Method Postat Aprilie 15, 2020 Share Postat Aprilie 15, 2020 (editat) Acum 10 ore, john17 a spus: Mda, cre' că am omis că la ei nu sunt lucrurile bine făcute, p a s c u p a s ... Sa speram ca din 15 mai ne lasa sa iesim pe strada macar nea Caisa asta... Editat Aprilie 15, 2020 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 Da,si asta e adevarat.Superbowl e doar in usa,F1 are audienta globala,deci per total e f posibil ca veniturile din min de publicitate sa fie mai mari la f1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 Acum 8 ore, Method a spus: veniturile din min de publicitate sa fi fost mai mari la f1. Fixed! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 22, 2020 Share Postat Aprilie 22, 2020 Zvonuri in Gazetta dello Sport - reputat cotidian italian - cum ca Vettel ar fi refuzat un contract din partea Ferrari,respectivul contract fiind doar pe 1 an si prevazand o reducere drastica a salariului lui musiu de la 27 la 12 meleoane/an,exact cat primeste si Leclerc. Chestia mi se pare simpla si normala - din postura de campion mondial poti emite pretentii de toate felurile si mai ales salariale,dar tu cand de cativa ani buni traiesti doar din amintiri ba te mai bat si vreo 2 piloti (muuult) mai putin titrati in repetate randuri cu ceasul de la gara...ce pretentii sa mai ai nea musiu Vettel IV??? In fine,stie el mai bine....Vettel mi se pare ca nici nu are agent nu?O rezolva el singur. Personal,faptul ca Vettel nu se intelege cu Ferrari nu poate decat sa ma bucure.Iarasi faptul ca Ferrari a declarat ca nu il are in vedere pe Ham pt ca deja este batran,iarasi ma bucura.Se pare ca Ferrari ar fi in tratative cu Sainz si Ricciardo pt al 2lea post,si iarasi,asta nu are cum sa nu ma bucure. Despre vorbele cum ca si Alonso ar fi in discutii cu ei pentru o revenire....nu as prea crede.Cred ca e mai degraba wishful thinking din partea managerului lui Alonso.Mai ales ca intotdeauna Ferrari si Alonso au avut o relatie mai degraba tensionata si tumultoasa chiar si cand au colaborat.Nu as putea spune ca s-au inteles sau ca s-au despartit in cei mai buni termeni.Ca fapt divers chiar am citit o carte despre Schumacher in care se spune ca Todt era foarte suparat pe Alonso pt ca,in timp ce el discuta cu managerul sau la el in gradina toate detaliile viitorului contract prin care urma sa il aduca pe Alonso la Ferrari in urma iminentei retrageri a lui Schumacher,acesta semnase deja cu McLaren.Deci as spune ca niciodata nu au fost in relatii extraordinare Alonso si Scuderia,deci zvonurile cu privire la o posibila revenire a acestuia in F1 cred ca vor ramane la stadiul de zvonuri si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 23, 2020 Share Postat Aprilie 23, 2020 Acum 2 ore, cuki a spus: dupa primele 3-4 curse, undeva prin august Cât 8imism! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 23, 2020 Share Postat Aprilie 23, 2020 Che spettacolo! O să moară lin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 29, 2020 Share Postat Aprilie 29, 2020 Vesti bune! Incepe F1, deocamdata fara public. Vom avea spectacol TV, posibil ca in Austria sa aibe loc 2 curse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 29, 2020 Share Postat Aprilie 29, 2020 Asa se fac planuri,sa speram. Fingers crossed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 12, 2020 Share Postat Mai 12, 2020 La 08.05.2020 la 16:51, cuki a spus: Eu cred ca mare prost ar fi sa nu accepte. Ai avut dreptate,mare prost (e) Sebastian Vettel to leave Ferrari at end of Formula 1 season Stirea e pe surse dar e puternica sursa,avand in vedere ca e pe bbc.com. Sebastian