Method Postat Iulie 12, 2017 Share Postat Iulie 12, 2017 (editat) Ar fi putut teoretic să nu intre voit în Lewis-think-of-the-children Hamilton, să nu ia penalizarea și implicit să câștige cursa. Dar totul ar fi fost mult, mult mai monoton Ah,uitasem de partea aia ...Spera să se bage pe țeavă la start. Daca era sofier se baga pe teava si dupa start.Sa asistam si noi la o depasire pe circuit.Cum se face.Respectiv. dar nu,daca nu mere strategic,pe mana pilotului iar,cam nici atat. Vettel IV. Yeah,right... În 2012, Alonso avea 44 de puncte avans față de Vettel la jumătatea sezonului. În a 2-a parte a campionatului, Alonso a avut două abandonuri și șapte podiumuri. Și totuși... Nu sunt fan Rossi,dar un lucru stiu de la vulpea batrana : nu se castiga campionate pe voleuri ca sa zic asa.Trebuie sa nu abandonezi,sa fii constant.Si sa mai si castigi niste curse. De ce crezi că AMG sunt dispuși să le dea? Poate i-au refuzat deja, așa cum au făcut cu RBR în 2015. Aia e altceva.Insa daca ar avea posibilitatea sa ia motoare AMG,cred ca ar fi un no-brainer.Nici nu ar trebui sa stea pe ganduri.Mai ales ca sunt si destul de ieftine parca din ce zicea Williams : 20 de mil?Sau ma insel? Na,e normal sa ii refuze pe RBR,erau unii din rivalii lor la titlu.Cum sa ii dai o asa arma unei echipe despre care stii in mod sigur ca a avut in 2014 un sasiu mai performant decat al tau si tot ce le lipsea ca sa iti dea omor e un motor bun?Ar fi trebuit sa fie nebuni AMG sa livreze motoare lui RBR. Din articol reiese că nici Honda nu mai vor. Este la nivel de zvon în momentul de față, dar de obicei ce ajung să publice băieții de la Autosport se cam adeverește. Hmm,din partea lui Honda as intelege.Din partea lui Sauber nu. Treaba insa e ca Honda vor-nu vor,par condamnati la formarea unei echipe de mare angajament si daruire .Nu de alta,dar nimeni altcineva nu ii va vrea.Who else? McLaren a rupt pozele cu ei,la anul nu vor mai fi,e clar.Williams nici nu poate fi vorba.FI nu cred ca e cazul,mai ales avand in vedere forma extrem de buna in care sunt in acest an.TR nu pentru ca ei nu chitzaie de bani,vor rezultate,rezultate ce nu vor fi posibile cu un asemenea motor.Mai raman fomistii. Cred ca la anul,in ciuda obiectiunilor din partea ambelor tabere,vom avea un Sauber-Honda care va fi "condamnat la succes" dupa cum se scrie pe la noi prin fotbal si probabil cu aceleasi performante ca si fotbalul romanes » Post actualizat in 13 Jul 2017 20:53 Si incepe alta telenovela : Primadona,de suparare ca Wolff a mers la petrecerea de 30 de ani a lui Vettel,nu a participat la prezentarea de miercuri a F1 din Trafalgar Square Deranj mare,pentru ca fiind la el acasa,el ar cam fi fost vioara 1... Toata lumea e ofuscata - si AMG si Wolff si Liberty Media...Ham a fost singurul pilot care a lipsit din toti pilotii de F1 activi.Pana si Rosberg a raspuns prezent la acea intrunire.E groasa,nu inteleg gestul lui Hamilton,e un gest de copil razgaiat.Sper sa nu il coste.Ii e frica sa nu care cumva sa il aiba coleg pe Vettel la anul la AMG?Nu ar avea de ce sa ii fie frica zic eu..mai stii?... » Post actualizat in 16 Jul 2017 00:14 update : nu am vazut quali,dar Ham la 0.7 fata de Kimi pe q3,asta dupa ce Ferrari se lauda cu un upgrade la motor aici pe silverstone???wtf... Pe q2 erau la 0,1 - 0.2 mult mai aproape. Sper sa avem o cursa maine,sa nu fie iar boring. Si ceva pentru deliciul publicului : » Post actualizat in 16 Jul 2017 08:51 Sainz to replace Palmer at