Sari la conținut

Ture pe Skatkart - Targu Secuiesc


neutrino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

poate mergem in august de zilele Targului Secuiesc ,am fost 2 ani consecutivi si a fost foarte frumos


» Post actualizat in 20 Jul 2016 06:39

Weekendul acesta este inchis circuitul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate vin si eu la Tg Secuiesc sa va salut, poate chiar sa dau o tura, daca reusesc sa imi iau mobra.

oricum, nu o sa fie vitezana, ci sper ca Supermoto :D

 

@CMD - ai ajuns la concluzia ca honda e honda? =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai el a mai avut Honda nu asta e problema.fiecare motocicleta are plusuri si minusuri .nu exista o reteta universala.

On: cu prima ocazie vin si eu.sunt pregatit.gume,motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer vroiam de ceva vreme sa incerc una 2008,am intrat de 2 ori Roberte si a fost bine ,acum sa vedem ce o sa fie .

Sper sa ne vedem curand!

O sa te distrezi Roberte @ skat ,o sa-ti placa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Week-endul acesta (30-31 iulie) merg cu inca un amic la Skatkart pentru 2 zile de dat pe circuit. Vremea se anunta excelenta. Stiu ca in acelasi timp avem track-day si pe Adancata dar poate mai e vreun coleg pe aici, care isi doreste un circuit ceva mai lent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iulie 2014

 

 

post-33534-0-34333200-1469687062_thumb.jpgpost-33534-0-81526200-1469687030_thumb.jpg

post-33534-0-18630900-1469687041_thumb.jpgpost-33534-0-42403300-1469687051_thumb.jpg

 

iulie 2015

 

post-33534-0-58933500-1469687209_thumb.jpgpost-33534-0-23844800-1469687219_thumb.jpg

post-33534-0-94741900-1469687263_thumb.jpgpost-33534-0-75723100-1469687424_thumb.jpg

 

Mircea sper sa te distrezi prietene ,dupa ce te intorci asteptam pozele, filmarile si impresiile > :D<

Nu uita ca la Tg Secuiesc nu e ca la mare unde ce se intampla acolo trebuie sa ramana acolo :)

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spun tot, promit. :)


» Post actualizat in 03 Aug 2016 07:43

Am reusit sa ajung weekendul trecut pe secuiesc. Conditiile au ramas lafel de bune. Vremea a fost excelenta cu pauza de ploaie de 2 ore. Odata cu ploaia a venit si odihna noastra. Am venit cu inca un amic din Galati, motor de strada.

 

Am plecat cu ideea de a ne acomoda cu motoarele de 600 si cu gandul de a ne apropia de timpul 1:15. (1..14 scoteam cu nsr-ul de 125, pe care il cunosteam cu ochii inchisi).

 

Primele pregatiri

 

post-52830-0-59522400-1470209696_thumb.jpgpost-52830-0-49816100-1470209713_thumb.jpgpost-52830-0-28922600-1470209733_thumb.jpgpost-52830-0-09550100-1470209804_thumb.jpg

 

Din nefericire nu am stat la facut poze de pe margine. toate care apar sunt facute de pe motorul meu. La un moment dat am facut schimb de motoare doar ca sa apar si eu prin poze. La fata locului nu m-a dus capul sa facem schimb de casti si sa fiu filmat din spate.

