radiusG Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 salutare..o chestie ciudata mi s-a intamplat azi in mers..eram intr-a 6-a pe drum drept, o tineam pe la 130 , cand deodata mi-a cazut turatia ca si cum ar fi intrat pe N. Initial am crezut ca mi s-a oprit motorul in mers.Am oprit fara sa apas ambreiajul, N-ul nu era aprins, si motorul inca mergea. Daca nu era pe N, atunci unde era? ca in treapta se pare ca nu mai era de nu s-a oprit motorul . Am incercat sa caut N-ul, dar parca era blocat acolo..nu mergea nici jos nici sus .Am oprit motorul, l-am repornit, si a revenit intr-a 6a..Am dat in jos pana la N, am vazut ca totu-i in regula si am plecat...Am facut aprox 100 de km pana acasa si nu mi-a mai facut nici o problema..ce sa fi fost ? probleme la ambreiaj? la cutie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 A sarit din viteza.Uzura prin cutie.Las.o asa, baga un ulei mai vascos si goo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Ori a sarit din viteza, dar asta s ar fi intamplat doar daca ai fi accelerat puternic, si asta se face mai ales in treptele de jos (1,2,3) sau nu a intrat complet in viteza, nu ai impins levierul complet sa se imbuce corect pinioanele. Ar mai fi varianta ca pentru cateva secunde sa ti fi mers intr un singur cilindru, daca cumva ti a intrat apa pe la fisele de bujii (cel mai expus e cilindrul de jos,evident) sau ai un contact imperfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 salutare..o chestie ciudata mi s-a intamplat azi in mers..eram intr-a 6-a pe drum drept, o tineam pe la 130 , cand deodata mi-a cazut turatia ca si cum ar fi intrat pe N. Initial am crezut ca mi s-a oprit motorul in mers.Am oprit fara sa apas ambreiajul, N-ul nu era aprins, si motorul inca mergea. Daca nu era pe N, atunci unde era? ca in treapta se pare ca nu mai era de nu s-a oprit motorul . Am incercat sa caut N-ul, dar parca era blocat acolo..nu mergea nici jos nici sus .Am oprit motorul, l-am repornit, si a revenit intr-a 6a..Am dat in jos pana la N, am vazut ca totu-i in regula si am plecat...Am facut aprox 100 de km pana acasa si nu mi-a mai facut nici o problema..ce sa fi fost ? probleme la ambreiaj? la cutie ? Cand a bagat in viteza in loc sa apesi scurt si rapid ai apasat in lung si incet probabil, astfel incat nu a intrat pana la capat in viteza de aici si "problema". Nu e normal, am patit si eu de cateva ori in diferite trepte de viteza aleatorii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Scuze, am vazut apoi recitind atent ca ai oprit fara sa apesi ambreiajul, deci varianta cu mersul intr un piston cade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Mai 12, 2013 Autor Share Postat Mai 12, 2013 nu mai tin minte exact momentul , dar posibil sa-mi fi cazut turatia chiar atunci cand i-am dat a6a...deci posibil sa nu fi intrat de fapt in viteza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOSU WEST Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 EU ZIC CA NU O FOST BAGATA CUM TREBUIE IN VITEZA, LASO ASA SI VEZI DC MAI FACE. BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Mai 12, 2013 Autor Share Postat Mai 12, 2013 habar n-am cum functioneaza cutia asta, exista un "N" intre fiecare treapta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Nu exista N intre fiecare treapta, este cutie secventiala. Daca mai patesti asa, tragi ambreiajul si mai schimbi o data, mai cu incredere, fie in sus fie in jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) habar n-am cum functioneaza cutia asta, exista un "N" intre fiecare treapta ? Nu, nu exista dar daca nu bagi bine in viteza ai sanse, destul de mici ce e drept, sa iti ramana intre viteze. Practic si N-ul e tot intre viteze dar ala e facut de producator sa ramana asa, acolo. La restul treptelor treaba asta nu ar trebui sa se intample. Editat Mai 12, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 schimba uleiu' mi'a facut si mie SV'ul asa cu un Motul, nu mai pun d'ala cat oi trai. Pur si simplu mi'a sarit din viteza. @silvik, daca nu exista liber intre fiecare treapta ce s'a intamplat, ne explici si noua? LE: nu e vorba de nicio uzura. Am schimbat uleiul si a fost ca noua. Au trecut vreo 5000 km de atunci si n'a mai comentat nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Mai 12, 2013 Autor Share Postat Mai 12, 2013 (editat) i-am facut revizia in martie cand am luat-o, motul am pus, si am facut doua mii de km de atunci fara nici o problema..motorul a mers impecabil, la fel si cutia Editat Mai 12, 2013 de radiusG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) @silvik, daca nu exista liber intre fiecare treapta ce s'a intamplat, ne explici si noua? Eu am zis ca nu exista Neutral ca si pozitie a cutiei de viteze intre toate treptele. Mai departe informeaza-te daca esti curios sa afli ce s-a intamplat si sa ne zici si noua. Editat Mai 12, 2013 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 i-am facut revizia in martie cand am luat-o, motul am