Sari la conținut

Accident Electronicii cu str Heliade


GabaRab
 Share

Postări Recomandate

 

Din cate am inteles eu acolo este un drum cu o singura banda pe sens. Daca este asa, cum era parcata femeia?

Adica nu incurca traficul?

Daca femeia a plecat de pe loc motociclistul ce face? o depaseste furios ca s-a bagat in fata lui cu nesimtire. E normal sa fi furios in asemenea situatii. Si mie imi vine sa dau gaz maxim sa le arat eu lor ca au gresit. Dar e o prostie.

 

Nu era parcata. S-a oprit pentru a se asigura, după care a plecat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 370
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...Daca femeia a plecat de pe loc motociclistul ce face? o depaseste furios ca s-a bagat in fata lui cu nesimtire....

Un martor a povestit cuiva accidentul. Acest cineva stiind ca sunt motociclist mi-a relatat cele povestite.

Singurul lucru care mi-a atras atentia a fost faptul ca soferita a plecat de pe loc. Daca acesta este adevarat, atunci este posibil ca evenimentul sa se fi produs asa cum l-am descris! Adica motociclistul sa creada ca auto semnalizeaza plecarea de pe loc cu intentia de a merge inainte(motiv pentru care a franat in ultimii 8 m - cand a realizat ca auto de fapt intoarce). Restul amanuntelor nu le cunosc(viteza, locatie, etc), am facut o simpla supozitie.

De fapt am cautat o explicatie la cele dezbatute inainte de a scrie eu, nimeni nu a scris ca soferita a plecat de pe loc cu intentia de a intoarce! ...informatia era ca se afla in mers si vrut sa vireze stanga pe o straduta laterala, lucru pe care l-a facut fara sa se asigure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt raportati 28 de metri de frana nu 8. Pana la urma cati au fost ca cineva zicea de ipocrizie ca se merge tare in general. Cand e motorul de vina detaliile sunt oferite cu lingurita dar cand soferul intoarce pe dubla continua se stie si ce a mancat soferul in ziua aia ca erau 15 motociclisti in zona si putea a ceapa de la el.

Auto putea sa faca si pogo cu camionul pe intersectie, daca semnaliza sau nu, daca statea sau nu. Conteaza?

Problema din punctul meu si de sofer si de motociclism este ca nici eu nu as fi observat motociclistul daca ersam la volan, odata angajat in manevra nu vedeam in oglinzi dupa cum s-a punctat deja, iar directia din care venea moto nu era o preocupare pentru mine fata de strada pe care intram si contrasens din fata. Asta e lectia invatata. Soferul nu prea a fost scuzat pe aici pentru ca trebuia sa se asigure.

P.S: @cicloburu, n-am zis, ai inteles tu gresit din ce am spus eu. E ok, se mai intampla, nu folosesc cea mai usoara exprimare, mi s-a mai spus :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, 28 m de frina, inseamna ca motoristul era la peste 30-35m de masina cind aceasta a inceput manevra. orice viteza ar fi avut moto, aceasta nu putea avea mai mult de 130-150, practic urma intersectia si-ti trebuie acar 100-130m ca sa opresti in siguranta. soferitza e o adevarata criminala inconstienta, merita toate pedepsele din lume. riderul , normal ca are si el vina lui, si anume, nu a constientizat ca pe strada e plin de dobitoci cu carnet luat pe naspa, care habarnuau sa conduca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

28 m de frina. moto nu putea avea mai mult de 130-150, practic urma intersectia si-ti trebuie acar 100-130m ca sa opresti in siguranta. soferitza e o adevarata criminala inconstienta,

Asta se intampla in oras dupa un semn de intersectie cu drum lateral stanga si depasire prin stanga... Cati se asteapta intr-un oras ca ceilalti sa ruleze cu 130-150 km/h ? Care e limita umana a perceptiei acestora?... no comment...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moto, [...] nu putea avea mai mult de 130-150,

practic urma intersectia

[...] normal ca are si el vina lui,

si anume, nu a constientizat ca pe strada e plin de dobitoci cu carnet luat pe naspa, care habarnuau sa conduca.

