Gixu. Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Stiu la cine te referi, este o mobra care merge ceas chiar daca servisarea s-a facut in curte, daca ai adus vorba sa stii ca din fericire la motorul asta de 1200 nu ai ce reglaje sa ii faci, cartea da la 60.000 o verificare a patinei si intinzatorului, dar de obicei alea sunt lacrima cu mult peste 150.000 km..eu am 98.000 cu el si i-am facut doar o sincronizare a clapetelor.. Nu stiu cum este la japoneze, dar motorizarea asta de la BMW este exceptionala si nu cere decit ceea ce ai spus tu, uleiuri si restul.. Nu vreau sa intru in polemici, ma indoiesc totusi sincer ca firma BMW nu a impus intervale de service unui motor atat de "incarcat" cum este LT-ul. Firma Bmw este recunoscuta ca fiind "the king" la acest capitol. Nu vorbim neaparat de piese majore, vorbim de garnituri, rulmenti, curele si alte bucurii trecute cu vederea, bucurii care te pot lasa cand ti-e lumea mai draga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Nu vreau sa intru in polemici, ma indoiesc totusi sincer ca firma BMW nu a impus intervale de service unui motor atat de "incarcat" cum este LT-ul. Firma Bmw este recunoscuta ca fiind "the king" la acest capitol. Nu vorbim neaparat de piese majore, vorbim de garnituri, rulmenti, curele si alte bucurii trecute cu vederea, bucurii care te pot lasa cand ti-e lumea mai draga. Draga Gixu-le acele garnituri , rulmenti etc te las daca nu intretii coraspunzator motocicleta( si e valabil si pt japoneze). La japoneze voi nu schimbati niciodata simeringuri( ex furca) nu schimbati lantul si pinionele sau daca se rupe rulmentul in roata nu schimbati? P.s si Hondele se pot strica inclusiv ST -le sau in servisuriel pt modelele japoneze traiesc doar din schimb de ulei si filtre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) Tot motoare sunt, eu n-am dat japonezele drept exemplu ci doar m-am mirat de faptul ca o mobra complexa NU are nevoie de survisare autorizata din cand in cand. Editat Septembrie 10, 2013 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 10, 2013 Admin Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) Nu vreau sa intru in polemici, ma indoiesc totusi sincer ca firma BMW nu a impus intervale de service unui motor atat de "incarcat" cum este LT-ul. Nici eu, si tocmai pentru ca lucrurile sa fie clare si sa nu ramana cineva cu impresia ca vorbim nefundamentat, am luat cu copy/paste din manualul de service K1200LT (imi pare rau ca nu pot atasa manualul, nu-mi permite..) ***************************** BMW K1200LT Annual Service -Read out the fault memory with the BMW MoDiTeC unit -Check throttle cable play, adjust if necessary -Change engine oil while at operating temperature -If the motorcycle is ridden only for short distances or at outside temperatures below 0°C (32 °F), this work must be done every 3 months or at least every 3,000 km (1,800 miles) *) -Change oil in gearbox while at operating temperature at least every 2 years *) every 2 years -Change oil in rear wheel drive while at operating temperature at least every 2 years *) every 2 years -Examine brake pads and discs for wear, replace if necessary *) -Check the front/rear brake fluid level -Check operation of brake system and freedom from leaks; repair/replace items if necessary *) -Replace the brake fluid at least once a year -Check clutch operating fluid level -Change clutch fluid every 40,000 km (24,000 miles) or at least every 2 years *) 40,000 every 2 years -Replace fuel filter *)generally every 40,000 km (24,000 miles), if the fuel is of poor quality, every 20,000 km (12,000 miles)40,000 -Check and top up, where necessary, coolant level and concentration -Replace the coolant at least every 2 years*) every 2 years -Check battery acid level, if necessary add distilled water -Clean/grease battery terminals if necessary -Replace intake air cleaner element, If severe dirt and dust are encountered, replace the intake air cleaner every 10,000 km (6,000 miles) or even morefrequently *) -Check function of side stand contact switch -Grease side stand bearing, check that the centre stand moves freely, and grease it if necessary *) -Check the steering damper -Check tightness of rear wheel studs -Check rear wheel bearing play by rocking wheel -Check swinging arm bearings (free of play), adjust if necessary *) -Clean the inductive sensor on the rear wheel every 40,000 km (24,000 miles) or at least every 2 years *) 40,000 every 2 years -Check valve clearances, adjust if necessary -Replace the lining of the chain tensioning rail and chain guide rail every 60,000 km (36,000 miles)*) 60,000 -Replace spark plugs -Final inspection with road