Sari la conținut

Romania-Germania


Gixu.
 Share

Postări Recomandate

Maine, cu noaptea-n cap (cred :D) am de gand sa plec intr-o excursie cu destinatie finala in Nurenberg, Germania. Avand in vedere ca este prima oara cand fac asta cu motorul, m-am gandit ca n-ar strica daca , macar o parte din drum, am fii mai multi.

 

Tot in aceasta nota, nu mi-ar strica nici ceva tips & tricks din partea celor ce au batut deja acest drum! :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romania nu e o prioritate, e destul de obositoare si o sa incerc sa o strabat dintr-o bucata. Daca ies pe la Oradea trebuie sa o lalai prin Ungaria, am mai patit asta. Eu vreau sa scap cat mai repede de "vecini".

 

Austria si Germania vor fi tarile de ocol pentru autostrazi. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai spus de unde iei startul, dar in caz ca pleci din zona Bucurestiului:

 

Ploiesti-Brasov-Fagaras-Sibiu-Deva e cat de cat ok drumul, Brasov - Sibiu chiar fain!

Sibiu - Deva - valurit pe alocuri, per total ok.

Deva-Arad-Nadlac ceva gropi, o sa cam faci slalom pe portiunea asta.

Nadlac - Mako o sa iti solicite un pic nervii si rabdarea.

Mako - Nürnberg - cu voia vremii, placere maxima!

 

Drumul intr-o singura etapa este obositor, chiar si cu masina.. Sunt 15-17 ore de mers. Varianta pe Oradea este mult mai ok ca si calitate a asfaltului, dar E68 mi se pare mai simplu si mai rapid.

 

Drum bun, asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Centura budapestei au largit-o (pe o portiune) si nu mai lucreaza decat in putine locuri (nu sunt probleme de trafic restrictionat).

 

Dar daca vrei sa variezi, de ce nu o iei pe la Drobeta - sarbi - incepe autostrada - croati - sloveni si intri in Austria la Villach. Ai drum direct spre Grossglockner apoi.

in Croatia aprox 120 kune am dat ultima oara pe toata bucata (doar autostrada).
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Austria si Germania vor fi tarile de ocol pentru autostrazi. :)

 

Dupa Viena - Tulln (ai ceva drumuri cu padure si curbe misto) ajungi apoi la Krems si de acolo e ruta superba de-a lungul Dunarii pana la Passau, similar pana la Regensburg si apoi mai ai putin pana la Nürnberg. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai spus de unde iei startul, dar in caz ca pleci din zona Bucurestiului:

 

Ploiesti-Brasov-Fagaras-Sibiu-Deva e cat de cat ok drumul, Brasov - Sibiu chiar fain!

Sibiu - Deva - valurit pe alocuri, per total ok.

Deva-Arad-Nadlac ceva gropi, o sa cam faci slalom pe portiunea asta.

Nadlac - Mako o sa iti solicite un pic nervii si rabdarea.

Mako - Nürnberg - cu voia vremii, placere maxima!

 

Drumul intr-o singura etapa este obositor, chiar si cu masina.. Sunt 15-17 ore de mers. Varianta pe Oradea este mult mai ok ca si calitate a asfaltului, dar E68 mi se pare mai simplu si mai rapid.

 

Drum bun, asfalt uscat!

 

Din Bucuresti plec. A doua varianta era spre Timisoara...Pe acolo am tot venit.

 

Apropo, ce faci cu vigneta daca ai parbriz relativ mat? Hmm

 

 

Centura budapestei au largit-o (pe o portiune) si nu mai lucreaza decat in putine locuri (nu sunt probleme de trafic restrictionat).

 

Dar daca vrei sa variezi, de ce nu o iei pe la Drobeta - sarbi - incepe autostrada - croati - sloveni si intri in Austria la Villach. Ai drum direct spre Grossglockner apoi.

in Croatia aprox 120 kune am dat ultima oara pe toata bucata (doar autostrada).

Da si tu mai multe detalii :D In principiu n-as fi tentat sa o lalai prea tare deoarece ar cam trebui sa fiu repejor acolo, stii tu, jobu"...

