Sari la conținut

Senior riders


Constantin
 Share

Postări Recomandate

Domnule Toderel Dumitru, foarte serios:

 

Dumneata esti un veteran si senior moto dupa toate regulile artei.

Indiferent de cum i-ar zice asocietiei, gruparii, clubului... sau cine il "pastoreste"...

 

La multi ani cu bucurie si sanatate,

La multi kilometri frumosi alaturi de ceilalti seniori moto!

 

3D_emoticon_185.gif

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 336
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am 65 nu 55. dar daca nu am ce cauta va rog sami spuneti si asa cum am stat pana acuma voi sta si de acum in colo.

Sunt nascut in 29 aprilie 1948 deci am 65 peste exact 8 zile.

Nu era vorba de tine ci de Nicon.E un pusti care se baga si el in vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toata stima, veterani moto:

 

Pentru toti pasionatii de motociclism si motociclete

ar fi cazul sa inauguram Clubul Seniorilor Moto

 

fara nicio alta cerinta decat ca membrii sa fie pasionati de motociclete

in varsta de minim 55 de ani

sau sub 55 de ani dar cu peste 30 de ani de vechime moto !

 

Club al carui presedinti de onoare sa fie toti motociclistii de peste 70 de ani.

 

Sa auzim numai de bine!

 

terresurledoigt.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... eu ma asociez acestui club al celor " 55 " si sunt dispus sa contribui material .

 

Generatia noastra reprezinta niste vremuri de demult , de demult uitate . Pe atunci exista respect intre oameni si respectul de sine . In circulatia rutiera acel respect se traduce prin conduita preventiva , lucru necunoscut inca de multi participanti la trficul rutier .

Vremea pantalonilor evazați , a pletelor in vant si al dorintei de evadare din cotitdian .

Pheonix , Rosu si Negru , bitels-ii , balurile de la căminele culturale (unde cantam si eu din cand in cand la chitara , cu statiile alea pe lampi de se incingeau de luau foc in ritmul muzicii cu difuzoarele Electronica , RFT ...) , sau reuniunile de la licee . (statii Concert sau Doina cu difuzoare RFT sau cele mai vechi cu difuzoare GOODMANS)

 

Cei care aveau motoreta faceau furori in randul fetelor . Pe atunci nu era impusa purtarea castii de protectie la motorete si motocicletele cu atas.

Eu , spre exemplu mi-am obtinut primul permis de conducere in anul 1974 si era cel de motoreta . examenul era acelasi ca pentru gradul A adica , sala , poligon si conducere in oras cu militianul pasager. Cat de greu era sa duci unul de peste 75 de kilograme pe o motoreta de 74 de kilograme si sub influenta emotiilor .

 

Cine-s mai aduce aminte...si, posesor numai de A

Editat de papas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... eu ma asociez acestui club al celor " 55 " si sunt dispus sa contribui material .

 

Generatia noastra reprezinta niste vremuri de demult , de demult uitate . Pe atunci exista respect intre oameni si respectul de sine . In circulatia rutiera acel respect se traduce prin conduita preventiva , lucru necunoscut inca de multi participanti la trficul rutier .

Vremea pantalonilor evazați , a pletelor in vant si al dorintei de evadare din cotitdian .

Pheonix , Rosu si Negru , bitels-ii , balurile de la căminele culturale (unde cantam si eu din cand in cand la chitara , cu statiile alea pe lampi de se incingeau de luau foc in ritmul muzicii cu difuzoarele Electronica , RFT ...) , sau reuniunile de la licee .

 

Cei care aveau motoreta faceau furori in randul fetelor . Pe atunci nu era impusa purtarea castii de protectie la motorete si motocicletele cu atas.

Eu , spre exemplu mi-am obtinut primul permis de conducere in anul 1974 si era cel de motoreta . examenul era acelasi ca pentru gradul A adica , sala , poligon si conducere in oras cu militianul pasager. Cat de greu era sa duci unul de peste 75 de kilograme pe o motoreta de 74 de kilograme si sub influenta emotiilor .

Al doilea permis gradul A , al treilea gradul B , urmatorul C, E.

 

Multe , multe , lucruri si intamplari de neanteles in adevaratul sens de cei din actualele generatii .

 

Astept cu interes propunerile dumneavoastra in vederea infiintarii acestui club .