 

adica unu care vine DIN SPATE, deci vede tot ce se intampla in fata lui, intuieste ce ar putea merge prost, e atent pentru a evita, unu care are cu 100km/h peste viteza legala, unu care depaseste in intersectie, are habar sa conduca?

 

daca da, atunci asta e plata. oops, e "dincolo"

astia de ganditi asa, care credeti ca sunteti singuri pe strada, asta e pretul. neaparat ai vostri sa aiba ceva negru prin casa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta se intampla in oras dupa un semn de intersectie cu drum lateral stanga si depasire prin stanga... Cati se asteapta intr-un oras ca ceilalti sa ruleze cu 130-150 km/h ? Care e limita umana a perceptiei acestora?... no comment...

 

unu care face stanga, nu sta cu ochii numai in oglinda. are de observat traficul care vine din fata, lateral si sa priveasca acolo unde ar trebui sa intoarca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmaresc topicul asta tocmai pt a invata ce sa fac sau sa nu fac pt a nu ajunge a fi considerata o criminala. Pana acu' mi-a reusit.Sa nu devin criminala.Sper sa fie asa in continuare.Din ce observ p-aci sunt si motociclisti,din fericire,obiectivi si realisti.

Am toata admiratia pt cei care calaresc motoare.

Este pacat ca se intampla astfel de accidente.

Citind multele pagini de la acest accident,si circuland des prin zona aia, stau si ma intreb cam ce-as fi facut eu ca sa pot evita catastrofa da' zau daca-mi iese.

Nici eu nu suport toantele care,la volan,vorbesc la telefon,se machiaza sau draqu stie ce mai fac da' de condus atent mai putin.

N-am sa pot intelege de ce a ales s-o ocoleasca pe partea stanga daca aia avea semnalu' in functie.

Un cumul de factori negativi,din partea amandurora,a dus la nenorocire.

Trebuie sa recunosc faptul ca nu stiu daca eu,in ultima instanta,m-as fi uitat si in spate avand in vedere ca m-ar fi interesat ce-mi vine din stanga ori dreapta.

Pt ca aia este o intersectie in T.

Acum ma voi uita si din spate pt ca,iata,orice este posibil.

Este dureros sa obtii informatii cu pretul unor vieti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la schimbarea directiei de mers esti obligata sa verifici si oglinzile si chiar sa intorci capul (sa privesti unghiul mort)

chiar in timpul mersului in mod normal trebuie aruncata o privire in retrovizoare cam la 30 de secunde, sa sti ce se intampla in jurul tau.

mandra mea a facut scoala in canada, eu, cu multi ani in urma. ei i s-a spus regula asta de 30 de secunde. eu n-o stiam.

dar ea m-a verificat fara sa-mi spuna. mi-a zis la sf. calatoriei ca eu verific oglinzile la 20-25 secunde, megand pe drum drept, daca traficul e mai aglomerat o fac mai des.

un lucru care nu era constientizat de mine.

 

problema este sa nu iti acoperi timpul cu oglinzile si sa fi mai putin atenta la traficul care-ti vine din fata la o modificare de directe spre stanga.

 

normal este sa privesti oglinda cu 100m inainte, daca nu vine nimic pe depasire (n-ar trebui, dar iti faci datoria), semnal stanga NUMAI DACA NU VINE NIMIC DIN SPATE, si te duci spre axul drumului in asa fel incat sa lasi spatiu pentru a te ocoli pe dreapta cei din spate, verifici traficul de pe contrasens si o privire fugara in stanga, unde trebuie sa virezi.

inca un ochi in retrovizor pentru ametiti care totusi depasesc iar la traficul de pe contrasens si treci uitandu-te acolo unde vrei ca masina sa ajunga.

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spuneam, stiind cum arata intersectia, banuiesc ca soferita nu era lipita de axul drumului si existand loc intre masina si ax motociclistul a considerat ca exista loc de trecere.

Doar asa se explica ocolirea masinii pe stanga.

Eu fac ca girofaru' cand trag de volan.

Va dati seama c-am avut parte de astfel de momente critice si din care am iesit cu bine doar pt ca m-am folosit de oglinzi.