Vettel is to leave Ferrari at the end of the year after contract talks between the two broke down with no agreement. The move, which is expected to be officially announced imminently, throws the future of the 32-year-old four-time world champion into doubt. Se pare ca (pana si) Ferrari si-au dat seama ce loaza e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Mai 12, 2020 Share Postat Mai 12, 2020 (editat) Dacă Vettel pleaca, înseamnă că Ricci e pe lista Ferrari? Citeam că Alain Prost și managementul Renault nu au încă un contract pt Ricci și că e liber la finalul acestui an, dar vor încerca o negociere. Eddie Jordan tot o ține cu Lewis merge la Ferrari, deși mă îndoiesc. Într'o declarație, Ham nu a exclus această posibilitate, dar a zis geva de genul: e vorba și de fidelitate. Fac parte din echipa Mercedes de când aveam 11 ani. Sunt curios ce o să facă Bottas? Dacă nu îi face alt contract, Ricci va fi în cărți și pt Mercedes iar Valtteri la Renault? Mercedes nu are pe cine să ia deocamdată: Russel încă mai are multă mămăligă de mâncat, Stroll, lăsați, Verstappen și Leclerc au contracte. Cine mai rămâne? Editat Mai 12, 2020 de pomo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 12, 2020 Share Postat Mai 12, 2020 Acum 37 minute, pomo a spus: Dacă Vettel pleaca, înseamnă că Ricci e pe lista Ferrari? Citeam că Alain Prost și managementul Renault nu au încă un contract pt Ricci și că e liber la finalul acestui an, dar vor încerca o negociere. Eddie Jordan tot o ține cu Lewis merge la Ferrari, deși mă îndoiesc. Într'o declarație, Ham nu a exclus această posibilitate, dar a zis geva de genul: e vorba și de fidelitate. Fac parte din echipa Mercedes de când aveam 11 ani. Sunt curios ce o să facă Bottas? Dacă nu îi face alt contract, Ricci va fi în cărți și pt Mercedes iar Valtteri la Renault? Mercedes nu are pe cine să ia deocamdată: Russel încă mai are multă mămăligă de mâncat, Stroll, lăsați, Verstappen și Leclerc au contracte. Cine mai rămâne? Da. Ricci a fost baiat destept ca si-a lasat portile deschise,e si el in carti. Se pare ca pt (acum locul 2 de la) Ferrari principalii candidati ar fi Sainz si Ricci. Deasemenea managementul lui Ricci probabil incearca si la AMG. Om vedea. Se pare ca asa-numitul "silly season" 2020 e mult mai interesant decat sezonul normal de F1 care e deocamdata...inexistent. Iar Vettel a gresit-o din nou,de data asta nu pe circuit ci prin incapatanarea (si clar zgarcenia) lui de a nu-si lua impresar.Eu inteleg - teoretic baiatul ala ia 10% ca sa discute termenii unui contract odata la2 ani...practic insa daca vedem ce a facut Willy Weber pt Schumi si felul in care i-a promovat si au scos un purcoi de bani din imaginea lui (sa faci vandabil un pilot atat de dur si rigid precum Schumi e mare lucru zic eu),vedem ca e mult mai mult de atat. Parerea mea e ca 1.impresarul (si implicit relatiile acestuia) conteza ff mult in acest sport si 2.pilotul ar trebui sa se gandeasca numai la slujba sa - aceea de a pilota masini pe circuit,nu sa batzaie cate juma de an ca n-are contract sau ca ii ofera cutare si cutare prea putini bani. Vettel pe limba lui a pierit ca sa zic asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Mai 12, 2020 Share Postat Mai 12, 2020 Ideea e că Ricci e între ciocan și nicovală (nu seceră, nicovală). Fie că va ajunge la Ferrari, fie că la AMG, tot va fi pilotul secund: la Ferrari sub Leclerc, la AMG sub Ham. Nu cred că AMG îl vor pune pe liber pe Lewis și îl vor păstra pe Valtteri, doar dacă Lewis decide să se retragă, deși mi'e greu să cred, sigur visează la încă doua titluri să spulbere