S George Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 (editat) Mai baieti hai ca exagerati si sunteti ipocriti. Cum adica?Repari mai mult la o japoneza/europeana/americana decat la o comunista?Asta vreti sa credem?Pai asta sa i-o ziceti lu' mutu.Haida de. Deci eu am avut jawa si nipru si raportul de mers / reparat era 70/30(adica ma dadeam 7 ore si reparam 3). Am facut cu japoneza(care nu-i noua, are 60 k km) kilometraj in luna noiembrie in 3 saptamani cat cu niprul intr-un sezon full.Si am schimbat 2 bujii +ulei + filtru. Is curios de ex la un ural/nipru pana la 100 000 km cate seturi segmenti,ambielaje,alternatoare schimbati pt ca is convins ca 90% din japoneze ating kilometrajul asta(in conditii de exploatare normala si fara accidente) fara a se umbla in motorul lor.Hai sa fim seriosi si sa nu ne furam singuri caciula ca e grotesc. Editat Noiembrie 22, 2006 de S George Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 http://www.imz-ural.com/ cat costa un ural ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 eu vreau japoneza sau europeana . enduro sa fie , si sa fie fiabila . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 e cam nepotrivita comparatia...adik nu poti compara o comunista ca Minskul cu o japoneza de enduro de exemplu......eu unul am Minsk, dar visez la o japoneza de enduro, ca mai apoi sa ma gandesc la GS-ul nemtilor. Nu poti compara o comunista cu o japoneza...insa e indicat sa incepi cu o comunista pt ca experienta in asta consta. Inveti si surubareala si etc. Sunt convins ca oricine are o comunista de cel putin un an stie sa surubareasaca si sunt convins ca mai sunt si omuleti care au japoneze de un an sau mai bine si abia daca stiu sa schimbe o bujie (vb despre cei care nu au avut altceva inaintea japonezei). asa ca...pt inceput comunistele rules, iar pt cei care sunt satui de surubarit/modificat/restaurat, etc s-au inventat japonezele. ''Parerea mea'' Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Deocamdata o sa trec de la o comunista la alta mai mare. Am in plan sa iau o barca cu motor(la motoare de barca prefer non comunistele).Deocamdata sunt multumit de comuniste. Nu spun ca nu mi-as dori ceva mai bun, dar asta ar implica piese mult mai scumpe, mers la mecanici ca in general o japoneza nu prea o repari in fata blocului, o japo nu prea te induri s-o lasi legata de gard in fata blocului, te oftici cand e zgariata...Oricum mi-as dori un chopper dar pana atunci... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Recordul la Ural este de peste 500 000 km cu acelasi motor nedesfacut. Ural solo care a si atins recordul de peste 170 km/h. Proprietarul si mesterul lui a murit anul asta lovit de o proasta cu masina. Australianul Walter Nicholl. Nu bag mana in foc ca ma va tine 100 000 Uralul solo, dar stiu ca un set bun tine cam 50 000km la un Ural. Cu o zi de lucru la fiecare 2 -3 ani stiu ca voi avea Uralul inca 50 de ani. Apropo celalat Ural are 45 de ani, porneste la prima pedala. Cum arata o japoneza cu 100 000km? Doar BMW sau Moto -Guzzi arata bien la atatia km. Sau poate un Ural. Mie nu imi plac "cioperele japoneze", nu am zis ca nu imi plac unele touring sau enduro, poate chiar unele de viteza. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S George Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 (editat) Bai tata tu te auzi ce zici?pai la cifrele date de tine inseamna ca recordul la japoneze/europene ii 5 000 000 km cu motor nedesfacut.Si cu recordul ala de 170km/h m-am c.a.c.a.t. (literar) pe mine de ras.Set bun?Ce inseamna asta?Recolta 68 si 74? Renunt tata,am avut si eu nepra si am fost mandru de ea la vremea respectiva, dar refuz sa cred ca am fost si stupid totodata.Hai sa facem apologia trabantului si a daciei, ce zici?le urcam pe soclu si le aducem oaresce jertfe. Editat Noiembrie 22, 2006 de S George Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Recordul la Ural este de peste 500 000 km cu acelasi motor nedesfacut. Ural solo care a si atins recordul de peste 170 km/h. Proprietarul si mesterul lui a murit anul asta lovit de o proasta cu masina. Australianul Walter Nicholl. Nu bag mana in foc ca ma va tine 100 000 Uralul solo, dar stiu ca un set bun tine cam 50 000km la un Ural. Cu o zi de lucru la fiecare 2 -3 ani stiu ca voi avea Uralul inca 50 de ani. Apropo celalat Ural are 45 de ani, porneste la prima pedala. Cum arata o japoneza cu 100 000km? Doar BMW sau Moto -Guzzi arata bien la atatia km. Sau poate un Ural. Mie nu imi plac "cioperele japoneze", nu am zis ca nu imi plac unele touring sau enduro, poate chiar unele de viteza. Eu nu te contarzic pentru ca nu stiu.Si eu sunt fan de Ural.Am si avut deci sunt in cunostinta de cauza.Nu am avut ce sa ii fac in timpul in care l-am avut in afara de banala intretinere.Dar se pare ca tu chiar nu stii cum arata o motocicleta japoneza la 100.000.Al meu are 93.000 si in afara de un semering care curge la schimbatorul de viteze totul este OK.Are nevoie de reglaje,un lant de distributie nou etc.Dar absolut nimic major.Motocicleta a fost foarte putin intretinuta.Honda prietenului meu are in jur de 100.000 de mile si arata si merge ca noua.Si a facut si face inca kilometrii grei cu ea.Anul asta nici nu s-a uita la ea dar nu l-a dezamagit nici o data.Eu cred ca esti putin subiectiv si te inteleg.Pasiunea este mare. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Si trabanturile si daciile merg de zeci bune de ani.Bine prost principalul e ca merg si ca mai sunt oameni pasionati de ele. Ma refer la pasionati nu la nea vasile care cara varza cu dacia. La origine Dacia a fost Renault 12 care a fost masina buna la vremea ei.Si daca Gordini s-a apucat sa il modifice si a reusit sa-i bage 160 de cai sub capota inseamna ca a fost masina buna.Ca mai apoi a incaput pe mainile lu nea vasile de la pitesti care in loc de 4 suruburi punea doua ca "merge si-asa" apoi asta e alta poveste. Si masinile si motocicletele astea din coltul estic al globului au scris cateva raduri de istorie, au facut fericiti multi oameni si merita sa fie apreciate. Si daca as avea bani oricand as prefera un Renault 12 Gordini in locul solenzei pe care o am. Dar pasiunea si istoria costa... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 22, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2006 Deocamdata o sa trec de la o comunista la alta mai mare. Am in plan sa iau o barca cu motor(la motoare de barca prefer non comunistele).Deocamdata sunt multumit de comuniste.Nu spun ca nu mi-as dori ceva mai bun, dar asta ar implica piese mult mai scumpe, mers la mecanici ca in general o japoneza nu prea o repari in fata blocului, o japo nu prea te induri s-o lasi legata de gard in fata blocului, te oftici cand e zgariata...Oricum mi-as dori un chopper dar pana atunci... ba o repari in fata blocului. HAHAHA. Ce dracu frate aveti asa acest tabu fata de reparatul motoarelor de japo. Tot motoare sunt, si chiar mai usor de desfacut si de inteles. Sunt facute cu cap, totul e simplu de montat/demontat/ cu o cheie de 8/10/13 dai motorul in doua. Sa fim seriosi. Eu in prima zi cand am luat DR-ul dfacusem rost de un disc de ambreiaj ca avea unul lipsa si l-am montat singur. Si era prima oara cand puneam mana pe o japoneza. HAHAHhooohohohohoho. Nu mai vrajiti ca nu va trebuie tomograf si laser sa reparati