Sari la conținut

probleme seat valve carburator


Postări Recomandate

Nici eu nu prea inteleg cum s-au uzat scaunele de la niste cuie cu motz de cauciuc, dar in fine. Daca erau fara cauciuc mai intelegeam...

Eu m-am chinuit mai demult sa fac un cui de-ala de la un carburator de minsk sa nu mai curga, l-am strunjit, l-am frecat l-am sucit, rotit in bormasina pe lemn.. n-am reusit, orice ii faceam iesea din ce in ce mai rau. Pana n-am schimbat cuiul n-am reusit sa-l fac sa nu mai curga.

Omu a facut o prostie si in loc sa o recunoasca o tine pe a lui ca erau uzate, nu te-ai prins inca? Sa fim seriosi tu chiar crezi ca erau alea uzate, doar sa fi fost vreun "mester" cu idei asemanatoare pe acolo inaintea lui dar mi se pare cam "one ina a million" omu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rog un moderator sa inchida topicul!

Nu te grabi, asa e aici pe forum toata lumea poate sa-si dea cu parerea.

Ma intereseaza cum s-a rezolvat, adica daca ai reusit cu float valve seatul.Strungarul meu nu a fost prea priceput, s-a rezolvat doar prin comanda altui carburator.

Pentru cei necredinciosi, nu scaunul , in interiorul caruia se aseaza cuiul pontou e de vina pt problema aparuta ci intreg orificiul pe distanta lui longitudinala cauzeaza problema.Respectivul orificiu nu mai este cerc, ci se ovalizeaza, determinand oprirea cuiului pontou la jumatate sau trei sferturi din cursa lui.Cuiul a provocat uzura laterala prin miscari serpuite.....

 

Mi-e cunoscuta problema pt ca m-am lovit de ea acum o luna de zile.

Editat de catas_him
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orificiul nu mai este cerc...

Uzura laterala prin miscari serpuite...

Explicatii pentru un amarat de cui care sa uzat varful.

Sunt curios cum suna o explicatie a unui motor care s-a facut praf ca un arc de la supapa nu a reusit sa traga supapa din calea pistonului la 15000rot/min...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orificiul nu mai este cerc...

Uzura laterala prin miscari serpuite...

Explicatii pentru un amarat de cui care sa uzat varful.

Sunt curios cum suna o explicatie a unui motor care s-a facut praf ca un arc de la supapa nu a reusit sa traga supapa din calea pistonului la 15000rot/min...

Nu trebuie sa crezi daca nu vrei si da, nu e varful cuiului de vina ca nu inchide corect, in situatia prezentata de baiat.

La ultima fraza vad ca ai prezentat si solutia, <arcul supapei nu a reusit sa traga supapa>banal, simplu, uneori inexplicabil, ........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare "catas_him". Din pacate nu exista forum in RO, in care sa nu intervina cateva persoane care nu au ce face si efectiv lasa ceva scris, cu filmulete pe youtube si alte "tiganii".

Mai bine imi vedeam de treaba, decat sa dau frau la polemici si arogante.

Pacat pentru noi, astia care vrem sa ne informam: eu, tu si altii interesati cu adevarat.

In loc sa se vina cu idei si variante, se vine cu intrebari despre cum sunt formulate frazele si ce explicatii banale am gasit eu, etc etc.

Piesele sunt la executie, pe sfarsit de saptamana sau saptamana viitoare eventual le primesc.

O sa mai fac o piesa (gen dorn) de diametrul cuiului, care intra usor inautrul "scaunelor", dar nu ajunge la "capatul gaurii scaunului" si care are un "umar" ce se opreste pe suprafata de deasupra "scaunului".Astfel voi centra mult mai usor.

Mai trebuie sa fac ceva adaptari pe o presa manuala ce am gasit-o la firma unde lucrez, dupa care urmeaza procedeul propriu-zis. Vreau sa fac asamblarea dintr-o singura miscare.

Nu schimb carburatorul in veci!!! Nu merge!!! variante de "back-up plan" am in cap.

P.S. Eventual iti las un mesaj, cu poze, sa vezi cum a iesit, dar aici am incheiat cu topicul.

Sper sa se uite un moderator ca nu am chef sa mai raspund la arogante si chestii de genu.

Multumesc pentru intelgere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ai cerut ajutor aici frumos si civilizat ar fi sa postezi rezultatul tot aici chiar daca nu ti-au placut replicele unor useri, asa se intampla pe un forum public, fiecare isi poate da liber cu parerea ,chiar daca-ti place sau nu.

