DStar Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 (editat) Eu am vazut odata un accident intre o masina si o motocicleta. Din fericire, n-a fost nimic grav. Cand s-au ciocnit am auzit un zgomot foarte puternic ca si cand motocicleta ar fi fost ambalata la maxim. Probabil ca motociclistul ramasese cu acceleratia deschisa sau in momentul impactului i-a fugit ghidonul si a accelerat involuntar. Probabil ca roata spate s-a ridicat de la sol. Intr-o fractiune de secunda turometrul a ajuns pe rosu (cel putin asa parea dupa zgomotul facut de motocicleta) desi motocicleta nu avusese deloc viteza inainte de accident. Domnii experti, lasati-o mai moale cu concluziile pripite. Multi fac pe moralistii pe forum si pe strada fac tot felul de prostii. Foarte multi confunda in mod grav lucrurile cand vine vorba de mersul cu motocilceta. Au impresia ca daca stapanesc motorul, si au "skiluri" de mare pilot pot sa faca orice pe strada pentru ca nu li se poate intampla nimic. Din pacate nu e asa. Foarte multi se cred buni, dar de fapt nu sunt atat de buni pe cat se cred. In trafic nu ajuta doar "skilul". E mult mai importanta atentia si anticiparea. Chestia asta cu adaptarea vitezei la conditiile de trafic poate suna prost si avem impresia ca e izvorata din limbajul de lemn al politistilor, dar este cel mai bun lucru pe care ar trebui sa-l faca fiecare motociclist. Viteza in sine nu are relevanta. Poti sa mergi pe autostrada cu 200+ km/h si sa fii in perfecta siguranta. Prin oras s-ar putea ca si 60km/h sa fie prea mult, mai ales in apropiere de intersectii, treceri de pietoni, intrari in parcare, benzinarie sau supermarket etc. Multi motociclisti nu au invatat un lucru foarte simplu - pe motocicleta e cel mai usor lucru sa accelerezi, pana si o maimuta ar putea sa faca asta si sa mentina motocicleta pe linie dreapta, dar este foarte greu sa franezi. Ori de cate ori trageti tare de gaz, ganditi-va si cum ati opri daca ar aparea brusc un obstacol in fata voastra sau cum ati reusi sa-l ocoliti. Nu stiu ce s-a intamplat in cazul acestui accident. Nu stiu daca a fost vorba de viteza, neatentie sau alta cauza. Nu stiu cine a fost de vina. Am scris cele de mai sus ca raspuns la interminabilele discutii care se isca pe forum in jurul fiecarui accident, nu ca un comentariu legat de acest accident. In 99% din cazuri, accidentele de motocicleta s-ar putea evita daca motociclistul ar fi ceva mai atent. Discutia despre soferi neatenti este infinita si nu are niciun rezultat. Mereu vor exista si soferi neatenti. Sa stiti ca si prin Germania mai exista. Poate ca in Romania sunt mult mai multi, dar asta conteaza mai putin. E de ajuns un singur sofer neatent si un moment de ghinion. rip Editat Iunie 4, 2013 de DStar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Chiar daca este o zona unde pana acuma nu mergeam nici eu cu sub 60/h acuma o sa imi schimb obiceiul...sunt 3 camere fix pe intersectia aia si inainte, lasati politia sa decida ce viteza avea...restu vorbiti din filme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zetu' Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Pentru cei care nu isi dau seama cat de putin contam pe strada si cat de vulnerabili suntem urmariti asta...de mai multe ori: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gtigabi Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 (editat) stii chestiile alea cu 2 roti p care n place noua se n plimbam?alea cu multi cai putere.si yamaha a pus la r6 si treapta a3-a.e intre a2-a si a4-a. iar mie mi s intampla sa merg prin oras cu 80km/h cu treapta 3.si cand vreau sa fac mai putin zgomot merg cu 30km/h cu treapta 2.daca nu stii despre c vb,sau cum se face,poti sa ma intrebi ca iti spun cum se face. @Iulian Chirita nu stiu de cand te dai si iti urez mult inainte fara evenimente, dar atitudinea asta in care mereu altcineva era de vina, in care gaseam scuze si explicatii la orice am avut-o si eu acum ceva timp...si ma contraziceau altii,dar eu nimic, pana cand era sa-mi daneze grav sanatatii si am inceput sa las de la mine, sa inteleg ca dezbaterile astea cu cine a fost de vina in intotdeauna prea tarziu. E mai frustrant, dar