Nostalgia tineretii! Sa fim sanatosi Nicule si vorba lui Dan Nastase: "Motociclismul nu înseamnă un mijloc de transport...

Nu reprezintă o perioadă sau un sezon... Este o stare de spirit!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai de aceea agreez infiintarea unui club al înțelepților pe zona aceasta a pasiunii noastre ,

fara ierarhii , fara orgolii sau mai stiu eu ce alte patimi.

 

Foarte mare adevar graiesti , domnule Nicu.

Ar fi cazul sa ne mobilizam intr-o adunare de motociclisti cu varsta de la 55 de ani in sus

un "divan" de sfat si plimbari... cu o titulatura simpla si fara conditii ierarhice...

un "sfat al batranilor"... calauzit doar de o singura "patima"...

aceea a pasiunii fata de motociclete.

 

Sa auzim numai de bine!

 

coolsmileygp1.gif

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata initiative ale tineretului:

Pentru bucureșteni joia viitoare se ține un prim curs teoretic - http://motoincepator...intrarea-libera,

 

Sunt cateva probleme ale motociclismului actual la care experienta isi poate spune cuvantul. O intalnire de lucru a seniorilor este benefica. Asteptam initiative!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte mare adevar graiesti , domnule Nicu.

Ar fi cazul sa ne mobilizam intr-o adunare de motociclisti cu varsta de la 55 de ani in sus

un "divan" de sfat si plimbari... cu o titulatura simpla si fara conditii ierarhice...

un "sfat al batranilor"... calauzit doar de o singura "patima"...

aceea a pasiunii fata de motociclete.

 

Sa auzim numai de bine!

 

coolsmileygp1.gif

ce ziceti de o intalnire in Curtea de arges ? este un restaurant placut pe bulevardul cu castani !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Curetea de Arges mai este interzis moto in centru? cat despre varsta ce sa spun! clubul motoveteranilor nu poate multumi pe toti! asa au aparut seniorii! la mai mare! pacat de cei ce nu stiu de ce sa ajuns aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa pun altfel intrebarea: Trebuie sa fi batran ca sa iti fie drag sa stai in preajma lor si sa le asculti povestile de-o viata?

Uite: bunicul meu din partea mamei a dus pe umeri 102 anisori. A dormit in acelasi pat cu baba lui pana aceasta a plecat de langa el. A mai "rezistat" 2 saptamani fara sa manance si fara sa bea apa, le-a refuzat constient si perfect lucid. S-a dus si el evident dupa ea. Dumnezeu sa-i odihneasca!

Alceva vreau sa spun aci: toti copii mici si mari pe o raza de cateva ulitze imprejurul casei sale in fiecare zi pe inserat erau la el in poarta formand in iarba grasa un mic amfiteatru. Cei maruntei in fata si cei maricei mai in spate uneori asezati de mamele lor, care se intorceau la gospodarie atunci cand vedeau ca iesea bunicu de dupa casuta lui umila catre bolovanul de odihna din fata portitei, bolovan ce se afla deacum in mijlocul "amfiteatrului" lor. Ce se intampla acolo? Ce ii fascina asa de tare pe copilandrii simpli de la tara? Ce determina ca mamele lor sa se intoarca linistite la albia de rufe sau vatra in care coceau ceva stiindu-si copii "la bolovan la Nenea Nae"? Nimic mai simplu decat fapul ca bunicu' avea mare drag si un dar al lui de a spune Povesti Nemuritoare pline de talc pana stelele itzeau pe cer si se umezea aerul serii. Atunci el se ridica, lua dintre ei vasul de lemn in care bunica pe la jumatatea "programului" le aducea gogosi sau alte minuni de prin cuptorul ei fermecat si ii mana cu blandete spre casele lor. Adesea gaseai intre ei pe cate unul care ramanea cu gura cascata indelung dar niciodata vreunul sa il apuce cascatul sau sa atipeasca, 'cum azi in Parlament ramele cu burtzi de broasca raioasa. A fost mosu' CFR-ist la cantonul din zona, pescar de suflet la bat de alun, tamplar pasionat pomenit si in ziua de astazi pentru ce a lucrat atunci, un longeviv lucid si in vana pana in ultima zi a existentei sale si... DA, Nea' Nae pentru toti copii de atunci care acum deja's la cca. 40ani.