Renault in Hungary, Gasly to Toro Rosso Editat Iulie 12, 2017 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 16, 2017 Share Postat Iulie 16, 2017 Bă ce diaree verbala au comentatorii erdeeș, vorbesc de-a-n pwlea peste radio... » Post actualizat in 16 Jul 2017 14:25 Ce strategie meravilioasă au avut broscarii, zici ca le-o face bucătarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 16, 2017 Share Postat Iulie 16, 2017 Deci chiar ca...mi s-au bulit streamurile,cu juma de ora inainte de start au inceput sa mearga in reluari.Si in loc de sky si Brundle,am fost obligat sa ma uit la ai nostri.Vai ce pareri amalgamate si ce limba de lemn!aceleasi stereotipuri mestecate la nesfarsit.Probabil sunt de parere ca daca spun acele fraze de lemn asta ii face profesionisti,si pe deasupra nici nu trebuie sa gandeasca,sa scoata vreo idee personala.Pur si simplu pui cap la cap acele fraze arhicunoscute si uzitate si ai un comentariu,poti sa si dormi in timp ce vb,nu e problema. Na,ca o rupse in fericire maestrul Vettel. Iar pleca prost,iar si-a luat-o.Verst i-a dat putina clasa.Cand l-am auzit pe Vettel ca "sa fie penalizat VErst,a schimbat directia pe franare" imi venea sa ma reped in tv sa-i dau una peste casca.OMFG! Ferrari cu upgrade'ul pe motor este simtitor mai slaba aici.Dominatie clara AMG.Si la sfarsit beleaua - penele in ultimele 2 tururi. Si avantajul lui Vettel se spulbera intr-o clipita,cu toate vociferarile lui cunoscute.Primadona in delir face bai de multime mai ceva ca Basescu in zilele de glorie Cursa impecabila la Ham,cursa impecabila si la Kimi,probabil prima as zice pe anul asta....dar iata,cu ghinion la sfarsit.Vina nimanui as zice,cateodata tine cateodata nu.Ata ete. Cursa fantastica si la Bottas,de Ricci nu mai zic... KVyat iar a dat cu oistea-n gard...sper ca zvonurile sa fie adevarate si Sainz sa se mute la Renault in locul nulitatii care e Palmer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 17, 2017 Share Postat Iulie 17, 2017 (editat) Na,ca o rupse in fericire maestrul Vettel. Iar pleca prost,iar si-a luat-o.Verst i-a dat putina clasa. Eu sunt la mare, dar tot am reusit sa vad cursa. Si ma gandeam ca nici n-au trecut bine 24 de ore de cand ii calculai sansele lui Vettel la titlu si iacata ce se schimbara socotelile Verstappen a fost senzational, i-a tras doua peste bot maestrului german de nu s-a vazut ( trei cu aia de la start, daca ma gandesc bine ). Si l-a tinut la cutie pana s-a facut schimbul de pneuri. Bine Vest, cu toata moaca aia a ta de antipatic ! Cand am vazut pana lui Kimi, mi-a trecut prin cap pentru o clipa ca i-a facut-o Arrivabene ca sa-l puna pe Vettel pe podium - dar Dumnezeu e mare si vede si s-a facut dreptate Nici startul lui Perez nu parea rau la inceput ( cand l-au dat onboard ) - apoi l-a inghitit marea. Editat Iulie 17, 2017 de bimbominkia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 17, 2017 Share Postat Iulie 17, 2017 O cursa interesanta, e un sezon cu mult peste precedentele, din punct de vedere al evenimentelor. Piloti ca Verst si Alonso ar merita sa se bata si ei pt victorii. O lupta in 5-6 asa cum este la Motogp ar fi ceva de vis. Ce parere aveti de stirea cum ca Porsche ia in calcul sa devina furnizor de motoare in F1? Ce se va intampla cu LeMans? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 17, 2017 Share Postat Iulie 17, 2017 (editat) Ce parere aveti de stirea cum ca Porsche ia in calcul sa devina furnizor de motoare in F1? de-a lungul istoriei, n-a facut mare branza in F1...... (exceptand perioada cand erau branduite TAG ) Editat Iulie 17, 2017 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmdbmw Postat Iulie 17, 2017 Share Postat Iulie 17, 2017 Porsche inca nu stie daca or sa continue in LeMans dupa 2018. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 18, 2017 Share Postat Iulie 18, 2017 Si ma gandeam ca nici n-au trecut bine 24 de ore de cand ii calculai sansele lui Vettel la titlu si iacata ce se schimbara socotelile Cum ziceam... Și uite-așa, deși are un deficit de 20 de puncte în campionat, balerina e favorită la titlu de acum. O cursa interesanta, e un sezon cu mult peste precedentele, din punct de vedere al evenimentelor. Cursă destul de anostă din punctul meu de vedere. Speram la ceva ploaie să fie mai palpitant. Galop de sănătate Mercedes. În afară de câteva faze, nimic notabil. Piloti ca Verst si Alonso ar merita sa se bata si ei pt victorii. O lupta in 5-6 asa cum este la Motogp ar fi ceva de vis. ...Și Ocon. Și Hülkenberg. Si Perez. Problema de bază rămâne aceeași: prea puține echipe se pot bate pentru victorie În ultimii 3 ani a fost una singură. În prima parte a acestui sezon am avut două, dar ne întreptăm iar spre o dominație Mercedes. Ce parere aveti de stirea cum ca Porsche ia in calcul sa devina furnizor de motoare in F1? Ce se va intampla cu LeMans? Este o perioadă de negocieri în ceea ce privește viitorul tehnic al F1: se discută activ despre arhitectura viitoarelor motoare (se vorbește printre altele despre un V6 biturbo). Mai mulți motoriști participă la discuții (Porsche și Aston Martin printre alții), își expun părerile și-și pun condițiile pentru o eventuală intrare în competiție. Vom ști mai multe după pauza de vară, însă cel mai probabil Porsche nu va dori să susțină ambele proiecte concomitent. Dacă vor intra în F1, vor scoate din priză programul de LMP1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 In afara de prima pozitie, a fost destul de disputat zic eu: - duelul pilotilor Toro Rosso si Force India - recuperarea lui Ricci - recuperarea lui Valteri 'Minimal Talking' Bottas - Verst vs Vettel, cu lamentarile de rigoare ale celui din urma - drama de la final pt Ferrari Business as usual in ceea ce il priveste pe Alonso, din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 Si ma gandeam ca nici n-au trecut bine 24 de ore de cand ii calculai sansele lui Vettel la titlu si iacata ce se schimbara socotelile Eh,pai si ce, nu mai are sanse?Hai sa fim seriosi,facura astia o cursa de nota 15 si el dadu in acelasi timp cu mucii in fasole.Dar sansele sunt aproape egale. Vine Hungaro si Ferrari va fi peste AMG aici.Zic eu. Cum ziceam... Cursă destul de anostă din punctul meu de vedere. Speram la ceva ploaie să fie mai palpitant. Galop de sănătate Mercedes. În afară de câteva faze, nimic notabil. Da,asa e,AMG e in avantaj clar.....i-au mancat marele upgrade al lui Ferrari la motor pe paine Da nici nu pilotii de la Ferrari nu mi-e rusine....Vettel gluga de coceni la start,stie numa sa se planga prin radio in rest,si cursa anosta in care el ca pilot efectiv nu a contat.Kimi hai ca a mers mai bine cursa asta,dar nush,cand vezi ca ai blistering etc,doar gumele sunt in fatza ta,nush,esti pilot o mai fofilezi pe frnare,mai cu duhul blandetii,le mai protejezi da-o draq ca a fost treaba de un tur ca sa ajunga acasa ok.Nush,zic eu ca aici si putina vina au si ei,nu multa dar totusi. Zic eu ca