albert's Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Salut,va intrerup de la placerile vietii pentru un mic ajutor.. Detin un Ducati M600 fab.2001,si de curand am ceva probleme cu ea. Itinerariu:Eram cu a 2-a pe la 70-80 km/h si am coborat brusc in treapta 1-a si de atunci parca cva s-a infundat de abia mai sar de 3000-4000 rot/min.... I-am schimbat ieri bujiile crezand ca asta-i prblm,dar se pare ca nu:(( mentionez ca porneste la prima scanteie,dar cand o turez chiar si pe loc da semne ca am ramane fara gaz,se infunda asa tare... Ajutati-ma va rog ce sa fac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 (editat) Salut,va intrerup de la placerile vietii pentru un mic ajutor.. Detin un Ducati M600 fab.2001,si de curand am ceva probleme cu ea. Itinerariu:Eram cu a 2-a pe la 70-80 km/h si am coborat brusc in treapta 1-a si de atunci parca cva s-a infundat de abia mai sar de 3000-4000 rot/min.... I-am schimbat ieri bujiile crezand ca asta-i prblm,dar se pare ca nu:(( mentionez ca porneste la prima scanteie,dar cand o turez chiar si pe loc da semne ca am ramane fara gaz,se infunda asa tare... Ajutati-ma va rog ce sa fac... Probabil a sarit un dinte cureaua de distributie cand ai facut frana de motor. Editat Iunie 27, 2013 de TM96UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Exact asa am patit eu ieri dar la o comuniste ,Un ij 350 cm 3.Nu era bine reglata scanteia si nu avea aer.Poate te ajuta ,daca nu scuzele mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo43nity Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 (editat) Da si eu sunt de parere ca e probabil ceva la distributie Ai cam fortat-o sincer...mie mi-e mila sa o bag in a 1-a si la 30-40. Mergeti si voi mai putin turat (mai ales daca sunteti in oras) d-aia se intampla asa de multe accidente Eu schimb ca la carte , nu o turez decat cand e nevoie...la 70-80 km/h eu deja eram intr-a 4-a si bagam in a 2-a ca sa fac frana de motor Insanatosire grabnica motocicletei,sper sa-i vii de hac repede Editat Iunie 27, 2013 de neo43nity Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 (editat) Am avut si eu problema asta, dar la monster din 2000. Si sincer a cam trecut de la sine...între timp am schimbat si filtru aer. Am dus-o la un mecanic si pierde curent, trebuie alta baterie, si aveam un fir de la demaror intrerupt. Si am sincronizat carburatoarele. Nu știu dacă te ajuta, dar sper sa rezolvi rpd si sa nu fie ceva grav. Editat Iunie 27, 2013 de iulianserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 La descrierea ta a-si spune ca a sarit distributia un dinte , dar poate sa fie si lipsa combustibil.Nu stiu daca e pe carburator. Daca da atunci fa-i o curatare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albert's Postat Iunie 27, 2013 Autor Share Postat Iunie 27, 2013 Ms de ajutor,totusi ea merge dar numai sa nu trec de 3-4 k turatii,azi i-am schimbat bujiile si pe liber se tura normal,insa in mers mi-a facut aceiasi problema.Maine am sa-i curat si carburatorul,sper sa rezolv cat mai repede.Ms de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Ms de ajutor,totusi ea merge dar numai sa nu trec de 3-4 k turatii,azi i-am schimbat bujiile si pe liber se tura normal,insa in mers mi-a facut aceiasi problema.Maine am sa-i curat si carburatorul,sper sa rezolv cat mai repede.Ms de ajutor. Distributia. Vezi poate te ajuta ce zice nenea asta in filmulet. Sa verifici daca nu ti-e sarita. Eu zic ca a sarit un dinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Eu cred ca vorbiti prostii, nu are cum sa sara nici un dinte fara sa se rupa curelele. Spune unu o prostie va luati toti dupa el.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpEeD_DaEmOn Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Dinte sarit de la punct din parti....ia matalutza verifica filtrul de benzina(pompa de benzina daca are filtru incorporat)si ai sa vezi ca din alimentarea cu benizna este toata problema.....PARIU!!! SPor la trebi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albert's Postat Iunie 28, 2013 Autor Share Postat Iunie 28, 2013 adica trebuie sa fie in linie dreapta semnul de pe corpul motor cu cel de pe roata dintata de la curea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 (editat) adica trebuie sa fie in linie dreapta semnul de pe corpul motor cu cel de pe roata dintata de la curea? Da. Ai cateva capace de desfacut ca sa verifici. Nu e greu. Eu zic ca asta este. Sa revi cu rezolvarea pe topic si daca e asta si daca nu e asta. Dupa cum ai povestit ca ai facut frana de motor si de atunci nu mai urca de 3000 / 4000.. mizez pe dinte sarit. Editat Iunie 28, 2013 de TM96UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albert's Postat Iunie 29, 2013 Autor Share Postat Iunie 29, 2013 Ms de ajutor,ieri dimineata in 10 min am rezolvat-o,a fost sarita de la punct..adevarat ai grait TM96UFO...O zi buna sa aveti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Pune mana si mai strange sau, daca e cazul, schimba cureaua de distributie. Nu are voie sa sara asa de usor de la punct... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Eu cred ca vorbiti prostii, nu are cum sa sara nici un dinte fara sa se rupa curelele. Spune unu o prostie va luati toti dupa el.. dar prostii mai mari decat tine chiar nu spune nimeni!!si nu ar fi prima data. chiar nu inteleg de ce continui sa dai sfaturi pt ca chiar nu te pricepi dar DELOC si mai faci si pe inteligentu .....constructi-amenajari ,POATE acolo . aicea se vb despre mecanica .......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albert's Postat Iunie 29, 2013 Autor Share Postat Iunie 29, 2013 (editat) Moto am vandut-o ieri dupa reparatie,dar am sfatuit cumparatorul sa mearga cu ea la un service pentru o intreaga servisare.Ms de sfaturi baieti. O zi faina! Editat Iunie 29, 2013 de albert's Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 dar prostii mai mari decat tine chiar nu spune nimeni!!si nu ar fi prima data. chiar nu inteleg de ce continui sa dai sfaturi pt ca chiar nu te pricepi dar DELOC si mai faci si pe inteligentu .....constructi-amenajari ,POATE acolo . aicea se vb despre mecanica .......... Eu nici acum nu cred ca a sarit un dinte cureaua de distributie, doar daca era super slaba sau super uzata, dar nici asa nu pot concepe. E fizic imposibil. Bine, imposibilul se poate intampla la unele janghine ne-servisate in viata lor... Cand schimbam curele de distributie la Ducati tu te incaltai cu fesul bai owewewrhewoirpoewrpwe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 degeaba ,bai degeaba . tot pe langa esti clar! poti sa spui ce vrei ca eu oricum nu te cred ,din ce sfaturi dai ..... . vezi ca ti se intareste gletul . eu cand reparam motoare(pt masini ,ce-i drept) probabil tu de plimbai cu bicicleta pe sub frigider. este ultima oara cand iti raspund ,dar cum te prind te "faultez" asta pt ca faci pe inteligentu si doar caramizi si roaba ai in cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Iti dai seama ca deja sunt panicat acum ca o sa ma faultezi tu. P.s. - ti-ai cumparat o presa de lant sau tot cu dalta si ciocanul schimbi lantul la bmw? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Eu cred ca vorbiti prostii, nu are cum sa sara nici un dinte fara sa se rupa curelele. Spune unu o prostie va luati toti dupa el.. asta e de pus in semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 asta e de pus in semnatura Daca ai vazut vreodata in viata ta o curea de distributie montata corect ai intelege ca e IMPOSIBIL sa sara un dinte. Doar daca e foarte larga se poate intampla asa ceva si asta in urma unei greseli de montaj, nu a fost intinsa corect. Cureaua de distributie nu e elastica, nu se intinde. Ms de ajutor,ieri dimineata in 10 min am rezolvat-o,a fost sarita de la punct..adevarat ai grait TM96UFO...O zi buna sa aveti ! Pe care cilindru era sarita si cu cat? Cat era de intinsa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 BB - nu ai dreptate aici. chiar se intinde. kevlarul ala tine si el o perioada si ce mai are cureaua aia in ea, dar se intinde cu timpul. de ce crezi ca exista arcuri pe intinzatoare? dece crezi ca se schimba la un interval de timp (mult mai mare decat lant....care apropo si lantul se intinde, dapai cureaua). PS - nu e domne ca la VFR-ul de 750 apropo, cred ca o sa te deranjez pe PM cu niste intrebari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Pai la masini si la moto cu curea (Ducati) arcul intinzator e folosit doar pentru tensionarea curelei la montare, dupa care rola intinzatoare este fixata, arcul nu mai are nici un rol. La Ducati nici nu exista vreun arc. Nu, o curea de distributie nu ar trebui sa se lase, daca la masini s-ar intinde ar fi crima, la majoritatea masinilor se schimba la 60.000 - 150.000km.. timp in care nici nu trebuie inspectata. Dapai la un Ducati, in 20.000km sa se intinda cureaua in asa hal - greu de crezut. Bine, e posibil cum spuneam, daca nu e intinsa corect la montaj si e asa uzata de s-au tocit dintii... sau nu a fost schimbata 200.000km in cap.. La lanturi e alta mancare de peste, alea au uzura interna intre zale si bolturi, e cat se poate de normal sa se intinda, si la alea intinzatorul e activ, se extinde pe masura ce se intinde lantul.. dar nu e cazul la curele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Da, multa teoriie si de la cine!!!?....de ce nu este indicat(sant si cazuri) sa pornesti trasa o masina care are distributia pe curea. hmmmm? ti-am mai spus vezi ca se intareste gletul lasa la alti prob .de mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 ow3x3xpr3ss, zi din experienta ta de mecanic auto, de cate ori ai intalnit cazuri de masini cu cureaua sarita 1 sau 2 dinti? In afara de cazuri de montaj defectuos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.