Sari la conținut

zx6r cu "bube"


Postări Recomandate

Sa inteleg ca intrerupe doar cand se incalzeste ...

Poate fi de la una din bobine ...

Ori contact imperfect ori altceva, care se intampla cand se incalzeste zona respectiva.

 

Incearca pentru mine sa scoti mufa de la turometru. Stiu ca turometrul functioneaza cu unul din firele de la bobina. E posibil sa ai o problema acolo. E chestie de 5 minute ...

 

Eu spre exemplu am o problema la stergatoarele de la masina. Temporizatorul stergatoarelor merge doar cand e frig afara ... daca fac cald in masina sau e cald afara, trebuie sa tin mana pe maneta de stergatoare sa revina la locul lor. (exemplul e patetic, insa am vrut sa evidentiez faptul ca unele chestii electronice auprobleme la cald/rece)

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu de la fise am patit-o. Fura scanteie, se vedea noapte cum sareau intre fise si rezervor, cadru.



Incearca pentru mine sa scoti mufa de la turometru. Stiu ca turometrul functioneaza cu unul din firele de la bobina. E posibil sa ai o problema acolo. E chestie de 5 minute ...

oh, the memories :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca intrerupe doar cand se incalzeste ...

Poate fi de la una din bobine ...

Ori contact imperfect ori altceva, care se intampla cand se incalzeste zona respectiva.

 

Incearca pentru mine sa scoti mufa de la turometru. Stiu ca turometrul functioneaza cu unul din firele de la bobina. E posibil sa ai o problema acolo. E chestie de 5 minute ...

pai bobinele le am schimbat iar la mine turometru e electronic si in afara de o mufa "babana" care tine tot bordul nu stiu sa mai am una dedicata doar pt turometru.

oricu o sa incerc diseara sa scot mufa respectiva sa vad ce si cum

si da se opreste cand e cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de la fise am patit-o. Fura scanteie, se vedea noapte cum sareau intre fise si rezervor, cadru.

 

oh, the memories :)

Da ... eu si Falkenberg am modificat CDI-ul si mecanismul de la senzorii HALL pentru o problema identica ... s-a dovedit a fi un scurt la turometru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ... eu si Falkenberg am modificat CDI-ul si mecanismul de la senzorii HALL pentru o problema identica ... s-a dovedit a fi un scurt la turometru.

post-29454-0-68838000-1365082142_thumb.jpg

in partea de sus a imaginii e mufa respectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gifpagina.jpg

in partea de sus a imaginii e mufa respectiva.

Da, stiu la ce te-ai referit ... in mod normal mobra trebuie sa-ti mearga chiar daca scoti mufa aia, insa, logic, nu-ti va ma indica nimic bordul.

La mine, fiind model mai vechi, am mufa separata de turometru, mufa separata la martori de bord, etc ...

 

E doar o idee ... si e o chestiepe care am patit-o personal, exceptie facand faptul ca la mine a facut atingere un fir de la turometru cu cel de bobina, si cu ajutorul apei s-au lipit si au ramas asa... si imi pornea numai in 2 pistoane cu mare greutate. La tine poate fi acelasi lucru dar sa se atinga din cand in cand sau un contact imperfect care se manifestaa doar cand se incalzeste.

 

AICI e postul cu ce am patit eu anul trecut.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, stiu la ce te-ai referit ... in mod normal mobra trebuie sa-ti mearga chiar daca scoti mufa aia, insa, logic, nu-ti va ma indica nimic bordul.

La mine, fiind model mai vechi, am mufa separata de turometru, mufa separata la martori de bord, etc ...

 

E doar o idee ... si e o chestiepe care am patit-o personal, exceptie facand faptul ca la mine a facut atingere un fir de la turometru cu cel de bobina, si cu ajutorul apei s-au lipit si au ramas asa... si imi pornea numai in 2 pistoane cu mare greutate. La tine poate fi acelasi lucru dar sa se atinga din cand in cand sau un contact imperfect care se manifestaa doar cand se incalzeste.

 

AICI e postul cu ce am patit eu anul trecut.

citit si bagat la cap.

maine"lingem" fire ,lipituri si alte rahane din astea electrice.

ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RedFox200 - nu, nu gresesti, teoretic ai dreptate. Dar eu ma gandesc si la faptul ca atunci cand apare "gas starvation" de da sa se opreasca motorul sau chiar se opreste, carbelitoarele sunt deja golite de benzina, iar circuitul socului pana la urma tot din acele paharele cu benzina trage benzina surplus, daca carbelitoarele sunt goale deja nici socul nu va mai avea de unde sa traga benzina.

@Black_wolf - Poti eventual doar sa scoti mufoiul ala mare si sa-l pui la loc, eu am patit la VFR sa nu-mi mearga martorii de semnalizare, am desfacut becurile, am pus becuri noi, am pus tot la loc (parbriz, oglinzi, aaaaaaaaaha! - o multime de munca de pomana) si sa vad ca tot nu merg. M-am uitat la becurile "vechi" si nu aveau nimic. Am scos mufoiu si am bagat mufoiu si au inviat martorii.

daca se poate un modelator sa-mi bage si mie un "enter" intre cele doua paragrafe, sa-mi bag pla in el de procsi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(exemplul e patetic, insa am vrut sa evidentiez faptul ca unele chestii electronice auprobleme la cald/rece)

am avut si eu o problema tot la un Kawasaki - GPZ 500s, carburatoare curate lacrima si sincronizate, filtru aer, filtru ulei, ulei, bujii - toate noi... dar cand se incalzea murea motoru... s-a dovedit a fi CDI-ul ce se manifesta la cald, un electronist mi-a explicat ca din cauza varstei sau a unor termeni necunoscuti, lipiturile circuitelor electronice s-au deteriorat si la cald nu mai fac contact bine!

 

Cauta un CDI de la vreun amic ceva sa testezi... Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred... asa am avut releul regulator si am incercat sa-l desfac. Si l-am desfacut... in multe bucati, cu tot cu piese rupte.

CDI-ul normal, fara rasina in interior, se repara. Am si eu unul de rezerva reparat, dar nu am avut chef sa-l desfac sa vad cum arata si ce s-a reparat la el.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru alea cu rasina ma refeream ca e nevoie de rabdare. In principiu se poate, stiam de vreo 2 care au fost facute, dar dupa cum spuneam, a fost nevoie de muulta rabdare pana s-a ajuns la piese in siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spre norocul meu am gasit un CDI sh functional la un pret bun.

oricum il desfac si pe asta sa vad ce si cum.am aici in cladire un atelier de reparatii electronice :)



asta are rasina turnata si nu stiu cu ce merge curatata!

stie cineva cum aflu daca un CDI de la un zx6r din 98-99 functioneaza la fel cu cel din 2002?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...