Sari la conținut

Asta Ar Fi Viitorul?


easy rider
 Share

Postări Recomandate

O cacofonie de stiluri. Naspa.

 

Remember kids, pastrama la bait si gummi bears sunt doua mancaruri excelente, insa nu impreuna.

se vrea radical man... deci diferit de tot ce exista dar in acelasi timp destul de asemanator (ca sa-ti dai seama ca e vorba despre o motocicleta)

este un compromis...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moama sa moara Batman ce urata e. :lol: E urata ca ciuma. Sper sa ramana doar un concept bike high tec bla bla uatevăr. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Asta e deja "prezentul" ca sa zic asa. Conceptul asta e destul de vechiut - cred ca 2-3 ani.

Anyway, me love hi-tech. Dar nu cu pozitie de chopper sau scuter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aspectul mi se pare logic. cea mai aerodinamica forma este cea a unei picaturi de apa. practic... daca se pun ceva cai putere pe ea... poti "rupe barierele" .. cum spun si ei.

in fiecare an mai multe concepte au aparut, avizand o forma mai aerodinamica,si evident mai futurista. (dar si placuta ochiului. singura care a placut intotdeauna este r6 si r1.)

mai multe despre aerodinamism.. cautati mashina lui PERSU. prima mashina aerodinamica din lume, inventata si brevetata de un roman. asta prin anu 1900-toamna. daca o sa comparati aspectul PERSU cu restul mashinilor de la acea vreme o sa observati ca era toootal diferita. -de la cer la pamant- oamenii la vremea aia s-au aratat f scarbit de ea, dar in timp, toate mashinile sport au copiat inventia.

nu stiati, nu? :lol: o puteti vizita la muzeul din parcu carol. e pretty jmechera. (are si scaune sport!!!)

concluzia mea este ca.. asa cum ne aratam acum scarbit de model, poate in viitor.. asta o sa fie ultima fitza ;)

numa' bine si interesati-va de persu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ca e urata, doar e un scuter, chiar daca un maxiscuter. Intradevar e cam vechi conceptul > toamna 2004 ..... cred.

Editat de ghost-rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea umila e ca este oribila cat despre masinile noi si asa zis frumoase am aceiasi parere, eu sunt fan clasic cand lucrurile erau facute sa arate bine nu doar aerodinamic, masinile aveau forme distincte nu erau doar sabloane putin modificate si motocicletele aveau personalitate nu aratau ca niste gloante sau iar sabloane putin modificate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aspectul mi se pare logic. cea mai aerodinamica forma este cea a unei picaturi de apa. practic... daca se pun ceva cai putere pe ea... poti "rupe barierele" .. cum spun si ei.

in fiecare an mai multe concepte au aparut, avizand o forma mai aerodinamica,si evident mai futurista. (dar si placuta ochiului. singura care a placut intotdeauna este r6 si r1.)

mai multe despre aerodinamism.. cautati mashina lui PERSU. prima mashina aerodinamica din lume, inventata si brevetata de un roman. asta prin anu 1900-toamna. daca o sa comparati aspectul PERSU cu restul mashinilor de la acea vreme o sa observati ca era toootal diferita. -de la cer la pamant- oamenii la vremea aia s-au aratat f scarbit de ea, dar in timp, toate mashinile sport au copiat inventia.

nu stiati, nu? :lol: o puteti vizita la muzeul din parcu carol. e pretty jmechera. (are si scaune sport!!!)

concluzia mea este ca.. asa cum ne aratam acum scarbit de model, poate in viitor.. asta o sa fie ultima fitza ;)

numa' bine si interesati-va de persu.

nu cred ca e vorba despre viteza foarte mare la motocicleta asta, e mai mult despre tot felul de accesorii implementate pe ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place! :lol:

 

Cand ma uit la ea vad ceva care inspira siguranta: furca lunga si saua joasa! Pare ca a fost proiectata cu gandul la siguranta pasagerului si nu pentru cascadorii!

 

Are un aer de chopper si de scuter... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conceptul este unul futurist si intradevar prefigureaza, zic eu destul de realist, motocicletle touring ale anilor viitori.

 

daca ma uit numai la Gilera GP 800 sau Aprilia Mana imi dau seamna ca viitorul e mai aproape decat credeam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea umila e ca este oribila cat despre masinile noi si asa zis frumoase am aceiasi parere, eu sunt fan clasic cand lucrurile erau facute sa arate bine nu doar aerodinamic, masinile aveau forme distincte nu erau doar sabloane putin modificate si motocicletele aveau personalitate nu aratau ca niste gloante sau iar sabloane putin modificate.

 

 

:burnout: pai normal... ;) e diferenta dintre cer la pamant intre o mashina clasica si una sport. dar asta tine doar de gusturi, nu si de tehnologie sau de stil.

 

conceptu mi se pare bine ashezat si... arata in felul asta cu un anume scop. :D acela de a invinge forta de frecare a aerului cu masa. implicti asta insemna mai multa putere si un consum mai mic.

 

acum.. nu tre' sa placa la toti.. dar nu vi se pare nici macar interesant? :D

 

ete: http://radar.fcc.ro/cgi-bin/index.html?t=i...DE%20ROMANI.TXT

 

"O scurta vizita la Muzeul Tehnic "Prof. Ing. Dimitrie Leonida" ar putea insa convinge pe oricine. "Persu" arata ca o masina futurista, cand de fapt ea "s-a nascut" in iulie 1923, din mainile inginerului Aurel Persu si este brevetata ca fiind prima masina aerodinamica din lume"

 

cautati si pozele si comparatiile cu cele de la vremea respectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia aia ti se pare aerodinamica? Hmpf. La cate colturi, praguri si alte aiureli are pe ea, face niste turbioane ce n-ai vazut. Daca vrei aerodinamica, ia de-aicea:

 

post-6741-1164281261.jpg (Gilera Rondine, model special carenat pentru stabilirea unui record de viteza in 1937).

 

post-6741-1164281637_thumb.jpg post-6741-1164281649_thumb.jpg ("hamacul zburator" NSU, 1956)

 

 

 

Amestecatura aia e in realitate o scutercicleta cruiser pentru hipopotamii aia de 150 kg de americani. E special construita pentru a le putea cara tonajul de colo colo in cel mai pur stil bling. Un fel de Cadillac Escalade al scuterelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestiile alea care arata ca un trabuc sunt aerodinamice dar nu pot fi adaptate pentru day-to-day use...

 

in lumea reala trebuie sa ai acces facil pe/in motocicleta, posibilitatea de a pune piciorul jos la semafor, vizibilitate periferica, posibiltatea de a-ti modifica pozitia in mers, si aspect... (asta vinde mai mult decat orice)

 

daca te uiti tu la motoarele alea din 50-60, ai sa vezi ca nu prea ofera chestiile asta macar in minime proportii ...

 

personal nu m-as urca pe motoreta dasta decat pt a vedea cum e... dar trebuie sa recunosc ca apreciez conceptul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din punct de vedere al design-ului chiar imi place - evident, fiecare cu gustul lui :burnout:

Din punct de vedere practic daca as locui in USA sau Australia mi-as lua una maine (presupunand ca mi-as permite), ca sa fac excursii prin toata tara. De ce:

- pozitia este excelenta pentru drumuri lungi si foarte lungi - vorbim de tari in care este posibil sa mergi 1000 de km si sa fi in acelasi desert.

- transmisia CVT este foarte potrivita pentru asa ceva, pentru ca permite folosirea motorului in regim optim indiferent de viteza.

- forma mai aerodinamica decat a unei motociclete normale ajuta si ea.

- probabil nu rupe asfaltul la demaraj, iar viteza maxima banuiesc ca e pe la 200, dar daca vreau ture lungi nici nu ma intereseaza.

- in contextul in care vreau sa fac ceva distante cu ea (sa zicem 50-70 de mii pe an, care intr-o tara cat USA nu inseamna cat aici), ma intereseaza eficienta dpdv al consumului, ca nu creste benzina in copaci, si nici nu vreau sa car o canistra dupa mine pentru ca sunt 300 km pana la urmatoarea benzinarie.

- multimea de accesorii de pe ea, gandite special pentru folosirea pe motocicleta (vezi comenzile facute incat sa poate fi actionate cu manusa pusa) evident ca sunt un bonus bine venit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lol, aiurea intrebare cu "asta ar fi viitorul?"

 

Raspuns simplu: NU, nu va fi.

 

Discutabil conceptul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...