puteau lua 2 cu 3 si alta era socoteala.Asa.... Pe cand Ham a fost impecabil.E,pai uite asa se face diferenta. Nici o problema oricum,mai bine pentru noi.Sa se razboiasca,sunt la egalitate.Si Ferrari sa nu mai doarma,vorba lui Brundle,dupa ce in prima jumatatate a sezonului Ferrari avea un oarecare "upper hand",acum iata ca AMG a muncit si a inversat situatia...Ferrari ce face? Campionatul se ia pe multa munca atat la fabrica cat si pe pista echipa cat si in cockpit pilotul,nu asa pe greseli tactice si in rest tipete la radio (sunt hater Vettel ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 21, 2017 Share Postat Iulie 21, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 23, 2017 Share Postat Iulie 23, 2017 Da,cu alte cuvinte,dupa cum am zis,stai sa vedem ce fac pe Hungaro.Vezi ca si Wolffe e de acord cu mine )) Treaba e ca s-ar putea sa fi avut si tu dreptate,situatia e totusi cam albastra dupa ce a facut AMG la Silverstone,a cam dominat e adevarat. Nu mai e ca la inceputul anului intradevar... Mai,vorba aia "fiecare pasare pe limba ei piere",Ferrari a inceput cam cu avantaj in 2017.Faptul ca nu a stiut/nu a putut sa transforme acest avantaj in puncte si iata AMG a recuperat ba chiar a luat-o binisor in fata....ce sa zic,bravo lor pana la urma,merita campionatul.E fair and square. E si diferenta mare de psihologii care se vede si aici : de aia mancam mancare italiana,ne imbracam cu tzoale de creatie italiana si merem in vacante in Italia,dar ne cumparam scule si masini din Germania.Italienii sunt mai artisti asa,mai cu frumosul mai cu Michelangelo,mai visatori,neamtzul e cu tehnica.N-ai ce face. Si ca "food for thought",o "statistica" care imi va ramane tot timpul in cap - 1907 in Europa : in Romania se intampla "Rascoala taranilor iobagi de la 1907" si alt eveniment notabil,in Germania un baeat pe nume Robert Bosch inventa...bujia Asta e pe sistemul "ce ma,aia nu au tot 2 maini si 2 picioare?" (vorba brevetata in comunism si aruncata de fiecare data cand ne intalnim cu ceva ce ne depaseste total). Nu,nu au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 23, 2017 Share Postat Iulie 23, 2017 ...Atât doar că Mercedes AMG este o echipă mai mult britanică decât germană. Șefii sunt austrieci iar motoarele vin de la Stuttgart, dar în rest sunt Made in Britain. Ah, nu: directorul de inginerie al echipei este italian, venit de la Ferrari Eu cred că Mercedes a avut cea mai bună mașină de la începutul sezonului, doar că nu au reușeau s-o exploateze eficient - mai ales în ceea ce privește gumele. » Post actualizat in 25 Jul 2017 12:52Kubica va testa din nou pentru Renault, la Hungaroring (după cursă). De data aceasta cu mașina spec 2017. Bild spune că planul celor de la Renault este să concureze cu Kubica la Spa. Și asta e tare: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Iar ii dati cu echipa britanica! Parca daca la Craiova se face Ford inseamna ca e masina romaneasca, asa cum e si Renault rusesc si marocan. Nemtii sunt buni la tehnica, numa' ce scrie Der Spiegel de cartelul constructorilor auto hitleristi, chiar sunt curios unde se va ajunge. Nu se scrie corect "taranilor i-o bagi"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 ...Atât doar că Mercedes AMG este o echipă mai mult britanică decât germană. Șefii sunt austrieci iar motoarele vin de la Stuttgart, dar în rest sunt Made in Britain. Ah, nu: directorul de inginerie al echipei este italian, venit de la Ferrari Eh,hai,lasa,lasa,atuul