recordul lui Schumi. Aștept cu nerăbdare începutul de sezon, să vedem cum vor fi cursele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 12, 2020 Share Postat Mai 12, 2020 Acum 4 ore, cuki a spus: Vettel nu are impresar pentru ca la Redbull in perioada in care Vettel concura, efectiv nu aveai nevoie de impresar pentru ca Redbull se ocupa de tot..free of charge. Dupa era Redbull, Vettel chiar daca a devenit pilot Ferrari nu a cautat asa de mult faima, contractele de publicitate si milioane in plus. Si fara impresar a reusit sa scoata 30+ milioane pe an de la Ferrari, timp de 5 ani. Si mai scotea niste milioane pentru 2021 si 2022. Cred insa ca Vettel s-a saturat de Ferrari si de "birocratia de acolo". El este un pilot care se implica mult pe partea tehnica, putem sa spunem ca este un fel de pilot inginer. La Mclaren va avea de castigat, Mclaren este acuma unde a fost RedBull inainte sa vina Vettel. O echipa tanara, cu potential enorm, care odata cu venirea lui Vettel in 2021 trece pe motoare Mercedes. Iar Seidl este efectiv un urmator Christian Horner. Daca va lua titlul cu Mclaren? Acuma all bets are off, Vettel are o varsta iar Mclaren are multe schimbari de facut pentru 2021 iar in 2022 odata cu noul regulament, iara vin un set de schimbari. Cert este ca Vettel a facut alegerea cea mai buna pentru el in contextul actual. Sa nu uitam ca vb de budget cap in F1, Coronavirus etc. Sincer odata cu budget cap, mai degraba mi-as dori sa fiu intr-o echipa "smart", micuta dar bine asezata, decat intr-un concern ca Ferrari, care va sangera din cauza virusului prin toate orificiile si care va trebui sa implementeze procese noi si masuri noi pentur a dezvolta o masina competitva la un sfert din bugetul cu care erau obisnuiti. Eu nu prea sunt de acord cu tine. Ok,am inteles,cand esti rookie si vii pe filiera RB si iti dau aia o sansa in 2008? si tu meri bine si iei postul,ok,no comment,nu ai ce face cu impresarul ca nu are ce impresa,se poate ocupa echipa... "free of charge". Cand insa,peste cativa ani buni,deja ai 1-2 titluri mondiale si o intreaga lume stie cine esti si luandu-ti un impresar care sa iti reprezinte interesele in imensa masina de marketing si facut bani care a devenit F1,iar tu refuzi pt ca conform propriilor tale cuvintele tu n-ai nevoie sa vb cineva pt tine si "sa dea cateva telefoane" (imi aduc aminte ca asa s-a exprimat - treaba impresarului e sa dea cateva telefoane)....that's just stupid. Dimpotriva,mie mi se pare ca Vettel a cautat banii....asta e si motivul clar din spatele actiunii sale da nu isi lua impresar si de a nu se mai intelege cu Ferrari... Ferrai i-a oferit contract,doar ca pe (mult) mai putini bani,mi se pare ca pe salariul cam identic cu al lui Leclerc.Ok,pe de o parte Vettel e multipul campion mondial,dar pe partea cealalta,Vettel a fost batut (rau) de Leclerc anul trecut...so...nu mai vine deloc din postura de campion mondial.Dar deloc. Eu personal nu cred ca Vettel s-a saturat de Ferrari ci viceversa.Pilot inginer...ma cam corupe rasul.Nu eram deloc de acord cu afirmatia asta nici in motogp unde tehnologia e rudimentara fata de F1,aici deja e ilogic sa credem ca oricare din acei piloti sa fie la nivelul unui inginer din F1.Unde mai pui ca inginerii insisi nu inteleg per total masina,ci fiecare pe departamentul sau.Se mai nascu un mit - Vettel dezvoltatorul McLaren...McLaren baga bani gramada in F1 si reuseste rezultate de mijloc spre coada...si asta cu niste piloti si motoare de nota 20.Oare unde e hiba? A nu se confunda McLaren cu o echipa "micutza",McLaren e unul dintre granzii F1.Ca si performante insa...McLaren