easy rider Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 ce uameni suzuki G strider concept bike sau viitorul?? mai multe informatii>> http://www.mcnews.com.au/NewBikeCatalogue/...rider/Intro.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 O cacofonie de stiluri. Naspa. Remember kids, pastrama la bait si gummi bears sunt doua mancaruri excelente, insa nu impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 O cacofonie de stiluri. Naspa. Remember kids, pastrama la bait si gummi bears sunt doua mancaruri excelente, insa nu impreuna. se vrea radical man... deci diferit de tot ce exista dar in acelasi timp destul de asemanator (ca sa-ti dai seama ca e vorba despre o motocicleta) este un compromis...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 sa intre in productie si vedem dupa ce o sa fie, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Moama sa moara Batman ce urata e. E urata ca ciuma. Sper sa ramana doar un concept bike high tec bla bla uatevăr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Asta e deja "prezentul" ca sa zic asa. Conceptul asta e destul de vechiut - cred ca 2-3 ani. Anyway, me love hi-tech. Dar nu cu pozitie de chopper sau scuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 se vrea radical man... Daca vor radical/high-tech atunci sa scoata motocicleta cu motor in X, sau quasi-turbina. Sau macar sa reediteze cvadri-boxerul vertical. Nu exercitii d-astea dubioase de styling. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 e strange si parca rupt din filmele SF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 prima impresie: scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunny_rider Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 prima impresie: scuter si la mine la fel! bleah, e urata tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disney Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 aspectul mi se pare logic. cea mai aerodinamica forma este cea a unei picaturi de apa. practic... daca se pun ceva cai putere pe ea... poti "rupe barierele" .. cum spun si ei. in fiecare an mai multe concepte au aparut, avizand o forma mai aerodinamica,si evident mai futurista. (dar si placuta ochiului. singura care a placut intotdeauna este r6 si r1.) mai multe despre aerodinamism.. cautati mashina lui PERSU. prima mashina aerodinamica din lume, inventata si brevetata de un roman. asta prin anu 1900-toamna. daca o sa comparati aspectul PERSU cu restul mashinilor de la acea vreme o sa observati ca era toootal diferita. -de la cer la pamant- oamenii la vremea aia s-au aratat f scarbit de ea, dar in timp, toate mashinile sport au copiat inventia. nu stiati, nu? o puteti vizita la muzeul din parcu carol. e pretty jmechera. (are si scaune sport!!!) concluzia mea este ca.. asa cum ne aratam acum scarbit de model, poate in viitor.. asta o sa fie ultima fitza numa' bine si interesati-va de persu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 (editat) normal ca e urata, doar e un scuter, chiar daca un maxiscuter. Intradevar e cam vechi conceptul > toamna 2004 ..... cred. Editat Noiembrie 23, 2006 de ghost-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikeDevil Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Parerea mea umila e ca este oribila cat despre masinile noi si asa zis frumoase am aceiasi parere, eu sunt fan clasic cand lucrurile erau facute sa arate bine nu doar aerodinamic, masinile aveau forme distincte nu erau doar sabloane putin modificate si motocicletele aveau personalitate nu aratau ca niste gloante sau iar sabloane putin modificate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 aspectul mi se pare logic. cea mai aerodinamica forma este cea a unei picaturi de apa. practic... daca se pun ceva cai putere pe ea... poti "rupe barierele" .. cum spun si ei. in fiecare an mai multe concepte au aparut, avizand o forma mai aerodinamica,si evident mai futurista. (dar si placuta ochiului. singura care a placut intotdeauna este r6 si r1.) mai multe despre aerodinamism.. cautati mashina lui PERSU. prima mashina aerodinamica din lume, inventata si brevetata de un roman. asta prin anu 1900-toamna. daca o sa comparati aspectul PERSU cu restul mashinilor de la acea vreme o sa observati ca era toootal diferita. -de la cer la pamant- oamenii la vremea aia s-au aratat f scarbit de ea, dar in timp, toate mashinile sport au copiat inventia. nu stiati, nu? o puteti vizita la muzeul din parcu carol. e pretty jmechera. (are si scaune sport!!!) concluzia mea este ca.. asa cum ne aratam acum scarbit de model, poate in viitor.. asta o sa fie ultima fitza numa' bine si interesati-va de persu. nu cred ca e vorba despre viteza foarte mare la motocicleta asta, e mai mult despre tot felul de accesorii implementate pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Imi place! Cand ma uit la ea vad ceva care inspira siguranta: furca lunga si saua joasa! Pare ca a fost proiectata cu gandul la siguranta pasagerului si nu pentru cascadorii! Are un aer de chopper si de scuter... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easy rider Postat Noiembrie 23, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2006 totusi ei oare nu se gandesc la traditii fiind un popor care respecta traditiile, si iata ce au facut din motociclete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 conceptul este unul futurist si intradevar prefigureaza, zic eu destul de realist, motocicletle touring ale anilor viitori. daca ma uit numai la Gilera GP 800 sau Aprilia Mana imi dau seamna ca viitorul e mai aproape decat credeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disney Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Parerea mea umila e ca este oribila cat despre masinile noi si asa zis frumoase am aceiasi parere, eu sunt fan clasic cand lucrurile erau facute sa arate bine nu doar aerodinamic, masinile aveau forme distincte nu erau doar sabloane putin modificate si motocicletele aveau personalitate nu aratau ca niste gloante sau iar sabloane putin modificate. pai normal... e diferenta dintre cer la pamant intre o mashina clasica si una sport. dar asta tine doar de gusturi, nu si de tehnologie sau de stil. conceptu mi se pare bine ashezat si... arata in felul asta cu un anume scop. acela de a invinge forta de frecare a aerului cu masa. implicti asta insemna mai multa putere si un consum mai mic. acum.. nu tre' sa placa la toti.. dar nu vi se pare nici macar interesant? ete: http://radar.fcc.ro/cgi-bin/index.html?t=i...DE%20ROMANI.TXT "O scurta vizita la Muzeul Tehnic "Prof. Ing. Dimitrie Leonida" ar putea insa convinge pe oricine. "Persu" arata ca o masina futurista, cand de fapt ea "s-a nascut" in iulie 1923, din mainile inginerului Aurel Persu si este brevetata ca fiind prima masina aerodinamica din lume" cautati si pozele si comparatiile cu cele de la vremea respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Chestia aia ti se pare aerodinamica? Hmpf. La cate colturi, praguri si alte aiureli are pe ea, face niste turbioane ce n-ai vazut. Daca vrei aerodinamica, ia de-aicea: (Gilera Rondine, model special carenat pentru stabilirea unui record de viteza in 1937). ("hamacul zburator" NSU, 1956) Amestecatura aia e in realitate o scutercicleta cruiser pentru hipopotamii aia de 150 kg de americani. E special construita pentru a le putea cara tonajul de colo colo in cel mai pur stil bling. Un fel de Cadillac Escalade al scuterelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 chestiile alea care arata ca un trabuc sunt aerodinamice dar nu pot fi adaptate pentru day-to-day use... in lumea reala trebuie sa ai acces facil pe/in motocicleta, posibilitatea de a pune piciorul jos la semafor, vizibilitate periferica, posibiltatea de a-ti modifica pozitia in mers, si aspect... (asta vinde mai mult decat orice) daca te uiti tu la motoarele alea din 50-60, ai sa vezi ca nu prea ofera chestiile asta macar in minime proportii ... personal nu m-as urca pe motoreta dasta decat pt a vedea cum e... dar trebuie sa recunosc ca apreciez conceptul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 din punct de vedere al design-ului chiar imi place - evident, fiecare cu gustul lui Din punct de vedere practic daca as locui in USA sau Australia mi-as lua una maine (presupunand ca mi-as permite), ca sa fac excursii prin toata tara. De ce: - pozitia este excelenta pentru drumuri lungi si foarte lungi - vorbim de tari in care este posibil sa mergi 1000 de km si sa fi in acelasi desert. - transmisia CVT este foarte potrivita pentru asa ceva, pentru ca permite folosirea motorului in regim optim indiferent de viteza. - forma mai aerodinamica decat a unei motociclete normale ajuta si ea. - probabil nu rupe asfaltul la demaraj, iar viteza maxima banuiesc ca e pe la 200, dar daca vreau ture lungi nici nu ma intereseaza. - in contextul in care vreau sa fac ceva distante cu ea (sa zicem 50-70 de mii pe an, care intr-o tara cat USA nu inseamna cat aici), ma intereseaza eficienta dpdv al consumului, ca nu creste benzina in copaci, si nici nu vreau sa car o canistra dupa mine pentru ca sunt 300 km pana la urmatoarea benzinarie. - multimea de accesorii de pe ea, gandite special pentru folosirea pe motocicleta (vezi comenzile facute incat sa poate fi actionate cu manusa pusa) evident ca sunt un bonus bine venit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Noiembrie 26, 2006 Share Postat Noiembrie 26, 2006 urat viitor bleah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Noiembrie 26, 2006 Share Postat Noiembrie 26, 2006 prima impresie: scuter Exact asta e si impresia mea. URAT ARATA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Noiembrie 26, 2006 Share Postat Noiembrie 26, 2006 Lol, aiurea intrebare cu "asta ar fi viitorul?" Raspuns simplu: NU, nu va fi. Discutabil conceptul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.