Jump to content

Recommended Posts

Salut ! Un baiat care locuieste pe-aproape de mine are o Aprilia RS 125 de vanzare. Problema e urmatoarea. Nu are toba originala pe ea (are una de la un motor de 600 cc, nu stiu exact care ). Din cate stiu atunci cand se modifica evacuarea la motoare in 2T se modifica drastic performantele, adica se pierde din putere. As vrea sa o iau eu dar cum nu am mai mers niciodata pe RS 125 sau alt motor asemanator nu stiu cum trebuie sa traga. Cam ce puncte de reper as putea avea ca sa nu iau o motoreta care nu trage cum trebuie, mai ales daca nu e din cauza tobei si poate din cauza setului motor. Repet, nu am nici cea mai mica idee cum treb sa mearga motoreta asta.

Link to post
Share on other sites

Salut ! Un baiat care locuieste pe-aproape de mine are o Aprilia RS 125 de vanzare. Problema e urmatoarea. Nu are toba originala pe ea (are una de la un motor de 600 cc, nu stiu exact care ). Din cate stiu atunci cand se modifica evacuarea la motoare in 2T se modifica drastic performantele, adica se pierde din putere. As vrea sa o iau eu dar cum nu am mai mers niciodata pe RS 125 sau alt motor asemanator nu stiu cum trebuie sa traga. Cam ce puncte de reper as putea avea ca sa nu iau o motoreta care nu trage cum trebuie, mai ales daca nu e din cauza tobei si poate din cauza setului motor. Repet, nu am nici cea mai mica idee cum treb sa mearga motoreta asta.

Nu cred ca e singura motocicleta care ai putea / vrea sa ti-o achizitionezi..

Edited by TM96UFO
Link to post
Share on other sites

Nu cred ca e singura motocicleta care ai putea / vrea sa ti-o achizitionezi..

Am vorbit cu omu acum 2 zile si e la un pret de nimic, practic de neratat...Totusi daca mi-ai raspunde pe subiect as aprecia. Daca nu ai bunavointa asta, lasa pe altii te rog, poate mai sunt si unii carora le place sa fie on-topic.

Link to post
Share on other sites

Am vorbit cu omu acum 2 zile si e la un pret de nimic, practic de neratat...Totusi daca mi-ai raspunde pe subiect as aprecia. Daca nu ai bunavointa asta, lasa pe altii te rog, poate mai sunt si unii carora le place sa fie on-topic.

1) sezonul e aproape gata mai strange niste bani si i-ati un CB / GS 500 sunt mult mai ok daca vrei sa te plimbi sa vezi tara asa cum probabil nu ai reusit sa o faci cu ij-ul.

2) atata dai atata face

3) faci ce vrei

4) cerinta ta e cam imposibila.. sa faci o comparatie intre motocicleta stock condusa de altul si gioasa careia ii vei face tu test drive-ul.

Edited by TM96UFO
Link to post
Share on other sites

Salut, Rs 125 am si eu, vorba lu'

TM96UFO

cat dai atata face. Daca are doar finala schimbata nu ar trebuii sa fie probleme, dar daca are si cimpoiul acela ( nu cred ca m-am exprimat bine, scuzati-ma ) atunci clar se schimba performantele. Daca este modelul full power ar trebuii sa simti un "zvac " pe la vreo 7.000 si sa se infiga destul de repede, ia-o la o plimbare daca este propietarul de acord, vezi cum merge, vezi cum se tureaza . daca se merita si nu are probleme grave la motor, ia-o . poate faci o afacere, in primavara o vinzi mai pui ceva si iti iei ceva mai mare,doar daca se merita investitia. nu stiu ce sa zic, daca tie iti place ia-o , pana la urma sunt banii tai. verific-o bine inainte daca o iei

Link to post
Share on other sites

1) sezonul e aproape gata mai strange niste bani si i-ati un CB / GS 500 sunt mult mai ok daca vrei sa te plimbi sa vezi tara asa cum probabil nu ai reusit sa o faci cu ij-ul.

2) atata dai atata face

3) faci ce vrei

4) cerinta ta e cam imposibila.. sa faci o comparatie intre motocicleta stock condusa de altul si gioasa careia ii vei face tu test drive-ul.

Cu IJ-ul am mers ceva dar oricum nu prea plec pe distante foarte lungi pe doua roti... Da, ok, ms de sfat.

 

Salut, Rs 125 am si eu, vorba lu'

TM96UFO

cat dai atata face. Daca are doar finala schimbata nu ar trebuii sa fie probleme, dar daca are si cimpoiul acela ( nu cred ca m-am exprimat bine, scuzati-ma ) atunci clar se schimba performantele. Daca este modelul full power ar trebuii sa simti un "zvac " pe la vreo 7.000 si sa se infiga destul de repede, ia-o la o plimbare daca este propietarul de acord, vezi cum merge, vezi cum se tureaza . daca se merita si nu are probleme grave la motor, ia-o . poate faci o afacere, in primavara o vinzi mai pui ceva si iti iei ceva mai mare,doar daca se merita investitia. nu stiu ce sa zic, daca tie iti place ia-o , pana la urma sunt banii tai. verific-o bine inainte daca o iei

Pretenas, tie ti-am trimis msj si pe mess, dar vad ca nu l-ai vazut. App, ai dat de A2 ?