principal al celor de la AMG e motorul.Fara ala sunt mai slabi decat Ferrari.Si motorul e pur deutsch.Si organizarea.Care e la fel de nemteasca.Punct. Kubica va testa din nou pentru Renault, la Hungaroring (după cursă). De data aceasta cu mașina spec 2017. Bild spune că planul celor de la Renault este să concureze cu Kubica la Spa. Fingers crossed.Hulk si Kubica,da. Jolyon la gara.Era haios ca il sustineau si comentatorii englezi de pe Sky dar asa,mai din lateral,ca na...e prea slab. Sa speram ca il vom vedea pe Kubica din nou in actiune. Nimic mai adevarat insa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 27, 2017 Share Postat Iulie 27, 2017 Sauber și Honda renunță la parteneriatul pentru 2018 Tot din 2018, Porsche renunță la programul LMP1 (WEC) Ce ziceți despre asta? Vede cineva firul roșu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Iulie 28, 2017 Share Postat Iulie 28, 2017 http://www.pitstops.ro/2017/07/28/formula-1-sauber-isi-prelungeste-parteneriatul-cu-ferrari/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 29, 2017 Share Postat Iulie 29, 2017 Sauber și Honda renunță la parteneriatul pentru 2018 Tot din 2018, Porsche renunță la programul LMP1 (WEC) Ce ziceți despre asta? Vede cineva firul roșu? Ha,deci pana la urma chiar Sauber a renuntat la Honda,nu as fi crezut never.Mi se pare o greseala din partea lui Sauber,mai ales in stadiul in care sunt ei acum,ca si finante.Si nici un motor de Ferrari nu va face primavara acolo.Insa in mod sigur Honda ar fi bagat bani pentru a-si salva onoarea si a continua in F1.Asta pe langa a livra motorul moka,ceea ce sunt convins ca Ferrari nu va face.Iar de performante....prima oara trebuie sa te mentii pe linia de plutire,dupa aia sa construiesti performante. Mai ales ca sunt vorbe ca ar renunta la LM,sunt perfect convins ca VAG Group va intra in F1,in special pentru ca Bernie e defunct,mai palavrageste si el prin reviste,isi mai spune parerile semi-senile oricui vrea sa le auda.Era stiuta raca intre Piech si Bernie,de aia nu se apropia VAG de F1,insa acum poarta e deschisa. So.VAG va veni in mod sigur,ori prin Porsche ori prin Audi.Ca si target,filosofie de piata si brand acknoledegement sau cum vreti sa ii spuneti,cred ca va veni cu Porsche.Dar nush daca va veni la Sauber,cred ca mai degraba se va ridica pe fosta Manor sau ceva similar.Sau daca sunt baetzi destepti,vor mere la VJ si vor cumpara Force India.Pentru ca acolo e un colectiv de oameni care fac din calcat bici si cred ca ar pleca de pe o fundatie foarte sanatoasa si ar putea avea rezultate rapid,decat sa ia vreo echipa distrusa si sa incerce sa o puna pe roate. Si iarasi,un parteneriat cu o echipa "traditionala" gen McLaren sau Williams nu cred ca le-ar face bine,pentru ca nu vor controla ei jocul.La carma va fi seful echipei,vezi povestea Williams-BMW sau cum a ratat BMW titlul mondial de coispe ori la rand cu "ajutorul" lui Williams. Revenind la ale noastre,iata ca pe Hungaro treaba s-a schimbat pot spune ca fundamental.Pe langa micile gafe ale lui Hamilton,Vettel cred ca a fost inatacabil aici.Bine,un rol mare a jucat si minimizarea motorului prezenta pe acest circuit,unde puterea AMG nu poate fi pusa in valoare pe deplin.Dar iata ca aici Ferrari pare a avea din nou un mic avantaj si roata se inverseaza.Foarte interesant. Cele 2 RB sunt si ele in carti tot datorita faptului ca aportul motorului aici e mai mic,dar si faptului ca din cate am itneles au venit cu niste