Sari la conținut

Era sa o dau in bara...pe bune


fast_arrow
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 87
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator Adrian

S-a facut pe-aici o confuzie de persoane între noi doi, de-aia îţi răspund. Trebuie să mergi legal ! Punct. Cu sau fără bun simţ.

Toba zgomotoasă a.m. neomologată nu e legală, faza lungă chiar şi ziua nu e legală etc

Nu cred să fi văzut vreo statistică gen câte vieţi a salvat "load pipes" sau "high beam".

Pe mine mă enervează (cuvant jignitor) care merg ziua cu fază lungă chiar dacă sunt motociclişti.

Automobiliştii nu te observă pt că ai un singur far, nu pt că e slab.

Poţi pune un HID de 100w pe lungă dar tot maşina cu faruri regulamentare va fi observată prima, aia declanşează "triggerul", motocicleta având un singur far, nu.

 

Nu s-a creat nici o confuzie.

 

Metal Heart ti-a dat quote, iar eu am dat quote la reply ul sau (pe care ti-l adresase tie), doar ca sa-i transmit LUI ceva.

 

Faza lunga ziua dpdv al meu este o dobitocenie.

 

Sunt 2 motive mari si late pt care TU ca motociclist nu vei fi observat in trafic (si eventual accidentat)

 

1) faci manevre rapide,neregulamentare,fara sa oferi sansa soferului/celuilalt participant la trafic sa te observe (gen crosetezi benzi ca boul venind din spate,stanga/dreapta,depasesti aiurea prin dreapta (intre el si trotuar),nu adaptezi viteza la conditiile de mers,n-acorzi prioritate, ETC ETC.

 

2) celalalt participant la trafic e un bou,un dobitoc,un miop si un (cuvant urat) care ORICUM nu te-ar fi vazut (chiar si cand mergi legal,atat dpdv al manevrelor executate,cat si al vitezei de deplasare,cu 5 becuri de 120W aprinse si cu evacuarile scoase complet).

 

E bine sa ne ocupam noi insine,ca motociclisti ,de punctul 1), pentru ca punctul 2) nu tine de noi (si asta cativa de pe forum nu prea inteleg (gen Tsunami & co.))

 

Pe mine personal m-a ajutat faptul ca am B ul de vreo 13 ani. Desi n-am condus zeci/sute de mii de km cu masina, totusi a CONTAT enorm. Te ajuta sa intelegi si sa anticipezi traficul exponential mai bine decat atunci cand iei direct A ul si te-arunci pe o motoreta in trafic (indiferent ca-i CBR 125 sau 600RR sau 1000RR).

 

O neatentie/o greseala din partea ta ca rider te costa mult....sau chiar totul. Asa, daca mai ai experienta de trafic mai stii sa te feresti de majoritatea dobitocilor.

 

Exact ! Însă cred că la majoritatea nu e doar chestie de logică ci li se pare "cool" aşa cum arată mobra cu "faza mare".

Exact ca şi cu tobele "burlan", nu le vrea nimeni zgomotoase însă doar aşa salvează vieţi.

PS este vorba de "triggerul" din capul celuilalt participant la trafic care spune că un "far = un far" iar "două faruri = maşină" .

 

Si hai sa ti dau peste 'bot' (daca-mi permiti expresia).

 

Vad ca o faci pe-a moralistul aici cu faza lunga,faruri, tobe....alea.

 

Si mi se pare ca dai dovada de ipocrizie,atata timp cat in semnatura vinzi kituri de HID (Xenon).

 

Asta in cazul in care ma insel amarnic,si tu vinzi niste kituri OMOLOGATE, LEGALE, care nu imprastie lumina ca panaramele astea de xenon pe care le au 95% din bikerii detinatori de xenon (self included).

 

Crede-ma,daca-i pana acolo,e mai nociv un xenon ilegal si montat prost pe timp de noapte,decat un halogen legal,care functioneaza pe faza lunga ziua...

 

Just my 2c..

 

LE: uite,pe asa ceva as da banii,daca mi-as permite:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian - Faza lunga ziua dpdv al meu este o dobitocenie. - O poti folosi fara sa deranjeze prea mult in anumite momente pentru avertizare , nu permanent, desigur ziua, nu in apropiere.


