B.B. Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Eu mi-am schimbat rulmentii la roata fata la VFR, i-am scos pe cei vechi care erau NSK, am citit codul de pe ei si m-am dus la un magazin de rulmenti unde aia mi-au dat de ales intre: SKF, NSK si ceva no-name fabricati in Polonia sau Slovacia. Am luat SKF pentru ca aveau preturi super OK, gen 4-5 euro pe rulment, cele NSK erau ceva mai scumpe gen 5-6 eur bucata ( ) iar cele no-name erau 1,5 euro bucata. Nici nu mi-am batut capul sa caut la Honda, dar sunt sigur ca ar fi costat multi $$$$. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 eu am patit fix invers la BMW. M-am interesat la SKF de rulmentul mare din grup. A costat la ei 400 ron. Dupa care am sunta la BMW si acelasi rulment original( FAG) costa 282 lei.La fel am patit la la masina cu termostatul. In magazine gaseam de la 230 de lai pana la 290 lei. Iar originalul BME am cumparat cu 215 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Magazinul nu are desfacere/vanzare pe internet. La ghiseu lucreaza un fost maistru din fabrica care este foarte la curent cu majoritatea reperelor, insa e de moda veche ... cand ii ceri ceva nu se arunca pe tastatura, ci apuca incet cataloage imense cu repere si-ti cauta rulmentul, insa ..... trebuie sa stii ce ii ceri, adica ... REPERUL. ... ca in cazul meu (ex. L45410/G) , dimensiunile sunt pe plan secund, ca sa zic asa ! De cumparat, iti pot cumpara eu si-ti trimit prin posta, insa trebuie sa-mi spui exact ce sa-ti cumpar ! ... asta daca aici se fabrica reperul ce-l cauti ! Nu toate cotele/reperele de rulmenti de fabrica in Alexandria ! Koyo mai are o fabrica si in Brasov. am cautat in manual, pest tot , nu gasesc exact codul. tot ce am gasit e pe site la romimoto, e linkul urmator. acolo zice de codul 736.19.59 si de codul 7361132. http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/17738/article/94328 daca nu e deranj mare...si ai drum pe acolo vezi te rog cat ar costa...ca pe magazinele online costa 2 rulmenti de la 140 lei in sus...plus transportul. merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 30, 2013 Autor Share Postat Iulie 30, 2013 am cautat in manual, pest tot , nu gasesc exact codul. tot ce am gasit e pe site la romimoto, e linkul urmator. acolo zice de codul 736.19.59 si de codul 7361132. http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/17738/article/94328 daca nu e deranj mare...si ai drum pe acolo vezi te rog cat ar costa...ca pe magazinele online costa 2 rulmenti de la 140 lei in sus...plus transportul. merci. Alea sunt codurile de catalog de pe site-ul respectiv ! Nu are nicio treaba cu reperul rulmentilor ! O sa-mi notez dimensiunile si incerc asa sa vad daca ii gasim asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Alea sunt codurile de catalog de pe site-ul respectiv ! Nu are nicio treaba cu reperul rulmentilor ! O sa-mi notez dimensiunile si incerc asa sa vad daca ii gasim asa. ma duc in weekend la un mecanicos sa vad exact daca e problema de la rulmenti...imi vibreaza fatza la 5o la ora de nu-i adevarat(nu am spite la roata)...pe la 70 la ora nu mai vibreaza. Petrica merci anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 (editat) da pe net nu au magazin? si eu as vrea sa cumpar o pereche de rulmenti pt jug...daca zici ca au preturi asa bune. as fi interesat de urmatoarele dimensiuni: Dimensiuni: Kegelrollenlager oben 48.5 x 26 x 15 mm Kegelrollenlager unten 50 x 30 x 14 mm cum se poate proceda? perechea skf costa 88 lei la reprezentantul skf vin in 2 zile . PS - inainte se comandati verificati daca sunt stranse piulitele de la jug Nici nu mi-am batut capul sa caut la Honda, dar sunt sigur ca ar fi costat multi $$$$. nu mai mult decat eticheta KTM de pe ambalajul de carton Editat Iulie 30, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 am cautat in manual, pest tot , nu gasesc exact codul. tot ce am gasit e pe site la romimoto, e linkul urmator. acolo zice de codul 736.19.59 si de codul 7361132. http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/17738/article/94328 daca nu e deranj mare...si ai drum pe acolo vezi te rog cat ar costa...ca pe magazinele online costa 2 rulmenti de la 140 lei in sus...plus transportul. merci. cauta pe net codurile, e imposibil sa nu gasesti (daca-mi amintesc bine, erau independente de producator, dar nu sint sigur). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Stii ce nu vad eu ? Aparatorile imbracate in cauciuc pentru praf ... Pe aia de la jugul superior o recuperezi ...dar pe cea de jos nu prea. Pun pariu ca in pachetul OEM existau. Editat August 1, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Stii ce nu vad eu ? Aparatorile imbracate in cauciuc pentru praf ... Pe aia de la jugul superior o recuperezi ...dar pe cea de jos nu prea. Pun pariu ca in pachetul OEM existau. in acest caz ,rulmentii se scot cu grija si daca protectia de cauciuc este in mintile ei se poate refolosi. oricum la banii astia schimbi rulmentii la 6 luni,desi nu este cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 (editat) in acest caz ,rulmentii se scot cu grija si daca protectia de cauciuc este in mintile ei se poate refolosi. oricum la banii astia schimbi rulmentii la 6 luni,desi nu este cazul Sunt perfect de acord ca tablele alea nu ridica pretul cu 800% ... ziceam doar ca i-ar trebui. Pe cea de la jugul inferior nu cred ca are cum s-o recupereze. Editat August 2, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Sunt perfect de acord ca tablele alea nu ridica pretul cu 800% ... ziceam doar ca i-ar trebui. Pe cea de la jugul inferior nu cred ca are cum s-o recupereze. Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Daca e ieftin nu inseamna ca e si prost. Decat sa faci afirmatia asta, mai bine prefer sa aud "daca e scump nu inseamna ca e si bun" . Pentru ca ieftinul intotdeauna e...ieftin, adica are compromisuri. Revenind la rulmentii KOYO, cred ca sunt foarte ok. Mai ales ca multe modele de motociclete sunt echipate din fabrica cu aceasta marca de rulmentii, cum mentiona cineva mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Stii ce nu vad eu ? Aparatorile imbracate in cauciuc pentru praf ... Pe aia de la jugul superior o recuperezi ...dar pe cea de jos nu prea. Pun pariu ca in pachetul OEM existau. daca ai rulmenti capsulati, de ce ar mai fi nevoie de aparatori de praf? in loc de "aparatori", nu merge sa bagi niste semeringuri standard pe dimensiunea care trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.