cnairda Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Mai trag cu ochiul din cand in cand pe la sectiunea asta, rabdator cum sunt pana mi se potrivesc socotelile la anul si o sa ajung si la supermoto Ideea e in felul urmator: nefiind foarte practic sa tin 2 sau mai multe mobre, imi fac damblaua cu fiecare pe rand. Momentan sunt la tourer, cu care vreau sa mai bag anu' asta niste mii de kilometri si apoi sa schimb putin macazul. In afara de weekenduri (cand se poate si-n alea) si una-doua ture de 2 saptamani pe an, nu folosesc varadero cum ar trebui. Vreau supermoto ca sa: - traga tare atunci cand o frec 40-60 de minute zilnic prin oras - nu am probleme de masochisti cu supraincalzire/manevrabilitate/lovit c_oaie de rezervor, etc (tot in oras) - pot baga ocazional o cheia in weekend - ii pot pune roti de enduro ca sa o pot lua si prin padure. doar peisagistic, nimic hard. Vreau ceva pe injectie si mentenanta la nr. de km. In afara de ktm-ul asta nou 690, nu imi vine nimic in minte. As vrea sa ma incadrez in vreo 4000 de euro. Principala nedumerire e daca pot pune roata de 21" pe un astfel de sm. In afara de asta, imi scapa vreun detaliu esential? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Uite ce cauti ) un Ducati http://bikerholic.com/wp-content/uploads/2010/02/2010-Ducati-Multistrada-1200-S-Touring-04.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrome Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Vezi ca nu iti merge link`ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Supermoto vanos + injectie + mentenanta la nr. de km, mai greu. Intr-adevar KTM-ul de 690 e o optiune, daca nu te deranjeaza extrem look-ul sau faptul ca e KTM. O alta optiune este Yamaha XTX 660. Alternative mai putin ideale ar fi Husqvarna SM 610, Honda FMX 650, BMW X-moto sau, din alta categorie, WR450. Sa stii ca poti sa faci lejer enduro peisagistic cu un supermoto, atata timp cat "peisajul" e uscat. Investitia in roti SM complete nu e de neglijat. Nu e de neglijat nici timpul si efortul necesar schimburilor de roti (presupunand ca pinioanele se potrivesc si nu trebuie umblat la lant). Deci eu recomand un XTX 660 cu cauciucuri gen dunlop mutant sau pirelli mt60. Si vezi apoi peste inca 1 - 2 ani incotro vrei sa o apuci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Mai 29, 2013 Autor Share Postat Mai 29, 2013 Imi place chiar foarte mult ktm-ul si toti mi-au zis ca e bestie si trage de rupe Din auzite asa, multe motoare "trag de-ti intind mainile" si cand te sui pe ele constati ca se misca cel mult decent...un bun exemplu fiind varadero 2004-le din dotare. Trage bine dar nu te da pe spate. Ma tot agat de chestia asta cu puterea si reprizele pentru ca vreau s-o folosesc strict pentru fun in loc sa ma enerveze, 80% din timp pe asfalt. Deci partea de sm ma intereseaza mai mult decat cea enduro. Mersi de sugestia cu xtx, o iau un considerare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) Imi place chiar foarte mult ktm-ul si toti mi-au zis ca e bestie si trage de rupe Din auzite asa, multe motoare "trag de-ti intind mainile" si cand te sui pe ele constati ca se misca cel mult decent...un bun exemplu fiind varadero 2004-le din dotare. Trage bine dar nu te da pe spate. Ma tot agat de chestia asta cu puterea si reprizele pentru ca vreau s-o folosesc strict pentru fun in loc sa ma enerveze, 80% din timp pe asfalt. Deci partea de sm ma intereseaza mai mult decat cea enduro. Mersi de sugestia cu xtx, o iau un considerare. eu am hornet de 95 de cai, si un prieten avea ktm 640 de 50 de cai, care tragea grav in primele doua trepte, se ridica din gaz pe o roata, lucru imposibil de facut cu hornetul (doar din gaz). In oras, trage oricand mai tare un 690 decat un SS600. Chiar trag monocilindrele astea mari de la KTM. Editat Mai 29, 2013 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Daca testezi un 690 o sa stii ce sm vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Si eu mai arunc cate un ochi la piata supermoto, inca nu sunt hotarat, dar imi plac mult Aprilia SXV550 si Aprilia Dorsoduro 750. Poate sunt posesori prin zona (este un baiat in Tm care le-a avut pe amandoua) poate e binevoitor sa lase niste impresii pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Daca testezi un 690 o sa stii ce sm vrei. Inteleg ca nu mai tii minte topicul de mare angajament (poze la pagina 5): /index.php?