 

Aici sunt eu pe motorul colegului:

 

post-52830-0-95655500-1470209993_thumb.jpgpost-52830-0-56493100-1470210004_thumb.jpgpost-52830-0-31242900-1470210017_thumb.jpgpost-52830-0-01571000-1470210026_thumb.jpg

 

Atacul dronelor:

 

post-52830-0-04531300-1470210102_thumb.jpg

 

O mica greseala de presiune / suspensie:

 

post-52830-0-50180000-1470210158_thumb.jpg

 

Corectata la urmatoarea sesiune:

 

 

 

 

 

 


» Post actualizat in 03 Aug 2016 07:55

post-52830-0-15143300-1470210233_thumb.jpg

 

 

Smiley distrus:

 

post-52830-0-11958800-1470210262_thumb.jpg

 

 

Pozitia initiala a colegului:

 

post-52830-0-34626000-1470210295_thumb.jpeg

 

Corectata uleterior dupa ce a inceput sa atinga asfaltul simultan cu gheata, scarita si toba:

 

post-52830-0-45104600-1470210359_thumb.jpegpost-52830-0-88613700-1470210369_thumb.jpeg

 

O mica excursie de-a colegului pe aratura:

 

post-52830-0-74867600-1470210416_thumb.jpeg

 

Pasiunea cere sacrificii. Dupa ploaie au ramas 2 balti fix pe trasa ideala. am grabit putin procesul naturii:

 

post-52830-0-04548800-1470210463_thumb.jpg

 

 

Si la final 2 clipuri filmate de pe motorul meu:

 

 

 

Un weekend excelent. Ne-am distrat teribil chiar daca am fost doar 2 motoare. Am evoluat putin mergand dupa capul nostru, apoi cu ajutorul colegului CMD si a explicatiilor pentru noul trend vizvi de pozitia pe motor am reusit sa dam jos inca 4 secunde ajungand la un multumitor 1.11:04 . Ma bucur foarte mult ca nu a fost doar un varf ci am ture constante si consecutive la 1.11- 1.12. In final lipsa aconditiei fizice si-a spus cuvantul. Cu greu mai reuseam sa abordez corect virajele.

 

post-52830-0-15527500-1470210794_thumb.pngpost-52830-0-26124600-1470210806_thumb.pngpost-52830-0-70933300-1470210816_thumb.png

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10+ cu felicitari !

Bravo Mircea!

Usor usor o sa cobori sub 1:10 si o sa mergi safe ,stiu ca-ti doresti mult !

Felicitari pentru iesire baieti !

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica greseala de presiune / suspensie:

 

attachicon.gifIMG_20160730_153432.jpg

 

Cold tear.

» Post actualizat in 05 Aug 2016 09:54

Corectata la urmatoarea sesiune:

» Post actualizat in 03 Aug 2016 07:55

attachicon.gifIMG_20160731_151459.jpg

» Post actualizat in 05 Aug 2016 09:54

desi e mai greu vizibil, a doua imagine arata pattern de hot tear.

» Post actualizat in 05 Aug 2016 09:56

Nici reglajul de revenire pe spate nu e cel mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,aseara am revenit tarziu acasa si nu am mai avut timp sa va spun cum a fost,scuze.

Se arunca combinezoanele in masina,trusele de scule,standerele ,un cauciuc de rezerva si o singura motocicleta pe remorca honda cbr 600 rr 2007 a lui Gabi si se pleaca spre Skatkart cu ganduri mari:trase mai bune,pozitie mai buna si mai safe si sa reusesc sa-l duc pe Gabi mult mai jos de 1:07 cat mergea acum fix 1 an fara o luna pe acest circuit ,asta in conditii de siguranta ,daca ne ajuta Dumnezeu sa scoatem timpi mai buni asta e bonus!

Ajungem pe o vreme putin nasoala,nori afara si ploaie usoara usoara,seara plouase foarte rau si tot circuitul era ud ,asteptam sa se usuce si facem prima intrare la ora 11-12 ,intra Gabi in recunoastere sta cateva lapuri bune,ne uitam pe aplicatie timpul/tur era ok ,cateva lapuri sub 1:10 (sper sa nu gresesc),ma asigura Gabi ca totul e ok si ca pot sa intru cu Honda sa ma acomodez cu ea si cu Pirelli`ul de pe spate 180/60/17 sc0 dot 2012 ,trag costumul pe mine si intru,din prima curba am avut un vibe bun ,pozitia pe motocicleta era buna,acceleratia buna,franele bune,scaritele sunt de curse dar nu sunt reglabile insa pozitia lor era una ok pt mine ,dau primul tur vad ca totul e ok si in tampenia mea ce-mi zic "hai sa incerc sa merg ca si cand merg cu a mea ca motocicleta asta`mi place si e ce trebuie" stau cateva lapuri bune si ma intorc,Gabi ma intreaba cum am mers ? eu ii spun ca bine si ca-mi place motocicleta ,ne uitam pe aplicati cu stupoare,erau lapuri mult sub 1:10 si cu un varf de 1:04:0 inca de la prima mea intrare cu Honda,pe mine ma bucura aspectul asta pt viitor insa Gabi era putin sceptic cu privirea la acuratetea aplicatiei ,dupa prima intrare de fiecare in afara de aplicatie ne cronometram de pe margine reciproc,ne-am confirmat ca aplicatia mergea bine si ca ne putem lua dupa ea.

Ne-am pus pe treaba , Gabi a revenit repede in a 2a intrare la 1:07 constant cat mergea anul trecut ,eu 1:05 constant si cu cate un varf de 1:04 ,imediat mi-am pus in gand ca trebuie sa-l ajut sa scoata mai jos pt ca are potential,am inceput sa vorbesc cu el foarte mult cand se intorcea cu mobra de pe circuit imediat atunci la cald sa vedem pe unde a mers si unde trebuie sa schimbam,am ales sa merg direct pe circuit in anumite viraje cand el se dadea si sa-l urmaresc pe unde are trasele ,cand incepe franarea si sa ascult sunetul tobei cand incepe accelerarea ,la fiecare intrare a lui ma duceam intr-o alta zona de unde puteam vedea acele viraje cu " mici probleme" pt el .

Iesea vorbeam cu el ce observam de pe circuit ,ce trebuie sa schimbe pt urmatoarea intrare .Am constatat pe finalul zilei ca am terminat cauciucul pirelli de pe spate, aveam o problema cu amortizorul spate,mai ex cu arcul de pe el .Am dat pirelli`ul jos si am pus un Dunlop 190/55/17 ,simteam cum increderea lui Gabi a scazut usor usor cand a fost pus in fata faptului implint ca trebuie sa mearga cu dunlop pe spate si lui asta nu-i placea, asta fara ca macar sa intre cu el pe circuit sa vada cum se simte!

A intrat cu Dunlop 190/55 si de la prima intrare cu el a ajuns sa scoata 1:06 constant si un lap de 1:05,a fost si ultima pe ziua 1 pt el eram fericiti ca a terminat cu bine si mult mai increzatori pt ziua 2 ca se poate,prietenul meu chiar merge bine si suntem pe drumul cel bun.

Am facut ultimea mea intrare cu mobra din ziua 1 ,ma intorc la boxe ,Gabi ma intreaba cum a fost ,ii raspund ca foarte bine si ca sunt increzator pt ziua 2,el stia cat am scos ca era cu cronometrul in mana insa a vrut sa prelungeasca suspansul sa se updateze aplicatia de pe telefon ,7-8 lapuri de 1:04 dintr-un total de 9 dintr-o sesiune pe cronometrul lui Gabi si tot atatea pe aplicatie ,ii multumesc lui Dumnezeu,desfacem o bere fara alcool si plecam fericiti de la circuit.

Ajunsi in ziua 2 la circuit am depistat ca in afara de problema cu arcul de pe spate mai avem si o problema la rebound ,remediem cat de cat insa fara prea mare rezultat si cauciucul asta se supraincalzea si se termina prematur din cauza arcului/amortizorului,am ales sa-l las doar pe Gabi sa se dea si eu sa nu ma mai dau pt ca nu mai aveam cauciuc pt 2 ,amortizorul asta spate ne punea mari probleme si nu aveam ce sa-i facem la circuit ,orice faceam amelioram putin dar nu suficient(gata ,promit sa termin cu vaicarelile si cu neputina :) ).

Gabi incepe cu dreptul ziua 2 tur de tur 1:06 de la primele intrari cu cate un varf de 1:05,asta ne bucura chiar daca amortizorul ne facea numai probleme ,acum putin fast forward ....ii spun o poveste inainte de ultima intrare,a fost o poveste gen "recapitulare" si sa se linisteasca ca totul o sa fie bine ,intra pe circuit incep sa cronometrez tur de tur 1:05 ,mai mai ca-mi dadeau lacrimile de fericire pentru el stiind ca e si ultima intrare ,eram fericiti si cu ce reusisem pana atunci insa asta a venit ca un bonus si ca o confirmare a nu stiu cata oara ca prietenul meu chiar a progresat iar eu nu-mi racisem gura 2 zile de pomana.

Final!

 

Pentru cei incepatori si nu numai le sugerez sa mearga cu incredere acolo,sa piarda cat mai mult timp pe circuit ,sa se acomodeze cu mersul pe viraje si pentru inceput si primele zile/iesiri petrecute acolo sa nu-i intereseze de timpul scos/tur,sa fie atenti la pozitia pe motocicleta ,la franari ,in care viraje se franeaza si in care se intra fara frana,la trase chiar daca merg incet pe ele si nu in ultimul rand sa se distreze,acolo chiar este un mediu/loc foarte bun de a progresa in siguranta.

Scuze pt greseli!


» Post actualizat in 06 Aug 2016 07:19

post-33534-0-38967100-1470467821_thumb.jpgpost-33534-0-18613200-1470467850_thumb.jpgpost-33534-0-34871900-1470467602_thumb.jpg

post-33534-0-88840800-1470467779_thumb.jpgpost-33534-0-44183200-1470467785_thumb.jpgpost-33534-0-13263900-1470467790_thumb.jpg

post-33534-0-86208100-1470467794_thumb.jpgpost-33534-0-50933900-1470467799_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru iesiri/iesire, la cit mai multe si la fel de frumoase.

 

 

mai mai ca-mi dadeau lacrimile de fericire pentru el stiind ca e si ultima intrare ,eram fericiti

 

 

Atita emotie, atita suspans, mai mai sa-mi dea si mie lacrimile. Hahahaha.

 

Scuze, am glumit insa nu m-am putut abtine :)

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate aceste "mici realizari" pt noi care mergem de putin timp pe pista inseamna enorm si mai ales ca au venit fara un ajutor din afara.

Le doresc tuturor sentimentele traite de mine!

» Post actualizat in 07 Aug 2016 09:38

Multumim Denis!:*

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cris,arunca 125`ul pe remorca si GO !

 

@Denis,am vrut sa te intreb de ceva vreme ,acum am revazut filmarile vechi ale tale ca sa nu spun o prostie : pentru ce trebuie frana in primul si al 2lea viraj de dreapta si frana inainte de virajul mare de stanga ?


» Post actualizat in 09 Aug 2016 11:05

post-33534-0-77880900-1470740737_thumb.jpg

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am franat in locurile acelea @1:03-1:04 mers constant nici cu gsxr`ul 750 data trecuta si nici acum cu cbr`ul lui Gabi de 600cmc ,doar am lasat gazul foarte foarte putin in primele 2 ,mai este o varianta ca poate nu am reusit sa intru destul de tare in virajele acelea insa ce am observat in trecut este faptul ca daca franezi in acele viraje se indreapta motocicleta si pierzi foarte mult timp,am vazut filmari cu cei care merg 1:02 tur de tur si nici ei nu franau acolo .

Poate cu motoarele de 1000 se ating viteze putin mai mari pe sectiunile respective si e neaparata nevoie de frana... cine stie


» Post actualizat in 16 Aug 2016 08:01

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...