c3h2o Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 Mai lasati dreaq motocicletele astea in pace ca sunt periculoase. p.s Mi s-a facut dor de Secuiesc cand am vazut filmarile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 poate mergem in august de zilele Targului Secuiesc ,am fost 2 ani consecutivi si a fost foarte frumos » Post actualizat in 20 Jul 2016 06:39Weekendul acesta este inchis circuitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 poate vin si eu la Tg Secuiesc sa va salut, poate chiar sa dau o tura, daca reusesc sa imi iau mobra. oricum, nu o sa fie vitezana, ci sper ca Supermoto @CMD - ai ajuns la concluzia ca honda e honda? =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Pai el a mai avut Honda nu asta e problema.fiecare motocicleta are plusuri si minusuri .nu exista o reteta universala. On: cu prima ocazie vin si eu.sunt pregatit.gume,motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 stiu Levi, ma distram si eu un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Sincer vroiam de ceva vreme sa incerc una 2008,am intrat de 2 ori Roberte si a fost bine ,acum sa vedem ce o sa fie . Sper sa ne vedem curand! O sa te distrezi Roberte @ skat ,o sa-ti placa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 stiu ce zici; daca ar fi sa imi iau alt miar, as merge tot pe sc59 sau zx10 >'11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Week-endul acesta (30-31 iulie) merg cu inca un amic la Skatkart pentru 2 zile de dat pe circuit. Vremea se anunta excelenta. Stiu ca in acelasi timp avem track-day si pe Adancata dar poate mai e vreun coleg pe aici, care isi doreste un circuit ceva mai lent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 (editat) Iulie 2014 iulie 2015 Mircea sper sa te distrezi prietene ,dupa ce te intorci asteptam pozele, filmarile si impresiile > < Nu uita ca la Tg Secuiesc nu e ca la mare unde ce se intampla acolo trebuie sa ramana acolo Editat Iulie 28, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Spun tot, promit. » Post actualizat in 03 Aug 2016 07:43Am reusit sa ajung weekendul trecut pe secuiesc. Conditiile au ramas lafel de bune. Vremea a fost excelenta cu pauza de ploaie de 2 ore. Odata cu ploaia a venit si odihna noastra. Am venit cu inca un amic din Galati, motor de strada. Am plecat cu ideea de a ne acomoda cu motoarele de 600 si cu gandul de a ne apropia de timpul 1:15. (1..14 scoteam cu nsr-ul de 125, pe care il cunosteam cu ochii inchisi). Primele pregatiri Din nefericire nu am stat la facut poze de pe margine. toate care apar sunt facute de pe motorul meu. La un moment dat am facut schimb de motoare doar ca sa apar si eu prin poze. La fata locului nu m-a dus capul sa facem schimb de casti si sa fiu filmat din spate. Aici sunt eu pe motorul colegului: Atacul dronelor: O mica greseala de presiune / suspensie: Corectata la urmatoarea sesiune: » Post actualizat in 03 Aug 2016 07:55 Smiley distrus: Pozitia initiala a colegului: Corectata uleterior dupa ce a inceput sa atinga asfaltul simultan cu gheata, scarita si toba: O mica excursie de-a colegului pe aratura: Pasiunea cere sacrificii. Dupa ploaie au ramas 2 balti fix pe trasa ideala. am grabit putin procesul naturii: Si la final 2 clipuri filmate de pe motorul meu: Un weekend excelent. Ne-am distrat teribil chiar daca am fost doar 2 motoare. Am evoluat putin mergand dupa capul nostru, apoi cu ajutorul colegului CMD si a explicatiilor pentru noul trend vizvi de pozitia pe motor am reusit sa dam jos inca 4 secunde ajungand la un multumitor 1.11:04 . Ma bucur foarte mult ca nu a fost doar un varf ci am ture constante si consecutive la 1.11- 1.12. In final lipsa aconditiei fizice si-a spus cuvantul. Cu greu mai reuseam sa abordez corect virajele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 (editat) 10+ cu felicitari ! Bravo Mircea! Usor usor o sa cobori sub 1:10 si o sa mergi safe ,stiu ca-ti doresti mult ! Felicitari pentru iesire baieti ! Editat August 3, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 O mica greseala de presiune / suspensie: IMG_20160730_153432.jpg Cold tear. » Post actualizat in 05 Aug 2016 09:54 Corectata la urmatoarea sesiune: » Post actualizat in 03 Aug 2016 07:55 IMG_20160731_151459.jpg » Post actualizat in 05 Aug 2016 09:54 desi e mai greu vizibil, a doua imagine arata pattern de hot tear. » Post actualizat in 05 Aug 2016 09:56 Nici reglajul de revenire pe spate nu e cel mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 » Post actualizat in 05 Aug 2016 13:55 Revin cu noutati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Foarte frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Va salut,aseara am revenit tarziu acasa si nu am mai avut timp sa va spun cum a fost,scuze. Se arunca combinezoanele in masina,trusele de scule,standerele ,un cauciuc de rezerva si o singura motocicleta pe remorca honda cbr 600 rr 2007 a lui Gabi si se pleaca spre Skatkart cu ganduri mari:trase mai bune,pozitie mai buna si mai safe si sa reusesc sa-l duc pe Gabi mult mai jos de 1:07 cat mergea acum fix 1 an fara o luna pe acest circuit ,asta in conditii de siguranta ,daca ne ajuta Dumnezeu sa scoatem timpi mai buni asta e bonus! Ajungem pe o vreme putin nasoala,nori afara si ploaie usoara usoara,seara plouase foarte rau si tot circuitul era ud ,asteptam sa se usuce si facem prima intrare la ora 11-12 ,intra Gabi in recunoastere sta cateva lapuri bune,ne uitam pe aplicatie timpul/tur era ok ,cateva lapuri sub 1:10 (sper sa nu gresesc),ma asigura Gabi ca totul e ok si ca pot sa intru cu Honda sa ma acomodez cu ea si cu Pirelli`ul de pe spate 180/60/17 sc0 dot 2012 ,trag costumul pe mine si intru,din prima curba am avut un vibe bun ,pozitia pe motocicleta era buna,acceleratia buna,franele bune,scaritele sunt de curse dar nu sunt reglabile insa pozitia lor era una ok pt mine ,dau primul tur vad ca totul e ok si in tampenia mea ce-mi zic "hai sa incerc sa merg ca si cand merg cu a mea ca motocicleta asta`mi place si e ce trebuie" stau cateva lapuri bune si ma intorc,Gabi ma intreaba cum am mers ? eu ii spun ca bine si ca-mi place motocicleta ,ne uitam pe aplicati cu stupoare,erau lapuri mult sub 1:10 si cu un varf de 1:04:0 inca de la prima mea intrare cu Honda,pe mine ma bucura aspectul asta pt viitor insa Gabi era putin sceptic cu privirea la acuratetea aplicatiei ,dupa prima intrare de fiecare in afara de aplicatie ne cronometram de pe margine reciproc,ne-am confirmat ca aplicatia mergea bine si ca ne putem lua dupa ea. Ne-am pus pe treaba , Gabi a revenit repede in a 2a intrare la 1:07 constant cat mergea anul trecut ,eu 1:05 constant si cu cate un varf de 1:04 ,imediat mi-am pus in gand ca trebuie sa-l ajut sa scoata mai jos pt ca are potential,am inceput sa vorbesc cu el foarte mult cand se intorcea cu mobra de pe circuit imediat atunci la cald sa vedem pe unde a mers si unde trebuie sa schimbam,am ales sa merg direct pe circuit in anumite viraje cand el se dadea si sa-l urmaresc pe unde are trasele ,cand incepe franarea si sa ascult sunetul tobei cand incepe accelerarea ,la fiecare intrare a lui ma duceam intr-o alta zona de unde puteam vedea acele viraje cu " mici probleme" pt el . Iesea vorbeam cu el ce observam de pe circuit ,ce trebuie sa schimbe pt urmatoarea intrare .Am constatat pe finalul zilei ca am terminat cauciucul pirelli de pe spate, aveam o problema cu amortizorul spate,mai ex cu arcul de pe el .Am dat pirelli`ul jos si am pus un Dunlop 190/55/17 ,simteam cum increderea lui Gabi a scazut usor usor cand a fost pus in fata faptului implint ca trebuie sa mearga cu dunlop pe spate si lui asta nu-i placea, asta fara ca macar sa intre cu el pe circuit sa vada cum se simte! A intrat cu Dunlop 190/55 si de la prima intrare cu el a ajuns sa scoata 1:06 constant si un lap de 1:05,a fost si ultima pe ziua 1 pt el eram fericiti ca a terminat cu bine si mult mai increzatori pt ziua 2 ca se poate,prietenul meu chiar merge bine si suntem pe drumul cel bun. Am facut ultimea mea intrare cu mobra din ziua 1 ,ma intorc la boxe ,Gabi ma intreaba cum a fost ,ii raspund ca foarte bine si ca sunt increzator pt ziua 2,el stia cat am scos ca era cu cronometrul in mana insa a vrut sa prelungeasca suspansul sa se updateze aplicatia de pe telefon ,7-8 lapuri de 1:04 dintr-un total de 9 dintr-o sesiune pe cronometrul lui Gabi si tot atatea pe aplicatie ,ii multumesc lui Dumnezeu,desfacem o bere fara alcool si plecam fericiti de la circuit. Ajunsi in ziua 2 la circuit am depistat ca in afara de problema cu arcul de pe spate mai avem si o problema la rebound ,remediem cat de cat insa fara prea mare rezultat si cauciucul asta se supraincalzea si se termina prematur din cauza arcului/amortizorului,am ales sa-l las doar pe Gabi sa se dea si eu sa nu ma mai dau pt ca nu mai aveam cauciuc pt 2 ,amortizorul asta spate ne punea mari probleme si nu aveam ce sa-i facem la circuit ,orice faceam amelioram putin dar nu suficient(gata ,promit sa termin cu vaicarelile si cu neputina ). Gabi incepe cu dreptul ziua 2 tur de tur 1:06 de la primele intrari cu cate un varf de 1:05,asta ne bucura chiar daca amortizorul ne facea numai probleme ,acum putin fast forward ....ii spun o poveste inainte de ultima intrare,a fost o poveste gen "recapitulare" si sa se linisteasca ca totul o sa fie bine ,intra pe circuit incep sa cronometrez tur de tur 1:05 ,mai mai ca-mi dadeau lacrimile de fericire pentru el stiind ca e si ultima intrare ,eram fericiti si cu ce reusisem pana atunci insa asta a venit ca un bonus si ca o confirmare a nu stiu cata oara ca prietenul meu chiar a progresat iar eu nu-mi racisem gura 2 zile de pomana. Final! Pentru cei incepatori si nu numai le sugerez sa mearga cu incredere acolo,sa piarda cat mai mult timp pe circuit ,sa se acomodeze cu mersul pe viraje si pentru inceput si primele zile/iesiri petrecute acolo sa nu-i intereseze de timpul scos/tur,sa fie atenti la pozitia pe motocicleta ,la franari ,in care viraje se franeaza si in care se intra fara frana,la trase chiar daca merg incet pe ele si nu in ultimul rand sa se distreze,acolo chiar este un mediu/loc foarte bun de a progresa in siguranta. Scuze pt greseli! » Post actualizat in 06 Aug 2016 07:19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 La povestiri nu te intrece nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Felicitari pentru iesiri/iesire, la cit mai multe si la fel de frumoase. mai mai ca-mi dadeau lacrimile de fericire pentru el stiind ca e si ultima intrare ,eram fericiti Atita emotie, atita suspans, mai mai sa-mi dea si mie lacrimile. Hahahaha. Scuze, am glumit insa nu m-am putut abtine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Secuiescul are farmecul lui. Trairi intense. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Toate aceste "mici realizari" pt noi care mergem de putin timp pe pista inseamna enorm si mai ales ca au venit fara un ajutor din afara. Le doresc tuturor sentimentele traite de mine! » Post actualizat in 07 Aug 2016 09:38 Multumim Denis!:* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisU Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 Mi-e dor de un secuiesc .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 (editat) @Cris,arunca 125`ul pe remorca si GO ! @Denis,am vrut sa te intreb de ceva vreme ,acum am revazut filmarile vechi ale tale ca sa nu spun o prostie : pentru ce trebuie frana in primul si al 2lea viraj de dreapta si frana inainte de virajul mare de stanga ? » Post actualizat in 09 Aug 2016 11:05 Editat August 9, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 \ pentru ce trebuie frana in primul si al 2lea viraj de dreapta si frana inainte de virajul mare de stanga ? Nu stiu sigur dar banuiesc ca sa nu iesim in decor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 @George - de ce intrebi? tu nu bagi frana in locurile alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 (editat) Nu am franat in locurile acelea @1:03-1:04 mers constant nici cu gsxr`ul 750 data trecuta si nici acum cu cbr`ul lui Gabi de 600cmc ,doar am lasat gazul foarte foarte putin in primele 2 ,mai este o varianta ca poate nu am reusit sa intru destul de tare in virajele acelea insa ce am observat in trecut este faptul ca daca franezi in acele viraje se indreapta motocicleta si pierzi foarte mult timp,am vazut filmari cu cei care merg 1:02 tur de tur si nici ei nu franau acolo . Poate cu motoarele de 1000 se ating viteze putin mai mari pe sectiunile respective si e neaparata nevoie de frana... cine stie » Post actualizat in 16 Aug 2016 08:01 Editat August 11, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Eu franez in virajul mare de stanga pt ca accelerez inainte (spritz). Tu mergi mai smooth, de aceea nu ai nevoie de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.