Link to post
Share on other sites

Dupa cum a zis cineva mai sus,,,,cat dai atata face,sa nu crezi ca ala e prost sa o dea pe nimic.

-Sfat prietenesc,,,, ia ceva mai mare( 250-400cc).De 125 o sa te saturi repede,nu e moto sa pleci pe departe,sau moto in care sa iti pui baza.Preturile oricum au scazut,iei ceva de 400cc,pe la 700-800 euro.Ceva in care sa iti pui baza,si cu care sa poti pleca lejer si fara grija la drumuri mai lungi.

-Daca nu vrei sa asculti de noi,,,,,pana la urma da-te tu o tura cu rs-u,si daca iti place cum trage,,,bafta ta ia-o.De tras iti dai si tu seama cum trebuie sa traga,,,,sa nu se ingatuie,si sa fie mai infipta decat un scuter,sau cu ce te-ai mai dat tu,Daca iti da emotii,si are "zvac-u" ala in ea,,e buna.Vezi sa raspunda acceleratia ok la comanda,sa nu plece cu intarzaiere,,,,,vezi sa nu scoata fum,sa mearga motoru rotund,sa nu se auda aiurea,

Edited by niniarges
Link to post
Share on other sites

Dupa cum a zis cineva mai sus,,,,cat dai atata face,sa nu crezi ca ala e prost sa o dea pe nimic.

-Sfat prietenesc,,,, ia ceva mai mare( 250-400cc).De 125 o sa te saturi repede,nu e moto sa pleci pe departe,sau moto in care sa iti pui baza.Preturile oricum au scazut,iei ceva de 400cc,pe la 700-800 euro.Ceva in care sa iti pui baza,si cu care sa poti pleca lejer si fara grija la drumuri mai lungi.

-Daca nu vrei sa asculti de noi,,,,,pana la urma da-te tu o tura cu rs-u,si daca iti place cum trage,,,bafta ta ia-o.De tras iti dai si tu seama cum trebuie sa traga,,,,sa nu se ingatuie,si sa fie mai infipta decat un scuter,sau cu ce te-ai mai dat tu,Daca iti da emotii,si are "zvac-u" ala in ea,,e buna.Vezi sa raspunda acceleratia ok la comanda,sa nu plece cu intarzaiere,,,,,vezi sa nu scoata fum,sa mearga motoru rotund,sa nu se auda aiurea,

fum scoate , e 2t

Link to post
Share on other sites

Dupa cum a zis cineva mai sus,,,,cat dai atata face,sa nu crezi ca ala e prost sa o dea pe nimic.

-Sfat prietenesc,,,, ia ceva mai mare( 250-400cc).De 125 o sa te saturi repede,nu e moto sa pleci pe departe,sau moto in care sa iti pui baza.Preturile oricum au scazut,iei ceva de 400cc,pe la 700-800 euro.Ceva in care sa iti pui baza,si cu care sa poti pleca lejer si fara grija la drumuri mai lungi.

-Daca nu vrei sa asculti de noi,,,,,pana la urma da-te tu o tura cu rs-u,si daca iti place cum trage,,,bafta ta ia-o.De tras iti dai si tu seama cum trebuie sa traga,,,,sa nu se ingatuie,si sa fie mai infipta decat un scuter,sau cu ce te-ai mai dat tu,Daca iti da emotii,si are "zvac-u" ala in ea,,e buna.Vezi sa raspunda acceleratia ok la comanda,sa nu plece cu intarzaiere,,,,,vezi sa nu scoata fum,sa mearga motoru rotund,sa nu se auda aiurea,

Merci de sfat !

Link to post
Share on other sites

Baiatul e de aici, sta pe langa mine. Da, din jud Vl. Ms de info. Mai intai ma duc sapt viitoare sa o vad calumea cum e, sa merg cu ea. Daca nu ma hotarasc, te contactez.

Link to post
Share on other sites

Baiatul e de aici, sta pe langa mine. Da, din jud Vl. Ms de info. Mai intai ma duc sapt viitoare sa o vad calumea cum e, sa merg cu ea. Daca nu ma hotarasc, te contactez.

Nu am drum prea curand pe acolo si nici timp ca veneam eu .Daca ai mai mesterit la scutere o sa iti dai seama repede cum merge ,daca are PowerValce dupa 8000 de ture trebuie sa traga dintr-o data ( sa zic asa ca atunci cand intra turbina la masina) ,in rest cutia sti cum trebuie sa merga si fum daca nu e in exces e ok. Legat de toba daca e doarr finala de 600 si are galeria originala cu burduful ei nu afecteaza decat sunetul ,performantele sunt aceleasi.