un motor in 4T japonez care oricum nu prea se strica. Mecanicul la care am fost cu ea acum (problema careia nu i-am dat de cap singur dar care s-a rezolvat la om in curte in cateva ore) mi-a spus ca dupa gradul de uzura mai merg vreo 50000km fara sa-i fac nimic. ba o repari in fata blocului. HAHAHA. Ce dracu frate aveti asa acest tabu fata de reparatul motoarelor de japo. Tot motoare sunt, si chiar mai usor de desfacut si de inteles. Sunt facute cu cap, totul e simplu de montat/demontat/ cu o cheie de 8/10/13 dai motorul in doua. Sa fim seriosi. Eu in prima zi cand am luat DR-ul dfacusem rost de un disc de ambreiaj ca avea unul lipsa si l-am montat singur. Si era prima oara cand puneam mana pe o japoneza. HAHAHhooohohohohoho. Nu mai vrajiti ca nu va trebuie tomograf si laser sa reparati un motor in 4T japonez care oricum nu prea se strica. Mecanicul la care am fost cu ea acum (problema careia nu i-am dat de cap singur dar care s-a rezolvat la om in curte in cateva ore) mi-a spus ca dupa gradul de uzura mai merg vreo 50000km fara sa-i fac nimic. eu am dat de pamant de trei ori cu ea pana acum in 3 saptamani, odata m-am urcat pe o masina in trafic din vina mea, deh Rossi, si de 2 ori am scapat-o pe loc din mana. Not a scratch! E enduraica. carenele sunt de plastic, rotile de tanc, aripa flexibila din fibra, manere strong.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 ma nu renunt la nemtoaica mea<simson>decit pentru alta nemtoaica<bmw> da din lipsa de bani probabil o japoneza pina string bani de bmw sa nu renuntam la comuniste sunt din ce in ce mai putine adica pe linga o moto noua sau moderna si "ceva istorie" zic eu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jumbo Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 (editat) Dupa ce am facu 16 ore de la bucuresti la constanta cu nepra, m-am lasat pagubas si mi-am luat ktm. Am bagat cu ktmu intr-o luna mai multi km decat cu nipra tot sezonu. Sa-i spune-ti voi lu mutu ca daca te urci pe un ural, de serie - fara modificari si alte prostitutii - si ii dai 170 (desi nu cred ca prinde atat) il mai si pornesti dupa ce l-ai oprit. Imi pare rau de nepra ca era frumoasa foc, suna bine, iti lua ochii da io vreau sa ma plimb nu sa mesteresc toata ziua. In 2000 de Km ktmul nu a facut nici o figura si a fost si alergat, a fost si pe campuri, noroaie si paduri, si pe soselele patriei. Nu a trebuit sa-i reglez nici aprinderea, nici carburatia, nimic. Mai strangeam si eu cate un surub asa de plictiseala cand ma invarteam pe langa motor si nu aveam alta ocupatie. Nici nu vreau sa imi amintesc cati draci mi-am facut cu nepra la constanta cand am gasit centrifugalu praf de a trebuit sa o aduc inapoi cu camionu. Poate o sa imi mai iau o nepra da numai asa sa ma dau cu ea in jurul blocului si sa mesteresc la ea cand ma plictisesc. Si cand ma apuca nostalgia mai pornesc si eu ktmu la pedala, asta ca un omagiu pentru nepra. Editat Noiembrie 22, 2006 de jumbo Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 prieteniile si pasiunea s-au cladit pe comuniste...cand nu o sa mai fie nici una decat la muzeu si o sa mergem toti pe injectie multipunct si 5 supape pe cilindru o sa fim ca scuteristii din italia... o sa ziceti ca sunt subiectiv,dar mie mi-au placut dintotdeauna clasicele... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 si eu sunt un fan al comunistelor.. dar nu pot sa neg ca imi place sa am un motor care dupa 2 saptamani de stat pleaca la primul sau al doilea (cel mult al doilea) buton. rusoaicele au povetsea lor, plina de farmec, sunt facute pentru un tip de exploatare unde japonezele nu ar face fata. nu trebuie insa sa exageram. voi avea mereu si o comunista dar nu pot sa spun ca am incredere mai multa decat intr-o japoneza buna. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 (editat) Japonezele sunt mai bune!!!! Si eu vreau japoneza, nemteasca, italiana, americana!! Daca compar o comunista reparata si pusa la punct de mine cu orice japoneza sh de acelasi pret si de acelasi caracteristici/putere..tot la comunista mea de ETZ raman!!! O japoneza de peste 3000 eur bate orice comunista, nici nu are rost sa comparam!!! Editat Noiembrie 23, 2006 de Nagy_Arpad Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 23, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2006 rusoaicele au povetsea lor, plina de farmec, sunt facute pentru un tip de exploatare unde japonezele nu ar face fata. Daaaaa, nu ar face fata la reparatii de 3 ori pe saptamana.... Daca tu reusesti sa tii pasul cu DR-ul meu cu orice rusoaica pe orice conditii de drum si exploatare, eu ma apuc iar de comuniste. NU vorbiti in necunostinta de cauza... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Sa nu amestecam lucrurile! Nu avem ce compara! Noi vorbim aici despre clasice. Uite compar DR-ul tau cu oricare din clasa 660 de la MZ. Iti garantez ca nu prea avem ce compara (in favoarea MZ-ului) Dar aici e vorba despre altceva. Aruncati o privire peste Coltul Comunistelor si o sa vedeti ca majoritatea dintre noi sunt obsedati de mecanica, la fel cum chopperistii sunt obsedati de estetica. Pentru muti dintre noi mesteritul primeaza. Primeaza si tablele groase in defavoarea plasticului. Vorbim aici despre clasice si comunistele sunt niste clasice aparte. Nu confundati utilitatea cu placerea. Un DR o sa ramana o motocicleta banala constincioasa care nu te lasa la greu, un Ural de exemplu este o legenda care cu toti nervii si cu tot "orgasmul" sunetului inconfundabil are in jur o lume cu personaje parca mai umane si nu impersonale precum in alte cazuri. Pe viitoar asa cum ziceam mai sus poate ca o sa vreau un V american sau un boxer nemtesc, dar sufletul o sa-mi fie tot la Jawa (de exemplu) bine intretinuta din garaj... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 de la Italieneasca: furca Paioli, comenzi Domino, frane Brembo Deci: Uralul este misto, mai ales cel cu atas. URalul solo este marfa, in 5000km am schimbat un set de bujii si am strans un surub. Binenteles am schimbat uleiul si filtrul. Dar la drum a mers perfect, cu 110.. Io imi doresc pe viitor un BMW R1200GS, sau un HP2. Dar intotdeauna va sta pe langa mine un URal sau un M cu atas. Parerea mea, nu vreau sa jignesc este ca japonezele, si in special "cruiserele" si "cioperele" sunt niste cromate, frumoase, dar NU AU NIMIC CLASIC. ABSOLUT NIMIC. DECI NU AU O LEGENDA IN JURUL LOR => SUNT NISTE SUROGATE. ia d-aici: baietii din Mizil, Uralisti arata super ural-urile. eu unul la cat am mai belit ochii pe net as vrea sa incerc un ural wolf si un kawa vn 750. amandoua arata bine, la performante si fiabilitate nu stiu cum sa le compar, dar le-as vrea pe amandoua. boxerul si v2 mi se par motoare belea. nu pot face diferenta intre comuniste si restul pt ca tot motoare sunt. sunt f multi factori care te fac sa alegi un anumit tip de motocicleta. fiecare i-si lauda motorul, cum as spune si io ca dnepr al meu e cea mai belea motocicleta, poti sa vii si cu H-D la mine. si ca sa mai fac o paranteza, vreau sa intreb si eu ce tipuri de japoneze ati vazut voi prin razboaie? va salut Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Belbody@ nu stiu de ce dar vad acest topic deschis de tine ca pe un gest de autobagare in seama.Mai exact ai reusit si tu sa faci "marele pas" de la niste tarlii