a fost (dimpreuna cu Williams) una din cele mai de succes echipe din F1,insa aproape tot timpul a beneficiat de un management mai mult decat defectuos.Ca si Williams dupa retragerea lui Frank.Asa ca eu nu as lauda McLaren,desi totusi a avut un sezon bun anul trecut. As lauda ForceIndia,as lauda Torro Rosso....astea sunt echpe smart.Nu monstrul McLaren cu buget de sute de milioane si fabrica pe zeci de hectare. Iar sa spui ca Horner = Seidl...e ca si cum ai spune ca Hamilton = Bottas.Ok,anul trecut McLaren a fost ok,nu unde ar trebui sa fie dar ok,si asta a coincis cu venirea lui Seidl,deci clar a avut un aport.Cand va castiga McLaren cateva titluri mondiale cu Seidl in echipa,atunci da voi fi de acord cu tine. Vettel e in acelasi impas ca atunci cand a plecat de la RB - batut rau de un semi-rookie,lucru pe care il intelege si il constientizeaza pe deplin (tot timpul a fost foarte angrenat in realitate,nu traieste deloc in umbra propriei statui,nota 10 din punctul asta de vedere),nu vede alta optiune decat sa plece.Am zis-o si cand a plecat de langa Ricci de la RB,o zic si acum - face un lucru inteligent.Cealalta varianta care ar fi?Sa mai stea 1-2 ani si sa ia bataie de la Leclerc pe toate partile?Pt ca Leclerc va fi din ce in ce mai bun.Asa de la alta echipa,alta miscare,se reinventeaza,chipurile.Nu va mai face nimic,nu va mai ataca titlul never,dar mai merge 2-3 ani in F1. Acum 5 ore, cuki a spus: Ricci ia 30 mil de la Renault, Ferrari nu va oferi mai mult decat ii ofera lui Leclerc, adica 12 mil. Plus ca Ferrari este prost orientat in jurul lui Leclerc, care din pacate nu a confirmat inca nimica. Rici ar pica iarasi intr-o poveste similara cu Max la Redbull, din care pilotul mai varstnic si experimentat nu are nimica de castigat. Daca bate tanarul, este de inteles fiind mai batran si mai experimentat, daca pierde in fata coechipierlui, pierde pentru este depasit, este batran etc. Nu cred ca Ferrari este un loc bun pentru oricine vine in locul lui Vettel la anu Ca si concern Ferrari este in deep shit momentan, nu cred ca si-l permite pe Lewis...si chiar daca si l-ar permite nu cred ca Lewis s-ar duce la duce la Ferrari exact din acealsi motive pentru care pleaca Vettel acuma. Cine va merge in locul lui Vettel ramane de vazut, poate opteaza pe varianta Sainz. M-as bucura pentru ca eu cred ca este in stare sa-l puna pe Leclerc la respect. Mi-ar place poate sa-l vad pe Magnussen acolo...optiuni sunt destule, cred insa ca Ferrari nu este vazut ca si hot seat de piloti Ricci a plecat de la RB pt ca simtit (in mod corect as zice eu) ca si daca RB vor face o masina capabila de a se bate la titlu,Horner nu ii va da sanse egale cu ale lui Max.Ceea ce e o nedreptate.Mai ales avand in vedere performantele lui Max,inexistente la acea vreme si cu toate acestea declaratiile lui Horner care mai avea putin si ii facea statuie.De remarcat si vorbele cu care a plecat Ricci de la RB "they can't say i didn't leave you enough room now,mate",cu trimitere desigur la scandalul Baku. Il citesti gresit pe Ricci,el a zis in nenumarate randuri ca cel mai mult il intereseaza sa aiba o masina cu care poate ataca titlul mondial.Cred ca va merge si pe bambilici la Ferrari sau AMG,daca i se ofera ocazia. Intradevar Leclerc nu a confirmat,insa si Ferrari in jurul cui sa se stranga...al lui Vettel?Care nu mai face nimic de cand a venit Ricci langa el?Iar pe partea cealalta,daca ne aducem aminte si RB s-a strans tot in jurul unui rookie in dauna unui pilot experimentat (Webber)..cam asa ceva nu? Lewis nu va veni la Ferrai,sta la AMG 99%.Lewis va pleca daca pleaca