Traficul este de groaza si d-aia trebuie sa fii permanent in alerta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt multi care nu inteleg ca el cel mai probabil a fost surprins si iar unii nu inteleg ca la viteza f mare daca te apuci sa dai in frane nu prea mai ai cum sa schimbi directia , iar am intalnit motociclisti care au fost siguri ca pot oprii pe o distanta dar vederea le a jucat feste sunt momente in care creierul nu percepe niste lucruri mai ales in cazul lui cum se spune ca era nervos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...semnal stanga NUMAI DACA NU VINE NIMIC DIN SPATE, si te duci spre axul drumului in asa fel incat sa lasi spatiu pentru a te ocoli pe dreapta cei din spate, verifici traficul de pe contrasens si o privire fugara in stanga, unde trebuie sa virezi.

inca un ochi in retrovizor pentru ametiti care totusi depasesc iar la traficul de pe contrasens si treci uitandu-te acolo unde vrei ca masina sa ajunga.

Asta cu semnalul numai dacă vine cineva din spate n-am priceput-o... Păi ceilalți nu trebuie să afle unde vrei să mergi?

 

În rest, perfect de acord. Și eu am ochii în oglinzi la cca 20 de secunde. Cînd am făcut școala, acum 22 de ani, instructorul (un tip delăsător, de altfel, dar atent la trafic) mi-a scos în evidență următoarele: „Tinere, ești talentat cu covrigul, dar nu ești atent deloc la ce se întîmplă în jurul tău! O să fii mîncat de viu! Mașina are oglinzi ca să te uiți în ele și să vezi ce e în jurul tău, folosește-le! Unde nu vezi în oglindă, întoarce capul, nu-ți ia o veșnicie. Cînd ești depășit ai și obligații! Cînd depășești ai și mai multe!” Și au mai fost și altele, printre palmele primite după ceafă... Aaa, mi-a zis că dacă nu aud „țăcănitul” semnalizatoarelor înseamnă că-s un țăcănit chiar eu, că ceilalți n-au de unde să știe pe unde vreau eu să merg, eu trebuie să-i informez. Uite așa am rămas cu obiceiuri bune, de exemplu semnalizez la plecarea de pe loc și cînd sînt singur pe cîmp! E un reflex care mi-a intrat în sînge! Acum 22 de ani l-am considerat pe instructorul ăla un incompetent (făceam cca 30 de minute din două ore de curs, în restul timpului își rezolva el diverse treburi personale), dar se pare că ȘI datorită lui sînt acum în viață! Sînt în viață ȘI datorită mie, că am vrut să învăț și am depus eforturi în a mă tempera!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spuneam, stiind cum arata intersectia, banuiesc ca soferita nu era lipita de axul drumului si existand loc intre masina si ax motociclistul a considerat ca exista loc de trecere.

Doar asa se explica ocolirea masinii pe stanga.

Eu fac ca girofaru' cand trag de volan.

Va dati seama c-am avut parte de astfel de momente critice si din care am iesit cu bine doar pt ca m-am folosit de oglinzi.

Traficul este de groaza si d-aia trebuie sa fii permanent in alerta.

 

NU CAUT vinovatia dpdv legal.

 

sa zicem ca soferita ar fi putut fi observat motociclistul, desi ma cam indoiesc, dar, sa zice'; soferita, 1 greseala, motociclstul, depasire in intersectie, depasirea unui vehicul cu semnal stanga prin stanga, viteza peste cea normala (nu-i spun legala) si dincolo de a putea evita greseala autoturismului, => situatia de fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu semnalul numai dacă vine cineva din spate n-am priceput-o... Păi ceilalți nu trebuie să afle unde vrei să mergi?

pun semnalul numai daca NU vine ceva din spate, in depasire.

n-am intalnit de putin ori si nu numai in romania, vin tare pe banda de depasire si vehiculul care vrea si el sa depaseasca MA VEDE, si da semnalul INAINTE ca eu sa ajung chiar in dreptul lui.

 

daca am vehicul in spate care merge cu viteza mea, claxon si faza lunga sustinuta, daca n-am vehicul in spate, franez, si iar, nu de putine ori, tolomacul NU SE BAGA!.

dar in mai toate cazurile eu stiu inaintea lui daca va vrea sa depaseasca sau nu, si daca viteza lui e mult mai mare decat a vehiculului din fata lui 2 flashuri si, daca e pe autostrada, incalec linia de separare a celor 2 benzi sa inteleaga ca il las.

