Johann Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Salut frati motoristi, avnd in vedere criza mondiala de combustibil care se adanceste si mai ales cea de bani de benzina, pentru cei care se pricep sa mestereasca, va explic mai jos cum am redus (readus la normal) consumul. La motoare mai vechi, pe carburator, se intampla ca dupa mai multi Km sa constati ca ai un consum exagerat. Normal la motoare de la 350 la 750 cmc consumul de benzina trebuie sa fie 4 -5,5 l/100 la un mers intins cu media 100 la ora. Daca aveti consumuri mai mari asta inseamna ca ceva nu este in regula. -In primul rand se verifica filtrul de aer (se sufla cu aer, se spala cu benzina,cele din metal, sau se inlocuiesc cu unul nou. Atentie , daca se foloseste alt tip de filtru decat cel original, s-ar putea sa primeasca mai mult sau mai puti aer si sa dea in nas (sa nu se tureze sau sa scoata fum) - de obicei peste 25-30.000 Km se uzeaza cuil de dozare la benzinei si primeste mai multa, pentru a aduce la normal consumul se coboara cuiul cate o treapta (in general sant 5) pana ce motorul da in nas cand accelerezi, dupa care se ridica inapoi o treapta - daca ati coborat pana la ultima treapta si motorul consuma inca mult, ar trebui schimbat ansamblul jigler- cui de dozaj, dar cum astea nu se prea gasesc, se mai poate interveni prin scaderea nivelului benzinei in carburator cu 3-5 mm prin reglarea parghiei plutitorului (in sensul ca trebiue sa inchida intr-o pozitie mai joasa) Prin aceste metode eu am reusit sa aduc la normal consumul la toate motoarele ce le-am avut, dar atentie s-ar putea sa scada putin si performantele cu 5-10 % fata de atunci cand consuma mai mult. Va doresc spor la treaba, rezultate maxime si consumuri minime. Asfalt uscat la anu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Salut frati motoristi,avnd in vedere criza mondiala de combustibil care se adanceste si mai ales cea de bani de benzina, pentru cei care se pricep sa mestereasca, va explic mai jos cum am redus (readus la normal) consumul. La motoare mai vechi, pe carburator, se intampla ca dupa mai multi Km sa constati ca ai un consum exagerat. Normal la motoare de la 350 la 750 cmc consumul de benzina trebuie sa fie 4 -5,5 l/100 la un mers intins cu media 100 la ora. Daca aveti consumuri mai mari asta inseamna ca ceva nu este in regula. -In primul rand se verifica filtrul de aer (se sufla cu aer, se spala cu benzina,cele din metal, sau se inlocuiesc cu unul nou. Atentie , daca se foloseste alt tip de filtru decat cel original, s-ar putea sa primeasca mai mult sau mai puti aer si sa dea in nas (sa nu se tureze sau sa scoata fum) - de obicei peste 25-30.000 Km se uzeaza cuil de dozare la benzinei si primeste mai multa, pentru a aduce la normal consumul se coboara cuiul cate o treapta (in general sant 5) pana ce motorul da in nas cand accelerezi, dupa care se ridica inapoi o treapta - daca ati coborat pana la ultima treapta si motorul consuma inca mult, ar trebui schimbat ansamblul jigler- cui de dozaj, dar cum astea nu se prea gasesc, se mai poate interveni prin scaderea nivelului benzinei in carburator cu 3-5 mm prin reglarea parghiei plutitorului (in sensul ca trebiue sa inchida intr-o pozitie mai joasa) Prin aceste metode eu am reusit sa aduc la normal consumul la toate motoarele ce le-am avut, dar atentie s-ar putea sa scada putin si performantele cu 5-10 % fata de atunci cand consuma mai mult. Va doresc spor la treaba, rezultate maxime si consumuri minime. Asfalt uscat la anu. probat si de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Veniti fratilor in CA ca aici este 50 de centi Canadieni nu US litrul de benzina. Sa vedeti ce motoare au astia pe 4x4 ale lor de la 5L spre 8L si nu se plang de consum!