Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Vettel :

“We are here to race and we are all grown-ups. People expect us to race and use our elbows, that is what people want."
Cu alte cuvinte, Adult Racing :crack:
Excelent ! :eek: Ferrari pregateste deja un combinezon cu tinte pe maneci si va echipa cockpitul cu nunchak, stelute ninja si bata de baseball :eek: Iar parcul inchis sa fie o cusca cu peretii din gard de plasa, eventual sa bage curent electric pe el ...
Editat de bimbominkia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu am reusit sa vad cursa,poate pe weekend o vad si eu,dar am vazut faza cu Bottas vs Kimi...efectiv nu era loc pentru amandoi pe acolo.

Nu mi se pare Bottas a fi de vina,el a tinut interiorul,Kimi l-a inghesuit masiv

 

Eu cred că explicația lui Kimi este simplă și credibilă:

 

“He [bottas] braked very early, again (i.e. ca la Barcelona) – and I think he knows it was way too early braking – and I went just outside and it was fine, and suddenly I got hit from the other side. So I think he noticed he braked too early and just let the brakes go, and came way too fast into me. It was completely his fault, but obviously I paid the price.”

 

Și tot ca la Barcelona, Bottas are aceeași placă: aveam interiorul!

 

Ceea ce este clar este că Bottas a intrat în Kimi și nu invers. Cred că se vede mai bine din reluările de pe mașinile #77 și #5:

 

https://www.youtube.com/watch?v=AIK5EMctDLE

 

Cum zic și băeții ăia în comentariu: 51% vină Bottas, 49% Räikkönen.

 

 

Cu alte cuvinte, Adult Racing :crack:

 

Mie-mi place :D Mai ales după 3 sezoane sterile. Bring it on!

 

In other news:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu!Bottas ia dat la gioale lui Kimi ,care-l driblase pe exterior!

Se vede ca depasirile au ajuns rare ca floarea de colt!Se uita lumea la ele ca la minuni extraterestre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vești bune pentru @Method: Dennis își vinde acțiunile la McLaren

 

Cam prost moment, aș zice. Probabil că sunt la minim istoric în perioada asta.

Hihi,am citit si eu pe F1.com.

 

Chiar ca prost,ciudat moment,vorba ta,nush cat sunt cotate dar nu au cum sa fie bine anul asta.Desi cu bursa asta,nu stii niciodata...

Imi aduc aminte ca in anul in care au strans cele mai putine puncte din istorie,in 2013 parca,Williams a avut cel mai bun an la bursa.Go figure.

 

Dennis sa se ia de mana cu Bernie ,cu Briatore si sa se duca toti tare.Ultimii 2 isi dadeau ei cu parerea despre incidentul Vettel-Ham pentru cine statea sa ii asculte,nu inteleg de ce - unul e deja pur si simplu prostii,iar parerea lui Briatore e....ca si cum m-ar intreba pe mine,aceeiasi insemnatate are.

De ce se baga in seama unii oameni care sunt pe deplin out of the loop nu stiu.Ce or mai vrea si astia...pe Miki Alexandrescu nu l-a intrebat nimeni ce parere are despre incident?

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred că a atins, a încălecat vibratorul și a pierdut pentru un moment controlul pe puntea față.

Mda,tind sa cred ca ai dreptate.Si tu si Kimi :P

 

 

In other news:

 

E un compliment la adresa lui Vettel,nici un campion nu ar trebui sa stie sa piarda.Si sa vrea cu orice pret sa castige.E ceea ce ii desparte de oamenii obisnuiti.

 

Da,stiam faza cu CVT'ul de la Williams.In teorie e o chestie corecta,o transmisie variabila care e tot timpul in treapta corecta,facand uz tot timpul de cuplul maxim motor.

In practica la masinile de strada e o mare prostie,CV'urile de strada au pierderi enorme prin cutie.Nu cred ca ar fi fost cazul la F1 insa.

 

Genial

 

0013-progress-at-honda.jpg

:lol:

Dar PERFECT ADEVARAT !