upgrade'uri sanatoase. Cursa de maine sper ca va fi antrenanta. La mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 29, 2017 Share Postat Iulie 29, 2017 Am dubii mari, grupul vw nu se simte bine de ceva vreme si un nou scandal in care sunt implicati constructorii hitleristi de conserve abia a izbucnit. Da' stai ca apare careva zicand ca Porsche e firma frantuzeasca Sunt curios cum vor decurge ostilitatile in Pusta,parca vad ca fierrari face iar o strategie mirifica si da cursa pe tava Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 29, 2017 Share Postat Iulie 29, 2017 tot ce se poate,dupa cum am mai spus,italienii sunt mai artisti asa,nu le au cu numerele nu cunosc,in ce scandal e implicat iar VAG?nu conteaza,interesul pt F1 e vizibil din partea lor.zic eu. om trai si om vedea,eu zic ca va fi o cursa faina pe Hungaro si ca cele 2 RB isi vor baga si ele coada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Iulie 29, 2017 Share Postat Iulie 29, 2017 VAG-ul,intra bineanteles!Dar or sa o faca ca smecherii de la Mercedes!In maxim doua sezoane se modifica regulamentul (motor de 1000 cu 5 pistoane si turatie de 1500) si ei or sa fie smecheri cateva sezoane ,dupa aia se mimeaza echilibrarea balantei si sunt asteptati alti smecheri sa bage banul gros! Daca japonezii de la honda au fost prosti(si au fost) e fiindca nu au pus conditii de motorizare ,aerodinamica,ceva care-i avantaja pe ei sau dejavantaja pe ceilalti!Niste fraieri,sa ia lectii de la europeni,Ferrari a facut legea pana s-a saturat lumea de ei,apoi a venit Renault,dupa ei Mercedes si in viitor Audi sau Porsche!Toti ca sa devina smecheri au beneficiat de schimbari cu dedicatie de regulament!Asta inseamna sa fi mafiot!Nu ca prostovanii aia de japo!Ei s-au lasat prostiti de McLaren ,Alonso(care mimeaza pilotajul pe bani multi de tot) si bernie-pische si alti granguri! Niste dobitoci cu D mare!Le trebuia unul ca Nakamoto care sa-i fwta si pe MCLaren si pe Alonso si pe bosii F1! Modificarile de regulament de anul asta au fost cu dedicatie pentru Ferrari,cum si cele de acum 3 ani au fost pentru Mercedes si mergand pe rau in jos ,pentru RB,Renault..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 Mda,uitasem de tine si de declaratiile tale elucubrante,se pare ca ai aparut din nou... Debitarile din lumea viselor nu isi au locul : regulile s-au schimbat in 2014 pentru ca trebuia sa se promoveze motoarele hibride,atunci cand strada devine mai performanta decat racingul e o problema (la motogp incepe sa se vada chestia asta),amg pur si simplu a avut o idee geniala si de aia a dominat,nu e nici o smecherie. Honda poate sa il aiba si pe mama lu tata lu Nakamoto,aici nu e despre organizare si alte vrajeli s-a trecut demult de fazele alea,toata lumea e la 100% mai mult sau mai putin.E despre tehnologie si despre o cursa a inarmarilor la cel mai inalt nivel.Sa schimbe Honda regulamentele sa-i avantajeze in ce fel???ce sa scrie in regulament - castiga ce motor se strica mai mult ? ce pot ei sa faca care sa le dea un avantaj asupra celorlalti?nimic. In fine,ramai la ale tale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 Mah da pe prodigiosul de wax nu-l trimite nimeni la impins căruțul cu anvelope?!?!? Ca e de-a dreptul c r e t i n! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 ...Cine zicea că Bottas e candidat la titlu? Sau că Ferrari favorizează un pilot în defavoarea celuilalt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.