Cunosc tineri care au trecut prin atatea in putina lor viata si batrani care au trait far' de vreun rost incat as zice ca trebuie sa umblati un pic la strictetea acestui criteriu.

Dinou: Ma inclin cu respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa fac? Cultiv carjele!. Ca siptomatologie, piciorul rupt este parfum pe langa coastele rupte. Si curios, pe masura ce se diminuiaza unele dureri, apar altele, in alte zone. Organismul vad ca da semnal cu dominanta. Nu prea simti dureri concomitent in diferite zone ale corpului. Atentie cand veti fi accidentati: apar zone noi afectate timp de cateva zile.

Avand oarecum timp, acum, voi deschide si o serie de tematici la care seniorii pot aduce opinii folositoare motociclistilor tineri.

Ideea cu intalnirea la Curtea de Arges este OK! Peste vre-o luna, sa ne mai inzdravenim.

Nicon, esti de baza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"nu mai detin motociclete din motive diverse :: comoditate , sanatate (altii au murit) , lipsuri financiare"

"cu multa voință dar cu putina putință"

...sunt vorbe ce reflecta corect realitatea si.. da, sunt dureroase in felul lor

Nu cer sa vaicariti in public ceva, sa va injositi in vreun fel, desi o minte ingusta asta ar percepe la un ochi aruncat peste randurile astea, nicidecum pe ele sau si mai bine printre ele...

Babacilor, personal va cer un lucru simplu si greu de refuzat: NU LUATI CU VOI POVESTILE NEMURITOARE!

Permiteti-ne sa calatorim impreuna, sa stam la un pahar de vorba intr-o cabana fara electricitate, dati-ne voie sa va ducem sacosa la schimb cu share-ul intelepciunii experientei de-o viata dobandite de dvs. Promit ca voi retine doar continutul povestilor si nu dictia, regionalismele sau chiar "dislexia" exprimarii unora dintre dvs.

Mi-ar face placere sa calatoresc pe aiurea cu motociclisti respectabili si mai putin sa tin coada in lampa de pozitie a bolizeilor de week-and.

Vietile noastre se schimba in ritmul secundelor si nu in functie de viteza de deplasare. Iar secundele trec lafel pentru noi toti...

Cu bine domnilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-882-0-29543600-1366622466_thumb.jpg

 

Intr-o democratie fabuloasa si fabulista oricine are dreptul de a exprima ceva.

Galinaceele ii dau cu... papagalul, gibonii nu pot veni decat cu o idee distructiva...

maturatorii dau cu tarnul...

si oamenii de isprava transforma visele in realitate...

 

Prezentare pentru Club 55:

Dan Nastase, nascut la Bucuresti in 1950, motociclist din 1968.
Am fost si sunt
spre surprinderea celor care obisnuiesc sa supravietuiasca mancand castane
un tanar nonconformist, "boem rebel si liber"...

Pasionat de Cenaclul "Lovinescu", revista literara "Luceafarul",
muzica romantica, fetele inteligente si frumoase
si nu in ultimul rand... de motociclete !


Incepand cu anul 1972
prezent in presa de specialitate cu articole, teste si editoriale.
Am activat cu oarecare succes moto
in cadrul "Clubului Sportiv Municipal Bucuresti"
castigand cateva titluri de Campion la Raliu si Viteza pe sosea.
Titular al Licentei Federatiei Romane de Motociclism cu nr. 572.

Nu am fost in viata mea membru niciunui partid
iar cei care ma cunosc
stiu ca se pot increde intotdeauna in cuvantul meu de onoare.

Onestitate, demnitate, pasiune...
Pentru foarte multi dintre noi acestea nu sunt doar simple cuvinte!


Sa traiesti "rebel, boem si liber", asa cum esti tu si nu cum iti dicteaza altii...
Sa-ti traiesti victoriile ca pe o sarbatoare dedicata celor din jurul tau

si sa te ridici mai bun, mai drept si mai intelept dupa fiecare neimplinire...

Sa mananci "paine cu stele" noaptea pe barajul Vidraru,
atunci cand te-ai incumetat pentru prima data doar tu si calul tau de poveste
sa invingeti singuri Transfagarasanul...