Funny dar ce e si mai funny e ca cei care au facut caricaturile nu au exagerat cu ABSOLUT NIMIC.Toate cele 3 commenturi sunt declaratii ale oficialilor Honda din respectivii ani.Ceea ce face toata treaba si mai amuzanta !

Repet,sunt total perplex de lipsa de organizare si de nastrusnicele idei care,in pana de unele bune,se vehiculeaza pe la Honda.Declaratia din 2015 insa a fost cea mai tare.De acolo au marlit-o rau.Restul e progresia normala si logica a lovirii prostului cu capul de prag.

E ca si cum ai spune "daca cei care fac avioane le fac cu aripi,noi vom face avioane fara aripi pentru a-i bate",cam pe aceeiasi logica.

Si cireasa de pe tort :

New-spec Honda engine to boost McLaren in Austria

 

Pe cat punem pariu ca Alonso nu termina cursa???

:lool:

» Post actualizat in 05 Jul 2017 20:08

Apropo de cursa de la Baku :

 

19550834_783696398470955_791667789_n.jpg

» Post actualizat in 05 Jul 2017 21:16

Eu cred că explicația lui Kimi este simplă și credibilă:

 

“He [bottas] braked very early, again (i.e. ca la Barcelona) – and I think he knows it was way too early braking – and I went just outside and it was fine, and suddenly I got hit from the other side. So I think he noticed he braked too early and just let the brakes go, and came way too fast into me. It was completely his fault, but obviously I paid the price.”

 

Și tot ca la Barcelona, Bottas are aceeași placă: aveam interiorul!

 

Ceea ce este clar este că Bottas a intrat în Kimi și nu invers. Cred că se vede mai bine din reluările de pe mașinile #77 și #5:

 

https://www.youtube.com/watch?v=AIK5EMctDLE

 

Cum zic și băeții ăia în comentariu: 51% vină Bottas, 49% Räikkönen.

 

M-am sucit.

Am vazut cursa din nou,nu e deloc vina lui Bottas :

- Raikkonen se comporta de parca ar fi singur in acel viraj,efectiv incearca sa il scoata pe Bottas afara de pe circuit (cred ca Bottas ar fi iesit si afara numa sa nu se accidenteze,dar aici nu prea e "afara")

442.jpg

 

443.jpg

 

445.jpg

Se vede in prima poza foarte clar - Kimi aproape ca atinge vibratorul.Pai bine,si atunci saracul ala de pe interior ce sa faca?Cred ca ar fi si franat,dar nu mai putea,pentru ca tu te duci commited cu o viteza pe viraj,nu mere asa ca pe strada,ei nu au rezerve de franare.

Cand tu cu o masina aflata in paralelul tau pe interior aproape ca atingi vibratorul de interior,e clar.Nu e normal, atunci cand intra 2 in acelasi viraj,cel de pe exterior - Kimi - efectiv incearca sa ia trasa ideala,ceea ce efectiv nu e posibil.Nu se poate asa ceva,i'm sorry.Trebuia sa lase loc si lui Bottas prin acel viraj.

Una e sa incomodezi,alta e sa te comporti ca si cum efectiv pilotul oponent pur si simplu nu exista.Si dupa aia sa te miri de ce da in tine.

Nu,sub nici o forma nu a fost vina lui Bottas.Kimi parca s-a prostit de tot anul asta.I'm sorry.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă-l crezi pe Kimi, are logică mișcarea lui: l-a văzut pe ăstulalt că frânează devreme, s-a băgat pe exterior și a strâns trasa la viraj crezând că a trecut de el. Bottas a văzut că a frânat prea devreme și a dat drumul la pedală puțin ca să-l mai prindă pe Kimi la apex... doar că între timp nu mai era loc. Cam așa fac și eu când mă joc și anticipez punctul de frânare, mai dau drumul la frână ca să nu mă facă adversarul din spate de râs :laugh:

 

Din nou, asta este varianta lui Kimi. Și pentru mine face sens.

 

Oricum, până la urmă a fost catalogat drept incident de cursă, fără vreun vinovat clar. Cert este doar că Valtteri al nostru, voit sau nu, face ce face și se încaieră la start (de obicei cu câte un ferrarist) dar până la urmă tot el iese mai puțin șifonat. Și asta dă bine la CV pentru la anul.

