alex4ice Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Salut ! mi-am achizitionat un Gsx - R 750 SRAD an 1999 (injectie) si am o nelamurire. In mers in exterior , temperatura lichidului de racire sta intre 80 - 87 grade , insa in interior , mi s-e ridica pana la 105 grade .. am reusit performanta , o data sa ajung si la 108 grade (bineinteles cu electroventilatorul pornit) . Rog detinatorii acestul model, sau a unui model de 750 carenat sa imi spuna daca e buna aceasta urcare a temperaturii si , bineinteles , sa-mi spuna la ce temperatura stau (sportivele astea) . Mentionez ca l-am cumpart de 5 zile si ca trec de la un model naked (suzuki bandit de 400) , unde aceasta nelamurire NU O AVEAM !!! MULTUMESC ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 O motocicleta super tare insa tot atat de ucigasa. Am mers ceva timp pe asa ceva iar ceea ce poate sa fac e senzatie. Legat de temperatura imi amintesc sincer ca tot asa pateam, insa nu chiar 108 grade. Iti recomend sa schimbi lichidul de racire complet, sa inspectezi putin pompa de apa si in acelasi timp s averifici termostatul (e foarte simplu , se verifica la fel cu verif pe cel de dacie) In afara localitatii stiu ca mergeam cu tem de sub 80 grade. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) Este absolut normal. La mine ( xt1200z/2010) afara 77-80 grade, in oras ajunge si la 106, moment in care porneste ventilatorul care se opreste cand temperatira scade la 98. intradevar schimbarea antigelului,daca este vechi, trebuie facuta, altfel " apa, paie si bataie". S-o stapanesti cu placere si asta sa fie singura problema. Editat August 15, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Ca masura de precautie , schimba lichidul de racire si spala radiatorul / radiatoarele . Este posibil sa fie depuneri care sa obtureze circuitul lichidului data fiind varsta motocicletei . Bafta si drumuri bune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat August 15, 2013 Autor Share Postat August 15, 2013 are o singura problema , cred eu ... stiti voi , chestiile alea de aluminiu de la radiator , la mine sunt indoite , si cred ca nu mai poate trece aerul asa bine . Cred ca le-a indoit cu jetul de apa , la spalatorie , cu musculite , una alta ... cam cat m-ar ajunge un radiator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) Si eu cand am cumparat mobra aveam lamele indoite la greu mai ales in zona ventilatorului si astfel am reusit "performanta" de a ajunge la 114 grade ( doar pentru cateva zeci de secunde ca am oprit imediat cum am vazut). Am dat radiatorul jos si cu un cutit mic am inceput sa indrept si dupa vreo 3 ore era gata, am schimbat si lichidul de racire si acum nu mai trece de 104-105 grade in oras bara la "roata" si canicula blana. Poti incerca si asta si vezi ce iti iese. Editat August 15, 2013 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat August 15, 2013 Autor Share Postat August 15, 2013 o sa incerc sa indrept alea ...stiu ca e o munca dichisita ...dar asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) E munca dracu dar daca iti iese poti sa iei altceva la mobra de banii cu care trebuia sa cumperi altu . Eu inainte de montaj am bagat si furtunul de apa si am dat drumul la maxim si a scos ceva mizerie. Editat August 15, 2013 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Temperatura de fierbere a unui lichid intr-un circuit inchis si vidat este pe la 120 grade celsius daca mai tin eu bine minte. Schimba-i antigelu si da-i bataie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) o sa incerc sa indrept alea ...stiu ca e o munca dichisita ...dar asta e Demonteaza radiatorul si mergi cu el sub brat la un atelier de reparatii radiatoare . O sa te miri , dar ptr o suma mica poti gasi un meserias care sa aiba si iscusinta si rabdarea sa repare lamele . Editat August 15, 2013 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat August 15, 2013 Autor Share Postat August 15, 2013 Demonteaza radiatorul si mergi cu el sub brat la un atelier de reparatii radiatoare . O sa te miri , dar ptr o suma mica poti gasi un meserias care sa aiba si iscusinta si rabdarea sa repare lamele . o sa caut un meserias . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 In oras stai pe loc , mergi muuuult ai incet. Ce sa racesti daca nu ai volum de aer prin radiator? Toate motoretele se incalzesc blana in orash, de se face uleiul apa sfintita. Daca aveai pb la antigel, nu se racea nici in afara, statea peste 85-95grdC. Am fost si eu in dilema asta la inceputuri, numa bazaconii mi s-au recomandat. In cel mai rau caz, scoate busonul de la radiator cind e rece, si vezi daca mai trebuie adaugata niste apa distilata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 In oras stai pe loc , mergi muuuult ai incet. Ce sa racesti daca nu ai volum de aer prin radiator? Toate motoretele se incalzesc blana in orash, de se face uleiul apa sfintita. Daca aveai pb la antigel, nu se racea nici in afara, statea peste 85-95grdC. Este foarte corect ce spui dar omul a precizat ca are si lame deformate . Adaugat la ritmul de mers in oras si la temperaturile la care se ajunge la nivelul asfaltului acele lamele chiar pot incurca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 2-3 grade, dar astea-s nesemnificative la 106-107grd, unde-i uleiul ca apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Nu are probleme. Daca porneste ventilatorul si incepe sa scada temperatura, e ok.La cat a fost de cald afara zilele astea, e normal sa se încălzească. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat August 15, 2013 Autor Share Postat August 15, 2013 am inteles ... ok , dar de furtunele alea de aer (ram air ) stiti de unde le pot cumpara ?! ca le am lipsa si mi se incinge cadrul de i-l ia dracii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) am inteles ... ok , dar de furtunele alea de aer (ram air ) stiti de unde le pot cumpara ?! ca le am lipsa si mi se incinge cadrul de i-l ia dracii Ram Air nu este sistemul care sa-ti raceasca cadrul . Si daca nu le ai inseamna ca nu functioneaza nici motocicleta la adevarata ei valoare . Un search prin cartea tehnica ar ajuta putin : . Cadrul se incinge de la motor si nu ai cum sa-l racesti decat daca ai tu vreo inovatie care sa faca asta . Incearca sa le procuri si anunta-ne daca se schimba performantele motorului . Editat August 15, 2013 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat August 15, 2013 Autor Share Postat August 15, 2013 Incearca sa le procuri si anunta-ne daca se schimba performantele motorului . asta incerc...am sunat la anunturi pe net, am intrebat printre motociclistii bucuresteni... NIMIC ...chiar sunt disperat dupa ele... Nu stiu daca o sa simt o diferenta ,pentru ca sunt destul de fascinat de ceea ce poate in prezent ! gandeste-te ca am doar 5zile de cand am lasat suzuki gsf bandit 400 cc ! fiind prima motoreta a mea , ca incepator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Temperatura de fierbere a unui lichid intr-un circuit inchis si vidat este pe la 120 grade celsius daca mai tin eu bine minte. Schimba-i antigelu si da-i bataie. de fapt, in circuit vidat lichidul ar fierbe mult mai repede. noroc ca circuitele de racire sunt de fapt sub presiune (astea normale doar in exploatare) de fapt, daca ma gandesc mai bine, in circuit vidat nu ai ce fierbe. pentru ca e VID(gol) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat August 16, 2013 Autor Share Postat August 16, 2013 de fapt, in circuit vidat lichidul ar fierbe mult mai repede. noroc ca circuitele de racire sunt de fapt sub presiune (astea normale doar in exploatare) de fapt, daca ma gandesc mai bine, in circuit vidat nu ai ce fierbe. pentru ca e VID(gol) aici ai dreptate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosty toma Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Am si eu un model de srad la fel , in afara orasului la viteze de peste 100 km/h temperatura sta in jur de 77 grade , da in oras mia ajuns si imi ajunge la maxim 106 grade si arde cadru de nu poti pune mana pe el , dar nui nici o problema asa sunt modelele astea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Zise Manole si mai lua o gura de fan... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Restul nu au cadru deci nu are ce sa se incalzeasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Restul nu au cadru deci nu are ce sa se incalzeasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.