 

 

eu, in momentul in care vad semnalul nu stiu daca m-a vazut si ma lasa sa trec sau daca n-a fost atent in spate si se va baga. teoretic daca pune semnalul stanga eu n-am voie sa mai tre de el.

cu motocicleta e mai simplu, pentru ca daca am vehicul in spate, alaturi de claxon, accelerez si ma duc cat mai in stanga sa evit.

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclistul era pe mijlocul benzii de contransens, nu depasea aproape de masina.

Atunci marea lui greseala a fost depasirea intr-o intersectie..Asa se explica cum de masina si-a continuat mersul pt ca deduc faptul ca femeia nu s-a uitat si din spate.Cum lovitura a fost in portiera din spate ea aproape facuse stanga.Daca viteza lui era mai redusa avea timp de reactie.

Oricum toate comentariile noastre sunt tardive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pun semnalul numai daca NU vine ceva din spate, in depasire.

n-am intalnit de putin ori si nu numai in romania, vin tare pe banda de depasire si vehiculul care vrea si el sa depaseasca MA VEDE, si da semnalul INAINTE ca eu sa ajung chiar in dreptul lui.

 

Off topic:

 

Din pacate e des intalnita situatia asta, zici ca sunt complet retardati. Ieri eram pe A2 (cu masina) pe banda 1. In fata mea un Matiz. In fata lui, un camion care mergea cu o viteza decenta (cam 100). Pe banda a doua venea tare o masina puternica (BMW sau Audi, n-am fost atent), cu cel putin 50km/ora mai mult ca noi. Cand ala mai avea vreo 50-100 de metri pana la noi, Matiz-ul pune semnal si iese in depasire! Ala cu BMW-ul s-a infipt in frane si l-a evitat in ultimul moment.

 

In fine. Depasesc si eu camionul, ajung in dreptul Matizului si ce sa vezi: la volan o femeie si pe bancheta din spate doi copii de vreo 6-7 ani. Cat de cretina poate sa fie? Da, ala venea tare, peste viteza legala. Tu iesi in depasire fara sa-i dai prioritate. Daca se intampla ceva, e culpa comuna. Si apoi te duci sa-ti ingropi copiii. Merita??!? 5 secunde castigate merita o viata de om, sau mai multe?

 

On topic:

 

Desi e meltenism pur, trebuie sa tinem cont ca lucrurile astea se intampla des. Pleaca de pe loc si se vireaza brusc, sau intoarce, sau opreste pe banda ta. Si daca nu suntem atenti sa anticipam orice pericol, chiar daca asta inseamna sa mergem mai incet, atunci o sa murim, exact cum a patit baiatul asta.

 

Pacat de el, RIP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce vad zilnic in trafic, da, e posibil ca femeia sa nu fi fost atenta. conteaza faptul ca nu merita sa-ti pui viata in mana nimanui bazadu-te ca ceilalti TREBUIE sa respecte legea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=FaEdkkum948

 

Intr-o tara mult mai civilizata si mai obisnuita atat cu moto cat si cu viteze mari decat a noastra (Germania) s-a intamplat acidentul din clipul de mai sus. La tribunal, judecatorul a decis ca este vina 100% a motociclistului pt ca venea cu 120km/h (determinata pe baza inregistrarii video) intr-o zona limitata la 50 (sau 70) facand practic observarea sa imposibila.

 

In cazul accidentului de fata, am dubii ca motociclistul venea cu o viteza suficient de mica ca sa poata fi observat in timp real de un sofer mediocru. Atat vroiam sa spun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia e in germania, in romania soferul masinii e de vina, nu a acordat prioritate, indiferent daca motocicleta poate sa nu sa fie observata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

comentariile nu sunt pentru a stabili vina, ci pentru cei care mai au inca de invatat cum se evita o situatie de genul asta.

 

Eh,asta e' buna. :crack: Casca ochii mai bine, ce vezi? Numai persoane carora le place sa ciufuleasca kktul in toata pozitiile,inclusiv tu.

Un fel de CSI mobrism.ro.

 

Daca vrei sa inveti evitarea unui accident/pericol, te duci in poligon, nu pe forum.Este adevarat, sunt accidente si pe forum, 85% din useri. :lool:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...