Sari la conținut

Garnituri galerii de evacuare


Postări Recomandate

Nu as stii sa iti zic exact ce sa faci la motorul tau, dar daca e pe injectie si ai sonda lambda pe el, vezi ce pasta folosesti la etansare! Sa scrie pe ea ca e pentru motoare pe injectie, altfel ai putea "otravi" sonda.

 

Asta e valabil si pentru aditivii de benzina sau orice alteceva ce ar ajunge pe sonda lambda.

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e pe injectie. In manualul de service scrie de PERMATEX 1372. Ma gandesc ca o sa gasesc ceva echivalent. Problema e ca nu stiu daca sa cumpar garnituri sau nu. Motocicleta are 23.000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garniturile de la evacuare sunt din metal moale (de obicei cupru), se deformeaza si etanseaza la prima montare, prin urmare sunt de unica folosinta.

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie la iesirea din cilindri, foarte posibil ca piulitele ce tin galeriile sa fie sudate de prezoane si sa se rupa la desfacere, dandu-ti multa bataie de cap.

N-as umbla la galerii decat daca e absolut necesar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garniturile de la evacuare sunt din metal moale (de obicei cupru), se deformeaza si etanseaza la prima montare, prin urmare sunt de unica folosinta.

da sigur....:)))le poti folosiide 1000 de ori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde daca vrei sa faci o treaba ca lumea, sau doar sa samsaresti un motor; asa si saiba de la surubul de scurgere al uleiului se poate folosi de multe ori, tot ce trebuie sa faci e e strangi mai tare la montat, pana se duce filetul la baie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saiba de la baia de ulei sau de la banjo bolturi la etrieri...cele de cupru le iei frumos pe o suprafata dreapta la smirghel fin gen 600 si apoi 1200..si e ca noua...nu trebuie sa strangi nimic ca mocanu...cele de la galerii cu atat mai putin...la galerii nu exista asa forta de strangere incat sa se modifice garniturile alea...convinge-te singur..ia una folosita si pune-o langa una noua si ai sa vezi ca una e afumata si una nu...atata tot...parerea mea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

saiba de la baia de ulei sau de la banjo bolturi la etrieri...cele de cupru le iei frumos pe o suprafata dreapta la smirghel fin gen 600 si apoi 1200..si e ca noua...nu trebuie sa strangi nimic ca mocanu...cele de la galerii cu atat mai putin...la galerii nu exista asa forta de strangere incat sa se modifice garniturile alea...convinge-te singur..ia una folosita si pune-o langa una noua si ai sa vezi ca una e afumata si una nu...atata tot...parerea mea..

 

 

cred ca n-ai vazut o garnitura noua de evacuare.. e de 2-3 ori mai groasa decat aia veche.

 

asta nu inseamna ca nu se pot refolosi, am refolosit cu diferite grade de succes, trebuie sa le dai cu un pic de pasta de cupru, grasimea arde si ramane un strat fin de cupru care ajuta la etansare.

 

cumpara un spray degripant bun (nu wd40) da pe suruburi si lasa-le peste noapte, a doua zi le mai dai o data inainte sa incerci sa le demontezi, la montaj neaparat pasta de cupru pe toate suruburile si piulitele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.la galerii nu exista asa forta de strangere incat sa se modifice garniturile alea...convinge-te singur..ia una folosita si pune-o langa una noua si ai sa vezi ca una e afumata si una nu...atata tot...parerea mea..

Eu cred ca n-ai vazut cum arata o garnitura NOUA de evacuare in viata ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca n-ai vazut o garnitura noua de evacuare.. e de 2-3 ori mai groasa decat aia veche.

 

asta nu inseamna ca nu se pot refolosi, am refolosit cu diferite grade de succes, trebuie sa le dai cu un pic de pasta de cupru, grasimea arde si ramane un strat fin de cupru care ajuta la etansare.

 

cumpara un spray degripant bun (nu wd40) da pe suruburi si lasa-le peste noapte, a doua zi le mai dai o data inainte sa incerci sa le demontezi, la montaj neaparat pasta de cupru pe toate suruburile si piulitele

Asa o sa fac. Decat sa ma trezesc dupa aia ca trebuie sa desfac iar mai bine le pun sa fie ok din prima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garnitura de evacuare arata exact ca un inel cand e noua.. dupa ce o strangi prima oara se turteste.

Arata aproximativ ca saiba unei bujii - cand o strangi prima oara se turteste si-asa ramane.