 

Dupa Viena - Tulln (ai ceva drumuri cu padure si curbe misto) ajungi apoi la Krems si de acolo e ruta superba de-a lungul Dunarii pana la Passau, similar pana la Regensburg si apoi mai ai putin pana la Nürnberg. ;)

Multumesc pt idee, suna super. De Ungaria mi-e scarba (atitudine,taxe,costuri), in Austria si Germania insa imi doresc sa profit de peisaj :)

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e mai bine daca iesi pe la Cenad. Eu pe-acolo am tot fost, si e mai liber decat la Nadlac. Si, daca imi aduc bine aminte, ajungi mai repede pe autostrada care incepe de la Mako.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e mai bine daca iesi pe la Cenad. Eu pe-acolo am tot fost, si e mai liber decat la Nadlac. Si, daca imi aduc bine aminte, ajungi mai repede pe autostrada care incepe de la Mako.

Da, daca ajungi la Timisoara clar e de preferat sa iesi pe la Cenad.

Personal prefer (cu masina, cu motocicleta am iesit din tara doar in Bulgaria) sa ies pe traseul Bucuresti - Pitesti - Craiova - Drobeta Turnu-Severin - Timisoara - Cenad - Szeged.

Drumul e bun (poate cativa Km in zona Drobeta Turnu-Severin de drum mai prost, nu stiu daca e reparat sau nu), dar probabil mai plictisitor decat pe varianta cu Valea Oltului - Sibiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot pe la Cenad ma tenta si pe mine in prima faza sa ies. In ultimii 2 ani numai pe acolo am intrat in tara. Romania nu mai prezinta un interes atat de mare (dpdv turistic), tocmai d-aia o sa fac Ro repejor, o sa dorm pe la unguri sau inainte de vama (apropo, nu mi-ar strica cateva idicatii in ceea ce priv pensiunile-motelurile bune de inoptat :) ).

 

Am de gand sa urmez ruta propusa de Vlad, sper sa am si timpul necesar :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluti. Poti sa te opresti sa dormi la Paprika, chiar inainte de granita cu Austria, pe autostrada. Preturi decente, mancarea foarte buna, au curte in spate. Dimineata numai bine poti sa pleci odihnit si mancat sa te bucuri de Austria si Germania.

Drum bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut acum 2 ani traseul Bucuresti - Stuttgart cu Hornetul in felul asta:

 

la dus:

ziua1: Bucuresti - Pitesti - Craiova - Drobeta Tr. Severin - Timisoara (ar mai fi mers, dar m-am cazat acolo la un prieten) drumul a fost f ok

ziua2: Timisoara - München (innoptat la un prieten)

ziua3: München - Stuttgart

 

la intors:

ziua1: Stuttgart - Timisoara

ziua2: Timisoara - Bucuresti

 

Cred ca de ambele dati am folosit vama de la Cenad

Am mers mereu intre 90-110km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vigneta in Austria ei iti recomanda sa o lipesti "de o componenta a motocicletei care este greu de demontat" de ex. furca

Eu am montat Vigneta pe carcasa de la bord, este oricum tip sticker, adica cu lipici pe spate, nu cu lipici pe fata ca cele pt auto, deci o poti lipi pe orice suprafata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulzam pt sfaturi, in Arad am dormit la pensiunea Bella.Curat, decent...Azi am traversat Slovacia si am "campat" la un prieten in Cehia.Cu ocazia asta am vazut si o parte din testele celor de la Yamaha. Atat Rossi cat si Lorenzo sunt...Maine urmeaza etapa Brno-Nurnberg...

 

PS:NU recomand nimanui sa iasa din tara pe ruta "Arad"...Pe Timisiara e muuult mai ok !

post-11570-0-52181700-1375910093_thumb.jpg

post-11570-0-06040200-1375910141_thumb.jpg

post-11570-0-88700800-1375910165_thumb.jpg

post-11570-0-18577100-1375910191_thumb.jpg

post-11570-0-86197900-1375910221_thumb.jpg

post-11570-0-89269000-1375910237_thumb.jpg

post-11570-0-73902900-1375910274_thumb.jpg

post-11570-0-57913300-1375910297_thumb.jpg

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...