O viata dedicata motocicletelor. Si scrisului. Un mod de viata...
Prieten intelegator cu cei aflati la inceput de drum.
Intransigent, critic si sever cu impostorii. Cu cei care "se cred" si nu sunt...


Va salut cu farul cel dintotdeauna - un motociclist roman.

 

 

 

MOTOCICLETA CA PASIUNE

Nobila elita a barbatiei absolute, cavalerii strabat veacurile. Ei nu au disparut in epoca motorizarii, asa cum nu va disparea niciodata spiritul omului de onoare. Cavalerii de azi nu mai au camasi de zale, coifuri de otel sau palarii cu panas. Poarta insa cu aceeasi mandrie costume ranforsate, cizme de piele, casti integrale… si caii lor sunt altii, naravasii “cai putere” intruchipati din poveste…
Legendarul Roland, nobilul Ivanhoe, ratacitorul hidalgo, Don Quijote, muschetarul d’Artagnan daca ar fi trait in zilele noastre ar fi avut motociclete… si ar fi fost calaretii turnirurilor de azi. I-ar fi chemat, poate, altfel sau ca pe oricare dintre noi – cavaleri oricand gata sa cucerim zarile calari pe armasarii nostri nazdravani cu stea in frunte.
Suntem oamenii pentru care motocicleta constituie o pasiune dincolo de motivatiile comune si imediate. Optiunea din pasiune trece cu puterea gandului peste imposibilitatile de ordin financiar sau evita ratiunile de genul “te bate vantul, te ploua si te ninge”… Pentru noi, comparatia dintre o motocicleta “pur-sange” si un automobil oarecare este la fel de fara sens ca aceea dintre o gazela si un elefant. Motocicletele de astazi au peste 150 CP si viteze care depasesc cu mult 250 km/h. Chiar daca nu le avem, inca visam la ele... Pentru noi, motocicleta reprezinta un adevarat mod de viata. Fiindca acolo unde ii cuprinde pe altii teama, noi incepem sa traim cu adevarat!
In echilibru imposibil pe grohotisul cararilor de munte sau pe asfalt in plina viteza cand totul devine “altfel”. Cand om si motor inving spatiul. Atunci cand contopiti intr-o singura fiinta devenim o sageata de vointa nascuta dintr-un gand liber lansat catre oriunde…
…Bucuria de a trai intotdeauna gata sa ne aruncam pe unda ademenitoare a soselei care ne cere cu o irezistibila chemare. Sa simtim ca totul in jurul nostru ne apartine si noi apartinem universului care ne inconjoara… “Monstrul” mecanic care inspaimanta intelegerea comuna noi il putem stapani… Sa ascultam cantecul tulburator al motorului, sa vedem cum tremura retrovizoarele sub formidabilele rafale de vant atunci cand nimeni nu mai stie unde se termina omul si unde incepe masina…
Tineri mistuiti de dorul aventurii si veterani pe care nimeni si nimic nu ii poate desparti de pasiunea lor de o viata, motocicleta - formeaza o lume aparte cu suflet romantic.
Sa alergi cu dragoste si pasiune intr-un echilibru perfect si sa spui de fiecare data, inainte de a-ti aseza casca pe cap: “stiu ca nu sunt invulnerabil"…

Gentlemen start your engines!

Dan Nastase

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoase cuvinte domnilor ! respectele mele pentru toti trei ( dan nastase, nicon si high_dive... ) si , va rog, contati si pe mine cand veti mai dori sa impartasiti momente speciale alaturi de colegi motociclisti , 55 sau aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Ar trebui sa formam un nucleu al "Clubului 55"...

Un club al seniorilor "posesori"... de minte, inima si motocicleta...

Un nucleu format din cativa oameni care sa porneasca in grup

spre Motoraliul Anual National din 5-7 iulie

unde sa ne intalnim si sa discutam cu seniorii moto din toata tara

in vederea punerii bazei unui adevarat Club al Seniorilor Moto.

 

Sa auzim numai de bine!




Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dejensucomentario1kike0.gif

 

Multa sanatate, seniori profesori!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mai am ceva 'maligutza de mancat pana la 55 anisori, doar incerc sa primesc permisiunea de a fi in preajma oamenilor de la care am ceva bun de invatat.

E un principiu de viata d-al meu.. multilateral valabil ca sa zic asa.

 

Stima cui merita si faima cui cere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Senior riders

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...