Sari la conținut

Ij 350- renastere


iulian86
 Share

Postări Recomandate

salut, nu va mai contraziceti,va spune je poti sa pui si roata pe 15 daca ai analtimea cauciucului de 120 ajungi cu diametru la 350/19 ,dar nu asta este problema poti sa faci toate reglajele din tiranti si nuca din spate, te joci cam 10cm de voie garantat,eu la suzuki am pe spate pe 18 si la atas am pe 16 am facut reglajele corespunzatore si a iesit OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 223
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

IJ 56 cu ataş, IJ Planeta 4 cu ataş, Jawa 250 cu ataş. Sunt o parte dintre motocicletele mele cu acte OK şi apte de drum.


.

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IJ 56 cu ataş, IJ Planeta 4 cu ataş, Jawa 250 cu ataş. Sunt o parte dintre motocicletele mele cu acte OK şi apte de drum.

.

Trei atase cu acte gata de drum? Phai te cam pricepi nene, respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

IJ 56 cu ataş, IJ Planeta 4 cu ataş, Jawa 250 cu ataş. Sunt o parte dintre motocicletele mele cu acte OK şi apte de drum.

.

 

Super! Asta da colectie! :10: Cand ai vreme, pozeaza-le sa le vedem si noi, eu unul ma bucur de vederea oricarei motociclete vechi repusa in mintile ei, indiferent de marca. Felicitari!

 

P.S. De ce nu îţi faci rost mai bine de o roată de 18 şi la ataş (cum este de fapt şi cea originală).

 

asta as crede si eu ca e solutia optima iar roti de 3.50 cu 18 se gasesc, mereu am vazut la vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ij-ul 56 cand l-am luat cu atas avea roti de 19, care aratau oribil, erau date cu bronz.. Cele de jupiter arata mai bine, insa am zis sa iau butucii de pe rotile de 18 si impreuna cu cercurile de 19 sa le trimit la sablat si apoi la o vopsire electrostatica cu efect de crom. banuiesc ca la toata treaba asta daca dau si un lac peste tine la fel de mult ca si cromul decorativ, care este mult mai scump ca vopsirea.



A mai pus cineva aparatorile de la roti de pe jupiter pe ij 56? Aparatoarea de pe fata ar lovi in evacuari?

Imi plac mai mult cele de ij jupiter, chiar daca corcesc ij-ul 56 le-as folosi, iar pe cea de pe fata as pune suportul de numar pe care il am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai montat cineva pedala de jupiter 3 pe ij 56?

Azi am pus si eu pedala de la jupiter pe 56 si am observat ca pedala de jupiter este mai lata in punctul de prindere pe motor, iar pedala de schimbator prinde doar pe jumatate. Exista vreo rezolvare in afara de cea in care sa sudez vechea pedala sau sa caut una de ij 56?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aş spune *cam nu*.

Deci, dimensiunile roţilor nu contează atât timp cât reglezi corect unghiurile.

Corect, la P5 poti sa-i pui si atas de nipra. cu roata pe 19.

post-39145-0-90264400-1388406363_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta una de ij 56. Cu aia de jupiter vei avea necazuri, iti freaca de schimbator, etc

se poate sa schimb axul pe care se afla pedala de pornire de la ij 56 si cel de la jupiter 3? ma gandesc ca arata mai bine o pedala de jupiter decat una de ij 56. si ochiometric cred ca cea de jupiter nu ar mai lovi in toba, asa cum s-a intamplat pana acum, martora fiind toba care are urme de lovitura, cositor turnat si slefuit si alte improvizatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ala cu F-ul

Salut! Îmi cer scuze că fac off-topic. Are un prieten o motocicletă IJ jupiter 4 din 84 cu acte vechi. Credeți că s-ar mai putea înmatricula acum? Actele sunt în regulă, motocicleta funcționează și arată ca una noua. La ultima discuție cu el se gândea să o scoată din nou pe drum, dar nu știe dacă se mai poate face ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Îmi cer scuze că fac off-topic. Are un prieten o motocicletă IJ jupiter 4 din 84 cu acte vechi. Credeți că s-ar mai putea înmatricula acum? Actele sunt în regulă, motocicleta funcționează și arată ca una noua. La ultima discuție cu el se gândea să o scoată din nou pe drum, dar nu știe dacă se mai poate face ceva.

proprietarul din acte este prietenul tau? daca nu, iar proprietarul este decedat atunci trebuie sa fie dezbatuta mostenirea si la contractul de vanzare-cumparare incheiat cu mostenitorul de drept trebuie sa atasee si o copie legalizata a certificatului de mostenitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ala cu F-ul

Nu! Persoana care este proprietar în acte trăiește, doar că este stabilită din 86 în Belgia. Prietenul meu ar trebui să facă cu el un contract vânzare/cumpărare, iar apoi procedura ca la orice motocicletă?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles. ramane ca dupa sarbatori sa dau vechea pedala la sudat, insa ma bate gandul sa fac una la strung/freza dintr-un otel mai bun, nu cum este cea actuala din antimoniu sau ce metal o mai fi si acesta.

