Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mercedes. Vor surprinde cu cât de mult sunt mai rapizi față de restul plutonului.

Buuu :-L

 

 

Vettel cu Ferrari pe podium :)

Ieee :peace:

 

Nu,acum serios sper sa nu fie si anul asta o dominatie AMG.

Sper ca cineva sa (le) faca o surpriza.

 

Mai,acum dupa cum ma uit eu la ele,ca si sasiu eu zic ca Williams pare a avea un sasiu mai competitiv decat AMG.Ca si echipa sunt mai slabi,dar cine stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Austrian legend Berger (...) says winter testing has shown that Mercedes is clearly ahead of the field. "They are quite clearly the favorite," he told Osterreich newspaper, estimating the gap to the next-best team to be at least one second per lap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Austrian legend Berger (...) says winter testing has shown that Mercedes is clearly ahead of the field. "They are quite clearly the favorite," he told Osterreich newspaper, estimating the gap to the next-best team to be at least one second per lap.

Are dreptate - no comment.

Adevarul ca restul au frecat luleaua in extrasezon.Nu ca AMG ar fi scos vreo racheta dar draq,ei aveau deja o racheta.

Ceilalti motoristi nu au imbratisat arhitectura motoarelor Mercedes si drept urmare exista acest gap.

Mercedes insa,dupa cum am spus,au o evolutie.Adica nu se mai pot duce foarte mult in sus.Sper ca restul care mai au foarte mult loc de perfectionare sa ii ajunga.

 

Bine,eu blamez echipele ca au frecat luleaua in iarna,dar exista o mare smecherie : nimeni nu s-a lansat la revolutii in cadrul motoarelor.De ce - pt a nu-si papa jetoanele,token-urile,etc.Toti asteapta primele curse pt a se da cartile pe fata si de abia de atunci si pana la primele curse pe pamant european se vor arunca la creatii.Atunci vor imbunatati motoarele si vor consuma jetoanele.

Suspectez (si sper) ca RB si Ferrari au niste asi pe maneca dar nu i-au scos pana nu se vede ritmul real al AMG.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceilalti motoristi nu au imbratisat arhitectura motoarelor Mercedes si drept urmare exista acest gap.

 

În afară de Honda, nu-mi amintesc să fi văzut pe undeva, public, arhitectura spec. 2015 a celorlalte motoare, Renault și Ferrari.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul ca ai dreptate.Nu se stie nimic.

Se speculeaza doar ca Ferrari a ramas la aceeiasi solutie din 2014 cu turbina clasica si intercooler in v-ul motorului dar mult imbunatatita.Despre Renault insa 0.

Parerea mea,am mai spus-o si o mentin,este ca design-ul celor de la Mercedes e cel castigator si ca ar trebui imitat de toti ceilalti.Orice alta solutie va da performante inferioare,indiferent de micile variatii ale unei echipe sau alteia (de genul intercooler in v-ul motorului,etc)

Bine ar fi ca macar Renault sa-i fi imitat si sa se apropie de ei ca si performanta.Pt ca stiu sigur ca sasiul lui Newey va fi superior pe de o parte; iar pe de alta parte,daca Ricciardo va reusi sa-i ajunga cat de cat pe cei de la AMG,ii va urca pe garduri - cum se spune la galerie :D

Doamne-ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

image.png


» Post actualizat in 13 Mar 2015 12:01

First practice e oarecum irelevant, e de dezmorțire. Diferența dintre Merc și restul e de 0,7s. Deocamdată. Va fi mai clară în calificări și cursă, când contează. Așa cum se prevedea după teste, lupta interesantă va fi între Williams și Ferrari. Mercedes pot fi bătuți doar dacă au probleme tehnice.

...Iar Vettel și-a numit prima mașină (șasiu) Ferrari, Eva.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vettel si Ferrari mi se pare ca merg bine.Chiar foarte bine,cel putin in fp.peste williams.

Dupa cum ai spus,mai multe vedem in cursa si mai ales din Malaiesia incolo.

Sa vedem prima oara calif.

 

Ha,eu care nu-l puteam suferi pe Vettel in perioada de glorie,mi s-a parut ca s-a descurcat exemplar mai ales ca om anul trecut,iar acum cand se lupta cu AMG tin cu el :D

Iata cum se intoarce roata.

Go Vettel :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Qualifying

Driver Team Time
1. L Hamilton (GBR) Mercedes 1'26.327
2. N Rosberg (GER) Mercedes 1'26.921
3. F Massa (BRA) Williams 1'27.718
4. S Vettel (GER) Ferrari 1'27.757
5. K Räikkönen (FIN) Ferrari 1'27.790
6. V Bottas (FIN) Williams 1'28.087

Restul clasamentului contează mai puţin. Rosberg la 0,6s de Hamilton. Massa la aproape 1s de Rosberg. Paradă Hamilton/Mercedes mâine în cursă. Încă nu stiu sigur dacă mă trezesc.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi vine sa cred cat de jos a ajuns McLaren. S-a intamplat astazi ceva sau asta va fi locul lor obisnuit in tot sezonul (coada cozilor)?

