benny2009 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Din ce cauza imi ramane "blocat" etrierul pe disc? adica, dupa ce las frana inca mai merge infranat, dupa cativa km se incinge foarte tare discul..sa fie la pistonas problema? :-? Merita reparat, tinand cont ca trebuie schimbate si placutele..? sau mai bine caut unu sh cu placute bune? Motocicleta in cauza este o Honda NSR 125. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Scoate afara pistonasul, il cureti frumos cu sprai de frana si o carpa, il ungi cu lichid de frana si il bagi inapoi, daca nu merge cumpara un etrier sh si placute noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat August 16, 2013 Autor Share Postat August 16, 2013 si,cum il scot? am citit pe undeva ca trebuie batut..am incercat..dar nu s-a miscat deloc..si daca scoti pistonasul nu trebuie schimbate si garniturile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Il scoti facand presiune cu maneta, va iesi singur. Eu am scos unu fara sa vreau, si a intrat la loc foarte usor... poate si datorita faptului ca m am speriat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Sau cu aer comprimat in locul furtunului de frana. Ai verificat nivelul lichidului de frana ca poate ai prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat August 16, 2013 Autor Share Postat August 16, 2013 (editat) Cum cu aer comprimat in locul furtunui de frana? cum fac "legatura"? ..nivelul lichidului l-am verificat..cand l-am dat jos a pierdut lichid si am complectat sus (a si prins aer pe furtun de m-am chinui o ora sa o aerisesc dar asta e alta poveste ) ) pe "vizor" e putin mai sus de jumate lichidul... Il scoti facand presiune cu maneta, va iesi singur. Eu am scos unu fara sa vreau, si a intrat la loc foarte usor... poate si datorita faptului ca m am speriat. eu am dat jos etrierul, l-am batut de un lemn..nu a miscat deloc..apoi l-am montat inapoi..si am tot facut presiune cu maneta dar cat iesea, intra inapoi...intradevar etrerul l-am aerisit cand l-am montat pe furca..ca inainte nu tinea deloc..o sa mai incerc maine asa Editat August 16, 2013 de benny2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 E clar, mergi la un mecanic... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 La cum pui poblema e clar ca nu o sa reusesti singur sa faci treaba.Ai nevoie de garnituri noi pt.pistonas, placute de fran daca sunt uzate peste limita si un mecanic sa.ti faca manopera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 (editat) Cate pistonase ai pe etrier? Daca au mizerie, poti sa le dai si de pamant si nu ies. Apasa pe maneta pana iese amaratul ala de pistonas (daca ai doar unul), daca ai mai multe, blocheaza cu o cheie sau o bucata de lemn pe celalalt. Dupa il cureti si ii dai cu niste polish; unii le curata cu lemn de brad parca. altii cu smirghel fin si polish; eu iti zic sa le cureti cu carpa si dupa cu polish. Eu il bagasem in bormasina si nu am mai avut probleme. cu aer comprimat: ai pistol de suflat, pui niste banda izoler pe varf ca sa nu ai scapari de aer si il bagi unde aveai conducta de lichid. MARE GRIJA cum tii indreptat etrierul sa nu te pomenesti cu pistonasul in freza, ca iese cu viteza... De preferat sa ii bagi o carpa si sa il tii indreptat spre ciment. Editat August 17, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Ai cazut recent? Eu am avut aceeasi problema dupa ce ne-am dat de pamant pe partea cu discul (dreapta). Mergea infranat, jug indoit, directia stramba. Nu se putea merge cu ea pe strada. Am dus-o in service, a demontat roata fatza si masurat abaterea discului (esti sigur ca discul e ok?), curatat etrierul, lichidul de frana era prea mult... nu mai stiu ce altceva avea dar acum e ok. Recomand sa nu o iei pe bajbaite cand e vorba de ceva atat de important, e vorba de frana fatza, care are 75% din capacitatea de franare a motocicletei! Mergi la un service, baietii sigur stiu ce sa-i faca. Vad ca esti din BV, daca nu stii un service pot sa iti