Intre timp am incept sa dau jos toata vopseaua de pe oala farului, urmand ca dupa sarbatori si trec la vopsit si montat piese noi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles. ramane ca dupa sarbatori sa dau vechea pedala la sudat, insa ma bate gandul sa fac una la strung/freza dintr-un otel mai bun, nu cum este cea actuala din antimoniu sau ce metal o mai fi si acesta.

Intre timp am incept sa dau jos toata vopseaua de pe oala farului, urmand ca dupa sarbatori si trec la vopsit si montat piese noi .

daca vechea pedala ii din antimoniu nu o sa o poti suda,din cate stiu eu antimoniu nu se sudeaza,iti urez multa bafta in continuarea lucrarii.Sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Pedala din antimoniu ? :crack: Unde ati auzit oameni buni de asa ceva ? ......am mai auzit eu gogomanii dar nu ca asta. Maine-poimaine o sa scrieti ca motorul e facut din lemn de baobab.



PS : am fost rautacios dar nu m-am putut abtine.

@iulian86 - poate ne vedem in seara asta la Shopping City Mall ( vad ca esti din Galati - daca dai pe acolo da-mi un telefon 0763 700 222 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt din galati, dar stau in vanatori ( 3 km de galati)...in seara asta petrec acasa ca bunicu” ( copii raciti cu mucii pana in barba)

 

M-am uitat destul de atent la pedala si sigur otel nu este. Otelul se indoaie apoi se rupe, asta se rupta si arata ca aluminiul cand se rupe, iar eu la un cbr f1 multe piese din componenta motorului erau din antimoiu, un aliaj de aluminiu si alte dracii.

Numarul l-am salvat, prin buzau trec periodic,deci ne putem auzi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am inceput sa iau de pe jupiter piesele care imi trebuie. M-am apucat sa dau jos furca de pe fata si m-am impotmolit la telescoape.

Am dat jos roata, am desfacut acel amortizor pentru atas, am dat jos piulitele din capatul amortizoarelor, am scos toate suruburile de pe juguri si am scos jugul superior. Cand sa scot amortizoarele m-am blocat. Banuiesc ca acele protectii de tabla de care vine prins si farul se baga simultan cu amortizoarele. Cum fac sa le demontez tot?

Si inca un lucru, la ij-ul 56 cand am dat jos furca ( am lasat ansamblul telescoape-roata complet) piulitele din capetele amortizoarelor s-au scos usor si singure, insa la jupiter cand am scos acele piulite, ele erau infiletate pe tijele cu arc. Cum este corecta montarea lor? Infiletate pe tije sau nu?

Iar un arc cu tija este blocat si cand trag de el sa il scot se trage cu tot cu amortizor, apoi nu vrea sub nici un chip sa iasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am inceput sa iau de pe jupiter piesele care imi trebuie. M-am apucat sa dau jos furca de pe fata si m-am impotmolit la telescoape.

Am dat jos roata, am desfacut acel amortizor pentru atas, am dat jos piulitele din capatul amortizoarelor, am scos toate suruburile de pe juguri si am scos jugul superior. Cand sa scot amortizoarele m-am blocat. Banuiesc ca acele protectii de tabla de care vine prins si farul se baga simultan cu amortizoarele. Cum fac sa le demontez tot?

Si inca un lucru, la ij-ul 56 cand am dat jos furca ( am lasat ansamblul telescoape-roata complet) piulitele din capetele amortizoarelor s-au scos usor si singure, insa la jupiter cand am scos acele piulite, ele erau infiletate pe tijele cu arc. Cum este corecta montarea lor? Infiletate pe tije sau nu?