mult mai sanatos sa f*** niste dumnezei "colegilor" de trafic si sa ii lasi in plata lor, crede-ma , omu daca avea 50 la ora si acum se injura cu soferita. Ti-a raspuns colegul zetu' ...apropo chestiile alea cu 2 roti pe care din modul cum vezi lucrurile, cel mult tii le pot recomanda se numesc BICICLETE! Multi viteji pe aici, scuzati expresia dorm cu florea in gura datorita modului cum au crezut si au vazut ei respectul. (vb la trecut, oare de ce ?) Iti mai las special tie @Iulian inca un pasaj din "Am devenit motociclist, cat mai am de trait?" "Viteza. Încep prin a vă readuce aminte că SPEED KILLS. Mai mult decât oriunde la noi în țară. Motociclismul s-a dezvoltat ceva mai rapid în ultimii 10 ani. Pentru cei ce nu au habar ce înseamnă o motocicletă și ce înseamnă motociclism, motocicleta este doar un obiect frumos, periculos și care costă foarte mulți bani. „Ideea” de viteza – toți o cunosc dar pusul în practică este cu totul altă treabă. Vine Gigi cu Dacia și se oprește la intersecție. Gigi este șofer de 40 de ani, sofer pe TIR, șofer cu experiență. Gigi nu prea face greșeli la volan. Este om cu capul pe umeri, om cu responsabilități, cu nevastă și 3 copii. Este un om care muncește din greu pentru a-și întreține familia și a-și creste copiii așa cum trebuie. Gigi este un om care nu are nevoie de probleme. Gigi poate fi și tatăl tau. Gigi se asigură înainte de a intra în intersecție pentru că așa spune legea. Se uită lung la dreapta, vede nimic. Se uită lung la stânga, vede un punct de lumină. Punctul poate fi un bec aprins care pâlpâie prin fereastra unei case. De fapt ce nu știe Gigi este că punctul de lumină esti TU, idiotul care străbate DN1 cu 280km/ora. Gigi stă și își face calculele bătrânește. Chiar dacă punctul ar fi o mașină nu ar avea cum să ajungă la el în următoarele secunde. Imposibil. Gigi, om atent, iese in DN1 să își ducă copiii la iarba verde. Idiotul, venind cu 280km/ora, strabate cei 700m distanță în 10 secunde și se înfige în Dacia lui Gigi, trecând prin portieră și ieșind pe cealaltă parte a mașinii cu 2 dintre cei 3 copii a lui nea Gigi. Copiii mor. Idiotul de tine moare. Lumea lui Gigi este întoarsă pe dos. Gigi se spânzură. Părinții tăi se spânzură pentru că ești, sau ai fost, unicul copil. Ești un idiot. Sau mai degrabă ai fost un idiot. Prietenii te plâng. Pe forum se scriu mii și mii de RIP-uri cum că ce baiat bun ai fost. Toti te plâng. Vina, clar, e a lui Gigi. Nimeni nu îl plânge pe Gigi și cei 2 copii. Dacă aș fi Gigi nu m-aș fi spânzurat ci te-aș fi omorât cu mâinile mele. Ai fost un idiot. Viteza omoară. Când mergi cu 200 la ora timpul de reacție nu mai este același. Motocicleta nu mai reacționează la fel. Să nu mai vorbim de cei ce nu au habar despre motociclism. Ești sub impresia că șoseaua îți aparține? Ești sub impresia că toți trebuie să te evităm pe drum? Ești sub impresia că dacă intri în mine care sunt la volan că eu o să te plâng pe tine mai mult decât o să îmi plâng daunele la mașină? Ești un idiot. Vrei viteză? Du-te pe circuit. Du-te cu băieții care știu ce înseamnă viteza și descoperi că tu de fapt nu mergi deloc tare. Du-te cu cei ce știu ce înseamnă viteza și nu mai merg demult pe stradă. Du-te și mergi cu viteză unde nu vei omorî pe nimeni, mai ales pe tine. Nu ruina viața mea, a ta, a parintilor tai,…a lui Gigi. Nu fi idiot. Speed kills. Sunt o gramadă de morți care așteaptă pe forumuri ca cineva să își aducă aminte de ei. Nu avem timp pentru că trebuie să îi plângem pe cei ce vor muri mâine." Editat Iunie 4, 2013 de gtigabi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Yamaha R6 , a dracu motocicleta tu sa fii de ce mai bagat in groapa ? Raspunsu motocicletei: Eroare de utilizare a materiei cenusie ! On topic: ce rost isi au cuvintele .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 R.I.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euforiu Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 turometrul e blocat p rosu= 0.daca avea80km/h in treapta 3 si cand a vazut-o p doamna cu masina ca opreste i-a dat 2 inferioare si logic acul se duce p rosu iar viteza scade dar motorul e turat spre maxim?? nu stiu cum se face de avem numai specialisti p-aici.turometrul pe rosu=viteza supersonica=vinovat.terminati cu prostiile!!! Mba intelectualu.,.. daca era in a 3.a avea peste 160, odata. 