Oricum eu cred ca te-ai "atacat" degeaba , ai primit niste raspunsuri de la niste membrii cu multa experienta chiar daca tie nu ti-au placut ideile lor.

In mod normal nici eu nu cred ca se poate uza asa grav scaunul unui cui cu cauciuc incat sa nu mai etanseze, dar n-am vrut sa ma pronunt pt ca poate a fost abuzat de altcineva inaintea ta.

Personal nu cred ca vei avea succes cu scaunele confectionate artizanal, dar mi-ar place sa-ti iasa, conteaza mult utilajul pe care le vei face cat si indemanarea si talentul operatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te grabi, asa e aici pe forum toata lumea poate sa-si dea cu parerea.

Ma intereseaza cum s-a rezolvat, adica daca ai reusit cu float valve seatul.Strungarul meu nu a fost prea priceput, s-a rezolvat doar prin comanda altui carburator.

Pentru cei necredinciosi, nu scaunul , in interiorul caruia se aseaza cuiul pontou e de vina pt problema aparuta ci intreg orificiul pe distanta lui longitudinala cauzeaza problema.Respectivul orificiu nu mai este cerc, ci se ovalizeaza, determinand oprirea cuiului pontou la jumatate sau trei sferturi din cursa lui.Cuiul a provocat uzura laterala prin miscari serpuite.....

 

Mi-e cunoscuta problema pt ca m-am lovit de ea acum o luna de zile.

La tine hai ca as crede, motorul mare vibratii multe, desi ca si multi altii nu am auzit in viata mea de uzura acolo. La Zephyr nu o cred in veci, am avut motorul ala si stiu ce ii poate capul, ca sa zic asa. E un clasic 4 in line, DOHC 16 valve cu racire aer/ulei, tipul asta de motor e folosit pe mii de modele de motociclete si nu am auzit o data de asa ceva, nici macar de la prietenii prietenilor.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tine hai ca as crede, motorul mare vibratii multe, desi ca si multi altii nu am auzit in viata mea de uzura acolo. La Zephyr nu o cred in veci, am avut motorul ala si stiu ce ii poate capul, ca sa zic asa. E un clasic 4 in line, DOHC 16 valve cu racire aer/ulei, tipul asta de motor e folosit pe mii de modele de motociclete si nu am auzit o data de asa ceva, nici macar de la prietenii prietenilor.

Panarama aia de float valve de pe carburatorul meu, mi-a frecat creierul incat imi venea sa dau foc motorului, chiar ma gandeam sa fac si o filmare.

Problema a fost numai pe cilindrul spate, oricat am coborat nivelul, in camera, am schimbat cuiele, licarea (era o scurgere de benzina ).Imi pare rau ca nu i-am facut o fotografie, se vedea si cu ochiul liber uzura aparuta.Pana la urma am comandat alt carburator, adica am avut de ales intre a face piesa la strung, in prima faza asta am facut.Nu pot da vina in totalitate pe strungar, recunosc, e o lucrare de finete mare.Chamber floatul separat, costa in jurul la 9 mil, carburatorul achzitionat de pe ebay, undeva la 8 mil jumate.Astept totusi un raspuns din partea baiatului, is curios daca reuseste, daca da e grozav, pot apela si altii la un pret mult mai mic.

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare din nou baieti(la cei care sunt interesati).

 

"Tigania" am terminat-o de facut astazi(am fost in concediu, nu de alta, ca piesele au venit de vre-o saptamana).

Cum ziceam, aceasta tiganie mi-a adus cu cateva minute in urma, sunetul motocicletei in timpane, iar de expresia fetei mele(care nu am mai avut-o de cand primeam cadouri de la ei mei de Craciun), nu mai am cuvinte :peace: .

Parera mea e ca daca ai ambitie si vrei sa scutesti ceva bani, atunci se poate orice(doar traim in RO). Singura chestie care nu a fost "perfecta", a fost ca in urma inghetarii "float valvei", materialul s-a contractat mai mult de cat m-am asteptat si a trebuit sa mai fac o tiganie(sa slefuiesc "fantele laterale" ale cuiului pontou, ca sa mai scad din diametrul.

Tiganiile cumulate, mi-au facut ziua de luni mai fericita si proiectul merge mai departe.

Astept filtrele de aer individuale, tre sa caut niste semighidoane si tot asa.