Iar un arc cu tija este blocat si cand trag de el sa il scot se trage cu tot cu amortizor, apoi nu vrea sub nici un chip sa iasa.

la jugul inferior unde sunt prinse acele suruburi fortezi acea deschidere cu un levier sau o surubelnita mai serioasa dupa care incerci cu ceva muschi sa tragi de telescoape in jos(spre roata) dupa ce ai scos acele piulite cromate din capatul amortizoarelor si care apropo vin prinse pe tijele cu arc si asa trebuie montate. vezi k in capatul opus acelor pilite respectiv unde vine axul ce tine roata in interiorul prinderilor ai niste suruburi ce se desfac cu o tubulara lunga de 11 daca nu reusesti asta e nr meu 0749090220 si ne auzim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Continuand munca la ij m-am impotmolit la unul din telescoapele de la jupiter.nu pot sa il dau jos de pe jug. Am fost tentat de multe ori sa bag flexul pe el, numai ca din dorinta de a pune aparatoarea de fata de la jupiter, care este montata pe jug, inca sunt cu dorinta de a scoate totul intact. Am citit prin posturile voastre ca nu este buna gaurirea jugului. Al doilea lucru ca m-a facut sa vrea jugul de la jupiter pe ij 56 este acela ca jugul de la 56 este sudat, nu as fi observat daca nu sablam piesa. urmeaza ca zilele astea sa iau un levier de om gospodar si sa termin treaba.

intre timp, neputand sa stau degeaba, am sudat pedala de pornire si am zis sa pun la punct motorul. Atunci cand am luat ij-ul proprietarul mi-a zis ca motorul a fost refacut, ca are segmenti de dacie, etc etc. Nefiind in cunostiinta, si avand practica im mecanica doar pe dacie am zis si eu ca el. Tot proprietarul a zis ca nu a apucat sa bage ulei in motor si l-a lasat asa.

Acasa am bagat 1 litru de ulei si l-am pornit. Cand m-am apucat de lucru, am scos uleiul si surpriza, dintr-un litru bagat, am scos 1,3 litri ( masurat pe recipient cu gradatie). se cunostea ca era si ulei vechi, uzat, etc in el.

Problema care se pune este aceea ca am nevoie de sfatul vostru. Recomandati sa umblu in el sa vad ce surprize am? Imi este ca umblu si imi va fi greu sa il refac..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca să scoţi mai uşor telescopul din jug, după ce distanţezi colierul jugului cu ranga, răsuceşte cu o cheie de ţeavă telescopul. După aceea iese uşor şi fără ciocane.

Dacă motorul funcţioneată corect şi zici ca nu te prea pricepi la motoare, atunci mai bine lasă-l aşa. Ce ai putea să constaţi astfel anormal dacă-l desfaci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei şi eu le desfac întâi, dar pot să le şi refac.

Trebuie sa invat si eu de undeva mecanica de la comuniste, cu toate ca nu ma astept sa fie diferita de cea de dacie, la care ma mai pricep.

Din start vreau sa schimb semeringul de la arborele schimbatorului de viteze/pedala de pornire. Cand am bagat ulei in motor, pe acolo imi dadea afara.

 

 

 

Sper sa nu va plictisesc, insa am nevoie de cateva sfaturi din partea voastra.

Azi dupa ceva chin, am reusit sa fac un cadru pentru motor, iar dupa asta am dat jos capacul din stanga. Pe capac in interior am gasit urme de frecare, destul de adanci, si o sudura care nu prea avea ce cauta acolo. De asta am pus si poze. Este normala acea frecare sau trebuie sa iau ceva in calcul ca sa o remediez?

Motorul parea curat, doar ceva urme de ulei usor intarit.

A doua nedumerire este aceea ca pe motor am carburator K62, care nu ma multumeste din doua motive. Curge benzina din el si socul este invers, cand trag de el nu actioneaza si invers, iar pe jupiter am carburator K32. nu am apucat sa il curat, insa sper sa nu aiba socul invers si sa picure benzina.

Care ar fi mai ok din cele doua? Vreau sa pun la punct motorul, sa il pornesc si apoi sa continui treaba la restul pieselor.

 

Pentru cornelilinca84 am pus o poza cu stopul de jupiter 3 pe care l-am dat jos.

post-77614-0-60107400-1389458611_thumb.jpg

post-77614-0-88951400-1389458615_thumb.jpg

post-77614-0-39773400-1389458619_thumb.jpg

post-77614-0-74667300-1389458622_thumb.jpg

post-77614-0-01424700-1389458626_thumb.jpg

post-77614-0-50844000-1389458629_thumb.jpg

post-77614-0-97357600-1389458632_thumb.jpg

post-77614-0-72858100-1389458636_thumb.jpg

post-77614-0-03739600-1389458640_thumb.jpg

Editat de iulian86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...