Totto.Ceea ce insa nu e exclus.Dar pana Totto sta,formatia se mentine.Si chiar si asa,Lewis intelege ce inseamna Mercedes si ce edge ii aduc.Sa fim seriosi.Intradevar insa,oricine vine la Ferrari va fi interesant. Ferrari a fost vazut intotdeauna,dar intotdeauna ca si ultimate team de toti pilotii. Acum 4 ore, pomo a spus: Ideea e că Ricci e între ciocan și nicovală (nu seceră, nicovală). Fie că va ajunge la Ferrari, fie că la AMG, tot va fi pilotul secund: la Ferrari sub Leclerc, la AMG sub Ham. Nu cred că AMG îl vor pune pe liber pe Lewis și îl vor păstra pe Valtteri, doar dacă Lewis decide să se retragă, deși mi'e greu să cred, sigur visează la încă doua titluri să spulbere recordul lui Schumi. Aștept cu nerăbdare începutul de sezon, să vedem cum vor fi cursele. In F1 toti pilotii sunt tot timpul intre ciocan si nicovala.Ricci nu face exceptie. Ziceau razand de Hulk daca se simte presat ca va veni Ricci la Renault si ii va lua statutul de prim pilot.Hulk a zis ca nu se simte.Aham. In concluzie,ai perfecat dreptate,oriunde s-ar duce Ricci vine cu sansa a 2a insa...asa e'n tenis.Asta nu e un lucru rau,dupa parerea mea.M-as bucura sa i se dea o sansa reala sa se bata la campionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmdbmw Postat Mai 13, 2020 Share Postat Mai 13, 2020 (editat) Acum 23 ore, cuki a spus: Plus ca Ferrari este prost orientat in jurul lui Leclerc, care din pacate nu a confirmat inca nimica. Cum adica nu a demonstrat? Ia explica-ne cum un rookie care l-a batut pe Vettel in aceeasi masina nu a demonstrat. Editat Mai 13, 2020 de bmdbmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 13, 2020 Share Postat Mai 13, 2020 Stiri pe surse : Ricci ar fi semnat deja cu McLaren pt la anul,in timp ce Sainz e in tratative avansate cu Ferrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Mai 13, 2020 Share Postat Mai 13, 2020 Acum 2 ore, Method a spus: Stiri pe surse : Ricci ar fi semnat deja cu McLaren pt la anul,in timp ce Sainz e in tratative avansate cu Ferrari. Martin Brundle ar fi zis: Sainz la Ferrari, Ricci la McLaren și Vettel sau Alonso la Renault. Toto ar fi declarat că Vettel este un candidat pentru un loc la Mercedes, dar ei sunt în condiții bune cu piloții lor, dar este o variantă de luat în calcul. Tare aș vrea să'l văd pe Vettel cum îi bătut măr de Lewis în aceeași mașină. Ar fi comedia comediei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 13, 2020 Share Postat Mai 13, 2020 Vb de campionatul mondial de formula playstation, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 13, 2020 Share Postat Mai 13, 2020 (editat) 1 oră în urmă, pomo a spus: Martin Brundle ar fi zis: Sainz la Ferrari, Ricci la McLaren și Vettel sau Alonso la Renault. Toto ar fi declarat că Vettel este un candidat pentru un loc la Mercedes, dar ei sunt în condiții bune cu piloții lor, dar este o variantă de luat în calcul. Tare aș vrea să'l văd pe Vettel cum îi bătut măr de Lewis în aceeași mașină. Ar fi comedia comediei. Daca a zis Brundle,deja e trecut de stadiul de barfa. Ar fi interesanta o revenire a lui Alonso. Pacat totusi ca Ricci e refuzat (deja a 2a oara) de Ferrari.Cineva acolo nu il iubeste deoc. Dpdv statistic,de fapt din orice punct de vedere,Ricci e un bet mult mai bun decat Sainz,Sainz e doar o tanara speranta.Ricci e tried and tested.Insa Ferrari nu e cunoscuta pt deciziile sale inteligente in legatura cu pilotii. Da,Vettel nu va veni never la AMG,pe de o parte Totto clar nu il va plati cat va vrea el,pe cealalta parte Totto probabil a fost doar baiat salon,politicos,realmente nu cred ca are de gand sa mai aduca inca o