Edited by kamikaze_wtf
Link to post
Share on other sites

Nu am drum prea curand pe acolo si nici timp ca veneam eu .Daca ai mai mesterit la scutere o sa iti dai seama repede cum merge ,daca are PowerValce dupa 8000 de ture trebuie sa traga dintr-o data ( sa zic asa ca atunci cand intra turbina la masina) ,in rest cutia sti cum trebuie sa merga si fum daca nu e in exces e ok. Legat de toba daca e doarr finala de 600 si are galeria originala cu burduful ei nu afecteaza decat sunetul ,performantele sunt aceleasi.

Da, am mai avut de-a face cu motoare in 2 timpi... Ce ma ingrijora pe mine cel mai tare era legat de toba, dar acum ca m-ai lamurit...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Toba de la 4T are vata la interior si, cu timpul, o sa se imbibe pana la refuz cu amestec nears de ulei/benzina. Daca nu este deja plina. Vei observa cand va incepe sa curga amestec pe la imbinarile corpului tobei, nituri, etc.

Din cauza aceasta finalele de 2T sunt mai inguste si au plasa de sarma predominant sau exclusiv la interior.

Nu m-as risca cu 2T nici sa ma omori. Singurul loc unde 2T merita cu adevarat este hard-enduro-ul.

In rest, RS-ul = motocicleta italieneasca, confort ioc, capacitate/cmc ioc, putere ioc, frana de motor ioc si ea.

Whatever, banii tai, alegerea ta.

Nu vreau sa fiu rautacios, nu sunt si nu m-am nascut bogat, dar cu varsta am ajuns sa invat ca atat cat dau pe un lucru atat face. Decat sa cumpar 3 prostii ieftine mai bine stau pe bara, mor de foame si imi iau ce trebuie. Sanse mari ca, stiind cat te-ai chinuit ca sa il iei sa il respecti si ingrijesti mai bine si, implicit, sa aiba viata mai lunga.

Indiferent pentru ce motocicleta vei opta, ia un mecanic cu tine la cumparare. Sau un cunoscator al modelului.

Degeaba o iei cu X euro daca trebuie sa ii schimbi lant, gume, roti, discuri de frana, telescoape, piston sau mai stiu eu ce. Daca esti genul ce pui second sau "chinezesti", ieftine, atunci np.

Un motor care a fost batjocorit si adus in stare de gioarsa nu va mai iesi din acel con de umbra decat cu f.f. multi bani investiti in el. Atat de multi incat este o tampenie sa faci asa ceva. Been there, done that.

Cum poze cu ea nu am vazut, nici nu stiu ce sa iti recomand 100%.

Edited by _Raul_
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Am un rs125 full power din 2005 care pe o portiune de drum ~1.5km cu multe curbe face lucruri care un enduro 600 cmc sau vitezana nu face . Manevrabilitatea face tot motorul . Cele 120-130 kg ale motorului fac rs-ul . Pe drum intins ( in oras ) mers 'reising' cu alti 2-3 yamaha xt600 si alte vaci dinastea , prin oras te ti lejer dupa ei , in curbe reusesti sa-i depasesti fara sa crezi. Nu am circulat cu rs-ul de 2 ani ca nu mai am permis din cauza mobrei dar io unu zic ca face mult aceasta 'drujba'. In cazut in care ai dreptul sa conduci moto mai mare iti recomand si eu un 4t pentru durata de viata a motorului , consumul care nu e de 11-12 l/100km ... In cazul in care vrei un 125 nervos , iti recomand doar rs . Daca se poate modelul 30+ hp. Si eu vand unul foarte ieftin din cauza ca nu-l pot folosii si sta degeaba. Totusi , dupa 2 ani , tre curatat umpic si vazut de el 150 eur maxim. Ti-l dau cu toba arrow :)) am vazut in multe sate moto cu tobe dinastea de 600 care nu schimbau deloc sunetul motorului poate chiar facandu-l mai urat. Si despre viata motorului sa stii ca e lunga daca-i dai ulei , plus ca piesele sunt ieftine . Daca ar trebui sa aleg intre un 400 si un rs 125 full power as alege rs-ul pentru manevrabilitate , sunet puternic si....distractia din oras traita din plin . Cum cu crf'u merg printre copaci cu rs-u mergeam printre masini si alti motociclisti.

Link to post
Share on other sites

Am un rs125 full power din 2005 care pe o portiune de drum ~1.5km cu multe curbe face lucruri care un enduro 600 cmc sau vitezana nu face . ....bla bla

 

 

face.... zgomoooooooootttttt

Link to post
Share on other sites

face.... zgomoooooooootttttt

oribil chiar..de iti vine sa fugi dupa el la semafor sa ii dai doua shalate peste cap mai ales cand trece cu beshitoarea noaptea pe strada de te scoala si din mormant...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...