safety and functional check: – Condition of tires and wheels, tyre pressure – Clutch, gearshift mechanism, hand and foot brake, ABS, steering system – Lighting and signalling equipment, telltale lights, instruments, horn – Reversing aid, radio with remote contro, optional equipment fitted – Trial run if necessary ********************** Vezi si tu daca astea nu sunt lucruri care nu le poti face in regie propie.. Singurele lucruri care presupun putin munca sunt verificarea patinei/intinzatorului la 60.000 si verificarea jocului la supape. Intr-adevar, se mai cere sa pui din cind in cand o scula de diagnoza, dar asta o poate face fiecare fie mergand la reprezentanta fie investind 300-500 euro in scula asta de diagnoza.. Editat Septembrie 10, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) Lucrurile marunte se pot face in fata blocului, o parte din ele fiind verificate inainte de fiecare tura. Cu toate astea, schimbarea intinzatorului si jocul supapelor necesita un pic mai multa atentie, dupa cum ai spus. Imi pastrez dreptul de a NU avea incredere intr-o mobra servisata ad-hoc in fata blocului. In momentul in care am cumparat mobra, am fost cu ea la un prieten, mecanic f bun si el a luat-o la puricat cap coada dupa care i-am schimbat tot ce dadea cu minus. Revenind la subiectul initial, St 1100 este o mobra decenta, din pacate o idee prea scumpa pentru ceea ce ofera. Daca initiatorul se decide sa-si cumpere una, atentie mare la cureaua de distributie si rugina ascunsa de carenajul generos, in special la partea din spate, bascula. Editat Septembrie 10, 2013 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wagnererik20 Postat Septembrie 24, 2013 Autor Share Postat Septembrie 24, 2013 Dragi prieteni mi-am cuparat motorul pe care am dorit Honda ST 1100 Pan European, an 1991 , 110.000 km stare perfecta, impecabil din punct de vedere estetic si mechanic , carte de service la zi + cutii originale . Ce sa supun imi place la nebunie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Felicitari, sa-l stapanesti sanatos si fara incidente! Si... sa ne povestesti despre el, cum se comporta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wagnererik20 Postat Septembrie 24, 2013 Autor Share Postat Septembrie 24, 2013 Astazi am cumparat am mers cu el aprox 100 km pana acuma pot spune ca se compoarta foarte frumos pe drum in curbe se inclina foarte frumos are 300 kg dar nu se simte absolut ( e cam greuti sa te intorcu cu el pe loc ) in rest se comporta fain in curbe , fara zgomot la 140 km/h, fara tulburent de aer ,iar daca te lasi putin pe rezervor nu auzi absolut nimic, silentios, comod, economic, frumos, punctul de grutate joasa, oglinzi mari, cuplu mare, seaua lata, ABS, TCS, Pur si simplu facut sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wagnererik20 Postat Noiembrie 1, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2013 Asta e micuta mea Vreau sa va intreb ceva legat de motorul meu. Marca; Honda Model: ST 1100 Pan European. An: 1992 motor: 1100 cc, 4 V Racire cu apa. Intrebarea este ce ulei i-mi recomandati ???????? In cartea de service scrie 10 W40 , ce marca i-mi recomandati ? Repsol ? Motul ? Aral ? Castrol ? Ful Sintetic ? Mineral ? In 1992 cand motorul a fost fabricat nu prea esxistau sau chiar de loc nu erau uleiuri sintetice sau alte prostii. Multumesc pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Brava maestre.Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.Buna alegere.Cartea mea zice 10 W 40.Firma in care ai tu incredere..Semisintetic.La primavara ,cand o incepe sezonul,sa ne adunam cu Paneuropenele sa facem o iesire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Sinteticul nu e prostie. Incearca un 15w50 full sintetic, o marca buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wagnererik20 Postat Noiembrie 1, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2013 Brava maestre.Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.Buna alegere.Cartea mea zice 10 W 40.Firma in care ai tu incredere..Semisintetic.La primavara ,cand o incepe sezonul,sa ne adunam cu Paneuropenele sa facem o iesire. Merci , Sa ne adunam ? ori cand, ori unde !