crazyzly Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Si eu sunt posesor de f650(funduro),si nu-mi vine sa cred ce citesc pe acest topic.Consum de 8 % (cred ca a mea este defecta,nu vrea sa ia mai mult de 5,5% maxim 6 cu accelerari multe si fara rost.Cica te doare cwru dupa 2 ore de mers(am facut 1500 km in 2 zile , si a doua zi puteam sa joc fotbal linistit) ,recunosc am modificat putin saua la cineva din TM(cost 120 lei).Pompa de apa si eu am schimbato(cost 180 lei chitul ),puteam sa schimb doar simeringurile si era ok.Daca motorul si mai ales carburatoarele sunt puse la punct merge foarte frumos ,cuplu in ture joase,nu face mofturi cand se urca pe ea pasagera.Din punctul meu de vedere este o motocicleta foarte ok avand in vedere pretul ei .Despre celelalte modele nu pot sa comentez pt ca nu stiu nimic despre ele,de povestit din 'reviste' as putea sa povestesc ,dar nu este scopul topicului.Ideal ar fi sa te plimbi cu fiecare model in parte,cea ce este putin posibil(asa sfat am primit si eu cand eram cu banii pregatiti ).Bafta si sa ne ti la curent cu alegerea facuta. Salutari! Eu tot un F650 am, dar clasic din 96. Sunt foarte multumit de ea. Chit ca am avut si eu problemele tipice (releu - la care i-am modificat pozitia: am pus in fata, langa claxon, pompa de apa - am schimbat totul) dar e comod, consum de 5.5 combinat, usor de manevrat chiar si cu pasager. Pe drumuri cu mici denivelari si gropi nu prea le simti - suspensiile sunt destul de moi. Am cheltuit pe ea pana acum, dar din punctul meu de vedere merita. Mie personal i-mi place foarte mult. Daca mi-as schimba acest motor, mi-as lua un GS sau un Transalp. Bafta la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 prima motoreta...freewind- am dat-o la 60.000 si proprietarul merge cu ea fara probleme a doua motoreta...freewind...i-am schimbat furca fata si i-am pus roata de 21 fata de f650 are mai putine vibratii-am condus de amandoua si aprox 20 kg in minus no offence dar parerea mea e ca toate astea conteaza off road conteaza si ca are racire numai ulei/aer? so? am mers cu saraca motoreta turata de-a luat-o toti dracii...n-a avut nimic... bafta la alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iulie 15, 2013 Autor Share Postat Iulie 15, 2013 prima motoreta...freewind- am dat-o la 60.000 si proprietarul merge cu ea fara probleme a doua motoreta...freewind...i-am schimbat furca fata si i-am pus roata de 21 fata de f650 are mai putine vibratii-am condus de amandoua si aprox 20 kg in minus no offence dar parerea mea e ca toate astea conteaza off road conteaza si ca are racire numai ulei/aer? so? am mers cu saraca motoreta turata de-a luat-o toti dracii...n-a avut nimic... bafta la alegere mersi mult. sa stii ca iau in considerare faptul ca are mai putine vibratii si ca e mai usoara. daca tot ai avut atatea freewind-uri, poti sa imi spui ce consum are in oras? si ce intaltime si greutate ai? ca sa ma gandesc daca voi putea sta ok pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Daca vrei confort ia transalp-nu se compara un 2v cu monocilindru la acest capitol. Daca esti inalt cat de cat ia un transalp ca prima motocicleta si nu o sa fi nemultumit. Tine-o 2 ani si dupa mai vezi. Turing cu monocilindru e mai trist, sa zic asa ... In rest, e experienta ta si tu o faci, monocilindre, 2v, 2linie, 4 v si linie, o sa le ai pe toate take it easy si ride safe! Cel mai important e sa ajungi Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ice_Angel Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Salut, Din ce am citit esti nou intre ale motociclismului. Asa sunt si eu desi am experienta pe 2 roti destul de multa (scuter 30000km). Ideea este sa te plimbi cu oricare moto vrei inainte sa il cumperi pentru ca vei observa diferente foarte mari. Spre exemplu mie Freewind-ul mi se pare ca se conduce greu in comparatie cu KLE-ul meu desi e mai usurica. Acum depinde si de inaltimea si greutatea ta. Eu am 175 si 65 kg. Cu Freewind-ul am mers vreo 500 km si am vazut cum e. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iulie 16, 2013 Autor Share Postat Iulie 16, 2013 Salut, Din ce am citit esti nou intre ale motociclismului. Asa sunt si eu desi am experienta pe 2 roti destul de multa (scuter 30000km). Ideea este sa te plimbi cu oricare moto vrei inainte sa il cumperi pentru ca vei observa diferente foarte mari. Spre exemplu mie Freewind-ul mi se pare ca se conduce greu in comparatie cu KLE-ul meu desi e mai usurica. Acum depinde si de inaltimea si greutatea ta. Eu am 175 si 65 kg. Cu Freewind-ul am mers vreo 500 km si am vazut cum e. Multumesc. mersi mult. eu am 1.77m si 87 kg.. da, si eu m-am gandit sa le incerc pe toate, dar trebuie sa caut pe cineva care binevoieste sa ma ajute, ca nu prea am prieteni/amici cu motociclete si la scoala moto nu le au pe toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 mersi mult. sa stii ca iau in considerare faptul ca are mai putine vibratii si ca e mai usoara. daca tot ai avut atatea freewind-uri, poti sa imi spui ce consum are in oras? si ce intaltime si greutate ai? ca sa ma gandesc daca voi putea sta ok pe ea. consum in oras...hwo gives a fuck.... in piatra neamt chiar nu conteaza, deci nu stiu inaltime 1,65 si 70 kg - stau pe varfuri pe un freewind normal - acu ca i-am modificat fata la a mea, stau doar pe varful unui picior...dar te obisnuiesti adica cam asa:)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 multumesc mult pentru sfaturi. stiu ca transalpul e fiabil si mai multi mi-au sugerat si africa twin-ul, dar este cam scump si ambele nu prea imi plac la aspect freewind-ul, din cate am vazut, il gasesc usor pe la 1500 euro si vreo 200-300 sa ii bag pentru hibe. cam mare consumul..7-8 litri in oras imi da de gandit.. Nu tot ce-i frumos este si bun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Si eu sunt posesor de f650(funduro),si nu-mi vine sa cred ce citesc pe acest topic.Consum de 8 % (cred ca a mea este defecta,nu vrea sa ia mai mult de 5,5% maxim 6 cu accelerari multe si fara rost.Cica te doare cwru dupa 2 ore de mers(am facut 1500 km in 2 zile , si a doua zi puteam sa joc fotbal linistit) ,recunosc am modificat putin saua la cineva din TM(cost 120 lei).Pompa de apa si eu am schimbato(cost 180 lei chitul ),puteam sa schimb doar simeringurile si era ok.Daca motorul si mai ales carburatoarele sunt puse la punct merge foarte frumos ,cuplu in ture joase,nu face mofturi cand se urca pe ea pasagera.Din punctul meu de vedere este o motocicleta foarte ok avand in vedere pretul ei .Despre celelalte modele nu pot sa comentez pt ca nu stiu nimic despre ele,de povestit din 'reviste' as putea sa povestesc ,dar nu este scopul topicului.Ideal ar fi sa te plimbi cu fiecare model in parte,cea ce este putin posibil(asa sfat am primit si eu cand eram cu banii pregatiti ).Bafta si sa ne ti la curent cu alegerea facuta. Bre. eu am zis cat aveam eu. nu stiu media de consum pt toate st-urile din lume. poate daca o pui la punct consuma 2l la %. Oricum daca o sa iti iei ST-ul nu o sa iti para rau. Iarta multe greseli de inceptatori (gropi/linii tramvai/avioane) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Bre. eu