pus, si am facut doua mii de km de atunci fara nici o problema..motorul a mers impecabil, la fel si cutia Mo®tul mi se pare un ulei destul de ok, dar cu durata de viata cam scurta. Eu personal, l-as schimba la 3000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) Am patit si eu o singura data, am dat a 5-a, am mers 100m si in accelerare s-a turat in gol si a cazut la ralanti. Pana m-am dumerit eu ce s-ar fi putut intampla a sarit in a 4-a sau a 5-a si mi-a blocat spatele. S-a intamplat din vina mea, era un moment dinala de mila fata de schimbator si am ridicat spre a 5-a asa cu simt...mai mult ca sigur am ridicat prea putin. N-a facut niciodata pana atunci si nici dupa (aprox 2500km). Motul 5100 e uleiul. Editat Mai 12, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Am patit si eu o singura data, am dat a 5-a, am mers 100m si in accelerare s-a turat in gol si a cazut la ralanti. Pana m-am dumerit eu ce s-ar fi putut intampla a sarit in a 4-a sau a 5-a si mi-a blocat spatele. S-a intamplat din vina mea, era un moment dinala de mila fata de schimbator si am ridicat spre a 5-a asa cu simt...mai mult ca sigur am ridicat prea putin. N-a facut niciodata pana atunci si nici dupa (aprox 2500km). Motul 5100 e uleiul. Voila! Raspuns tot de la un Sv-ist care a folosit tot motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpopoiu Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 ASTA E POSTATA LA MISTO.I A CAZUT TURATIA INTR A 6 A!!!)))POSIBIL SA SE TUREZE IN GOL...... DA SA CADA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Treci inapoi la somn ca e tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 ASTA E POSTATA LA MISTO.I A CAZUT TURATIA INTR A 6 A!!! )))POSIBIL SA SE TUREZE IN GOL...... DA SA CADA? da, nu m-am exprimat cum trebuie..in acel moment cand am vazut ca turatia statea la o mie, eu avand 130 si stiind ca sunt intr-a 6a,m-am crizat un pic si am cam uitat anumite detalii..s-a intamplat in felul urmator :calc ambreiajul, turatia scade, schimb a6a, dau drumul la ambreiaj, turatia ramane tot la 1000.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 da, nu m-am exprimat cum trebuie..in acel moment cand am vazut ca turatia statea la o mie, eu avand 130 si stiind ca sunt intr-a 6a,m-am crizat un pic si am cam uitat anumite detalii..s-a intamplat in felul urmator :calc ambreiajul, turatia scade, schimb a6a, dau drumul la ambreiaj, turatia ramane tot la 1000.. tu nu accelerezi cand schimbi in sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 tu nu accelerezi cand schimbi in sus? ce sa mai accelerez, daca i-am dat a 6a, am dat drumul la ambreiaj, si nu a mai crescut turatia,ca si cum ar fi pe liber....s- accelerez in gol ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Eu am zis ca nu exista Neutral ca si pozitie a cutiei de viteze intre toate treptele. Mai departe informeaza-te daca esti curios sa afli ce s-a intamplat si sa ne zici si noua. eu zic sa activezi pe la incepatori mai mult si sa lasi discutiile astea pt altii. Cutia are liber intre toate treptele. E facuta in asa fel incat sa nu prea intre pe liber decat intre 1 si 2(a se citi N/Neutral, ca sa intelegi si tu). Faptul ca dintr'un accident a intrat intre 5 si 6 cu toate ca nu trebuia, nu inseamna ca "nu exista" liber acolo si de fapt a intrat in zona crepusculara unde s'a turat si apoi s'a intors pe Pamant. @initiator: faptul ca mie mi s'a intamplat cu Motul(5100) si tu ai acelasi ulei nu iti suna niciun clopotel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Este vorba de "neutral fals"... se mai intampla in special la motoare mai vechi. Nu cred ca uleiul sa aiba vreo vina. Fii mai ferm la schimbarea treptelor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Bun, sa nu mai deschid alt topic intreb aici: Din ce motiv se lipesc placile de ambreiaj? Ieri cand am dat sa o mut putin era in treapta 1, am strans ambreiajul, dau sa imping...nimic. Am scos-o din viteza, am pornit-o, am bagat inapoi in 1,a inceput sa se balbie si a crescut inapoi turatia deci isi daduse drumul. Problema e ca isi revine doar pentru o perioada scurta, in cateva ore daca sta nemiscata iarasi se lipesc. Uleiul este Motul 5100 si are cam 3000-3500km(schimbat in ianuarie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Bun, sa nu mai deschid alt topic intreb aici: Din ce motiv se lipesc placile de ambreiaj? Ieri cand am dat sa o mut putin era in treapta 1, am strans ambreiajul, dau sa imping...nimic. Am scos-o din viteza, am pornit-o, am bagat inapoi in 1,a inceput sa se balbie si a crescut inapoi turatia deci isi daduse drumul. Problema e ca isi revine doar pentru o perioada scurta, in cateva ore daca sta nemiscata iarasi se lipesc. Uleiul este Motul 5100 si are cam 3000-3500km(schimbat in ianuarie). E normal, ambreiajul nu mai primeste ulei iar arcurile apasa. Sunt motoare la care agata si in mers din cauza sistemului de ungere prost al placutelor de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.