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) Mi-am pus cenusa-n cap, au facut cativa prieteni misto de mine dar iata ca mi-am mai facut o dambla 1996,74000km, Abs/Cbs-Tcs, intr-o stare de te face sa te trezesti cu carpa in mana stergand roua dimineata prin Alpi. Editat Mai 25, 2014 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 S-o stapanesti sanatos! frumos motor, iar cine face misto cred ca o face din invidie.Si eu vreau sa-mi iau ST. cam ce consum are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) Salut, dupa nici 2 saptamani am parcurs deja 2000 km impreuna. Consumul a fost de aproximativ 5.5%, 140-150 kmf viteza de croaziera. Editat Iunie 5, 2014 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01dsb Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Salutare tuturor.Si eu sunt proprietar de Pan 1100 din mai 2012.De departe cea mai capabila moto pe care am avut-o...am avut si un nou nouta..Italiana )Dupa 2 ani)cu HONDA) am cu ea aprox 30000km facuti de mine.In total are 101000 momentan and counting:)Ce sa mai superba moto.in tot acest timp am schimbat un bec h4 la faza scurta.Atat.in rest doar ulei si filtre.Este 100% fiabila.O iubesc.Am si vopsit-o in primavara aceasta doar ca sa-i dau un aer mai tineresc.Era un verde inchis culoare originala fara nici o zgarietura dar acum arata mult mai bineCat despre bascula spate si esapament...prostii.A mea e adusa de pe Germania si nu are gram de rugina.Problema este frecventa la motocicletele din UK. poate facem o intalnire cu St-uri..0740288761 Sorin din Bistrita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Adresez rugămintea către orice posesor ST 1100 din Bucureşti de a-mi permite să "pipăi" cu ochiu' liber exemplarul. Este evident că am făcut o nouă pasiune! » Post actualizat in 17 Aug 2014 18:01 Este evident că-s mai rare ca unicornu' alb10. Ca oferte din vânzare: tot aşa! » Post actualizat in 30 Aug 2014 05:33 Am zis eu că-i mai rară ca unicornu' alb! Nu-i nimic, mi-am luat una, ca s-o pot privi în tihnă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam3966 Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 Salut. Vad ca nu s a mai postat de ceva vreme pe acest topic. In aprilie am achizitionat o Honda st 1100 Pan european din olanda. A avut 81 000 km,si am facut vara asta cu ea vre o 3500 km. Faza cu bascula spate si cu cureaua sunt fictiuni,nu sunt probleme in acest sens. Consumul este in jur de 5%,mers 140-160 pe autostrada ,si in jur de 100 pe national, singur ,bagaje nu prea multe,desi loc e suficient. Daca mai sunt proprietari de asa ceva,mi ar place sa mai schimbam ceva pareri despre aceasta moto pe acest forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
didy Postat Noiembrie 22, 2016 Share Postat Noiembrie 22, 2016 (editat) salut Si eu sunt din luna iulie anul acesta a unei Honda ST1100. ma bucur ca a mai postat cineva pe acest topic si chiar as vrea sa mai schimbam parerii despre motor. » Post actualizat in 27 Nov 2016 18:36salutSi eu sunt din luna iulie anul acesta posesorul unei Honda ST1100.ma bucur ca a mai postat cineva pe acest topic si chiar as vrea sa mai schimbam parerii despre motor. Editat Noiembrie 22, 2016 de didy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Noiembrie 27, 2016 Share Postat Noiembrie 27, 2016 (editat) Si eu sunt in cautarea unui ST1100 fabricatie dupa 1996. Sper sa gasesc unul, asa cum imi doresc. Editat Noiembrie 27, 2016 de dynoviorel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 La ST 1100 rezervorul de sub sa e de metal sau de plastic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam3966 Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 La ST 1100 rezervorul de sub sa e de metal sau de plastic ? » Post actualizat in 02 Dec 2016 15:03 E de metal,si are aprox 27-28l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 Multumesc! Probleme cu rezervoare ruginite pe dinauntru au fost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam3966 Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 Eu l am dat jos pe al meu ,să îl verific. Arată perfect,atat pe dinăuntru cat si pe afară,f ușor de dat jos,acces lejer la pompă sau la sonda litrometrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Baieti, am stat pe un ST1300 de dinainte de 2000 si efectiv am ramas foarte impresionat. Sunt posesor de V-strom DL650, dar ST1300 e din cu totul alt film. Desi e veche in draci, ST-ul arata super, e foarte aerodinamic (din ce am inteles), are dotari pe care multe motoare nu le au nici macar acum (ABS, TCS, faruri reglabile electric- din ce am inteles eu, radio, manere incalzite etc.). Nu e pentru drumuri nasoale, ci doar pentru asfalt bun si foarte bun. E grea in draci, se stie asta, dar in mers nu prea mai conteaza. Cand oi mai imbatrani, o sa caut si eu un ST1100, chiar imi place modelul si cred ca la gama touring e un concurent redutabil pentru clasicii in viata. Evident pentru acei oameni care nu se uita neaparat la anul de fabricatie (primul meu motor avea 19 ani, MY1997, mergea foarte bine- Kawasaki ER5). Felicitari posesorilor de ST-uri, eu chiar sunt oarecum invidios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.