 

Revenind la actualitate, nu știu de ce dar am impresia că Mercedes și-au cam rezolvat toate problemele, au început să înțeleagă mașina cum trebuie și de acum încolo vor începe să domine subtil. Pun pariu că la Abu Dhabi cântă maneaua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are logica pentru un pilot profesionist sa intri asa pe viraj cu altul langa tine,ca si cum ai fi singur.

Parerea mea este ca musiu Kimi a gresit-o,stia foarte bine unde e Bottas,draq,casca lui de abia trecuse de el in urma cu cateva zecimi de secunda,puntea fata a masinii lui Bottas e in linie cu casca lui Kimi,se vede in prima poza,care Kimi se si uita spre el....parerea mea e ca a vrut sa faca o arogantza - ai pus tu foarte frumos acea intimidare Schumi vs Frentzen.

A vrut sa ii dea lui Bottas una peste ceafa,asa dur,sa ii arate cine e seful venind peste el si nelasandu-i loc nimic,asta se vede si in filmare.Cand tu intri pe curba ca si cum ai fi singur,cu rotile fata ale celuilalt pilot in campul tau vizual - ce altceva putem crede?

Treaba a functionat pana la un punct,adica Bottas a facut ce a vrut Kimi - s-a intimidat si a iesit in decor,numa ca decorul la Baku e cam stramt si a incalecat vibratorul si s-a catapultat fix in finlandezul zburator.

Kimi ca de obicei creeaza un incident,care incident i se sparge in cap si dupa aia incepe sa tipe ca e vina oricui dar nu a lui.Mi se pare mie sau toti pilotii Ferrari de la un timp sunt foarte tipatori si nervosi asa si loud?

La Vettel acceiasi treaba,intra in vole pe o curba pe SC,Ham in acelasi moment nu franeaza,ci ia piciorul din accel (ceea ce inseamna cam o frana sanatoasa de masina normala),si Vettel ca bolovanul gramada in rotile lu ala de era sa faca cea mai mare prostie ever.Si dupa ce ca e prost,mai si semnalizeaza - se duce langa Hamilton si il cearta crezand ca asta a franat (desi duma cea mai tare,telemetria i-a explicat cu 1 si 0 digital dupa cursa ca Ham chiar nu a franat DAR daca frana era dreptul lui mai musiu Vettel,ca asa e in tenis,ala din fata dicteaza ritmul,tu de pe 2 asculti si te suspui !!! ) ba si dupa aia mai si se baga in el intr-o miscare ce nici Schumacher nu ar fi facut-o.Iar dupa ce,normal.ia penalizare,intreaba si pus pe harta (avea chef sa se certe,lui de asta ii arde in cursa ma,de contraziceri) ca cee,cee penalizare,cand a condus el periculos????

Latratul lui Arrivabene le-a taiat macaroana la amandoi,ca altfel cred ca am fi avut parte de un dialog mai rau ca la Mexic 2016 cand tipa ca o pixda sa se dea ala la o parte ca el e Vettel sau asa ceva

OMFG ce piloti avem :moron:

Deci sa mor eu,pe cat nu il suportam pe atat creste in ochii mei Hamilton asta ! in comparatie cu calcatul de Vettel Ham e baiat salon,e usa de biserica ma !

Deci nu,sa ia din nou campionatul ar fi deja exagerat,da si sa-l vad pe Vettel campion ar fi penibil.Draq,macar Hamilton ala e asa ca un pilot mai stie sa mearga cu masina,stie sa si depaseasca,e si rapid.Vettel?Numa sa tipe si sa se planga si sa vocifereze tot timpul.

Deci daca fac ca in DTM si interzic conversatiile radio - le trimit o bere prin fan,sa mor eu de n-ar fi cea mai buna idee din lumee.PE langa spectacolul garantat care va fi,macar asa nu le mai auzim prostiile care le ies de pe gura,si par si ei inteligenti draq.

....Cert este doar că Valtteri al nostru, voit sau nu, face ce face și se încaieră la start (de obicei cu câte un ferrarist) dar până la urmă tot el iese mai puțin șifonat. Și asta dă bine la CV pentru la anul.

