nervOptik Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Sa inteleg ca intrerupe doar cand se incalzeste ... Poate fi de la una din bobine ... Ori contact imperfect ori altceva, care se intampla cand se incalzeste zona respectiva. Incearca pentru mine sa scoti mufa de la turometru. Stiu ca turometrul functioneaza cu unul din firele de la bobina. E posibil sa ai o problema acolo. E chestie de 5 minute ... Eu spre exemplu am o problema la stergatoarele de la masina. Temporizatorul stergatoarelor merge doar cand e frig afara ... daca fac cald in masina sau e cald afara, trebuie sa tin mana pe maneta de stergatoare sa revina la locul lor. (exemplul e patetic, insa am vrut sa evidentiez faptul ca unele chestii electronice auprobleme la cald/rece) Editat Aprilie 4, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Eu de la fise am patit-o. Fura scanteie, se vedea noapte cum sareau intre fise si rezervor, cadru. Incearca pentru mine sa scoti mufa de la turometru. Stiu ca turometrul functioneaza cu unul din firele de la bobina. E posibil sa ai o problema acolo. E chestie de 5 minute ... oh, the memories Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 n-are fise. dar da, izolatia de pe bobine se poate duce si ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 Sa inteleg ca intrerupe doar cand se incalzeste ... Poate fi de la una din bobine ... Ori contact imperfect ori altceva, care se intampla cand se incalzeste zona respectiva. Incearca pentru mine sa scoti mufa de la turometru. Stiu ca turometrul functioneaza cu unul din firele de la bobina. E posibil sa ai o problema acolo. E chestie de 5 minute ... pai bobinele le am schimbat iar la mine turometru e electronic si in afara de o mufa "babana" care tine tot bordul nu stiu sa mai am una dedicata doar pt turometru. oricu o sa incerc diseara sa scot mufa respectiva sa vad ce si cum si da se opreste cand e cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Eu de la fise am patit-o. Fura scanteie, se vedea noapte cum sareau intre fise si rezervor, cadru. oh, the memories Da ... eu si Falkenberg am modificat CDI-ul si mecanismul de la senzorii HALL pentru o problema identica ... s-a dovedit a fi un scurt la turometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Din cauza caldurii nu mai am gandit limpede. Greu de imaginat acuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Billy Boy Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 n-am nici o inclinatie catre mecanica, dar verifica totusi releul ala de ponire si sigurantele . am un prieten cu gsx-r 750 si la fel patea. i se oprea din mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 Da ... eu si Falkenberg am modificat CDI-ul si mecanismul de la senzorii HALL pentru o problema identica ... s-a dovedit a fi un scurt la turometru. in partea de sus a imaginii e mufa respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) pagina.jpg in partea de sus a imaginii e mufa respectiva. Da, stiu la ce te-ai referit ... in mod normal mobra trebuie sa-ti mearga chiar daca scoti mufa aia, insa, logic, nu-ti va ma indica nimic bordul. La mine, fiind model mai vechi, am mufa separata de turometru, mufa separata la martori de bord, etc ... E doar o idee ... si e o chestiepe care am patit-o personal, exceptie facand faptul ca la mine a facut atingere un fir de la turometru cu cel de bobina, si cu ajutorul apei s-au lipit si au ramas asa... si imi pornea numai in 2 pistoane cu mare greutate. La tine poate fi acelasi lucru dar sa se atinga din cand in cand sau un contact imperfect care se manifestaa doar cand se incalzeste. AICI e postul cu ce am patit eu anul trecut. Editat Aprilie 4, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 Da, stiu la ce te-ai referit ... in mod normal mobra trebuie sa-ti mearga chiar daca scoti mufa aia, insa, logic, nu-ti va ma indica nimic bordul. La mine, fiind model mai vechi, am mufa separata de turometru, mufa separata la martori de bord, etc ... E doar o idee ... si e o chestiepe care am patit-o personal, exceptie facand faptul ca la mine a facut atingere un fir de la turometru cu cel de bobina, si cu ajutorul apei s-au lipit si au ramas asa... si imi pornea numai in 2 pistoane cu mare greutate. La tine poate fi acelasi lucru dar sa se atinga din cand in cand sau un contact imperfect care se manifestaa doar cand se incalzeste. AICI e postul cu ce am patit eu anul trecut. citit si bagat la cap. maine"lingem" fire ,lipituri si alte rahane din astea electrice. ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 @RedFox200 - nu, nu gresesti, teoretic ai dreptate. Dar eu ma gandesc si la faptul ca atunci cand apare "gas starvation" de da sa se opreasca motorul sau chiar se opreste, carbelitoarele sunt deja golite de benzina, iar circuitul socului pana la urma tot din acele paharele cu benzina trage benzina surplus, daca carbelitoarele sunt goale deja nici socul nu va mai avea de unde sa traga benzina. @Black_wolf - Poti eventual doar sa scoti mufoiul ala mare si sa-l pui la loc, eu am patit la VFR sa nu-mi mearga martorii de semnalizare, am desfacut becurile, am pus becuri noi, am pus tot la loc (parbriz, oglinzi, aaaaaaaaaha! - o multime de munca de pomana) si sa vad ca tot nu merg. M-am uitat la becurile "vechi" si nu aveau nimic. Am scos mufoiu si am bagat mufoiu si au inviat martorii.daca se poate un modelator sa-mi bage si mie un "enter" intre cele doua paragrafe, sa-mi bag pla in el de procsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (exemplul e patetic, insa am vrut sa evidentiez faptul ca unele chestii electronice auprobleme la cald/rece) am avut si eu o problema tot la un Kawasaki - GPZ 500s, carburatoare curate lacrima si sincronizate, filtru aer, filtru ulei, ulei, bujii - toate noi... dar cand se incalzea murea motoru... s-a dovedit a fi CDI-ul ce se manifesta la cald, un electronist mi-a explicat ca din cauza varstei sau a unor termeni necunoscuti, lipiturile circuitelor electronice s-au deteriorat si la cald nu mai fac contact bine! Cauta un CDI de la vreun amic ceva sa testezi... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 reballing/reflow pentru tci-urile care fac figuri la cald! iti trebuie doar o suflanta de aer cald in 80% din cazuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 problema este de natura electrica! revin cu informatii noi curand. cumpar CDI pt 636 din 2002! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 problema este de natura electrica! revin cu informatii noi curand. cumpar CDI pt 636 din 2002! se poate repara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 De acord, trebuie doar un electronist cu muuulta rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Vorbeste cu Cesar. Avea pe langa el un mosulica simpatic care era dotat ca electronist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 De acord, trebuie doar un electronist cu muuulta rabdare nici macar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 nici macar! se pot repara chiar si CDI-urile care sunt invelite in solutie din aceea tip guma... care cand rupi o bucata risti sa rupi si componentele din interior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) Nu cred... asa am avut releul regulator si am incercat sa-l desfac. Si l-am desfacut... in multe bucati, cu tot cu piese rupte. CDI-ul normal, fara rasina in interior, se repara. Am si eu unul de rezerva reparat, dar nu am avut chef sa-l desfac sa vad cum arata si ce s-a reparat la el. Editat Aprilie 5, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Pentru alea cu rasina ma refeream ca e nevoie de rabdare. In principiu se poate, stiam de vreo 2 care au fost facute, dar dupa cum spuneam, a fost nevoie de muulta rabdare pana s-a ajuns la piese in siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 spre norocul meu am gasit un CDI sh functional la un pret bun. oricum il desfac si pe asta sa vad ce si cum.am aici in cladire un atelier de reparatii electronice asta are rasina turnata si nu stiu cu ce merge curatata! stie cineva cum aflu daca un CDI de la un zx6r din 98-99 functioneaza la fel cu cel din 2002? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Pana la urma ai gasit vinovatul" ...CDI-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 Pana la urma ai gasit vinovatul" ...CDI-ul? da el facea pe nebunul...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Da, o problema care iti da mult de cap ,mai ales cand nu se manifesta constant....acum merge maine nu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.