Bani scutiti?!!=150-200 euro carburator ebay, transport, risc!!

Deja am modificat diametrul pe desenul piesei, ca sa nu mai fie probleme pe viitor.

Am facut ceva poze dar nu sunt clare, cand fac mai clare am sa le urc, ca sa fiu civilizat pana la capat, cum zicea cineva!! :10:

Cele bune si asfalt uscat baieti.

 

Am reusit sa urc o poza, cat de cat(sorry de continutul "auxiliar al pozei..dar am facut-o in graba pe la servici.)



x7l4.jpg

Editat de ionutciofu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru realizare!

Este drept ca ai mari satisfactii cand vezi ca munca depusa de tine da rezultate,dar uneori uitam sa contorizam si efortul si neplacerile care vin pana reusesti ceva, si care de cele mai multe ori sunt mai multe de cat satisfactiile.

Eu te felicit din nou si iti atrag atentia de acum ca o sa ai nevoie de multa rabdare pentru ce o sa vina....FILTRE AER INDIVIDUALE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TNG si multumesc!

Am auzit ca filtrele de aer individuale dau ceva batai de cap la carburator?!!..dar nu stiu in ce masura sau ce fel de neplaceri creeaza mai exact!!

Daca ma poate lamuri cineva, dau o bere ;).

 

Am gasit explicatiile tot aici pe forum..ironic eu chiar de alea de la Louis am comandat, despre care nu se aud vorbe de bine!!

 

Dar pana la urma e ok sau nu cu filtre individuale?...nu are farmec cafe racer cu airbox-ul ala :eek: ....

 

multumesc

Editat de ionutciofu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un grup de carburatoare a fost dezvoltat sa traga aer dintr-un spatiu comun adica airbox-ul.

Cutia filtrului de aer este foarte bine calculata atat ca si volum interior cat si ca diametru de intrare,ajutaj,a aerului,in asa fel in cat sa opuna o rezistenta destul de suficienta ca sa se indeplineasca conditia de functionare a carburatorului gen vacum,efect venturi etc.

Daca vii cu filtre individuale o sa fie destul de greu sa indeplinesti aceste conditii.

O sa fie nevoie de un banc de testare a carburatorului individual,dar cum asa ceva nu gasesti la noi,o sa fie nevoie de multa rabdare,zeci de demontari/montari si schimbari de jigloare,totul fiind contorizat pe hartie ca sa poti afla cand te apropii de corect sau te indepartezi.

 

Acum nu stiu cat este de mare etuziasmul tau,dar eu iti recomand sa te opresti la timp cand vezi ca devine obositor.

Nu de alta,dar o sa strici din bucuria care te cuprinde acum ca ai reinviat carburatoarele. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrele individuale, impreuna cu eliminarea cutiei filtrului element este practicata in cazul carburatoarelor cu subar mecanic (si pompa de sprit). Carburatoarele CV, dotare standard pe mai toate motocicletele (cu carburatie clasica), nu se impaca cu aceasta modificare (vezi postul anterior TNG). Datorita atenuarii vacuumului de pe traseul venturi gasirea amestecului optim este foarte anevoioasa si, chiar daca intr-un final se poate obtine un oarecare plus de putere, graficul livarii acesteia nu va mai fi liniar.

 

Aceasta modificare este practicata in general la cursele tip "drag" sau pe circuite sportive unde nu motorul este tinut aproape de zona rosie a rpm. Pe langa afectarea graficului curbei de putere se va pierde si din feedback-ul motorului la actionarea manetei gazului. Nu vorbesc din carti, am mers cu o busa modificata cu carburatoare mecanice si filtre "pod". Bleah! Monstrul ala nu mai avea ce cauta pe strada...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit pe forumuri ca, de exemplu, multi din cei care au pus filtre individuale pe Bandit (in special 1200, parca) nu au reusit niciodata sa faca motorul sa mearga ok cu ele. tunerii seriosi (care nu fac doar la ochi treaba) am vazut ca nici nu-si bat capul cu ele.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Eu am discutat cu baietii de la service din zona mea si ziceau ca au mai intalnit si nu au avut probleme!!..

Pentru mine este prea tarziu sa ma razgandesc ca am dat comanda deja..dar daca nu o sa mearga si o sa patesc ce se spune clar trec inapoi pe vechea metoda..