 

Revenind la actualitate, nu știu de ce dar am impresia că Mercedes și-au cam rezolvat toate problemele, au început să înțeleagă mașina cum trebuie și de acum încolo vor începe să domine subtil. Pun pariu că la Abu Dhabi cântă maneaua

Invariabil sa se incaiere cu Kimi,se bat cam pentru aceleasi pozitii.

Vettel cu Ham nu prea s-au intalnit,dar eu de abia astept sa ii vad si pe aia 2 in clinciuri.Repet,pariez pe Ham.

Iar in esalonul secund,de departe pariez pe Bottas,Kimi sa se duca linistit la pescuit,la Monaco,la nevasta ca e buna,la cine vrea el,dar nu mai e om de echipa de prima mana.La revedere.

 

Aici nu e "de inteles" masina,nu e ca la motogp,unde aia intr-o cursa se impaca cu gumele in alte 2 le da cu virgula,pe un circuit ii place pilotului si se bate la victorie,altul nu ii prieste si iese pe 7-8.Acolo e mai dupa ureche asa,mai romantic,aici e mai clinic.Astia inteleg tot stai lin,dar n-au.

Ferrari s-a apropiat foarte mult de ei ca si motor,probabil cu acea aprindere foarte smechera de la Mahle,care face arderea mai omogena,nush daca AMG are treaba aia,dar si cu acel semi split-turbo pe care l-a implementat in 2017.Iar pachetul aero,mie ca un ageamiu,imi pare mai performant decat la AMG.Per total (dupa cum am spus in presezon dar nu am fost crezut de nimeni :P ),Ferrari mi se pare sensibil la ac nivel cu AMG.Iar peste astea,marele upgrade de la Barcelona al AMG,mai ales pe partea de aero,care promiteea mult,vad ca nu prea a dat rezultate.Nu le-a dat un edge.Si acum treaba e care pe care,ca sunt la acelasi nivel.Si asta nu poate decat sa ne bucure.Cel putin pe mine ma bucura :P

La Abu-Dhabi in mod normal AMG rula.S-ar putea prin urmare ca si in acest an sa mai aiba un avantaj.Om vedea.


» Post actualizat in 06 Jul 2017 20:54

Si apropo de discutia despre CVT,un video cu CVT'ul Williams,in mod teoretic e superioara oricarei alte cutii pentru ca exploateaza la maxim cuplul motorului in orice moment,atata timp cat nu sunt pierderi asa mari ca la masinile de serie.Dar sunetul e aberant,avand in vedere ca motorul sta tot timpul pe cuplul maxim,ma bucur ca treaba,desi superioara dpdv tehnic,nu a prins si a fost interzisa :

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Method - poate gresesc, dar , din cate imi amintesc, Bottas il depasea pe Kimi si nu invers. Tu spui ca venea Kimi, ca facea Kimi, doar ca Bottas era cel care venea si se baga

Eh,invers maestre,invers - Kimi a depasit.

Treaba cu pricina s-a intamplat paremi-se in virajul 2 dupa start.Bottas pornise de pe 2 si,dupa cum spune Kimi,a franat prost in primul viraj permitandu-i astfel lui Kimi sa-l atace.Cand a vazut ca e groasa,Bottas a tinut interiorul,l-a lasat pe Kimi pe ext.Treaba e ca a franat prost si pe al 2-lea viraj,si Kimi si-a pus botul in fata pe intrarea in curba,de aia ai impresia ca Bottas e cel care ataca,nu,Bottas era pe 2,el doar se apara.

Insa Kimi l-a prins cu chilotii in vine si asta a tinut intetriorul,de aia se vede asa.

 

Vad ca s-au calificat foarte aproape,Ham porneste de pe 8 maine ca a schimbat cutia.

Oare castiga Bottas?

» Post actualizat in 09 Jul 2017 16:15

Am vazut si eu cursa cu chiu cu vai (fmmm de streamuri,mergeau bine pana a inceput cursa),misto inceputul misto finalul.In rest razboi al nervilor.

Bravo Bottas a castigat in style,ireprosabil.