 

Bine, asta nu inseamna ca nu merg refolosite..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie schimbate garniturile la fiecare demontare a galeriilor.Punct.

Ca nu le schimbi, ca le dai cu smirghel sau cu caca de maimutza, e problema fiecaruia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum.. garniturile alea pe evacuare au rol doar pentru anti-zgomotot, sunt unii care nici nu le mai pun la loc apoi se intreaba ce le pacane la motor. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca ai Bandit 1200 la profil. e cunoscut ca la motorul asta inbusurile de la evacuare se lasa greu scoase, unii chiar le-au rupt. eu am scos la doi banditi pina acum, la unul de prima generatie n-am reusit fara meserias, la altul de a doua generatie au iesit fara vreun efort (dar la asta din urma erau din inox).

din cite-mi amintesc garniturile alea-s 50 de lei toate 4, nu vad de ce ai risca sa trebuiasca sa dai galeriile jos a doua oara.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A-ti sarit toti cu gura. Daca nu le desfaci in fiecare zi merg folosite de 2-3 ori, conteaza mult si cum le strangi. Sa nu exageram cu folositul de 100 de ori dar nici sa nu o dam in prostii de genu daca refolosesti saiba de la busonul baii de ulei de cateva ori, din nou zic 2-3 ori, strici vre-un filet sau mai stiu eu ce.

Pretul uneori conteaza prea putin, daca nu le ai la indemana sau iti vin pe comanda in cateva zile desi iti trebuiesc azi, maine ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A-ti sarit toti cu gura. Daca nu le desfaci in fiecare zi merg folosite de 2-3 ori, conteaza mult si cum le strangi. Sa nu exageram cu folositul de 100 de ori dar nici sa nu o dam in prostii de genu daca refolosesti saiba de la busonul baii de ulei de cateva ori, din nou zic 2-3 ori, strici vre-un filet sau mai stiu eu ce.

Pretul uneori conteaza prea putin, daca nu le ai la indemana sau iti vin pe comanda in cateva zile desi iti trebuiesc azi, maine ...

Thats what im talking about bro'!;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A-ti Ati sarit toti cu gura. Daca nu le desfaci in fiecare zi merg folosite de 2-3 ori, conteaza mult si cum le strangi. Sa nu exageram cu folositul de 100 de ori dar nici sa nu o dam in prostii de genu daca refolosesti saiba de la busonul baii de ulei de cateva ori, din nou zic 2-3 ori, strici vre-un filet sau mai stiu eu ce.

Pretul uneori conteaza prea putin, daca nu le ai la indemana sau iti vin pe comanda in cateva zile desi iti trebuiesc azi, maine ...

 

Eu intotdeauna am refolosit saibele de la busoanele de ulei, si la motociclete si la masini si la fel cu garniturile de la suruburile banjo de la frane.

N-am avut niciodata probleme si nici n-am stricat vreun filet. Important e sa le cureti bine inainte de a le pune la loc, daca prinzi mizerie nu etanseaza corect.. si-apoi unii se apuca sa le stranga si mai tare.. si tot asa.

Imaginati-va cum pot etansa doua suprafete metalice daca au ditamai bolovanu de praf intre ele.. si simti cand strangi surubul cum crantane acolo.. apoi te miri ca nu etanseaza.

Garnituri de evacuare am cumparat pentru ca la motocicleta mea nu existau deloc... cand sunt nou-noute in plic arata exact ca un inel, sunt rotunde in sectiune transversala si goale pe interior, cand le strangi se fac pilaf. Cred ca merg refolosite, evident..

Motoreta, si firul de azbest e bun, eu am folosit cu succes la imbinari de tobe, problema e ca nu tine mult timp, arde si ala la aun moment dat si se face praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca nu stii cum arata garnitura de la galerie pana nu dai jos ... galeria. Daca o gasesti turtita grav? Daca o gasesti deformata pentru ca ala dinainte a montat-o ca un imbecil? Nu mai bine investesti zece coco intr-un set de garnituri noi si le ai acolo pentru o data viitoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoreta, si firul de azbest e bun, eu am folosit cu succes la imbinari de tobe, problema e ca nu tine mult timp, arde si ala la aun moment dat si se face praf.

nu pun firul gol,sa se arda,il pun sub garnitura,sa ajute la etansare. in felul asta garnitura deformata se refoloseste de ''n'' ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...