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 multumim pentru sfaturile de readucere la normal a consumului .. interesant. dcsan: Da cu vara cum stau canadienii ? Ca am auzit de la un prieten care are un var in canada ca e cam subtire sezonul moto De exemplu azi au fost 19 grade celsius in Bucuresti: - gagicile s-au conformat au trecut la tinuta de vara. - am venit la munca cu motoru Dificila alegere : a) canada : -2 grade celsius, merg cu tancu cu motor de 5 litri consum 20% , femei romania : 19 grade celsius, merg cu motocicleta, consum 6%, femei Multumim si pt invitatie in CA, dar mie mi-e bine aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Consumul se scade cel mai usor si mai eficient din mana dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex-Alex Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Consumul se scade cel mai usor si mai eficient din mana dreapta. Mie mi-e rusine cu motoru meu... ma intreaba amicii... aaaa ti-ai luat motor... misto.... cat consuma .. aaa, pai stii... ea normal consuma 6-7... dar a mea ia mai mult... cam cat o dacie varza Mi-am comandat filtru de aer, bujii noi si am planificat si o iesire la razna la o sincronizare de toamna. Ramane sa-l conving pe shefu sa ma lase sa le rezolv pana nu ajung sa merg pe datoie cu motoru. p.s Nu ma intrebati si voi cat consuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Consumul se scade cel mai usor si mai eficient din mana dreapta. exact !!! si nici nu conteaza cum e cuiul sau ce nivel ai... ( de unde se deregleaza rau carburatorul si dupa modificarea nivelului este absolut necesara reglarea cu analizorul de gaze !!!) eu cred ca reduci consumul schimband raportul final de trensmisie. (pinion mai mic pe roata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 multumim pentru sfaturile de readucere la normal a consumului .. interesant. dcsan: Da cu vara cum stau canadienii ? Ca am auzit de la un prieten care are un var in canada ca e cam subtire sezonul moto De exemplu azi au fost 19 grade celsius in Bucuresti: - gagicile s-au conformat au trecut la tinuta de vara. - am venit la munca cu motoru Dificila alegere : a) canada : -2 grade celsius, merg cu tancu cu motor de 5 litri consum 20% , femei romania : 19 grade celsius, merg cu motocicleta, consum 6%, femei Multumim si pt invitatie in CA, dar mie mi-e bine aici Cred ca depinde si unde sat amucul in CA ca si aici e pe zone daca sta la cercul polar te cred si eu ca e frig . Sunt regiuni unde e mai cald ca si in RO. Crede-ma ca o sa fie cam naspa cu aderarea asta la UE ,oricum niciodata nu e praea tarziu sa ma tii la curent cum decurge treaba in RO . Sanatate Maxima la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul argintiu Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 sa-mi trag una la cuiele pontoane, am fost cu ea la mare si a cosumat cam 7, m-am dus cu 100 si am venit cu 120 ( 2 persoane si un ruxac pe lat si doua valize ale ei) i-am dat si 160 pe o bucata mica am pb si cu electrica, cand e rece nu pot sa plec de pe loc decat cu faza scurta aprinsa, altfel da rateuri si moare motorul. recunosc ca are viata motorul e dracos rau, la bord am 30.000 km sa-mi bag nasul in carburator ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Noiembrie 17, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2006 daca filtrul e in regula incepe cu faza a doua , aia cu cuiele de dozare, nu trebuie date caruratoarele jos ci numai capacele alea de ebonita , dupa care scoti membranele si apoi cuiele de dozare (vezi mai sus) salut si spor la treaba si lasa-l pa ala desteptu din CA ca io am fost acolo anu trecut cand o trecut catrina si i-am vazut cum s-au (cuvant urat) pe ei, de-o sarit litrul la 1,15 $ si cozile erau mai rau ca la noi pe vremea impuscatului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 Salut frati motoristi, avnd in vedere criza mondiala de combustibil care