am zis cat aveam eu. nu stiu media de consum pt toate st-urile din lume. poate daca o pui la punct consuma 2l la %. Oricum daca o sa iti iei ST-ul nu o sa iti para rau. Iarta multe greseli de inceptatori (gropi/linii tramvai/avioane) Ninu2000 e din Timisoara, noi suntem din Bucuresti . E altfel traficul pe aici ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iulie 17, 2013 Autor Share Postat Iulie 17, 2013 Ninu2000 e din Timisoara, noi suntem din Bucuresti . E altfel traficul pe aici ... deci, pana la urma, cam care e consumul mediu in Bucuresti al unui BMW F650? chiar ma intereseaza pentru ca ma gandesc totusi sa optez pentru acest model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Pentru GS e 4.5-5. F650 simplu ar trebui sa fie o idee mai mare (6??). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 @adi003 Nu te tura ca incepi sa consumi (calorii).Era bine daca spunei ca motocicleta ta probabil nu avea carburatorul setat in parametri,nu stiu zic si eu.Revenind la subiect cred ca in B consuma maxim un 6-6,5.Chiar daca orasul este aglomerat cu moto te mai strecori printre masini,nu mergi pas la pas cu ele in viteza a-1-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHaWk Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Ninu2000 e din Timisoara, noi suntem din Bucuresti. E altfel traficul pe aici ... deci, pana la urma, cam care e consumul mediu in Bucuresti al unui BMW F650?chiar ma intereseaza pentru ca ma gandesc totusi sa optez pentru acest model. @adi003 Nu te tura ca incepi sa consumi (calorii).Era bine daca spunei ca motocicleta ta probabil nu avea carburatorul setat in parametri,nu stiu zic si eu.Revenind la subiect cred ca in B consuma maxim un 6-6,5.Chiar daca orasul este aglomerat cu moto te mai strecori printre masini,nu mergi pas la pas cu ele in viteza a-1-a.Am si eu f650 de ceva vreme. A fost primul motor, așa ca am trecut prin aceleași dileme ca tine. Insa mie mi-a plăcut si am mers pe ea. Nu-mi pare rău nici o clipa. E un motor foarte fiabil si al dracu de fun(duro). Am îngrijit-o mereu si nu m-a lăsat balta niciodată. Si are deja 63000.Legat de vibratii: nu e dracu așa negru. gândește-te ca in primul an poti avea si o drujba sub cu.r, tot nu vei simți nimic din cauza emotilor. Motorul iarta multe, am fost incepator pe el si știu câte porcarii am făcut... A avut grija de mine pana acum. Faptul ca e mono are si avantaje: cuplu jos, revizii mai ieftine, mai simplu dpdv mecanic, etc. Faptul ca e BMW iar are anumite avantaje pt ca pare facut cu cap: ajungi foarte simplu peste tot (bujii, baterie, filtru aer, ulei, etc. Vezi cum e, toți își lauda scula. Acu despre consum: vreo 2 ani am consumat cauciucurile in TM, zilnic. Consum in jur de 5% (+/- 0.5%). In ultimele luni mă lupt cu traficul de capitala, tot zilnic. Si in zonele super aglomerate, la orele nasoale (8:30-9 si 18-19). Consum de 5,5% (+/- 0.5%). Si nu o iert, dacă pot mă dau la ea, dacă nu stau cuminte in coloana. Fără reglaje deosebite după metode secrete, doar o curatare de carburi in ultimii 3 ani. Eu personal as recomanda-o. Dacă vrei sa o vezi de aproape, da un PM PS: nu o vând ) Editat Iulie 17, 2013 de TheHaWk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Principalul avantaj al acestui BMW e faptul ca e Aprilia. Si cu cliseul ala cu iertarile... fratilor, aia merge la biserica, nu in motociclism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHaWk Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Principalul avantaj al acestui BMW e faptul ca e Aprilia. Si cu cliseul ala cu iertarile... fratilor, aia