Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:lol:

 

Interesant sunetul Ferrari,pe reduceri pe curbe suna zici ca are TC,ca si cum ar vrea sa o ia in sus dar nu poate.

Pacat,pentru ca sunetul in sine,marea problema actuala a F1 nu ar fi rau,dar e "scurt".Avand in vedere puterea deja majora,motoarele accelereaza foarte rapid,mai ales in asemenea ture "mici" si atunci sunetul nu se dezvolta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant ca la wrc au reusit sa le faca sa sune bine - 4 cilindri si ~8000rpm pt puterea maxima. Astora din F1 se pare ca nu le pasa, desi eu unul spun (din nou) cu mana pe inima ca nu as plati sa ascult live astfel de flatulatii, si nu sunt singurul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 titluri de presa mi-au atras atentia weekend'ul asta :

 

1. Murray Walker il da campion pe Bottas in 2017 - ceea ce zic eu ca e "a stretch" cum zic englezii.Poate spune asta pentru a crea putina valva in jurul inceputului de sezon.Bottas e foarte rapid,nush daca e insa "Hamilton fast".Adica Hamilton ii va ridica stacheta in mod sigur si ca viteza pura dar si ca si confruntare.

Si despre Vettel cand era la RB cu Webber se spunea ca nu e pilot mai rapid pe un tur,iata ca in 2014 cu Ricci a fost spulberat si aruncat la gunoi mitul "Vettel cel rapid".

Personal chiar mi-as dori,cred ca toata lumea si-ar dori sa-l bata Bottas pe Ham,insa....

 

2. Exista zvonuri prin presa cum ca la Melbourne AMG va alerga cu ultima spec de motor care e mult mai performanta decat in teste,se speculeaza o valoare imensa : cu 70 de cai mai puternica !.

Ma eu nush de unde tot strang astia caii astia,mai ales asa de la o luna la alta.

A,ca vor veni AMG cu un motor tweaked diferit putin fata de testele din Spania,probabil.Dar la fel de probabil,toti vor veni,pentru ca in urma testelor banuiesc ca toti motoristii au luat telemetria si au incercat sa imbunateasca performantele motoarelor.

Insa faza misto e tocmai faptul ca anul asta aerodinamica a urcat deasupra motorului ca si importanta.

 

In fine,mai sunt 4 zile pana la fp-uri om trai si-om vedea.

eu spun ca,mai ales la inceput,AMG sunt inca favoriti.Sper sa ma insel atat de rau...sper sa ii bata Ferrari si RB de sa le sune apa in cap

:bounce:


» Post actualizat in 20 Mar 2017 06:58

123.jpg

 

Epic.

:lool:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puțin de OT din cauza perioadei de acalmie pre-Melbourne.

 

După ce Honda a omorât CBR 600RR iar Yamaha a făcut un facelift superifial la R6, Suzuki se pare că vor renunța și ei la GSX-R 600. Clasa SuperSport tradițională cu motoare 4L de 600cc va muri în câțiva ani, înlocuită de o gamă de produse diversificate - modele în stilul GSX-R 750 și Panigale 959, motociclete cu performanțe mai realiste pentru stradă și trackday-ul ocazional :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După ce Honda a omorât CBR 600RR iar Yamaha a făcut un facelift superifial la R6, Suzuki se pare că vor renunța și ei la GSX-R 600. Clasa SuperSport tradițională cu motoare 4L de 600cc va muri în câțiva ani, înlocuită de o gamă de produse diversificate - modele în stilul GSX-R 750 și Panigale 959, motociclete cu performanțe mai realiste pentru stradă și trackday-ul ocazional

Desi am miar (pe care vreau sa il vand,ceva doritori? :P ) regret enorm colapsul gamei 600.Pentru ca as spune ca pe track e mult mai potrivit.Desi pe strada sunt niste motorete care fac fata cu brio dar trebuie turate pt a scoate puterea din ele,pe track as zice ca sunt mai mult decat potrivite pentru niste useri medii si chiar avansati.

Foarta putina lume am vazut sa mearga cu un miar la adevaratul sau potential.

Insa aceasta migrare masiva a clientilor de sportive de la clasa 600 la clasa 1000 este datorata (printre altele) noilor ajutoare electronice care au imblanzit caracterul miarelor.Si in principal bmw'ului S1000RR.

Daca nu iesea ala in 2009 cu acel DCS programabil ce te lasa sa bagi mana in el fara frica,pai din partea japonezilor,ohoo,nici acum nu cred ca am fi avut parte de TC.Prin comparatie,in era pre-Bmw,prin 2008,Suzuki venise cu o mapare a motorului de genul hartile A,B,C care se putea schimba la buton,si Yamaha o urmase cu ceva similar,dar nimic in genul TC.Si situatia ar fi persistat masiv.Dar asa,au fost nevoiti si ei sa implementeze TC cu toata pleiada de senzori si etc.