2,daca dai inferioara, automat esti si infipt in frane, deci nu are cun sa behaie turometru-n rosu.Mai lasati ba calculatorul si iesiti afara.Femeia aia poate a avortat de la soc si chiar daca nu, sunt sigur ca nu-i pare bine ca la mierlit pe "raidar".Mai gresesc si motociclistii, nu va mai cacati atata pe voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator iulian chirita Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Mba intelectualu.,.. daca era in a 3.a avea peste 160, odata. 2,daca dai inferioara, automat esti si infipt in frane, deci nu are cun sa behaie turometru-n rosu.Mai lasati ba calculatorul si iesiti afara.Femeia aia poate a avortat de la soc si chiar daca nu, sunt sigur ca nu-i pare bine ca la mierlit pe "raidar".Mai gresesc si motociclistii, nu va mai cacati atata pe voi! ai dreptate!credeam ca ne-am lamurit ca turometru e irelevant,dar mereu se mai gaseste unu sa nu priceapa.offf!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator iulian chirita Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 @Iulian Chirita nu stiu de cand te dai si iti urez mult inainte fara evenimente, dar atitudinea asta in care mereu altcineva era de vina, in care gaseam scuze si explicatii la orice am avut-o si eu acum ceva timp...si ma contraziceau altii,dar eu nimic, pana cand era sa-mi daneze grav sanatatii si am inceput sa las de la mine, sa inteleg ca dezbaterile astea cu cine a fost de vina in intotdeauna prea tarziu. E mai frustrant, dar mult mai sanatos sa f*** niste dumnezei "colegilor" de trafic si sa ii lasi in plata lor, crede-ma , omu daca avea 50 la ora si acum se injura cu soferita. Ti-a raspuns colegul zetu' ...apropo chestiile alea cu 2 roti pe care din modul cum vezi lucrurile, cel mult tii le pot recomanda se numesc BICICLETE! Multi viteji pe aici, scuzati expresia dorm cu florea in gura datorita modului cum au crezut si au vazut ei respectul. (vb la trecut, oare de ce ?) Iti mai las special tie @Iulian inca un pasaj din "Am devenit motociclist, cat mai am de trait?" "Viteza. Încep prin a vă readuce aminte că SPEED KILLS. Mai mult decât oriunde la noi în țară. Motociclismul s-a dezvoltat ceva mai rapid în ultimii 10 ani. Pentru cei ce nu au habar ce înseamnă o motocicletă și ce înseamnă motociclism, motocicleta este doar un obiect frumos, periculos și care costă foarte mulți bani. „Ideea” de viteza – toți o cunosc dar pusul în practică este cu totul altă treabă. Vine Gigi cu Dacia și se oprește la intersecție. Gigi este șofer de 40 de ani, sofer pe TIR, șofer cu experiență. Gigi nu prea face greșeli la volan. Este om cu capul pe umeri, om cu responsabilități, cu nevastă și 3 copii. Este un om care muncește din greu pentru a-și întreține familia și a-și creste copiii așa cum trebuie. Gigi este un om care nu are nevoie de probleme. Gigi poate fi și tatăl tau. Gigi se asigură înainte de a intra în intersecție pentru că așa spune legea. Se uită lung la dreapta, vede nimic. Se uită lung la stânga, vede un punct de lumină. Punctul poate fi un bec aprins care pâlpâie prin fereastra unei case. De fapt ce nu știe Gigi este că punctul de lumină esti TU, idiotul care străbate DN1 cu 280km/ora. Gigi stă și își face calculele bătrânește. Chiar dacă punctul ar fi o mașină nu ar avea cum să ajungă la el în următoarele secunde. Imposibil. Gigi, om atent, iese in DN1 să își ducă copiii la iarba verde. Idiotul, venind cu 280km/ora, strabate cei 700m distanță în 10 secunde și se înfige în Dacia lui Gigi, trecând prin portieră și ieșind pe cealaltă parte a mașinii cu 2 dintre cei 3 copii a lui nea Gigi. Copiii mor. Idiotul de tine moare. Lumea lui Gigi este întoarsă pe dos. Gigi se spânzură. Părinții tăi se spânzură pentru că ești, sau ai fost, unicul copil. Ești un idiot. Sau mai degrabă ai fost un idiot. Prietenii te plâng. Pe forum se scriu mii și mii de RIP-uri cum că ce baiat bun ai fost. Toti te plâng. Vina, clar, e a lui Gigi. Nimeni nu îl plânge pe Gigi și cei 2 copii. Dacă aș fi Gigi nu m-aș fi