Sari la conținut

Zbuciumata cand accelerez sau decelerez


Postări Recomandate

ara sa fie bagata in viteza, acceleratia merge cursiv, lin? Posibil sa agate cablul de acceleratie si sa ramana blocat.Cablu sau mansonul de la gaz sa frece de ghidon.( patit de mine).

 

Da, accelereaza lin. Astazi in drum spre servici am stat sa ma gandesc ca daca erau probleme de la injectoare, trebuia sa mi se intample si in alte trepte de viteza.

Intentionez sa desfac in weekend mansonul de acceleratie si cu cablul sa arunc o privire.

 

Va tin la curent :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, accelereaza lin. Astazi in drum spre servici am stat sa ma gandesc ca daca erau probleme de la injectoare, trebuia sa mi se intample si in alte trepte de viteza.

Intentionez sa desfac in weekend mansonul de acceleratie si cu cablul sa arunc o privire.

 

Va tin la curent :)

Da cred ca ai dreptate daca erau probleme cum spui,trebuia sa sa scoata fum din roata si in treapta a 6 cu acceleradie de la 50km/h..dar nu se intampla deci este ok

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar sunt curios daca are joc la manson. Eu zic ca are joc zero dar... cine stie....



Nu trebuie desfacut mansonul ca sa reglezi putin joc. Se regleaza din cablul de acceleratie. Ai o piulita acolo, joaca-te putin cu ea.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.compresia

2.schimbarea vitezei 1/2 subturata plus ca dai prea repede drumu la ambreiaj

3.cablu acceleratie se agata pe traseu sau manson

4.joc in cutia de transfer/viteze/axul de intra janta pe el,rulmenti roata etc?

5.n.am motor si nici nu ma prea pricep..incercam sa ajut !!!

Editat de Edward21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

, iar cand ii opresc alimentarea, ma impinge in fata ( si din nou aud roata pe spate cum scartaie )

 

nu inteleg partea asta .. opresti alimentare in merrs sau ... cum te impinge in fata?

 

cablul ala e uns sau agata? accelereaza pe loc, da drumul la manson, fara sa il ajuti deloc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Player1

Il smuceste cand lasa acceleratia dupa ce schimba a 2-a probabil. Ceea ce nu e chiar kosher, dar e un SS. Fie are un cablu de acceleratie prea intins, fie are un lemn umflat ca un balon pe post de cauciuc in spate. Fie are ambreajul prost reglat, de prinde foarte sus si nu s-a obisnuit cu el... Dracu stie, da merita dusa la Cesar/TNG sa se uite oleaca la ea.

Editat de Player1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- verificare presiune pneu spate

- verificare joc acceleratie

 

Nu CUMVA ai Power Commander ??? Daca cumva se intampla sa ai si nu ai precizat, schimba softarea. Daca nu ai, modifica harta injectiei.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma... depinde si ce foaie si ce pinion are... o fi fost de stunt inainte. Doar ca trebuia sa-l cam urce pe-o roata instant... Ma rog, (asta in cazul in care post-ul este pe bune) ar trebui s-o vada un mecanic... asa, de control general. Pentru siguranta ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dau si eu un sfat..o idee, nu dati cu pietre...roaga pe cineva cu o motoreta identica sa te lase sa dai o tura..intr-o parcare undeva, eventual sa mearga si el cu mobra ta...si vezi daca se simte la fel. sincer sa fiu si eu mai simt treaba asta, dar daca merg constant cu 20-30 in trafic...si accelerez putin simt ca raman putin in urma...oricum la viteza mica e oarecum normal sa faca asa...eu mai mult simt treaba asta pe k4 de 750..pe k8 600 mai putin..iar faza cu frana de motor, iar e oarecum normala..de exemplu daca ii dai gaz cu 1-2 pana in 6-8000 rpm sau mai mult daca iei gazul brusc iti poate bloca putin roata spate, mai ales acum, asfalt rece..urme de nisip etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iei gazul brusc nu cred ca iti blocheaza spatele, din ce stiu eu K7-le deja aveau anti-hopping din stock pe ele, se poate sa gresesc.

 

Daca ar fi fost un K8 600 , as fi inclinat sa cred intr-o setare gresita a sistemului DMS, dar fiind 2007 nu cred ca are asa ceva...

Editat de cry_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un Suzuki GSXR 600 K7.

 

Sezonul acesta l-am input bine. I-am schimbat bujii, filtru aer, placute frana, lichid frana.

Insa , dupa mai multe plimbari, am observat ca nu prea pot controla acceleratia / deceleratia oricat de fin as incerca.

Cand ciupesc putin acceleratia, ma da pe spate, si aud roata de pe spate cum scartaie un pic ( probabil din cauza transferului mare de putere ), iar cand ii opresc alimentarea, ma impinge in fata ( si din nou aud roata pe spate cum scartaie ), singurul mod in care pot sa am si eu o plimbare "confortabila" este sa o mentin la aceeasi viteza / turatie, insa in Bucuresti este greu.

 

 

Aveti idee de la ce poate fi ?

iti functioneza kilometrajul ? daca nu, atunci asta ar putea fi o cauza pentru decelerare

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...