primadona la echipa,are deja una care e destul de high maintenance ,dar macar ii da rezultate.Plus ca pe partea cealalata,Vettel langa Hamilton....cred ca ar fi putin deranj pt Vettel. Deci chiar comedia comediei...eu inteleg ca Vettel a luat 4 campionate...Vettel IV samd samd,dar cred ca l-ar bate Hamilton cam ca pe Bottas asa,din orice directie.Ceea ce i-ar tufli "maistrului" si mai rau orgoliul deja destul de sifonat.Cred ca Vettel ar fi primul care ar zice nu la asa ceva.Parerea mea.Ok,ar avea cea mai buna masina de pe grila insa Hamilton e un concurent redutabil...si cu radacini la AMG,deci...ar pune presiune masiva pe Vettel,iar Vettel cand se pune presiune pe el...face ce a facut in 2018.Naufragiaza in nisip. Editat Mai 13, 2020 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmdbmw Postat Mai 13, 2020 Share Postat Mai 13, 2020 (editat) Acum 26 minute, cuki a spus: Leclerc nu era in primul sezon de F1 ca sa fie catalogat ca si Rookie. Plus ca bataia la 24 de puncte, depasit in clasament de Max Verstappen parca nu prea e bataie. Bataie era daca punea macar un alt pilot intre ei. Max a avut un DNF mai putin si diferenta fata de Charles a fost de 12 puncte. Si unul din DNF-urile lui Charles e rezultat din frustrarea lui Vettel. Oricum o dam nu iese bine Vettel, clasamentul e pe puncte si el a fost mai jos. Editat Mai 13, 2020 de bmdbmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 14, 2020 Share Postat Mai 14, 2020 1 oră în urmă, cuki a spus: mai inferioara Acum 16 ore, bmdbmw a spus: Max a avut un DNF mai putin Asta chiar a fost o minune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmdbmw Postat Mai 14, 2020 Share Postat Mai 14, 2020 (editat) There is a winner: https://www.ferrari.com/en-EN/formula1/articles/carlos-sainz-scuderia-ferrari-season-2021-2022 Editat Mai 14, 2020 de bmdbmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 14, 2020 Share Postat Mai 14, 2020 Treabă... Eu nu-l văd pe micul Sainz mare pilot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 14, 2020 Share Postat Mai 14, 2020 Depinde, dacă era pe 1/2 banul dădea rău... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 14, 2020 Share Postat Mai 14, 2020 Acum 12 ore, cuki a spus: Au luat bataie ambii piloti Ferrari de la Max...e mai bine asa? Au luat bataie de la un dintos, cu masina mai inferioara si fara coechipier care sa-i protejeze spatele. Nu spun ca Leclerc e fara talent, ceva au vazut Ferrari in el...spun doar, ca Ferrari ca si echipa au luat bataie. Faptul ca Leclerc a terminat pe 4 sau Vettel pe 5 nu schimba cu nimica faptul ca Ferrari a terminat pe locuriile 4 si 5. Sa nu uitam de "investigatia ingropata" de la Ferrari...care ajuta tocmai pe circuitele de mare viteza (Monza si Spa) unde Leclerc a castigat. Prin urmare victoriile lui Leclerc pot fi puse oarecum sub semnul intrebarii...a castigat datorita skillului, sau a castigat datorita unui avantaj "presupus" ilegal... Hai sa n-o dam pe dupa visin.Vettel a luat bataie de la Leclerc pe toate partile. Citez dintr-un articol (link) care incearca sa explice ruptura Vettel-Ferrari : "Leclerc arrived on the scene and beat his senior partner on wins, points, pole positions and average qualifying pace last year." Cifrele nu mint.La fel ca si in 2014,multiplul campion Vettel si-a luat bataie din orice pozitie cand a fost confruntat cu un coleg de echipa rapid.Nu avem cum s-o indulcim,asta e. Faptul ca Verst a avut un sezon foarte matur dar si in care masina a functionat f bine asta e cu totul alta treaba - problema lui Vettel a fost,ca si in 2014,faptul ca colegul de echipa i-a tras-o.Sah