comuniste, (fara suparare pt posesorii de minsk sau mobra dar eu asa le consider) la o motocicleta japoneza, la care din ce am sesizat aici pe forum ai inceput deja sa mesteresti si nu te-a laudat nimeni, nu s-a gasit nimeni sa te preamareasca, sa-ti aduca ofrande si te-ai hotarat sa te zeifici singur.Gest de cacao! Nu ca ar fi primul care-l faci. Ceva aduce cu fabula aia cu b oul si vitelu'. Eu ca fost posesor de comunista, desi am fost primul din micul grup comunist care am tradat, am ramas cu sufletul alaturi de comuniste si de posesorii ei. Sunt clipe cand zic ca nu m-as mai intoarce dar sunt si foarte multe momente cat mi-as mai lua o comunista.Deocamdata nu e momentul....si aici e vorba de timp, bani, lipsa unui garaj, lipsa unei curti (in momentul de fata tin mobrele la taica-meu si deja mi-a facut capul patrat). In orice caz daca o sa-mi mai iau vreodata o comunista, imi voi lua una cat mai veche, pe care s-o restaurez daca e necesar sau daca nu, s-o pastrez intr-o stare cat mai aproape de original. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Aici fiecare are dreptatea lui. Eu am facut efortul de a trece la o occidentala dupa ce comunista din dotare de atunci (Jawa), dupa multi km fara probleme majore, tinuta din scurt si mesterita la cel mai mic semn de "incomfort", m-a lasat in camp cu setul sudat fara nici un motiv. Bineinteles ca am reparat-o pe loc( cca 4-5 ore) si dupa aia a mers bine mersi fara sa ma mai uit in ea, si din cate stiu merge si acuma. Dar in momentul ala mi s-a luat de comuniste, am jurat ca ori ii dau foc si merg cu autobuzul ori fac pe dracu-n 4 si imi iau moto occidentala. Am imprumutat bani de peste tot si am facut pasul....o alta lume s-a deschis, prejudecatile pe care le aveam si eu pe atunci au inceput sa dispara. Asa e , parca mi-e dor si mie de drumurile alea in gasca cu comunistele, in care faceam 12 ore pana la snagov sau 13 ore pana la mare , dar totusi dupa 2 ani de surubareala hardcore, parca merit si eu sa bag doar cheia in contact si sa apas pe buton. Dupa care intervin alte aspecte: TOTUL e altfel la o motocicleta japo/italianca etc din era noastra...suspensia e suspensie, frana e frana, se manevreaza mult mai precis, iar de CP la roata si performante nu mai vorbim. Urcandu-ma iar pe o comunista dupa 3 ani de italia/japanski, stau si ma minunez cum am putut merge inainte pe ele...si nu-mi dau seama cum reuseam sa tin jawa aia pe drum la limita motorului, la limita franelor, cu suspensia varza desi lucra ca la carte, fara far ca lumea si cu o bicicleta care acum imi pare tramvai. Cu toata istoria din spate, nu poate compensa... Lumea se schimba, tehnica se schimba, viata merge inainte si sa ne intoarcem inapoi, oricat de frumos a fost, ne intoarcem doar cand stam la o bere si povestim. Da, parca ma apuca nostalgia cateodata, mi-as cauta o comunista pe care sa o fac eu bucati si s-o asamblez dupa bunul plac, poate si cu atas sa fie mai mult de surubarit, dar imi dau seama ca timpul nu-mi mai permite "luxul" de a calari o comunista, fie si numai la "parada" pana la arc sau o iesire la padure la snagov. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 23, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2006 Da-mi dreptul la replica: In primul rand m-ai inteles gresit. Nu cred ca ma cunosti ca sa ma judeci. Nu ma bag in seama. Mi-am luat motocicleta japoneza cu eforturi financiare, imprumuturi si IN RATE si BINEINTELES CA MA BUCUR. Poate ca ma dau mare, dar mi se pare normal. Am reusit destul de repede si chiar sunt pasionat. Nu e vorba ca rad de cei care au comuniste, vezi domle' m-am ajuns si-acuma gata (boul si vitelul - exact) ci