spânzurat ci te-aș fi omorât cu mâinile mele. Ai fost un idiot. Viteza omoară. Când mergi cu 200 la ora timpul de reacție nu mai este același. Motocicleta nu mai reacționează la fel. Să nu mai vorbim de cei ce nu au habar despre motociclism. Ești sub impresia că șoseaua îți aparține? Ești sub impresia că toți trebuie să te evităm pe drum? Ești sub impresia că dacă intri în mine care sunt la volan că eu o să te plâng pe tine mai mult decât o să îmi plâng daunele la mașină? Ești un idiot. Vrei viteză? Du-te pe circuit. Du-te cu băieții care știu ce înseamnă viteza și descoperi că tu de fapt nu mergi deloc tare. Du-te cu cei ce știu ce înseamnă viteza și nu mai merg demult pe stradă. Du-te și mergi cu viteză unde nu vei omorî pe nimeni, mai ales pe tine. Nu ruina viața mea, a ta, a parintilor tai,…a lui Gigi. Nu fi idiot. Speed kills. Sunt o gramadă de morți care așteaptă pe forumuri ca cineva să își aducă aminte de ei. Nu avem timp pentru că trebuie să îi plângem pe cei ce vor muri mâine." vorbim despre lucruri diferite!eu nu zic ca altcineva e de vina,spun sa nu mai atribuiti vina nimanui p baza unor prostii gen : turometrul p rosu,nu are cum sa fi mers cu r6 cu80 in treapta 3,sigur avea viteza ca avea chilotii rosii,deci ii placea viteza. si daca tot n-ai priceput nimic,las-o asa.ai dreptate in tot c zici si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1Creed Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Salut, In primul rand condoleante familiei. Am fost martor pentru politie la acest accident si am participat la masuratori. Frana motorului a fost de 28,7m ( pe contrasens, exact pe mijlocul benzii ), iar baiatul a fost aruncat 8,4 m peste masina. Turometrul era in rosu maxim. Soferita este in 8 luni si aproape 2 saptamani de sarcina. Impactul a fost in portiera stanga spate a masinii. Din ce am inteles de la politie, baiatul avea geaca si casca. Din nou condoleante familie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green motors Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) Nu cred ca bat campii, am aproape 100 k la ghidon si cateva postari in ceva ani(ma dau mai mult pe strada decat pe net)... cred ca stiu ce vorbesc, am avut ceva accidente din care m-am ales cu ceva nadragi rupti si cateva julituri...ciudat P.S: era doar un sfat Turometrul nu se blocheaza pe turatia din momentul accidentului, nu exista astfel de sisteme. El a sarit pe rosu pt ca din cauza socului s-a decalibrat, valabil si pentru vitezometru. Eu am bagat o masina in copac la 50-60 km/h iar turometrul si vitezometrul erau pe zero, ce inseamna asta, ca aveam 0 km/h in momentul impactului? Editat Iunie 5, 2013 de green motors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 faceti 2 greseli majore. 1. turometru pe rosu. in urma unui impact e caca-maca. fuguta la cartea de fizica mecanica, capitolul inertie (a acului turometrului ). de cate ori ati vazut in timpul unei investigatii de accident aviatic ca specialistii se iau dupa pozitia indicatoarelor de bord. e aceeasi situatie 2. informatia vine de la stirile din romania (fara credibilitate) imi pare rau pentru taica-su. l-a distrus pentru restul vietii lui. si pentru soferita ca va ramane marcata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 @Iulian Chirita nu stiu de cand te dai si iti urez mult inainte fara evenimente, dar atitudinea asta in care mereu altcineva era de vina, in care gaseam scuze si explicatii la orice am avut-o si eu acum ceva timp...si ma contraziceau altii,dar eu nimic, pana cand era sa-mi daneze grav sanatatii si am inceput sa las de la mine, sa inteleg ca dezbaterile astea cu cine a fost de vina in intotdeauna prea tarziu. E mai frustrant, dar mult mai sanatos sa f*** niste dumnezei "colegilor" de trafic si sa ii lasi in plata lor, crede-ma , omu daca avea 50 la ora si acum se injura cu soferita. Bravo omule, ai tot respectul meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi82 Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 R.I.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 vorbim despre lucruri diferite!eu nu zic ca altcineva e de vina,spun sa nu mai atribuiti vina nimanui p baza unor prostii gen : turometrul p rosu,nu are cum sa fi mers cu r6 cu80 in treapta 3,sigur avea viteza ca avea chilotii rosii,deci ii placea viteza. si daca tot n-ai priceput nimic,las-o asa.ai dreptate in tot c zici si gata! Avem 28 de metri de frana urmata de impact, sifonarea motocicletei la modul serios si zbor de 8 metri peste masina. In continuare tu poti sa sustii ca nu avea viteza? Discutiile despre turometru, R6 si trepte de viteza se numesc discutii. Mai sus exista niste fapte pe care le poti contesta doar daca esti orb. ------------------------------------------------- Tot de dragul discutiei intaresc si eu ca motociclistul a gafat grav. In primul rand pe langa intersectii incetinesti indiferent ce viteza ai. Daca mai ai si vehicule pe langa tine incetinesti si mai mult. Consider ca femeia aia saraca nu a virat ca OZN-ul la 80 la ora brusc la stanga. Mai ales in situatia ei probabil ca a incetinit, a franat si a inceput sa vireze incet. Timp suficient pentru oricine care conduce cu bun simt, cum spuneau colegii mai sus, sa vada si sa anticipeze manevra. Conditia acelei femei nu ii permitea sa vireze brusc. In 8 luni nu ar fi avut loc de burta sa isi miste brusc mainile. -------------------------------------------- Sunt accidente in care motociclistii mor nevinovati. Nu stiu daca este si cazul de fata. Imi pare rau pentru baiat. Indiferent cat a gresit nu merita sa moara. Nimeni nu merita sa moara asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Tocmai am trecut pe acolo azi dimineata; la locul accidentului nisip imprastiat ca la mare pe plaja, atentie mare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zetu' Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Turometrul nu se blocheaza pe turatia din momentul accidentului, nu exista astfel de sisteme. El a sarit pe rosu pt ca din cauza socului s-a decalibrat, valabil si pentru vitezometru. cu toate ca nu mai conteaza, ca fapt divers turometrul functioneaza pe baza impulsurilor electrice date de aprindere care nu prea au cum sa "sara", dar nu cred ca despre rahatul ala de turometru era vorba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Avem 28 de metri de frana urmata de impact, sifonarea motocicletei la modul serios si zbor de 8 metri peste masina. In continuare tu poti sa sustii ca nu avea viteza? El s-a lovit de masina? Sau doar motorul? Are cineva experienta concreta in cum se solutioneaza aceste cazuri, in care este vorba de neacordare de prioritate dar viteza este implicata pana la nivelul in care practic asigurarea la schimbarea directiei de mers nu se poate face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxam Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Imi pare tare rau, n-am cuvinte, am doar lacriimi in ochi. A fost prietenul meu. Cum il cunosc, n-ar fi reactionat la nici un post din cele de mai sus insa ma simt putin dator fata de el sa spun cate ceva. Am iesit impreuna si in oras, si in afara orasului. Era linistit, nu-i dadea ture si un R6 fara ture nu este violent. Am mers exact cu acea motocicleta, am mai facut schimb de motoare. Am fost aseara acolo si am vazut urma de franare, are aproximativ 20 de metri. De roata spate, pentru ca urme de franare de roata fata mai lungi de 1 metru nu cred ca exista, sau cel putin nu intr-o astfel de situatie. Spun asta pentru ca am vazut tot felul de pareri cu ace blocate pe rosu are insinuau ca mergea ca racheta. O logica de bun simt spune ca nu poti merge cu jde mii de ture si roata spate blocata, ma refer la acei 20 de metri pana la impact. Pur si implu cred ca s-a tinut de ghidon si nu i-a dat drumul. Nu vreau sa intelegeti ca insinuez ca femeia este vinovata, imi pare deosebit de rau si pentru ea pentru ca este in luna a 9-a si exact asta ii trebuia. Incerc sa spun doar ca o clipa de neatentie a trimis in ceruri un prieten si in disperare pe parintii lui. Sa se odihneasca in pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Zetu, frumos clip. Dar, tu te-ai uitat la el? Cred ca peste 40% din accidentele alea au vinovat principal pe motociclist. Ii injuram pe conservari ca murim izbiti de tabla lor, dar daca am conduce mai preventiv, oare