se adanceste si mai ales cea de bani de benzina, pentru cei care se pricep sa mestereasca, va explic mai jos cum am redus (readus la normal) consumul. La motoare mai vechi, pe carburator, se intampla ca dupa mai multi Km sa constati ca ai un consum exagerat. Normal la motoare de la 350 la 750 cmc consumul de benzina trebuie sa fie 4 -5,5 l/100 la un mers intins cu media 100 la ora. Daca aveti consumuri mai mari asta inseamna ca ceva nu este in regula. -In primul rand se verifica filtrul de aer (se sufla cu aer, se spala cu benzina,cele din metal, sau se inlocuiesc cu unul nou. Atentie , daca se foloseste alt tip de filtru decat cel original, s-ar putea sa primeasca mai mult sau mai puti aer si sa dea in nas (sa nu se tureze sau sa scoata fum) - de obicei peste 25-30.000 Km se uzeaza cuil de dozare la benzinei si primeste mai multa, pentru a aduce la normal consumul se coboara cuiul cate o treapta (in general sant 5) pana ce motorul da in nas cand accelerezi, dupa care se ridica inapoi o treapta - daca ati coborat pana la ultima treapta si motorul consuma inca mult, ar trebui schimbat ansamblul jigler- cui de dozaj, dar cum astea nu se prea gasesc, se mai poate interveni prin scaderea nivelului benzinei in carburator cu 3-5 mm prin reglarea parghiei plutitorului (in sensul ca trebiue sa inchida intr-o pozitie mai joasa) Prin aceste metode eu am reusit sa aduc la normal consumul la toate motoarele ce le-am avut, dar atentie s-ar putea sa scada putin si performantele cu 5-10 % fata de atunci cand consuma mai mult. Va doresc spor la treaba, rezultate maxime si consumuri minime. Asfalt uscat la anu. Pina la urma l'ai redus sau doar l'ai readus la normal ca io tot n'am priceput?!? Eu stiu ca pot reduce consumul de benzina intr'un singur mod ( care ma enerveaza la culme ) : lasand motoreta in curte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Noiembrie 17, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2006 mai pretene, ce nu pricepi, daca e mai mare decat normal (ce zice cartea) inseamna ca l-am readus la normal da mai inseamna ca l-am redus fata de situatia cand consuma mult. oricum consumul nu poti sa-l reduci cu mult fata de ce-i dat in carte fara sa reduci performantele motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 sa-mi trag una la cuiele pontoane, am fost cu ea la mare si a cosumat cam 7, m-am dus cu 100 si am venit cu 120 ( 2 persoane si un ruxac pe lat si doua valize ale ei) i-am dat si 160 pe o bucata mica am pb si cu electrica, cand e rece nu pot sa plec de pe loc decat cu faza scurta aprinsa, altfel da rateuri si moare motorul. recunosc ca are viata motorul e dracos rau, la bord am 30.000 km sa-mi bag nasul in carburator ce zici? 7 la suta?! nici banditul meu nu ia atat, si merg ci 150 pe bucatzi mai mari asa... 7 la suta?! nici banditul meu nu ia atat, si merg ci 150 pe bucatzi mai mari asa... ca sa merg mai "economic" eu fac asa: -schimb cate 2 trepte de viteza odata, chiar si 3 daca turez motorul mai tare -merg cat mai mult posibil in ultima treapta (motorul meu mere in a 6-a si cu 30 km/h) -nu demarez in fortza -la vale nu folosesc frana de motor ci trag ambreajul sa curga motorul singur merg cat mai putzin turat posibil. nu stiu cum se pot aplica astea la un motor in 1 cilindru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 eu cand am filtrul curat si merg pana in 100 la drum intins am consum de 5,5% dar ce draq facem in oras ca ultimul calcul am avut consum de 8 si ceva % si sunt zile cand sigur am si 10% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Noiembrie 18, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2006 ai grija , ca la LC4 conteaza foarte mult raporul de transmisie, daca ai pinion mare pe spate si mic la motor atunci consumu e mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.