana mai usor pe dedesupt? Eventual sa scurgi uleiul,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 5, 2017 Autor Share Postat Octombrie 5, 2017 Salut, Este bine lucrat, dar din punctul meu de vedere trebuie sa-i asiguri o protectie mecanica( o tija blocatoare intre cadrul de baza si placa elevatorului) pentru a evita un posibil accident in cazul unei defctiuni a cricului. In plus, daca o sa ai lucrari mai avansate pe motor si cu cricul in sarcina, apar oscilatii pe verticala. In rest o lucrare reusita. Spor la lucrari de intretinere! . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Si cu ce te ajuta ? Adica ai oase in burta ? Nu poti sa te apleci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 5, 2017 Autor Share Postat Octombrie 5, 2017 Si cu ce te ajuta ? Adica ai oase in burta ? Nu poti sa te apleci? Vlad, nu te recunosc.....vorbesti de parca nu ai motocicleta in curte! Am inteles tu te crezi ca la 23 de ani, iar noi suntem 'old-aged'. » Post actualizat in 05 Oct 2017 18:45 Salut, Este bine lucrat, dar din punctul meu de vedere trebuie sa-i asiguri o protectie mecanica( o tija blocatoare intre cadrul de baza si placa elevatorului) pentru a evita un posibil accident in cazul unei defctiuni a cricului. In plus, daca o sa ai lucrari mai avansate pe motor si cu cricul in sarcina, apar oscilatii pe verticala. In rest o lucrare reusita. Spor la lucrari de intretinere! . Scuze, acum vad si foto nr. 3, la inceput nu s-a deschis. Este OK are 2 tije blocatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 nu as tine astfel de ragalie in garaj decat daca as avea de lucrat la tzaspe mobre pe zi. La mobrele mele nu am avut nevoie pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 6, 2017 Autor Share Postat Octombrie 6, 2017 nu as tine astfel de ragalie in garaj decat daca as avea de lucrat la tzaspe mobre pe zi. La mobrele mele nu am avut nevoie pana acum. Faci afirmatii ieftine care tin de perceptia personala si nu au sens pe un topic de genul acesta. Daca tu ti-ai dus 'mobrele' la service pentru orice reparatie, este problema ta. Aici se posteaza realizari practice ale userilor care au cunostinte, abilitati si atitudini pentru tehnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mucix Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 Urata mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 Faci afirmatii ieftine care tin de perceptia personala si nu au sens pe un topic de genul acesta. Daca tu ti-ai dus 'mobrele' la service pentru orice reparatie, este problema ta. Aici se posteaza realizari practice ale userilor care au cunostinte, abilitati si atitudini pentru tehnica. tocmai pentru ca exista abilitatile alea mobrelemele vad service foarte rar, strict pentru operatiunile care nu imi fac placere (pe primul loc service la furca, la care oricum nu poti folosi tipul ala de elevator). In rest totul se rezolva acasa. Strict pentru utilizare personala nu vad rostul unui elevator. Daca aveam service era alta socoteala. » Post actualizat in 06 Oct 2017 06:45 de cate ori pe an il folosesti pe al tau ? » Post actualizat in 06 Oct 2017 06:53 si ce anume ai rezolvat utilizand scula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.