 

 

Mie mi se pare aiurea orice discutie legata de Schumacher si castile de protectie. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi vine sa cred cat de jos a ajuns McLaren. S-a intamplat astazi ceva sau asta va fi locul lor obisnuit in tot sezonul (coada cozilor)?

 

Răspunsul scurt este nu. Având în vedere cât de puţin au mers în teste, sunt deocamdată foarte conservatori cu performanţa. PU-ul este detunat cu vreo 250cp. Vor să evite pe cât posibil penalizările legate de înlocuirea motorului mai târziu în sezon. Pentru 2015, regulamentul prevede o alocare de doar 4 motoare per pilot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as paria pe Sauber dupa ce am vazut in teste...

 

Haha se pare ca ai avut dreptate ! Sa te numesti Felipe Nasr ,debutant,circuit nou ,echipa noua si sa il tii in spate pe Ricciardo/Red Bull si sa termini pe 5 ,e ceva !Impresionant, jos palaria!Si cu putin noroc Sauber a punctat si prin Eriksson ...

 

Pilotul pe care am pus eu ochii si v-am spus de el inca de anul trecut a avut si el o prestatie buna .Sainz caci despre el e vorba a terminat bine in puncte !

 

In rest nicio surpriza ,cursa plicticoasa ...poate doar masinile Ferrari care au avut un ritm de cursa bun.Dupa parerea mea,scuderia e a doua forta ,dupa Mercedes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am trezit să văd cursa şi aproape că-mi pare rău.

Plictiseală cruntă, 15 maşini la start, au rămas 14 după primul viraj (da, Crashdonaldo a început anul cu bine) şi 13 după primul tur. La finish au fost 11 maşini, dar asta cu indulgenţă: Button (locul 11) a fost doar un jalon mobil care a terminat la 2 ture în spatele câştigătorului şi a cărui unic scop în cursă era să aştepte abandonurile celor din faţă pentru a spera la o intrare în puncte.

Hamilton şi-a bătut joc de Rosberg, care a contat doar pentru ocuparea locului 2. Vettel l-a depăşit pe Massa la standuri. Kimi era pe 5 şi putea spera la locul 4 al lui Massa datorită uni strategii agresive dar a abandonat din cauza unei probleme cu prinderea roţii stânga spate. Ar merita subliniată cursa bună făcută de Felipe Nasr care a reuşit un frumos loc 5 la debutul său în F1 şi care a arătat cât de mult îi este superior coechipierului lui Ericsson, care are deja experienţa unui sezon în spate. Aş menţiona şi locul 7 al lui Nico Hülkenberg, reuşit pe o maşină care abia dacă a participat la testele din pre-sezon. Rezultate complete aici.

Probabil cel mai savuros moment "al cursei" a fost cel de la conferinţa de presă cu primii 3. Fragment:

 

In the post-race press conference Rosberg was asked for his opinion on the huge gap enjoyed by Mercedes.
"I hope we can have a good fight," he replied. "That would be awesome. I think the next couple of races we're going to be leading the way for sure, and we're going to try and keep it that way, but we know it would be good if they can come a bit closer, as long as they don't come too close…"

At that point, Vettel piped up from the other side of Lewis Hamilton. The exchange went as follows:

Vettel: "Be honest, do you really hope so!? [Laughs] Seriously? Seriously, they finished 30 seconds ahead of us and you hope that's it going to be closer. So you hope you slow down, is that what you're saying?"
Rosberg: "I hope you can give us a challenge because it's important for the sport and for the fans and I do think about the show. Half of me, or a part of me, thinks about the show because I want to give people a great time watching or on the track. So if you do come a bit closer, that would be awesome.
Vettel: "That's fine. My first suggestion, if you don't mind, could be that your garage becomes public for Malaysia and everyone can have a look. Is that what you're suggesting? No, I'm joking."


Full report aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil cel mai savuros moment "al cursei" a fost cel de la conferinţa de presă cu primii 3. Fragment:

Alain Prost a fost ejectat de la Ferrari pentru mult mai putin, don Enzo cred ca se intoarce in mormint auzindu-l pe pustan cum vorbeste despre masina.

Cred ca o sa incep sa "suportez" neamtul, nu l-am suferit pina acu', dar pare-se ca s-a bagat serios in treaba. Nu e de colea sa incerci sa sufli viata in poponeata unui cal mort, fie el si cabrat.

Un transfer afectiv asemanator l-am avut si cind a trecut sarmanul Michael la Ferrari, pina atunci el ma enerva la culme cu moaca sa aroganta, iar masinile rosii imi erau indiferente, dupa am devenit tifoso. E drept, a facut o chestie formidabila acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am trezit să văd cursa şi aproape că-mi pare rău.