Vettel penibil ca de obicei,nu prin condus,a condus foarte bine,ci prin atitudine si comentarii : vocifera in cursa ca Bottas a furat startul,sa se faca reclamatie,lucru care s-a si intamplat,si nu a crezut in conf de presa ca Bottas nu a furat startul.Ca nu avea cum sa plece asa repede,auzi.OMFG ! :moron:

 

Ricci cursa buna,Ham cursa buna,na,cat se poate.Comentatorii spun ca nu a fost in forma,si asta e adevarat,dar ok.

Vettel are 20 de puncte avans ,dar asta nu inseamna nimic.

 

Kimi....Ricci i-a dat clasa in primele tururi.Dupa aia a fost folosit ca o unealta pentru a-l contracara pe Lewis....insa nu a fost de acord si asta s-a vazut in depasirea pe care a facut-o acesta asupra lui.Pur si simplu aproape ca s-a dat la o parte.Lucru pentru care nu pot sa-l condamn insa.

Force India,dupa prostiile din Baku,acum a facut o cursa solida.

 

Verst insa...al 5 lea abandon.Si cam din vina lui.A fwtut startul si drept urmare s-a pus in pericol,si pericolul a venit,in persoana lui Kvyat care a facut un carambol.

Deci per total,un start si un final bun.Daca mai dura 5 ture,era deranj mare,si pentru locul 1 si pentru locul 3,nush cum a reusit Ricci sa reziste.Eh,nu ne putem astepta la mai mult de la Spielberg.

Next week vin pe insula,la Silverstone,circuit mare rapid si complicat.Se-mpute treaba :)

 

O chestie,cica inginerul care a proieectat la Ferrari partea electrica a fost "furat" de Marchionne si dus la grupul FIAT pentru a se ocupa de toate sistemele hibride.Inseamna ca a facut o treaba de nota 20.Asta ca stiti cum stati.

Poate vrea Honda nr lui de tel,contu de fb,alea alea?

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prodigiosul - 5 la rand. Abandonuri. Beutorul din bocanc tot 5 la rând. Podiumuri. Q.E.D.

:bow:

 

Am vazut si eu treaba cu startul lui Bottas.

Nu mi se pare nici un sistem,nici o smecherie,pur si simplu omul a fost pe val.Gogaie.

Timp de reactie 0.201s.Avand in vedere ca un om normal reactioneaza cam in 0.5s.

Deh,asta devine dupa facultati,vorba lui Moromete.A si zis Brundle,perfect ok,lightning fast dar perfect ok.

Vettel dimpotriva,a marlit-o rau.I-a dat-o in nas rau,si dupa aia a pornit masina.Si pentru ca el a marlit-o,si ala a plecat ca din pusca,vezi-Doamne,e manevra la mijloc.Nu,unul a fost bun si altul slab.Scurt.

Verst ce sa mai zica,ca prodigiosul,vorba colegului,daca nu avea anti-stall,acolo ramanea,pe linie,de rasul curcilor.Efectiv acel start ratat la adus in harm' way.

Zice lumea ca nu mai conteaza pilotul...ba uite ca poate face diferenta intre un abandon si un podium.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simte că-i scapă campionatul printre degete. Lui Vettel zic. Mercedes ia viteză față de Ferrari la performanță pură și doar două incidente l-au privat pe #godbless de victorie în ultimele două curse (sunt convins că Bottas s-ar fi dat ascultător într-o parte în Austria dacă Luisică i se arăta în retrovizoare). Asta cu "sunt trei candidați la titlu de acum!" este un subiect gol de conținut, pentru fazani :) Sunt și vor fi doar doi piloți care se vor bate pentru campionat, #5 și #44. Iar Vettel știe asta. Și știe că în ultimele două curse ar fi trebui să câștige pentru a profita la maxim de problemele lui Hamilton. Dar nu a reușit să strângă decât 8 punctișoare mai mult decât adversarul... Puțin. Foarte puțin. Pentru că Ferrari nu mai este la același nivel cu Mercedes, Kimi nu este capabil sau/și dispus să-l ajute așa cum o face Bottas cu Hamilton, iar spre sfârșitul sezonului (sau chiar mai devreme) îl vor paște ceva penalizări tehnice pe musiu Vettel. Și uite-așa, deși are un deficit de 20 de puncte în campionat, balerina e favorită la titlu de acum.