n-ar muri mai putini? Eu am fost claxonat si injurat in trafic pt ca mergeam cu 60km/h in oras, si asta de un conservar, il deranja viteza mea mica. Nu mi-a pasat, asa cum nu imi pasa de claxoanele care le iau cand opresc sa dau prioritate la pietoni, chiar daca am posibilitatea sa trec fara problema, nu-mi pasa de privirile ciudate care le au oamenii cand trec pe langa mine(ma depasesc) gandindu-se ca "is prost ca merg incet pe motocicleta,pt ce mi-am cumparat-o?"Sau alte fel si fel de faze... Dar ms oricum de clip, nu il vazusem pe asta, e chiar educativ. Imi place de ultima secventa, cei 2 pe un naked, ambii fara casca/echipament...bun exemplu. O zi buna iti doresc. On-topic: E un sport periculos, ne riscam viata pentru o placere ascunsa care putini o inteleg, dar stim in ce ne bagam in momentuk in care punem casca in cap. R.I.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fanefmx Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 salut , doare rau cand auzi asa ceva Condoleante familiei , eu am patit in seara de 30 05 2013 la iesire din pasajul muncii a iesit un ceafa lata de pe cedeaza nu ia pasat ca eu vin pe prima banda am franat dar nu am avut ce sa fac am culcat moto eu din fericire nu am patit nimic aveam max 50 km h si tot el era cu gura mare ca sunt vinovat ca mergeam cu viteza reactia mea la acuzele lui a fost urmatoare "" daca ma mai acuzi pe mine ca sunt vinovat ca eu aveam viteza si tu care nu ai cedat trecerea esti victima te bat cu casca in cap pana iti sta inima "" pe bune imi venea sa i crap teasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mytykjr Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Fragment din "Am devenit motociclist, cat mai am de trait?" autor Oresti Marmara Exact ce spune si colegul mai sus!!!! Ce încerc să spun este că majoritatea motocicliștilor își lasă viețile în mâinile altora de fiecare dată când ies la drum. A nu mai fi atent la cei din jurul tau devine un reflex. Câinele ce se află pe trotuar la 50m mai sus nu mai reprezintă un pericol pentru că cu o săptămână mai inainte ai avut ocazia de a vedea un maidanez care s-a oprit la semaforul roșu și care a trecut pe verde odată cu prietonii. În subconștientul tău realizezi că acel câine este mult mai deștept decât tine. Măcar el ține la viața lui. Trebuie să realizezi că orice obiect în mișcare stânga/dreapta poate deveni ultimul lucru pe care îl vei vedea. Nu miza pe faptul că șoferul din Dacia parcată te-a vazut și că va opri. Nu miza pe faptul ca acel maidanez nu va traversa strada. Nu miza pe faptul că tu poți frâna atât de bine încât să nu intri sub TIR-ul din care încerci să muști mergând pe autostradă cu 150km/oră. Ia în calcul neprevăzutul și faptul că ORICE i se poate întâmpla ORICUI, ORICÂND. Ideea este să MERGI PREVENTIV. Cu cât mergi mai tare cu atât distanța între tine și obiectele ce prezintă un pericol trebuie să fie mai mare la începerea frânării sau evitării acelui „ceva”. Vei avea surpriza să constați că acel ceva tocmai a făcut acea manevră de care îți era frică iar tu ai putut evita accidentul doar pentru că ai gândit și nu ți-ai lăsat viața în „mainile altuia”. Corect! Viata ta este in mainile tale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Dumnezeu sa-l odihneasca in pace. :rose: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 sa inteleg ca te-ai atacat? sau care este problema? eu nu as mai lasa sa vorbeasca pe sectiunea asta, si sa dea sfaturi la incepatori, unul ca tine. asta e parerea mea si consider ca am dreptul la aceasta parere. Forumul e public, nu-ti place cum a expus problema combate-l civilizat sau scrie-i PM! Nu ai dreptul sa intimidezi pe nimeni. Te atentionez si eu civilizat si momentan fara consecinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fanefmx Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 uite mai cum suntem noi romani de la de la necazul unuia ati ajuns sa va certati intre voi nu i frumos pe bune , in loc sa vorbim sa ne strangem sa l conducem pe ultimul drum pe acel baiat chiar daca nu l cunoastem voi va certati ca idioti intre voi urat foarte urat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.