Privind retrospectiv,probabil japonezii - nefortati de bmw - ar fi bagat TC undeva in 2014 cand s-a introdus de catre UE obligativitatea ABS (2014 a fost parca nu?sau 2016?).Drept urmare a obligativitatii ABS pe modelele noi,constructorii ar fi trebuit sa introduca acei senzori de viteza a rotii si tot ceea ce inseamna ei si de la abs pana la un tc timid ar fi fost doar un pas.Dar fara bmw nu cred ca a fi fost acest avant masiv si IMU si senzori pe 6 directii cu gyro si etc.ar fi fost un ASR cum era prin 2000 la masini si pa.

E,cu TC,miarul a devenit manageable iar acei 180-200 de cai erau foarte appealing pentru publicul larg.Fata de cei 136 de cai "fortati" dati de Yamaha (acesta fiind maximul dat vreodata de un motoritst de 600 si nefiind de fapt deloc real),valorile vehiculate de miare erau mindblowing.Iar greutatea in plus si consumul miarelor erau mai mari,dar nu semnificativ.

Datorita tuturor acestor circumstante,publicul doritor de senzatii sportive si-a mutat atentia asupra clasei 1000,ss-ul ramanand de izbeliste,anul 2006 fiind cantecul de lebada al clasei 600.

Kawasaki a mai facut incercari timide de a-si primeni supersportiva dar nimic notabil.

 

Acum,in 2017,Yamaha a facut un facelift de fapt,dar modelul este tot spec.2006,Honda a eliminat din gama acest model,iata si Suzuki,Kawa ramanand inca 636'le orientat mai spre sport-touring.As spune eu ca s-a pierdut aceasta clasa,intr-un timp cea mai populara,iar modelele de 800,etc nu reusesc sa inlocuiasca golul care s-a creat.Cu putin rafinament si tehnica injectata aici,un constructor cred ca ar avea ceva succes,dar nu cum a facut Yamaha,punand doar carene.

Suzuki in schimb cu 750 as spune ca a gasit solutia perfecta.Am mers cu asa ceva,un model mai vechi,2003-2004 si mi s-a parut magnific.Greutatea in plus fata de ss e insesizabila,iar castigul de putere si cuplu e major.Nota 15.Lumea nu intelege insa ce inseamna acele 20-30 kg in plus si cat de mult conteaza la handling.

Sper ca 750'ul sa persiste si sa aiba succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se prea poate.In 2008 exista deja pe Busa,isi luase un prieten noul pe atunci model si atata ne-am minunat de treaba asta,o vedeam ca pe un tuning din fabrica :)

Ducati 1198 nu a venit in acelasi an cu bmw'ul,in 2009?

In fine,astea sunt amanunte,ceea ce vroiam sa spun e faptul ca sportiva nemtilor,desi pe de o parte a ajutat major segmentul sport (pentru ca a aratat ca nu trebuie sa fii Rossi,etc ca sa conduci un miar,a imblanzit miarele si le-a adus printre oameni cu ajutorul electronicii) si totodata a fortat competitia sa faca la fel desi competitia era foarte obtuza din start la astfel de treburi (pentru ca desigur aceasta electronica desi ajuta riderul si e foarte safe,pentru constructori a insemnat bani gramada in plus iar pretul trebuia sa ramana aprox la fel,deci acei bani se taie din profit,deci big no no),pe cealalta parte cred ca motocicleta nemteasca si trendul pe care l-a generat au ingropat definitiv clasa 600.

Eu spun ca totusi mai sunt si vor mai fi cumparatori pt 600,sunt cei care sunt incepatori si vor sportive si sunt userii avansati care ar vrea motorete usoare si puternice de track.Sunt foarte curios ce vanzari are Yamaha cu "noul" R6 din moment ce a ramas singurul reprezentant al clasei.sunt de parere ca a fost o decizie foarte buna a Yamaha sa continuie cu R6 pentru ca efectiv are monopol pe acest segment.

Si hai sa fim seriosi,ce investitii a facut ? Niste carene si un lcd?Nici nu mai stiu daca are lcd'ul de pe R1....in rest totul e ori de pe modelul vechi 2006 ori de pe r1.Deci nici un ban in cercetare.Iar ca sa treci de la euro 3 la euro 4,cred ca e super simplu cu asemenea motoare.

Draq,are VW pe motoarele benz din 2000 euro 4 cu o sonda lambda si un cat,deci ce mare efort?

Yamaha s-ar putea sa faca niste bani aici,investitii mai mult decat minime,concurenta 0.Sper sa aiba un pret competitiv si sa mai fie totusi cerere la aceasta clasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu mai stiu daca are lcd'ul de pe R1....

Ala e, dar alb/negru. Eftineaua, deh!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati 1198 nu a venit in acelasi an cu bmw'ul,in 2009?

 

Ba da, tot în 2009, dar a fost prezentat în 2008. Mă rog, tot pe acolo, chestiune de luni :)

 

Eu spun ca totusi mai sunt si vor mai fi cumparatori pt 600,sunt cei care sunt incepatori si vor sportive si sunt userii avansati care ar vrea motorete usoare si puternice de track.