De abia astept sa vad ce se intampla..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut filtre individuale...cert este ca reactia la accelerarea brusca era tardiva...clar..consum mai mare...si clar ...trebuiau curatate des carburatoarele...plus setari cap coada de la zero...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare din nou!Dupa cum bine ati spus si voi, nu sunt multumit de filtrele individuale deloc.Inca nu am prelucrat jigloare(vreau sa cumpar altele pe care sa lucrez), deci motocicleta nu porneste la rece numai daca ii dau cu spray pe filtre.Dupa ce porneste incepe o munca de incercare de a o mentine accelerata, se ineaca, si clar fum cat incape.

Dupa ce se incalzeste nu sta in relanti decat daca il reglez peste 2000rot/min, dar binenteles are fluctuatii.

 

Concluzia: cafe racer, cafe racer, sau daca macar te tenteaza sa ramai cu aprox 200 RON blocati in ele cumpara filtrele, dar daca trebuie sa umbli cu spray-ul dupa tine, no chance ca eu unul sa raman la filtrele astea.

O sa incerc sa schimb cat se poate pe ea in spiritul cafe racer, dar acest aspect nu merge.. :(..chiar daca arata foarte bine, ce e drept..xtyf.jpg

Editat de ionutciofu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru realizare!

Este drept ca ai mari satisfactii cand vezi ca munca depusa de tine da rezultate,dar uneori uitam sa contorizam si efortul si neplacerile care vin pana reusesti ceva, si care de cele mai multe ori sunt mai multe de cat satisfactiile.

Eu te felicit din nou si iti atrag atentia de acum ca o sa ai nevoie de multa rabdare pentru ce o sa vina....FILTRE AER INDIVIDUALE!

Ce am spus acum cateva luni in urma.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Eu am discutat cu baietii de la service din zona mea si ziceau ca au mai intalnit si nu au avut probleme!!..

mai, treaba e ca unii is bucurosi ca au asamblat 2 piese si rezultatul nu a fost incediu sau explozie. deci asta inseamna "merge bine". trebuie sa mai fii atent si pe cine intrebi. totusi cel putin 3 oameni ti-au spus ca nu e ok. asa invatam toti.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm...nu am vrut sa intru in polemici...dar e imposibil. Asambland 4 piese, am facut un carburator care teoretic nu are kit de schimb pentru piesele necesare, daca ai facut aluzie la asta.Daca stiam ca nu va fi usor cu filtrele?!! Da stiam dar pana la urma asta e farmecul..am zis ca o sa incerc (nu eu ca incepator le reglez, am fost cu motoreta la oameni care se pricep si nu la nea' gigi in spatele blocului)...momentant mai sus mi-am exprimat opinia personala despre ele, nu m-am jelit aici si nici nu astept sa fiu batut pe umar.

Da, solutia ce o voi adopta deocamdata, ca sa mai prind finalul sezonului, va fi revenirea la vechiul sistem, din simplu fapt ca trebuie sa comand jigloare pe care sa se "joace" baietii de la service.

@TNG stiu ca ai zis ...m-am documentat cateva nopti, am scris si pe forumuri din afara tarii..dar ori modifici o motocicleta, ori nu o modifici si atunci nu aveam motiv sa stramb din nas, la cum arata, sau ca vreau sa fac nu stiu ce proiect din ea...!

Eu am zis ca vreau sa fac cafe racer...cafe racer am sa fac, dar in viata mea nu mai deschid subiecte de genu pe forum....eventual, am sa trimit un mesaj la oamenii, care chiar pot ajuta si am vazut ca sunt si din astia aici pe forum.

Multumesc la cei care totusi si-au dat interesul sa zica ceva on topic, multumesc motociclism.ro, dar subiectul se poate inchide linistit!

Editat de ionutciofu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu m-am referit la cei care ti-au zis ca merge cu filtre individuale, nu la tine. probabil esti sensibilizat de cei care ti-au spus inainte ca ce vrei sa faci tu e tiganeala, dar te rog sa remarci ca nu am fost unul din ei.

 

PS: si sa stii ca TNG a zis foarte, foarte bine. trebuie cintarit rezultatul in comparatie cu efortul. am vazut oameni care s-au imbarcat in niste proiecte cu foarte mult entuziasm, pt. ca dupa multa vreme treaba sa ramina tot in stadiul de idee sau la jumatate. stiu ca prima data cind intri in contact cu atitudinea asta o percepi ca "dusmanoasa" dar multi in timp si-au dat seama ca-i fix pe dos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...