doar as vrea sa vad si altii ca mine. Ma bucur cand aud ca un motociclist a reusit sa-si ia ceva mai bun, nu ca ma laud, dar eu sunt sufletist de felul meu. Mai este o problema. Eu nu prea am prieteni. Colegii de facultate s-au dus in cele 4 zari, in Braila abia m-am mutat din motive de cumparat locuinta mai buna si mai ieftina, etc., e viata mea personala. Pentru mine, cei de pe forum sunt ca niste prieteni, virtuali cei drept. Deja stiu cat de cat istoria catorva de aici: baiazid, axa cu scame, thomas, etc... Nu trebuie sa mi-o iei in nume de rau, pentru ca, repet, nu ma cunosti. Pentru toti cei pe care ii cunosc eu sunt un prieten destul de bun, saritor, sincer... Asta este. Poti sa-i intrebi pe cei care ma cunosc. Ajut intotdeauna cu placere pe cineva daca am posibilitatea si nu sunt un ingamfat. Si nici plin de bani nu sunt, am abut destule probleme la viata mea. Ok? As vrea ca toata lumea care nu are bani momentan sa-si poata atinge visul si sa-si ia orice motocicleta vrea, chiar si comunista, da' buna, si sa nu se mai chinuie cu reparatii, ITP, RAR si alte tampenii. As vrea sa vad mai multi motociclisti pe strazi. Asta e. Daca intelegi bine, daca nu .... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Belbody@: la capitolul "ne dam cu parerea desi nu cunoastem persoana" mai bine...liniste. Daca n-ai practica acest"sport" as zice sa vorbesti. A 2-a la mana mi-am dat cu parerea in functie de ce ai scris aici pe forum.Practic am combatut persoana virtuala, ideile ei.Nici nu-mi doresc sa te cunosc. A 3-a la mana n-am afirmat ca ai bani si eram 100% sigur ca ti-ai luat motorul cu ajutorul unui credit. Esti mandru de asta? Sa fii sanatos, dar nu vei fi canonizat pt asta si nici nu-ti da dreptul sa vorbesti de sus. A 4-a la mana, exista persoane care aveau bani de DR dar si-au luat comunista, comunista care am senzatia ca functioneaza mai bine ca DR-ul tau, la drum intins s-ar putea sa constati ca nu te prea tii dupa ea, la offroad e posibil sa fii din nou dezamagit asa ca.... ai dreptul la replica, te ascult. A 5-a la mana: te cam contrazici! Spui "as vrea sa vad cat mai multi motociclisti pe strazi". Nu cu mult timp in urma,erai foarte restrictiv si afirmai ca numai cei ce au mers pe bicicleta ar avea acest drept acu' vad ca esti foarte indulgent si ai vrea cat mai multi. Apropo, o nedumerire: inainte sa achizitionezi japa de ce n-ai deschis topicul asta? Sau, ca n-m timp sa-ti studiez posturile, inainte sa devii mandru posesor de japa tot asa vehement erai impotriva comunistelor? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Si eu am multe multe amintiri placute cu nepra. Prietenii de atunci ii am. Si sunt cam aceiasi! Cum sa il uit pe demostene cand a plecat din vama spre buc la 3 dimineata ca sa ajunga? Cum sa il uit pe MrBig cand nu stiu ce a patit in drum spre brasov? Cum sa nu ma uit pe mine cand am demontat cutia de viteze bucati? Cum sa uit excursia in mlastina de la calugareni (Tnx Axa)? Sunt amintiri. Placute/Neplacute. Dar sunt. Dar poate am imbatranit si vreau ca atunci cand ma sui pe motor sa mearga! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Cum sa uit excursia in mlastina de la calugareni (Tnx Axa)? Baiazide, eu la istorie stau cam prost dar tu nu la Rovine trebuia sa fii?In orice caz, sa nu-mi zici ca te-ai pravalit la Calugareni cu nepra in mlastina precum Sinan. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 In orice caz, sa nu-mi zici ca te-ai pravalit la Calugareni cu nepra in mlastina precum Sinan. Ba da Noroc cu Axa ca m-a ajutat sa o scot din moloz. Intrase apa la pipe si oha scantei: Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate