Method Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Exact,nu mai ai senzatia aia de forta extraordinara cand vin masinile spre tine. Tribunele erau pline cred ca 70% datorita acelui sunet,pt ca nu erau cursele asa de spectaculoase sa te tina cu sufletul la gura,mai ales de cand cu dominatia RB. Ok,anul asta lumea va veni in continuare pe circuite,pt ca e totul foarte new,fresh,etc.Dar de la anul,cred ca Bernie va avea o mare problema.Cand se mere cu tribunele goale ca la Indy e inceput de sfarsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 (editat) Nu am fost niciodata la o cursa de F1 Live dar am mai multi tavarasi care au fost pe Hungaroring si mi-au spus ca cel mai impresionant lucru este sunetul! Cred ca asta spune tot! Oamenii cu asta au ramas in minte! Acum chestia asta a disparut! Editat Martie 19, 2014 de Sergiu 28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 20, 2014 Autor Share Postat Martie 20, 2014 Ayrton Senna, omagiat de Google. Astazi ar fi implinit 54 de ani: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 FRUMOS gestul lor! Legends never die! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 FRUMOS gestul lor! Legends never die! Nu. Raman in stare vegetativa persistenta. ( Too soon? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Smecheria lui Newey : Pozitionarea camerei obligatorii de la fia in vanity panel (exista in regulament o stipulare cum ca nu ai voie sa o pui in panourile din fibra de carbon care au rol aerodinamic).Astfel a pus-o intr-un loc care nu are un rol aerodinamic (cel putin nu zice fia ca are acest rol),nu ii strica in nici un fel airflow-ul si pe deasupra ii si impiedica pe cei de la fia sa o intoarca si sa ii vada vreo treaba gen podea flexibila (cum a fost scandalul de anul trecut cand se vedea cu ajutorul acelei camere de pe RedBull-uri podeaua flexibila),pt ca acum camera pozitionata astfel nu mai poate fi rotativa ca la restul. Big brains. Si in alta ordine de idei : Buna. Nu. Raman in stare vegetativa persistenta. Nu cred ca pt mult timp. A pierdut peste 20 de kg din greutate Schumacher.Muschii s-au dus. O sa inceapa tot felul de complicatii din cauza sederii prelungite la pat. Mult nu o mai duce din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Si in alta ordine de idei : 1376342_593767430700348_11981144_n.jpg Buna. Nu cred ca pt mult timp. A pierdut peste 20 de kg din greutate Schumacher.Muschii s-au dus. O sa inceapa tot felul de complicatii din cauza sederii prelungite la pat. Mult nu o mai duce din pacate. 1. Emilia Pikkarainen e BUNĂ 2. Lăsând deoparte gluma proastă pe care am făcut-o, e clar că Michael Schumacher a murit. Persoana care va ieşi din spital (dacă va ieşi), nu va fi Michael Schumacher. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 27, 2014 Autor Share Postat Martie 27, 2014 (editat) Weekend-ul asta e Formula 1 in Malaysia. Se anunta ploaie. Mai jos e si programul cu ora Romaniei (click pe poza) Editat Martie 27, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Hmm,cred ca va fi foarte faina si cursa si calif. Din ce am citit motoarele vor fi supuse unui stres imens si s-ar putea sa avem mai multe abandonuri decat in Australia. Daca e ploaie e bine de tot Am urmarit calificarile,ploaie ca la balamuc. Hamilton Vettel Rosberg Cu Vettel efectiv la o flegma de Hamilton,deci 0.055 sau asa ceva.Deci Vettel chiar mere bine.Ori are apasare mai mare,cine stie... Williams-urile s-au chinuit,n-au fost in forma si nu le vad in forma daca si in cursa va ploua,Ricci slab,Ferrari-urile slab,Button slabut,Magnussen parca mai bine. Hulkenberg a mers ceas.Au aratat niste cockpit-view cu el,deci merea ca pe sine pe vremea aia in care toti aveau derapaje pe spate si ghidonau la ele intruna.A iesit si bine in calif,pe 5 parca spre deosebire de Perez care nu e in top10. Cred ca va fi o cursa f interesanta mai ales daca ploua. Cursa la ora 11 (ora noua). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Am ratat cursa din cauza orei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 30, 2014 Autor Share Postat Martie 30, 2014 Cam plictisitoare cursa de azi. Bine, nici nu am stat eu prea atent, dar cred ca nici n-a fost nimic care sa imi atraga atentia, sa ma faca sa ma concentrez la cursa Startul a fost interesant, dupa aia gata. Trenulet pana la final. Au fost si cateva incidente... apropo de asta, am vazut ca acum le-au dat penalizari stop&go cateva secunde pe la boxe. Inainte parca le dadeau un drive-through si gata. Si a mai fost si Ricciardo cu ghinion, i-au dat drumul sa plece desi nu era gata schimbul de pneuri, iar apoi nu stiu ce s-a intamplat dar l-am vazut cu aripa fata rupta (cum a reusit?). Au fost si vreo 2 depasiri frumoase, cea mai interesanta Alonso vs. Hulkenberg spre finalul cursei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) Cred ca din cauza apasarii pe fata, aripa supusa atator ture, pana la urma a cedat. Nu vad cu cine ar fi putut avea contact. Oricum, plicticoasa cursa, sunet slab si depasiri putine. Mi-a parut rau de Kimi si sincer nu vad cine ar putea sa-i bata pe cei de la Mercedes, chiar si-au facut temele bine. Editat Martie 30, 2014 de Billy_thedoctor_46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Da,cursa care se anunta extraordinara,in genul celei din 2012 in special din cauza ploii,a devenit una destul de terna. Personal mi-a placut mult faptul ca AMG-urile merg bine,pt ca in felul acesta am scapat (aproximativ) de eternul Vettel,care l-a ameninat putin pe Rosberg,dar fara vreo mare sansa de reusita.Oricum RB au mers ff bine. Ricciardo mi-a placut ca a avut tupeu si i-a tras-o lui Vettel la inceput,dar mai apoi nu a mai avut sanse.Mi-a placut si faza cu semi-ordinul de a nu se apropia de Vettel "pt a nu-si incalzi gumele",dar Ricciardo nu a fost de acord si a vrut sa forteze,iar inginerul lui a cedat si i-a dat voie.Dar mai apoi s-a intamplat prostia de la boxe,acel unsafe release si toate consecintele nefaste care i-au distrus cursa,am vazut clar ca mecanicul mai avea treaba,daca am vazut eu de acasa,mecanicul-sef trebuia sa vada si el,foarte mare greseala mecanicului sef. Ma omoara fazele astea. Eleronul l-a pierdut cand a abordat prea tare un vibrator,s-a vazut la reluare si apoi cand a iesit de pe curba prinderea din dr a cedat.A fost nasol pt ca treaba s-a intamplat pe linia dreapta,deci a trebuit sa mai faca un tur intreg pana sa-l schimbe. Am mai observat o treaba : AMG-urile pe langa faptul ca sunt rapide,nici nu uzeaza gumele asa de mult ca celelalte.Deci au reusit sa fie rapizi cu o apasare mai mica decat restul.Asta inseamna ca mai au si rezerve. Iarasi,ma bucur ca gumele si managerierea lor nu mai sunt un factor atat de important. Pacat ca Hulk a fost depasit pe final de Alonso,insa a facut o cursa extraordinara,locul 5 e fantastic pt Force India. Singurul mini-scandal a fost cel dintre pilotii Williams,unde dupa ce Massa urla la inceputul cursei ca Bottas il incaleca si nu-l lasa in pace,la sfarsitul cursei a refuzat sa se dea la o parte pt a-i permite lui Bottas (care era mai rapid) sa-l atace pe Button,dupa ce el insusi intr-o demonstratie de ineficienta caracteristica nu a reusit sa-l depaseasca. Adica draq,Button nu e un mare pilot,pur si simplu a mers ok,si Massa cu o masina mai rapida si cu drs efectiv s-a lasat imbrobodit de Button pe cateva curbe si dupa aia,cand a vazut ca acesta nu e chiar gluga de coceni,nu a mai avut tupeul sa incerce nimic pana la sf cursei,dar nici nu l-a lasat pe Bottas sa incerce. Stilul lui Massa il stiu foarte bine din perioada Ferrari,e un pilot rapid,dar nu e constant,nu stie sa depaseasca si e rapid cand e singur.Daca ii strica cineva trasele sau il incomodeaza,e gata.Foarte slabut in cursa.Acel titlu pe care l-a ratat,l-a ratat dintr-un motiv.Campion mondial nu iese chiar tot prostul.Dar pe partea cealalta foarte intrigant.Dupa jocurile de culise de la Ferrari,inca din perioada Schumacher,acum veni si la Williams cu aceleasi manevre : in prima cursa urla ca din gura de sarpe ca sa-l penalizeze,sa-l elimine pe Kobayashi cand s-a vazut clar ca acestuia i-a cedat suspensia fata si i-a sarit roata pe franare,nu a intrat de nebun in el.Iar acum iarasi urla in casti ca il forteaza Bottas.omg. Greseala dupa parerea mea nu a fost a lui Massa care chiar nu m-a surprins cu nimic,a facut lucruri specifice lui,asa intelege el sa concureze si isi suplineste ineficienta cu tot felul de tertipuri,greseala a fost e echipei care efectiv nu trebuia sa se amestece si mai ales a lui Bottas care trebuia sa-l atace.Il ataci si gata,nu mai stai la discutii,sau astepti sa-ti faca loc.Daca esti mai bun treci de el,si daca nu,nu.Si normal ca ar fi sarit de cwr in sus Massa daca Bottas l-ar fi depasit mai dur,dar sunt convins ca Massa nu ar fi riscat vreun acrosaj si Bottas ar fi putut sa treaca de el.Asta trebuia sa faca Bottas,sa aiba cohones si sa intre.Dar asa,cu ordine de echipa,cu manevre,facura calcatul praf. Si s-au ametit unul pe altul de nici nu l-au mai depasit pe Button,care a scapat cu locu 6.Cred ca si Claire Williams are o vina aici,daca era papa Frank,ala ii lasa sa se scandalizeze,dintotdeauna a procedat asa cu pilotii.Claire a fost mai tematoare,nu a riscat si a pierdut. Deasemenea,iata ca am avut dreptate si consumul de combustibil efectiv nu a mai fost o problema pt nimeni.Deci cei care se speriau dupa prima cursa ca pilotii nu vor mai putea forta din cauza ca vor trebui sa economiseasca gazul pot sta linistiti.S-a vazut in acele grafice cu consumul fiecaruia,ca toti aveau rezerve,RB parca a avut cel mai mare consum (undeva pe la 96),in timp ce in partea cealalta Williams avea cel mai mic (pe la 91-92 %). Si daca nu a mai fost problema cu combustibilul pe un circuit cum e Sepang cu acele 2 linii drepte foarte lungi si curbe de viteza f mare ce necesita apasare mare,si unde nu a intervenit safety-car-ul deloc,deci nu au putu salva gaz in spatele acestuia,gazul nu va mai fi deloc o problema.Iata ce inseamna progresul in F1 si in ce ritm se misca lucrurile in acest sport. Editat Martie 31, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Ce plictis de cursa. Aproape ca mi-a parut rau ca m-am trezit s-o vad. Cam toate lucrurile "interesante" s-au intamplat pe langa competitie, de la problemele lui Ricciardo la modul in care Massa a ignorat ordinele de echipa, ceva cu care credeam ca s-a obisnuit. Ah, si declaratiile pline ingamfare ale lui Hamilton.RedBull sunt cam singurii care au o sansa de a ii prinde pe Mercedes, dar depind de Renault. Si sa vina Hülk la Mercedes in locul lui Rosberg! Editat Martie 31, 2014 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Ah, si declaratiile pline ingamfare ale lui Hamilton. Bine,e normal ce a zis Hamilton,il joaca psihologic pe Rosberg.Nu as caracteriza-o ca si ingamfare,as caracteriza-o ca o strategie. Si pe partea cealalta are dreptate,adica Rosberg era rapid,Vettel era langa el luat ca un etalon,da uite ce poate face Hamilton cand ii dai o masina buna. E o usurare si pt Hamilton pt ca anul trecut au fost multe situatii cand Rosberg l-a dominat,anul asta a inceput prost pt el cu abandon,si un Rosberg invincibil in Australia,dar iata ca englezul i-a rupt fashul la Sepang.Si de o maniera foarte dura. Nu l-as condamna pe Hamilton pt aceste declaratii,pt ca in primul rand,draq,sunt cam adevarate.Adica daca Vettel era puutin mai rapid,il sarea din ghete pe Rosberg.Ori masina era boboc,ca dovada acel gap f mare pe care l-a pus Hamilton. RedBull sunt cam singurii care au o sansa de a ii prinde pe Mercedes, dar depind de Renault. Si sa vina Hülk la Mercedes in locul lui Rosberg! Da,sa speram ca vom asista la o batalie interesanta intre cele 2 echipe,nu as vrea sa schimbam dominatia RB pe dominatie AMG. Hulk la Mercedes,asta ar fi un vis ud,nu cred.Ar fi extraordinar totusi Atunci nici nu m-ar deranja sa domine Mercedes,pt ca s-ar bate Hamilton cu Hulk ca chiorii,ar fi foarte tare.Dar cine stie,Force India mere binisor,si cu Hulk s-ar putea sa muste niste podiumuri,mai ales ca Ferrari e (din nou) cam praf. Ferrari are nevoie de alti manageri.Domenicale schimbat si inca vreo cativa de sus,ca nu mai mere treaba asa.Pai ai bani garla,ai piloti de nota 20,te apuci de masina 2014 cu echipa separata inca de la inceputul lui 2013,sacrifici juma din sezonul 2013 pt a-ti concentra TOATE resursele pe 2014 si esti mai praf decat Williams si Force India? Pai imi pare rau,dar trebuie sa cada niste capete de sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) O sa ma uit la F1 numai sa vad prin ce mai trece saracu' Ricciardo In rest, nimic interesant in aceasta competitie. Interviu cu Stefano Domenicali - "We know that other engine manufacturers have advanced knowledge because they use that technology in their road cars" - "We had to invest in new technologies that we didn’t have at all" (..) "I am pretty confident it will be useful in the future for our colleagues on the GT side" Ma astept de la anu sa introduca claxon, stergatoare de ploaie sau aparatori la roti.. iar din 2020 sa puna motorul de Clio pe un sasiu Lola (care oricum arata mai bine decat tot ce exista acum in F1). PS: oare sa ii invatam cum sa isi gaureasca tobele de esapament? Editat Aprilie 1, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 O sa ma uit la F1 numai sa vad prin ce mai trece saracu' Ricciardo In rest, nimic interesant in aceasta competitie. Interviu cu Stefano Domenicali - "We know that other engine manufacturers have advanced knowledge because they use that technology in their road cars" - "We had to invest in new technologies that we didn’t have at all" (..) "I am pretty confident it will be useful in the future for our colleagues on the GT side" Ma astept de la anu sa introduca claxon, stergatoare de ploaie sau aparatori la roti.. iar din 2020 sa puna motorul de Clio pe un sasiu Lola (care oricum arata mai bine decat tot ce exista acum in F1). PS: oare sa ii invatam cum sa isi gaureasca tobele de esapament? Faptul ca F1 este folosit ca un laborator de teste pt constructori pe mine chiar ma bucura.Treaba nasoala e ca datorita turbinei,al cilindreei mici si al turatiilor limitate am pierdut sunetul.Turbina ok,dar puteam avea tehnologiile noi si pe motoare V8,nu trebuia sa avem motoare de masini de tuns iarba la F1,aici au gresit ei.Adica de la o putere de 1200-1300 de cai cum era pe V10,sa te duci la 6-800 de cai pe V6 mi se pare o scadere drastica si fara nici un motiv.Sa fi pus o cilindree de 2000cc V6 sau V8 si pe alea sa puna turbina,asa da. Domenicali mananca (cuvant urat). Adica aveau Mercedes sau Renault recuperarea energiei din turbina (pt ca turbina impreuna cu recuperarea energiei din turbina respectiv ajutarea turbinei electric,astea sunt principalele tehnologii noi anul asta) pe masinile de serie?Haida de! Pe ce masini?Pe ce "road cars" au cei 2 constructori injectie directa pe benzina cu turbina macar? Da,cei 2 constructori au motoare turbo,ok,dar de la un turbo diesel sau benzina conventional pana la motoarele turbo cu inj directa si ERS de pe masinile de F1 sunt ani lumina.Nu poti sa spui asa ceva. Pe acest sistem de gandire pot spune si eu ca am pe masina mea (WV 1.9TDI) turbina si injectie directa,deci si VW are asa ceva inca din 1998,asta nu inseamna ca are vreo legatura cu ceea ce se intampla acum in F1. Ferrari deja are masina "de serie" ca sa zic asa cu KERS,da,nu au motoare turbo pe masinile de serie si nu cred ca au inj directa,dar draq,ar fi fost cazul sa aiba. Domenicali bate campii si incearca sa-si ascunda incapabilitatea echipei conduse de el de a crea o masina performanta dupa 2 ani de munca si resurse extraordinare bagate dand vina pe ceilalti constructori.Bine,ce sa zica,ca au dat-o (iar) in bara,dupa un 2012 cand l-au privat pe Alonso de titlu exclusiv din cauza echipei si un 2013 praf,cand "s-au concentrat" pe masina din 2014 dupa ce au vazut ca nu au nici o sansa in fata masinii lui Newey? Nu prea poti spune ca esti prost,incapabil,etc,nu poti da nici vina ca echipele codase pe faptul ca nu ai resurse si nici pe piloti care sunt de departe cel mai bun cuplu si atunci arunci vina pe ceilalti constructori care au avut un avans din start si pe ghinion,pe nesansa,stiu eu,pe Base,Ponta,Berlusconi,astia... Bine ca macar recunoaste ca masina din 2014 e praf per total,si ca trebuie imbunatatita de la a la z. Foarte mare greseala in a-l tine atatia ani la conducerea echipei de F1.Nu mi s-a parut competent inca de la inceput,dar atunci inca mai persista disciplina si organizarea din perioada Todt-Brawn-Schumacher.Acum e efectiv bulibaseala.Daca o echipa mica gen Force India sau Sauber ar fi beneficiat de resursele,facilitatile si pilotii Ferrari,sunt convins ca acum s-ar fi batut la victorie,fara doar si poate. Managementul conteaza enorm si la Ferrari managementul e pur si simplu slab,prost,incompetent,cum vreti sa-i spuneti. In alta ordine de idei,la Bahrain in practice va debuta la Caterham un pilot care e de urmarit : Robert Frijns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Aprilie 2, 2014 Autor Share Postat Aprilie 2, 2014 @Method: pai doar cei de la Ducati sa se "mandreasca" cu rezultatele obtinute in ultimii ani? Trebuie si Ferrari sa faca acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 (editat) Da,bine,la Ferrari macar se cauta solutii noi si masinile progreseaza pe fiecare an.Ca sunt ei incapabili e alta poveste. La Ducati si in MotoGp in general nici nu stiu de ce se mai chinuie.Cum sa ai timpi mai slab pe motocicletele 2014 decat pe cele 2013?Asta in conditiile in care la clasa de varf nu s-a schimbat regulamentul..nu vorbesc de Ducati aici ci de toate moto de uzina. Nici nu stiu de ce se mai chinuie,pt ca de la un an la altul e aceeiasi motoreta.Ar trebui sa le lase draq asa si ceau. Numa Honda ce mai insista cu un seamless cu o treaba,in rest... Ducati incercase ceva frumos mai demult cu acel frameless design dar a fost respins de maestrul Rossi,care "n-a simtit-o". Daca totusi la F1 progresele masinilor de la un an la altul sunt remarcabile si dezvoltarea se face intr-un ritm salbatic,in MotoGp pot spune cu mana pe inima ca sunt inexistente.Bugetul pe dezvoltare ar trebui sa-l dea la saraci Daca comparam masinile din anii'2000 si cele de acum,vom vedea ca sunt la ani lumina si doar regulamentele drastice i-au impiedicat sa evolueze si mai mult. Daca comparam prima motoreta din 2002 de dupa trecerea la 4 timpi si motoretele specificatie 2014 vom vedea ca (in afara de seamless la cei bogati si niscaiva electronica) ele sunt aprox. identice. Da,stiu,e o diferenta enorma de bani intre cele 2 sporturi,dar la fiecare inceput de sezon cand vad prototipurile "noi" (adica cu desene noi pe carene) stau si ma intreb unde se duc banii din dezvoltare. Or fi si pe la ei prin conducere ceva directori romani care mai fac o delapidare sau ceva,ca altfel nu-mi explic Editat Aprilie 3, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 (...) +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Aprilie 3, 2014 Autor Share Postat Aprilie 3, 2014 (editat) @Method: vezi ca am postat eu AICI un clip despre o motocicleta d'asta de care iti place tie Sunt de acord cu ce spui tu. Si eu imi doresc ca in MotoGP sa vedem adevarate prototipuri, precum acela din link-ul de mai sus. Sa vedem o structura monococa, care sa aiba multiple roluri (rezervor, carena, sasiu, etc.). Suspensii diferite, nu traditionala furca pe care o vedem astazi, aerodinamica imbunatatita, cu radiatoare montate cat mai eficient din acest punct de vedere, si multe alte inovatii. Asta sa fie clasa MotoGP. Si astea sa le dezvolte, pt ca au ce dezvolta la ele Pentru cadre de Aluminiu, clasica furca, etc. exista WSBK. In ziua de azi, cine nu cunoaste, habar n-are care e o motocicleta de MotoGP si una de WSBK. Editat Aprilie 3, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 In ziua de azi, cine nu cunoaste, habar n-are care e o motocicleta de MotoGP si una de WSBK. Est carcotas. Toata lumea stie ca SBK-urile au faruri. Vezi? Interesant ce zice Hülk. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Aprilie 4, 2014 Autor Share Postat Aprilie 4, 2014 (editat) Ce tare e poza aia cu Alonso. Chiar ma uitam atunci la cursa, si zic: "ce cauta Alonso in parcul inchis? Crede ca e pe podium? " Dar el se uita sa vada cat are in bord masina lui Vettel Editat Aprilie 4, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 E frustrat. Se gandeste la ce ar face el intr-un RedBull. Cam asa era si Schumacher pe la sfarsitul anilor '90: mergea in parc fermé sa se uite, mahnit si trist, mai indeaproape la McLaren-urile care erau superioare Ferrari-ului lui. In other news, pilotii mai inalti si mai grei (Sutil, Hülkenberg, etc.) se pare ca fac rabat si de la antrenament pentru a-si mentine muschii cat mai atrofiati si merg in curse fara lichid de baut. Cam nasol cu limita de greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) @Method: vezi ca am postat eu AICI un clip despre o motocicleta d'asta de care iti place tie Sunt de acord cu ce spui tu. Si eu imi doresc ca in MotoGP sa vedem adevarate prototipuri, precum acela din link-ul de mai sus. Sa vedem o structura monococa, care sa aiba multiple roluri (rezervor, carena, sasiu, etc.). Suspensii diferite, nu traditionala furca pe care o vedem astazi, aerodinamica imbunatatita, cu radiatoare montate cat mai eficient din acest punct de vedere, si multe alte inovatii. Asta sa fie clasa MotoGP. Si astea sa le dezvolte, pt ca au ce dezvolta la ele Pentru cadre de Aluminiu, clasica furca, etc. exista WSBK. In ziua de azi, cine nu cunoaste, habar n-are care e o motocicleta de MotoGP si una de WSBK. Da,stiu motoreta aia,imi place pt ca e o iee outside the box si chiar am avea nevoie de asa ceva la MotoGp.Sunt fascinat de progresele si inovatiile tehnice,intotdeauna sunt preocupat de aspectul asta,fie ca e MotoGp fie ca e F1. Suntem putin offtopic,dar intotdeauna mi-a placut sa discut pe teme tehnice. Personal insa mi se pare o idee slaba ca si design.De ce : In primul rand din cauza furcilor.Pe fata in opinia mea,furca usd "clasica" ohlins e imbatabila,dupa cum au spus si designerii acestei motorete de altfel.E greu sa faci un sistem de suspensie atat de simplu,de light si care sa dea un feedback asa bun.Si ei s-au chinuit foarte mult cu acel A wishbone si au aruncat radiatorul la mama draq,ceea ce mi se pare o greseala.Parerea mea e ca la roata spate ar fi trebuit lucrat,pt ca aia e tot timpul neglijata.Acolo ar fi fost bun un sistem de suspensie inovativ,mai ales ca ai si spatiu. Iarasi,monococa,bine,CF,dar monococa in sine nu mi se pare o idee castigatoare.E f buna pt a face mainstream cars pt ca elimina nevoia unui sasiu care e scump de produs,ingreuneaza masina si nu e interesant feeling-ul sasiului pt omul obisnuit care mere cu masina la munca. Monococa iti arunca greutatea peste tot in loc sa ti-o concentreze (cum ar fi ideal) intr-un spatiu cat mai mic si cat mai central. Dar pt masinile si mai ales pt motoretele de cursa mi se pare gresita ideea.Iata,daca ne uitam la F1,vedem ca si ei sunt de aceeiasi parere. Si mai putem vedea si solutia castigatoare : frameless design Suspensie fata legata direct de cockpit care e legat de motor,care e legat de cutie,si suspensia spate legata direct pe cutie.Ideea e veche,a fost scoasa "pe piata" de Colin Chapman si Lotus hat-departe pe la sf anilor 60 mi se pare.Si e in practica si la ora actuala.Deci inseamna ca aia e solutia. Parerea mea e ca si la moto am putea aplica asa ceva : suspensie fata lipita de motor-cutie,iar suspensia spate (care ar putea fi ceva de genul F1 ,acea suspensie multi-brat) legata direct pe cutie.Si rezervorul tras jos sub sa,sau chiar jos de tot,in locul unde e acum catalizatorul la motoretele de strada. N-am vazut insa nimic de genul asta la MotoGp. Ducati iata ca totusi incearca cu Panigale ceva f frumos,cu acel mini-cadru air-box si nimic in rest si le mere bine.Sa speram ca vom asista si la alte progrese. Mult mai desteapta mi se pare motoreta asta (facuta de un fost designer de F1) : http://thekneeslider.com/ecosse-spirit-es1-motorcycle-racer-redesign/ E frustrat. Se gandeste la ce ar face el intr-un RedBull. Cam asa era si Schumacher pe la sfarsitul anilor '90: mergea in parc fermé sa se uite, mahnit si trist, mai indeaproape la McLaren-urile care erau superioare Ferrari-ului lui. In other news, pilotii mai inalti si mai grei (Sutil, Hülkenberg, etc.) se pare ca fac rabat si de la antrenament pentru a-si mentine muschii cat mai atrofiati si merg in curse fara lichid de baut. Cam nasol cu limita de greutate. Da,e o problema. Bine,nu au o limita,adica au limita inferioara,690 kg,dar anul asta,cu atatea schimbari,e f greu sa te plasezi sub ea sau macar in jurul ei,si 10kg in plus pe o masina cred ca fac o mica diferenta. De la anul nu cred ca vom mai avea aceasta problema,vor progresa indeajuns pt a rade acele kg in plus din masina,si astfel pilotii vor putea bea si ei cate ceva. Btw,Kimi cum se descurca cu treaba asta? In alta ordine de idei,ceva pronosticuri pt Bahrain? Eu vad AMG desigur si vad si cred ca si Williams vor mere f bine aici. Si cred ca in urmatoarele 2-3 curse,dupa cum zicea si Toto wolf,vom avea primele scandaluri pe pista intre pilotii AMG.E linistea dinaintea furtunii. Editat Aprilie 5, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.