 

In other news, se pare că zilele celor de la Honda în F1 sunt numărate: McLaren discută cu Ferrari (!) pentru motoare iar deal-ul japonezilor cu Sauber pentru 2018 se pare că a picat. Pampampaaaam <muzică dramatică>.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..........balerina e favorită la titlu de acum......

la casele de pariuri sunt cu cote aproximativ egale.... pe la 1,85-1,90-1,95 cota fiecaruia, depinde de casa de pariuri

 

 

 

.....doar la MotoGP conduce MM detasat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simte că-i scapă campionatul printre degete. Lui Vettel zic. Mercedes ia viteză față de Ferrari la performanță pură și doar două incidente l-au privat pe #godbless de victorie în ultimele două curse (sunt convins că Bottas s-ar fi dat ascultător într-o parte în Austria dacă Luisică i se arăta în retrovizoare). Asta cu "sunt trei candidați la titlu de acum!" este un subiect gol de conținut, pentru fazani .Sunt și vor fi doar doi piloți care se vor bate pentru campionat, #5 și #44. Iar Vettel știe asta. Și știe că în ultimele două curse ar fi trebui să câștige pentru a profita la maxim de problemele lui Hamilton. Dar nu a reușit să strângă decât 8 punctișoare mai mult decât adversarul... Puțin. Foarte puțin. Pentru că Ferrari nu mai este la același nivel cu Mercedes, Kimi nu este capabil sau/și dispus să-l ajute așa cum o face Bottas cu Hamilton, iar spre sfârșitul sezonului (sau chiar mai devreme) îl vor paște ceva penalizări tehnice pe musiu Vettel. Și uite-așa, deși are un deficit de 20 de puncte în campionat, balerina e favorită la titlu de acum.

Da,nush ce sa zic,eu nu prea sunt de acord,nu mi se pare asa pe cai mari Hamiltonu.

Adica da,ar fi fost bine pentru Vettel ca atunci cand Ham a avut probleme,el sa fructifice la maxim prin rezultate maxime,dar la Baku nu mi se pare ca Vettel ar fi putut sa faca ceva mai mult,si la fel la A1,Bottas nu a fost puternic,a fost flawless as spune eu,si-a aratat clasa,adica prin comparatie,Kimi e un copil razgaiat ca si pilot 2 fata de Bottas.

Da,e adevarat,candidat la titlu Bottas nici eu nu prea il vad,dar hai sa privim si din alt unghi : AMG o arde ca in anii trecuti,adica uite,daca Bottas reuseste sa se califice pe locul 1 si sa ramana acolo pana e timpul pentru primul stint,eu zic ca AMG il va sprijini la victorie de fiecare data.Dar daca tu te califici tot timpul pe 2,pe 3 si Ham pe 1 nu poti sa te astepti si venit anul asta si cu puncte mai putine sa te sprijine AMG la victorie ca tu esti mai simpatic ca ala.

Deci cred ca in ultima instanta,la fel ca si cu Rosberg,depinde de el : daca de fiecare data se va califica peste Ham atunci de fiecare data va fi sprijinit la victorie.Acum,treaba nasoala e ca Ham e foarte bun.Mai ales in quali.

Dar sanse la titlu are.Mici si tin doar de el,dar are.Sa zicem macar.

Sa ne uitam la Ferrari,unde Kimi numa ca nu il sterge la cwr pe Vettel,decum sa aiba pretentii sa se bata la titlu.Bine,Kimi nici nu e in stare de asa ceva fata de Bottas,dar Bottas daca ar fi la Ferrari,cred ca viata lui ar fi mult mai mizerabila.Jos palaria din punctul asta de vedere pentru aMG si cei 13 directori ai sai.