merge la biserica, nu in motociclism. Cu toate astea, ai început pe un BMW. Faptul ca tu n-ai avut noroc de el nu înseamnă ca peste tot e la fel. De iertat, am 3 exemple clasice de greșeli de incepator (blocat spatele, scăpat mana in gaz si uitatul la peisaj in loc de drum) in care am simțit ca mobra a încercat si ea sa facă sa fie bine pt toată lumea Si toate 3 fazele petrecute alături de oameni de pe aici care se minunau ca nu m-am împrastiat. Poate oi fi eu norocos, oricum ar fi e bine pt mine PS:si BMW = Aprilia e tot cliseu. Tot timpul m-am întrebat ce are oare Aprilia aia de e așa hulita. Unii au dus-o la Magadan doar ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) De fapt am inceput pe MZ, apoi Suzuki. Si chiar nu pot zice ca nu am avut noroc de ea, probleme tehnice majore chiar nu am avut, nici macar clasicele hibe, doar niste maruntisuri mai enervante si dese. Dar treaba cu iertatul e o aberatie mare, nu exista asa ceva, daca ai blocat fata te cam duci (spatele il tii cam pe orice mobra), daca ai ratat curba te duci, asa ca exemplu, ar fi si multe altele. Si nu vad ce motiv in plus ar avea sa fie iertatoare o mobra cu ciclistica slabuta si frane execrabile. Cat despre Aprilia, cele doua sunt 95 % identice, asa ca... Editat Iulie 17, 2013 de Kevinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHaWk Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 De fapt am inceput pe MZ, apoi Suzuki. Si chiar nu pot zice ca nu am avut noroc de ea, probleme tehnice majore chiar nu am avut, nici macar clasicele hibe, doar niste maruntisuri mai enervante si dese. Dar treaba cu iertatul e o aberatie mare, nu exista asa ceva, daca ai blocat fata te cam duci (spatele il tii cam pe orice mobra), daca ai ratat curba te duci, asa ca exemplu, ar fi si multe altele. Si nu vad ce motiv in plus ar avea sa fie iertatoare o mobra cu ciclistica slabuta si frane execrabile. Cat despre Aprilia, cele doua sunt 95 % identice, asa ca... Nu pricep de ce te ambalezi Ce ți-a făcut nene BMW-ul ăla? Sigur ai amintiri ce-ți pun zâmbetul pe fata si cu ea. Mai iart-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Nu m am ambalat deloc, am punctat cateva aspecte. Am facut intr adevar multi kilometri si imi placea consumul, eu scoteam 4,2-4,5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHaWk Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 La drum lung da, tine cu casa. Cam in 4,5 sta si la mine in exterior. Referitor strict la vibratii, cât de mare e diferența fata de transalp? La drum lung mă gândesc ca se simte, ca in oraș cred ca nu apuci sa te mai gândești la așa ceva Cel puțin nu in București. Mai spune-i omului despre diferenta la frane (aici nu-s avizat), care dintre TA si BMW ar merge mai bine la gabaritul lui, ETC. Lăsa-l sa profite de tine, ca le știi pe ambele Știi cum e la primul motor, dacă ți se pune pata nu prea te mai scoate nimeni din ale tale, dar dacă primește sfaturi obiective (nu cred ca ii spune nimic faptul ca BMW si Aprilia au ambele Rotaxuri de ex, dacă nu ii spui care sunt dezavantaje/av) ai măcar premisa pt o alegere corecta. Nu zic ca a mea e cea mai tare, zic doar ca eu i-o recomand pt inceput (pt ca nu știu prea multe pe lângă). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Pai : Transalpul e din alta liga, nu vibreaza deranjant, motor foarte elastic (poti accelera fara balbe de la 2000 de ture), curba de cuplu mult mai buna ( in curbe foarte stranse sau off road cuplul e acolo, indiferent de turatie, la monocilindri ai efectul on/off, sunt mai naravase, in sens negativ), nu te obliga intr una la schimbat de viteze (am incercat cu a treia curbe pe care normal le iau cu a doua si e ok, nu trebuie sa o tin din ambreiaj), roata de 21 pe fata e iar un avantaj, iar cel cu dublu disc fata franeaza foarte bine ( limita e data de cauciucuri). Consum : 5-5,5. Transalpul e mai lat, mai greu putin, mai touring (si mai scump). Parca saua BMW ului e putin mai confortabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iulie 17, 2013 Autor Share Postat Iulie 17, 2013 Pai : Transalpul e din alta liga, nu vibreaza deranjant, motor foarte elastic (poti accelera fara balbe de la 2000 de ture), curba de cuplu mult mai buna ( in curbe foarte stranse sau off road cuplul e acolo, indiferent de turatie, la monocilindri ai efectul on/off, sunt mai naravase, in sens negativ), nu te obliga intr una la schimbat de viteze (am incercat cu a treia curbe pe care normal le iau cu a doua si e ok, nu trebuie sa o tin din ambreiaj), roata de 21 pe fata e iar un avantaj, iar cel cu dublu disc fata franeaza foarte bine ( limita e data de cauciucuri). Consum : 5-5,5. Transalpul e mai lat, mai greu putin, mai touring (si mai scump). Parca saua BMW ului e putin mai confortabila. multumesc mult pentru parere. eu vad greutatea si dimensiunile TA (fata de BMW) ca dezavantaje pentru mine ca prima motocicleta, desi am auzit de la mai multi ca motorul TA da mai putine vibratii si se simte altfel avand 2 cilindri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Corect. Eu nu as renunta la V2. Ca prim motor F ul e ok daca il iei in mintile lui si la bani putini, in fond nu te cununi cu el, dupa un an doi o sa mai incerci alte moto si o sa stii ce vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHaWk Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Pai : Transalpul e din alta liga, nu vibreaza deranjant, motor foarte elastic (poti accelera fara balbe de la 2000 de ture), curba de cuplu mult mai buna ( in curbe foarte stranse sau off road cuplul e acolo, indiferent de turatie, la monocilindri ai efectul on/off, sunt mai naravase, in sens negativ), nu te obliga intr una la schimbat de viteze (am incercat cu a treia curbe pe care normal le iau cu a doua si e ok, nu trebuie sa o tin din ambreiaj), roata de 21 pe fata e iar un avantaj, iar cel cu dublu disc fata franeaza foarte bine ( limita e data de cauciucuri). Consum : 5-5,5. Transalpul e mai lat, mai greu putin, mai touring (si mai scump). Parca saua BMW ului e putin mai confortabila. Cred ca încep sa caut si TA-uri pt anul viitor, când mă gândeam sa schimb motorul Totuși m-as fi gândit la ceva mai marisor ca cilindree, tu nu simți nevoia? Ca putere TA si BMW tot pe acolo sunt, ceva mai infipt parca nu ar strica, mai ales in perspectiva drumurilor mai lungi sau a celor pe autostrada... Deși in oraș o sa devină mai nasol... Greu bai nene cu atâtea pretenții. Dar acum parca mă gândesc sa încerc si un TA câțiva km când oi avea ocazie. Nu știu cât de bine se descurca pe lângă asfalt, ca am obiceiul sa scurtez când se poate si cu f-ul mă înțeleg bine la așa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Ce face F ul pe off face lejer si Transalpul. Sincer, parca nu ar strica ceva centimetri cubi si caluti in plus, dar alternative in afara de Africa Twin si Super Tenere ( TDM eventual, desi deja e altceva) nu prea sunt (poti studia variantele pe topicul recenziilor). E ok si asa pentru mine, la ce folosesc eu motorul, pentru drumuri judetene e perfect, la cata autostrada avem noi... Totusi visez cateodata la un Varadero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.