mat. Si apropo de McLaren - parteneriatul McLaren Honda a tinut 4 ani? si a fost praf,in timp ce intr-un an cu RB Honda a cunoscut un reviriment extraordinar.Ce ne spune asta despre echipa McLaren? Am citit ca si James Key e la ei...jos palaria,deja un demn urmas al lui Newey.Sa speram ca vor progresa cu acesti oameni in echipa. Acum 9 ore, john17 a spus: Treabă... Eu nu-l văd pe micul Sainz mare pilot. E serios,muncitor,destul de rapid si nu face prostii.Confruntat cu Leclerc insa...nu cred ca e din acelasi aluat. Leclerc va fi mai rapid si il va bate consistent etapa de etapa.Plus ca presiunea la Ferrari e imensa. Acum 8 ore, cuki a spus: Vettel insa cred ca are de castigat, indiferent de ce va face. Daca a ales sa se "pensioneze" este clar pe alegerea lui, asa ca si Rosberg. Daca a ales sa continue, s-ar putea sa vedem o surpriza (AMG). Cred ca Vettel daca vroia sa continue, nu dadea cu piciorul unei oferte pe 2 ani de la Ferrari, inainte sa aiba alternativa put in place. Problema lui Vettel e faptul ca nu ii vad alternative.Locul la McLaren s-a ocupat...ramane Renault?Dar sunt vorbe ca ar fi refuzat Renault?Si o sansa mica la AMG. Personal eu nu il vad la AMG decat poate impus de Mercedes gen pilot neamt in masina nemteasca. Hamilton insa il va distruge daca vor ajunge coechipieri.No contest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 15, 2020 Share Postat Mai 15, 2020 (editat) Acum 2 ore, cuki a spus: Cert este ca F1, la fel ca majoritatea industriei, va suferi schimbari masive dupa covid. Ca si dupa un uragan, o parte din ceea ce stiam vom regasi, dar vom vedea si multe alte schimbari fortate. Unii analisti mai sceptici, prevad deja moartea F1 asa cum stim, cauzata de imposibilitatea concernelor auto sa mai investeasca bani in Motorsport. Cert este ca vanzariile de masini noi au scazut dramatic in ultima perioada. Producatorii auto cauta acuma solutii sa reporneasca vanzariile si sub piatra seaca. In vremuriile astea, orice idee, chiar si "fantezista" poate sa aduca un plus. Concernului Renault de ex., putin ii pasa ca termina campionatul F1 pe locul 4 sau pe locul 6, daca prin Alonso vinde cu X% mai multe masini in pietele hispanice. Putin ii va pasa lui Daimler, daca Hamilton colaboreaza cu Vettel, daca rescriu din nou vanzariile record din anul 2016 cand a luat titlul Rosberg cu Mercedes. Sa nu vorbim de piata F1 in germania overall. Daca F1 ramane fara pilot neamt, si audientele in germania scad. Chiar daca nu toti is fani Mercedes, in momentul in care au de ales sa cumpere o masina, multi nemti aleg Mercedes si din cauza prezentei in F1. Vorba multa, saracia omului. Anul asta in concernele mari, la Mercedes si Renault, decizia pilotiilor din 2021 nu va mai fi facut 100% de Toto si Cyril. Bossi vor intra in schema, iar popularitatea unui pilot va cantari probabil mai mult decat talentul sau skillul Nu sunt de acord.Parerea mea este ca orice show,distractie,industrie de entertainment va exploda dupa aceasta perioada.Totul va fi booked toata lumea va vrea sa iasa sa se distreze sa plece in concedii sa vada sa participe sa etc.Sa cheltuie bani,sa cumpere... Nu cred ca aducerea lui Vettel la Mercedes va revigora vanzarile sau idem cu Alonso la Renault. Despre Alonso la Renault insa....cum-necum s-ar putea s-o fi nimert ...stiri pe surse - Bild zice ca Alonso e in tratative "foarte avansate" cu acestia pt locul ramas vacant. Lui Vettel i se inchid toate usile.Mai demult ar fi intrat Bernie pe fir sa puna o vorba buna pe la vreun constructor,dar acum..nu. Editat Mai 15, 2020 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.