 

Exact pentru treaba asta, rămân fan Panigale mic (899/959). Putere și cuplu mai mari și mai jos în ture față de 600, greutate aproape identică. Ce să vrei mai mult? :) Mai este și F3 800 pe acolo, deși este puțin mai grea.

 

Ala e, dar alb/negru. Eftineaua, deh!

 

E fix bordul de pe generația anterioară de R1. Dacă ascunzi turometrul, nici nuți dai seama care-i care ^_^

 

122-1111-01-o%2B2012-yamaha-yzf-r1-dash%

 

406946cf7e892bd3f1ad7d4c28689ffe.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba începe. Dar până vineri dimineață despre ce vrei să vorbim? Speculații de forum despre cine câștigă campionatul, pe baza unor teste - așa cum se fac pe topic-ul de MotoGP? :)

 

Intersezonul s-a terminat. Nu mai apar noutăți în perioada asta. Toată lumea se abține până la prima cursă. În presă apar doar bălării și declarații de umplutură.

 

Uite totuși niște poze de la Melbourne ca să nu zici că deraiem prea tare.

 

Sauber cu pantograf, Ferrari style:

 

C7eng8bX0AEsp7T.jpg

 

Mercedes au venit cu sharkfin până la urmă:

 

C7e0ZHBW0AIX-dk.jpg

 

...și nasul de suină de la Force India:

 

zIZ2s5e.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh,e plictiseala mare,vorbeam si noi discutii despre defuncta clasa 600...ma intreb ce fac oare la clasele de sbk,superstock etc unde au nevoie de motorete de 600 pt competitie??

Azi e conferinta de presa?sa dea cineva link daca aveti.

 

Se pare ca toata lumea va imita solutia Ferrari cu acel wing sus pe sharkfin.

 

Nasul celor de la Force India mi se pare destept.

 

Bai nene,da a vazut careva casca lui Ocon?M-am spart de ras,e atat de pink-gay,omfg :lool:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intreb ce fac oare la clasele de sbk,superstock etc unde au nevoie de motorete de 600 pt competitie??

 

Simplu: clasele Supersport și Superstock 600 vor dispărea pentru că-și vor pierde relevanța. Vor fi înlocuite de clase cu motociclete mai mici (sportive de 300-400cc conforme cu A2, o clasă în plin boom comercial), eventual o clasă cu motociclete electrice.

 

Se pare ca toata lumea va imita solutia Ferrari cu acel wing sus pe sharkfin.

 

Nu e cine știe ce găselniță. Oferă o portanță redusă, ajută mai mult pentru a scăpa de turbulențele din aerul care ajunge pe aripa spate. Nu este game changer în niciun caz, dar pentru prima dată după câțiva ani, o soluție aero de la Ferrari este copiată :)

 

Nasul celor de la Force India mi se pare destept.

 

Pare mai interesant decât este de fapt. Este o evoluție a design-ului de anul trecut, cu prizele de aer amplasate diferit. Scopul este același: evacuarea rapidă a aerului care ajunge pe botul mașinii, pe sub acesta. Ideea este de a simula un nas înalt. Red Bull fac același lucru cu priza de aer din vârful botului. Ceilalți au o soluție mai simplă: botul în sine este mai înalt, dar se termină prin acea protuberanță în vârf pentru a ajunge la înălțimea dictată de regulament.

 

Chestia interesantă este că nu folosesc S-duct:

 

2017barcelona270208.jpg

» Post actualizat in 22 Mar 2017 12:36

Vor fi înlocuite de clase cu motociclete mai mici (...)

 

Că tot vorbeam mai sus, HRC a prezentat ceva azi. Uite cu ce vor fi înlocuite clasele cu motoare de 600:

 

HRC-Honda-CBR250RR-race-bike.jpg

 

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' ce-a patit Onda nene? arata chiar foarte-foarte bine ceberica la sfert, sa dea naiba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arată similar cu...

 

2017-Ducati-SuperSport-First-Ride-Test-s


» Post actualizat in 23 Mar 2017 11:11

Revenind la topic, news round-up după conferința de presă:

 

Hamilton: “I see Ferrari being the quickest at the moment. I think they will definitely be the favourites, but we'll find out going into the weekend. Sebastian's usually a lot more hyped, and I can tell he's trying to keep a lid on it.”

 

:troll:

 

Perez: "Yesterday was the first time that I actually saw the car live, and to be honest it looks quite impressive, very different. And I think this car will make history in the sport purely because of the colour. I don't think anyone would like to get overtaken by a pink car!"

 

...Mie-mi amintește de "Der Truffeljäger von Zuffenhausen", sau Pink Pig (Porsche 917/20) ^_^

 

1971_Porsche_917-20_Pink_pig_004_6310.jp

 

Iar sharkfin-urile și t-wing-urile (pantografele) vor fi interzise de anul viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...