/topic/196727-690-sm-prestige/page-3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 xr650r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 wr 450 f Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Inteleg ca nu mai tii minte topicul de mare angajament (poze la pagina 5): /index.php?/topic/196727-690-sm-prestige/page-3 Sunt acrii strugurii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Da bre, tanjesc dupa un KTM 690 Mai ales dupa versiunile carora le explodeaza motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 subscriu! =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 xr 650r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) Nu am stiut sa mai editez ca am vrut sa scriu sa o iei sub forma de gluma. Defect de fabricatie poate sa apara la orice moto sau orice utilaj din Europa sau Japonia. Motoru' a fost schimbat pe garantie si am mai facut cu el 30k frumosi atat oras cat si turing. Il recomand pt sm-iala. + ca omu' vrea sm vanos nu xtx,610,drz etc. Editat Mai 29, 2013 de fra'su Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 si cum ziceam... XR650R VANOS si USOR @fra'su'scibile?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) Fratele. De xr nu am zis nimic ca nu stiu. Editat Mai 29, 2013 de fra'su Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Mai 29, 2013 Autor Share Postat Mai 29, 2013 (editat) m-a durut ce am vazut pe topicul cu 690-ul ala ...daca dai niste mii bune de euro pe mobra sh si-ti crapa motorul, ala esti! pe de alta parte ma gandesc ca dac-a trecut de rodaj, a mers 2-3-4 ani si nu sesizezi nimic suspect la proba de cumparare, sunt mai mici sansele sa te trezesti ca-ti zboara bucati din ea. va rog eu renuntati la samanta de scandal. nu o sa-mi iau sm pana nu dau vaca, si asta se va intampla la anu'...dar imi fac temele de pe acum Editat Mai 29, 2013 de cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) ai dreaq astia de nu aveti pasager de carat dupa voi, sau aveti bani de a doua mobra. *envy* Editat Mai 29, 2013 de silencer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) cu injecție / fără injecție Editat Mai 29, 2013 de bibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 ca omu' vrea sm vanos nu xtx,610,drz etc. Da, daca mentenanta la nr. de km nu e un factor asa important, exista solutia WR450, pe care am inclus-o in primul post. Nu o fi la fel de vanos ca un EXC dar nici la fel de perisabil. Eu zic ca XTX-ul e o mobra suficient de vanoasa pentru oras, mai ales comparata cu alde Varadero. Ieftina, intretinere usoara, fara bube. Si apoi, in functie de concluzii, exista SM-uri de 450 / 510 / 530 / 570 / 650, care-s mai vanoase decat 690-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) daca vrei pista si huliganism (dar performanta costa) sxv, husqyurile de 450 si ala ceva mai mare, 530 parca (nu 610), husaberg daca vrei si pista si huliganism si enduro crf, wr, kawa, tm, ktm transformate din enduro in sm (cu roti si-si) daca vrei si plimbarica si un pic spre performanta husky de 610 daca vrei mai mult spre plimbarica xt, 690, dorsoduro.... Editat Iunie 17, 2013 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 CRF sau DRZ , 450cmc. Extraodrinare. Nu vorbesc dpdv al unui invechit al supermoto-ului, insa testele facute de mine pe cele 2 modele m-au incantat teribil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Si eu ma orientez spre un WR 450 Sm ... La drum lung ... asfalt ... cum se comporta ... consum mixt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.