recomand pe cineva la care a fost un amic de-al meu si a fost foarte multumit. Daca vrei detalii, da-mi PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 la mecanic cu tine prietene....ca nu-i de joaca cu franele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Ai doua pistonase pe fata. Demontezi etrierul , scoti placutele de frana dar lasi furtunul conectat. Apoi cu o surubelnita sa un lemn blochezi pe rand pistonasele in timp ce faci "pedala". Trebuie sa iasa. Atentie sa nu ramai fara lichid. Nu e normal sa traga innapoi de pistonas cand dai drumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat August 17, 2013 Autor Share Postat August 17, 2013 Cate pistonase ai pe etrier? Daca au mizerie, poti sa le dai si de pamant si nu ies. Apasa pe maneta pana iese amaratul ala de pistonas (daca ai doar unul), daca ai mai multe, blocheaza cu o cheie sau o bucata de lemn pe celalalt. Dupa il cureti si ii dai cu niste polish; unii le curata cu lemn de brad parca. altii cu smirghel fin si polish; eu iti zic sa le cureti cu carpa si dupa cu polish. Eu il bagasem in bormasina si nu am mai avut probleme. cu aer comprimat: ai pistol de suflat, pui niste banda izoler pe varf ca sa nu ai scapari de aer si il bagi unde aveai conducta de lichid. MARE GRIJA cum tii indreptat etrierul sa nu te pomenesti cu pistonasul in freza, ca iese cu viteza... De preferat sa ii bagi o carpa si sa il tii indreptat spre ciment. Sunt 2 pistonase...deci, cu aer comprimat.. cand scoti conducta acolo ramane gaura..cum bagi capatul de la pistolul de suflat?(eu stau langa o vulcanizare/service,deci pot merge acolo sa fac..poate stiu baietii cum se face Ai cazut recent? Eu am avut aceeasi problema dupa ce ne-am dat de pamant pe partea cu discul (dreapta). Mergea infranat, jug indoit, directia stramba. Nu se putea merge cu ea pe strada. Am dus-o in service, a demontat roata fatza si masurat abaterea discului (esti sigur ca discul e ok?), curatat etrierul, lichidul de frana era prea mult... nu mai stiu ce altceva avea dar acum e ok. Recomand sa nu o iei pe bajbaite cand e vorba de ceva atat de important, e vorba de frana fatza, care are 75% din capacitatea de franare a motocicletei! Mergi la un service, baietii sigur stiu ce sa-i faca. Vad ca esti din BV, daca nu stii un service pot sa iti recomand pe cineva la care a fost un amic de-al meu si a fost foarte multumit. Daca vrei detalii, da-mi PM. Nu am cazut cu motorul..discul pare a fi ok..adica atinge totdeaua, nu numa in unele puncte..si inainte nu aveam problema asta, doar de cateva saptamani a inceput :| Ai PM! Ai doua pistonase pe fata. Demontezi etrierul , scoti placutele de frana dar lasi furtunul conectat. Apoi cu o surubelnita sa un lemn blochezi pe rand pistonasele in timp ce faci "pedala". Trebuie sa iasa. Atentie sa nu ramai fara lichid. Nu e normal sa traga innapoi de pistonas cand dai drumul. Pistonasele trebuie scoase pe rand? adica scoti unul, in faci, il bagi inapoi si il scoti pe celalalt? Data trecuta am ramas fara lichid sus in rezervor si a prins aer...un chin pana am aerisit-o :| ....Daca nu rezolv singur, o sa merg la un service.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Capatul la pistolul de suflat, dar nu porcaria aia de umflat roti, il infasori in niste banda pvc ca sa etanseze un pic si atunci face presiune si scoate pistonasele. Eu scoteam cate unul, iar in orificiul pe unde intra la el lichid (aer in cazul asta), il blocam cu degetul si bagam aer si iesea si celalalt. Mare grija sa nu ramai fara degete daca procedezi asa. Mai lejer e sa le blochezi la capat de cursa si cand bagi aerul, ori ies amandoua, ori iese doar unul si celalalt nu mai are mult pana iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat August 17, 2013 Autor Share Postat August 17, 2013 Aa..merg la vulcanizare sa vad daca pot face ceva..acu nu pot sa ma apuc sa le desfac pistolul ) poate au un adaptor sau ceva..:-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 (editat) prieteneeeee.......motociclist......du-te fratioare la cineva care stie ce face!......sa nu te vedem la rubrica aia cu trandafiri mai incolo......atat de ieftina e viata ta????? mai faci tu o economie, mai schimbi un bec, un ulei (desi si acolo daca strangi prea mult busonul de golire ai pixdit-o), mai montezi o oglinda sau altceva.... dar cand tu nu stii ce-i ala etrier, aer comprimat, cum sa scoti pistonasele afara, ..... si alte fineturi.....chiar vrei sa ajungi in cap? sau in sant? ca ciupesti putin garnitura de etansare sau aia de protectie anti-praf si ori iti pierde lichid de frana ori se blocheaza pistonasele, se incinge discul, se poate deforma, se glazureaza placutele.....sficuiesti vreun filet de fixare a etrierului, daca e flotant poate se blocheaza pe ghidaje......cate si mai cate se pot intampla....... las-o in mortii ei de economie si de saracie, e vorba de viata ....sau daca nu de a ta, macar a altora.....ai putea sa traiesti cu viata altuia pe constiinta? Editat August 17, 2013 de kikiroz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 prieteneeeee.......motociclist......du-te fratioare la cineva care stie ce face!......sa nu te vedem la rubrica aia cu trandafiri mai incolo......atat de ieftina e viata ta????? mai faci tu o economie, mai schimbi un bec, un ulei (desi si acolo daca strangi prea mult busonul de golire ai pixdit-o), mai montezi o oglinda sau altceva.... dar cand tu nu stii ce-i ala etrier, aer comprimat, cum sa scoti pistonasele afara, ..... si alte fineturi.....chiar vrei sa ajungi in cap? sau in sant? ca ciupesti putin garnitura de etansare sau aia de protectie anti-praf si ori iti pierde lichid de frana ori se blocheaza pistonasele, se incinge discul, se poate deforma, se glazureaza placutele.....sficuiesti vreun filet de fixare a etrierului, daca e flotant poate se blocheaza pe ghidaje......cate si mai cate se pot intampla....... las-o in mortii ei de economie si de saracie, e vorba de viata ....sau daca nu de a ta, macar a altora.....ai putea sa traiesti cu viata altuia pe constiinta? .....nu e de gluma cu franele.asta daca ti la viata,bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat August 17, 2013 Autor Share Postat August 17, 2013 prieteneeeee.......motociclist......du-te fratioare la cineva care stie ce face!......sa nu te vedem la rubrica aia cu trandafiri mai incolo......atat de ieftina e viata ta????? mai faci tu o economie, mai schimbi un bec, un ulei (desi si acolo daca strangi prea mult busonul de golire ai pixdit-o), mai montezi o oglinda sau altceva.... dar cand tu nu stii ce-i ala etrier, aer comprimat, cum sa scoti pistonasele afara, ..... si alte fineturi.....chiar vrei sa ajungi in cap? sau in sant? ca ciupesti putin garnitura de etansare sau aia de protectie anti-praf si ori iti pierde lichid de frana ori se blocheaza pistonasele, se incinge discul, se poate deforma, se glazureaza placutele.....sficuiesti vreun filet de fixare a etrierului, daca e flotant poate se blocheaza pe ghidaje......cate si mai cate se pot intampla....... las-o in mortii ei de economie si de saracie, e vorba de viata ....sau daca nu de a ta, macar a altora.....ai putea sa traiesti cu viata altuia pe constiinta? Stiu ce e ala etrier...si la bicicleta aveam acelasi sistem..si tot asa ramanea blocat pe disc..am desfacut bucati,am scot pistonasul, curatat,etc. ..si in ziua de azi merge perfect frana...Credeam ca la motocicleta e alt sistem..pentru ca am mai incercat sa le scot si nu am reusit...oricum..voi incerca la service-ul langa care stau..mecanicul e si motociclist si sa vad ce zice.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 pai daca aveai experienta, doar uitandu-te la el stiai ca e acelasi sistem...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Pai ce sa iti zica, garnitiuri noi, demontati etrieri, curatati schimbate garniturile, montat totul la loc, schimbat lichidul de frana, aerisire ca la carte si o sa ai frane de te pui in cap. Eu cand am luat mobra din 12 pistonase lucrau decat 4, dar idiotul nu s-a indurat sa dea 100 de euro pe 40 grame de cauciuc ( adica garniturile) si a mers asa cu ea infranata de a zapacit discurile, si nu ar strica si un set dw placute noi. Eu sunt de parere ca mai bine sw rupe lantul sau se defecteaza altceva decat sa nu am frane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat August 17, 2013 Autor Share Postat August 17, 2013 Cate pistonase ai pe etrier? Daca au mizerie, poti sa le dai si de pamant si nu ies. Apasa pe maneta pana iese amaratul ala de pistonas (daca ai doar unul), daca ai mai multe, blocheaza cu o cheie sau o bucata de lemn pe celalalt. Dupa il cureti si ii dai cu niste polish; unii le curata cu lemn de brad parca. altii cu smirghel fin si polish; eu iti zic sa le cureti cu carpa si dupa cu polish. Eu il bagasem in bormasina si nu am mai avut probleme. cu aer comprimat: ai pistol de suflat, pui niste banda izoler pe varf ca sa nu ai scapari de aer si il bagi unde aveai conducta de lichid. MARE GRIJA cum tii indreptat etrierul sa nu te pomenesti cu pistonasul in freza, ca iese cu viteza... De preferat sa ii bagi o carpa si sa il tii indreptat spre ciment. am reusit sa le scot dupa metoda ta ...inauntru e foarte multa mizerie, ca un pamant,ceva..si pe gaura pe unde intra conducta se vede mizerie...si un pistonas a iesit mai greu..pe acela e un fel de mazga neagra pe partea de jos (care "sta" in etrier)...pe cel care merge mai usor garnitura de praf e putin "departata" de etrier..dar cand bagi pistonasul sta bine..trebuie schimbata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 More daca tot vrei sa faci ceva fa cum trebuie. Cumperi garnituri noi (normal cand cumperi garniturile o sa ai si o cutiuta cu vaslina cred, ) cumperi un spray de frane, cureti frumos etrierul, montezi cu atentie garniturile, ungi cu acea vaselina garniturile si pistonasele ( curatate , pana lucesc) impingi usor pistonasele inetrier cu atentie sa nu belesti garniturile, montezi totul la loc cu atentie, bagi lichid de frana nou ( cred ca dot4 recomanda producatorul), si te apuci de aerisire. Mare atentie la aerisire, bagi un furtun mic pe aerisitor sa nu iti cada lichid pe janta ca daca e vopsita adios posea (am mai vazut la un destept care a lasat sa curga si cand a sters cu carpa a inceput sa ia tot neamu....) si vezi cum strangi aerisitorul ala sa nu il rupi ca mai dai bani pe un etrier daca nu poti sa scoti "ciotul" ce o sa ramana in el, strangi asa finut. Cam asta este tot, dupa aia 100% o sa ai frane beton( asta daca nu ai si bube la pompa). Garniturile cred ca sunt unde intre 100- 200 lei nu stiu sigur. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat August 17, 2013 Autor Share Postat August 17, 2013 am gasit garnituri la wemoto cu 25 eur..pistonasele le-am curatat si dupa le-am dat cu polish cum a spus cineva mai sus..acu lucesc! ..da, dot4 recomanda..restul stiu cum se face.. Multumesc pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Eh, cioturile daca raman se scot cu imbus destul de usor. Garniturile e bine sa le ai noi, insa sa cureti neaparat locul unde sunt. La mine era adunata o gramada de mizerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Salut, aceeasi problema o am si eu la o Honda CBR F3. I-am pus placute noi pe fata si dupa ce am plecat la drum am observat o schimbare in mersul motocicletei, in sensul ca mergea infranata. Am oprit-o, pusa pe cricul central si am invartit roata fata. Mergea foarte infranat. De atunci am schimbat lichidul de frana, curatat pistonasele, aerisit instalatia. Mentionez ca din cauza ca merge infranata roata, discurile par sa se fi decalit putin, lucru normal cand in mers freaca si creste temperatura foarte mult. Intr-adevar, cand am curatat pistonasele, intr-un etrier am gasit mizerie, arata ca o vaselina depusa in interior, am curatat-o , dar tot la fel.Roata in continuare merge infranata. Ce ar fi de facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.