 

Plictiseală cruntă, 15 maşini la start, au rămas 14 după primul viraj (da, Crashdonaldo a început anul cu bine) şi 13 după primul tur. La finish au fost 11 maşini, dar asta cu indulgenţă: Button (locul 11) a fost doar un jalon mobil care a terminat la 2 ture în spatele câştigătorului şi a cărui unic scop în cursă era să aştepte abandonurile celor din faţă pentru a spera la o intrare în puncte.

 

Hamilton şi-a bătut joc de Rosberg, care a contat doar pentru ocuparea locului 2. Vettel l-a depăşit pe Massa la standuri. Kimi era pe 5 şi putea spera la locul 4 al lui Massa datorită uni strategii agresive dar a abandonat din cauza unei probleme cu prinderea roţii stânga spate. Ar merita subliniată cursa bună făcută de Felipe Nasr care a reuşit un frumos loc 5 la debutul său în F1 şi care a arătat cât de mult îi este superior coechipierului lui Ericsson, care are deja experienţa unui sezon în spate. Aş menţiona şi locul 7 al lui Nico Hülkenberg, reuşit pe o maşină care abia dacă a participat la testele din pre-sezon. Rezultate complete aici.

:agree:

 

Plictiseala crunta,vorba ta,aproape imi pare rau ca m-am trezit s-o vad.

AMG incepe treaba de unde a lasat-o anul trecut,RB a dat in jos,Williams parca la fel,doar Ferrari a scos capul.

Sincer ma asteptam totusi sa se revigoreze cat de cat treburile,dar peste unii dintre concurenti a cam trecut iarna degeaba,n-au progresat nimic.

Si nu mai zic de atmosfera dezolanta data de cele doar 15 masini de la start.Bernie ar trebui sa-si mai taie din portia lui de tort ce consta in drepturile de tv si sa le mai dea si echipelor,si cei de jos sa primeasca portii mai consistente,nu doar frimituri.Acum daca iesi campion primesti o ditai halca,daca iesi ultimul iei nici o frimitura.De aia mor aia de foame.Bernie sa-si mai rupa de la gura,pt ca daca o tine in felul asta,in curand tortul in sine se va micsora rau.

Asteptam Malaiesia sperand poate intr-o revigorare (desi e circuit si de forta,dar si de apasare)

 

P.S. : Am devenit fan Vettel,sper sa ii prinda :D

Ca altcineva...

 

 

» Post actualizat in 16 Mar 2015 18:32

Cele mai tari filmari sunt astea "de la firul ierbii" ,sunt atat de raw,prea tare.Degeaba imi arata full hd daca imi filmeaza din pom,cand dai de o filmare din asta de la 2m de masina...prea tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Informații oarecum interesante despre motoare, la început de 2015:

Engine tokens used so far:
Ferrari: 22 of 32 tokens
Mercedes: 25 of 32 tokens
Renault: 20 of 32 tokens

Engine tokens left to spend:
Ferrari: 10 tokens
Honda: 9 tokens
Mercedes: 7 tokens
Renault: 12 tokens

» Post actualizat in 17 Mar 2015 14:03


Probabil cel mai savuros moment "al cursei" a fost cel de la conferinţa de presă cu primii 3.


Rosberg insistă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot e oarecum liniste o sa fiu unpic offtopic, desi in final tot la formula 1 se ajunge. Ca au tot fost discutii cu evolutia Formula 1 in timp, se pare ca s-a gasit un fan de jocuri care sa faca si o evolutie virtuala a formula1. Nu este cea mai minutios facuta dar e interesant de vazut cum a avansat tehnologia :D

https://www.youtube.com/watch?v=ViSgYbwJNik

Pe partea de spectacol se pare ca baietii aia din america ii cam darama pe cei de la formula 1. O batalie de asta as vrea sa vad si in F1, desi cred ca sansele sunt infime.

Editat de Zven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... O batalie de asta as vrea sa vad si in F1, desi cred ca sansele sunt infime.

Sanse inexistente din pacate,intr-adevar.

 

Si pt ca prima cursa de F1 din 2015 a fost atat de entertaining incat era sa adorm bustean,hai sa vorbim despre motoare (tot offtopic ca daca ontopic nu avem ce ) :

http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2015/march/introducing-our-superbike-shootout-contenders/

Unul din cele mai asteptate shootout-uri ever as zice eu : R1 2015 vs the usual suspects : s1000rr,firebalde sp,ninja zx-10r,panigale si in ultimul rand as zice eu cu rautate - gixxerul.

Aprilia cu rsv-ul si agusta cu f4 au zis ca nu se baga inca pt ca au modele noi care ies fix acu in primavara.

Foarte curios sunt ce va iesi : oare va reusi R1 sa detroneze liderul suprem din 2009 incoace si anume bmw-ul?

Astept deasemenea si shootout-ul celor de pe motorcycle.com care va fi mult mai stiintific si mai aprofundat decat cel al englezilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...