 

Da,in Baku,AMG a fost mai puternic,dar iata ca Ham a avut ghinion.La fel la A1,si din nou chifla.Si acum vine Silverstone,unde nu as paria ca AMG va fi mai puternic,pentru ca sunt curbele alea de viteza incredibila si pe aero Ferrari e putin mai bine.Si mai nou cica aduce un upgrade pe motor? - link

Plus ca hai sa nu uitam totusi,draq,sunt 20 de puncte intre ei.Asta nu e nici mult,ba nene,da nici putin.Daca Vettel iese tot pe 2 si Ham tot pe 1 si tot ii ia 4 curse numai ca sa il ajunga.

Deci nu se poate declama ca iata,Mercedes troneaza in campionat cu Ham cand Vettel e "decat" la 20 de puncte in fata.

C'mon !

(btw,F1 o ratez dar la motogp voi fi pe Silverstone :ok: )

In other news, se pare că zilele celor de la Honda în F1 sunt numărate: McLaren discută cu Ferrari (!) pentru motoare iar deal-ul japonezilor cu Sauber pentru 2018 se pare că a picat. Pampampaaaam <muzică dramatică>.

Eh,am auzit si eu vorbe,McLaren discuta cu toata lumea,dar ar fi idioti sa nu ia motor de la AMG.

Nush la ce ar avea obiectii : la performanta sau la fiabilitate ??!

 

Iar Sauber.....sa fiiiim seriosi mai,ce sa refuze Sauber?O propunere de motorizare de la o uzina?Haida-de!

De ce?Ca ei nu isi pot permite sa nu fie performanti?Cate puncte au ei anul asta?Cate au avut anul trecut?A plecat aia indianca,masina e goala de sponsori,sunt in maro pana in gat si ei refuza dealuri si cu cine,cu Honda,hai maaa.

Asta nu o cred nici intr-o mie de ani.Daca nu se va face un deeal intre Sauber si Honda,va fi datorita lui Honda,sau pentru ca Sauber va muri de foame intre timp,dar nu pentru Sauber nu mai vrea ca auzi,nu isi poatte permite un sezon fara rezultate.Partz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la Baku nu mi se pare ca Vettel ar fi putut sa faca ceva mai mult

 

Ar fi putut teoretic să nu intre voit în Lewis-think-of-the-children Hamilton, să nu ia penalizarea și implicit să câștige cursa. Dar totul ar fi fost mult, mult mai monoton ^_^

 

si la fel la A1,Bottas nu a fost puternic

 

...Spera să se bage pe țeavă la start. Avea un singur Mercedes prin preajmă în loc de două, era șansa lui. Doar că Bottas a avut startul carierei, a lăsat tot plutonul pe loc, nu doar pe Vettel. Deci altă frustrare.

 

 

Plus ca hai sa nu uitam totusi,draq,sunt 20 de puncte intre ei.Asta nu e nici mult,ba nene,da nici putin.Daca Vettel iese tot pe 2 si Ham tot pe 1 si tot ii ia 4 curse numai ca sa il ajunga.

Deci nu se poate declama ca iata,Mercedes troneaza in campionat cu Ham cand Vettel e "decat" la 20 de puncte in fata.

C'mon !

 

În 2012, Alonso avea 44 de puncte avans față de Vettel la jumătatea sezonului. În a 2-a parte a campionatului, Alonso a avut două abandonuri și șapte podiumuri. Și totuși...

 

fernando-alonso-gesto-tras-perder-mundia

 

Eh,am auzit si eu vorbe,McLaren discuta cu toata lumea,dar ar fi idioti sa nu ia motor de la AMG.

Nush la ce ar avea obiectii : la performanta sau la fiabilitate ??!

 

De ce crezi că AMG sunt dispuși să le dea? Poate i-au refuzat deja, așa cum au făcut cu RBR în 2015.

 

Iar Sauber.....sa fiiiim seriosi mai,ce sa refuze Sauber?O propunere de motorizare de la o uzina?Haida-de!

 

Din articol reiese că nici Honda nu mai vor. Este la nivel de zvon în momentul de față, dar de obicei ce ajung să publice băieții de la Autosport se cam adeverește.

 

De ce?Ca ei nu isi pot permite sa nu fie performanti?Cate puncte au ei anul asta?

 

Cinci. Cu trei mai multe decât (McLaren-) Honda :laugh:

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...