Sunt 2 motive mari si late pt care TU ca motociclist nu vei fi observat in trafic (si eventual accidentat)

1) faci manevre rapide,neregulamentare,fara sa oferi sansa soferului/celuilalt participant la trafic sa te observe (gen crosetezi benzi rapid ca boul venind din spate,stanga/dreapta,depasesti aiurea prin dreapta (intre el si trotuar),nu adaptezi viteza la conditiile de mers,n-acorzi prioritate, nu folosesti semnalul sau il folosesti prea scurt, cazul meu : mergi prea rapid pentru drumul respectiv, ETC ETC.

2) celalalt participant la trafic e un bou,un dobitoc,un miop si un (cuvant urat) care ORICUM nu te-ar fi vazut (chiar si cand mergi legal,atat dpdv al manevrelor executate,cat si al vitezei de deplasare,cu 5 becuri de 120W aprinse si cu evacuarile scoase complet).


E bine sa ne ocupam noi insine,ca motociclisti ,de punctul 1), pentru ca punctul 2) nu tine de noi (si asta cativa de pe forum nu prea inteleg (gen Tsunami & co.))

Pe mine personal m-a ajutat faptul ca am B ul de vreo 13 ani. Desi n-am condus zeci/sute de mii de km cu masina, totusi a CONTAT enorm. Te ajuta sa intelegi si sa anticipezi traficul exponential mai bine decat atunci cand iei direct A ul si te-arunci pe o motoreta in trafic (indiferent ca-i CBR 125 sau 600RR sau 1000RR).-- Si eu sunt in aceeasi situatie ca si tine


O neatentie/o greseala din partea ta ca rider te costa mult....sau chiar totul. Asa, daca mai ai experienta de trafic mai stii sa te feresti de majoritatea dobitocilor.

-In general sunt de acord cu ceea ce spui mai sus, dar da-mi voie sa spun ca nu in totalitate. Am subliniat si unde pe textul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian - Faza lunga ziua dpdv al meu este o dobitocenie. - O poti folosi fara sa deranjeze prea mult in anumite momente pentru avertizare , nu permanent, desigur ziua, nu in apropiere.

Sunt 2 motive mari si late pt care TU ca motociclist nu vei fi observat in trafic (si eventual accidentat)

1) faci manevre rapide,neregulamentare,fara sa oferi sansa soferului/celuilalt participant la trafic sa te observe (gen crosetezi benzi rapid ca boul venind din spate,stanga/dreapta,depasesti aiurea prin dreapta (intre el si trotuar),nu adaptezi viteza la conditiile de mers,n-acorzi prioritate, nu folosesti semnalul sau il folosesti prea scurt, cazul meu : mergi prea rapid pentru drumul respectiv, ETC ETC.

2) celalalt participant la trafic e un bou,un dobitoc,un miop si un (cuvant urat) care ORICUM nu te-ar fi vazut (chiar si cand mergi legal,atat dpdv al manevrelor executate,cat si al vitezei de deplasare,cu 5 becuri de 120W aprinse si cu evacuarile scoase complet).

 

.

 

pai pentru asta si este faza lunga..

avertizare si s-o folosesti noaptea sa vezi mai departe cand n-ai vehicul in fata.

in rest am mai scris, lipsa de experienta e direct proportionala cu numarul de prosti care te enerveaza in trafic.

 

 

Si hai sa ti dau peste 'bot' (daca-mi permiti expresia).

 

Vad ca o faci pe-a moralistul aici cu faza lunga,faruri, tobe....alea.

 

Si mi se pare ca dai dovada de ipocrizie,atata timp cat in semnatura vinzi kituri de HID (Xenon).

 

 

 

ce inseamna sa fii atent. acum totul are sens, poate si ploaia de mesaje

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

in rest am mai scris, lipsa de experienta e direct proportionala cu numarul de prosti care te enerveaza in trafic.

 

Repeti ca un papagal propozitia asta pe toate topicurile de parca ai descoperit apa calda.

 

Stai linistit prietene, numarul de PROSTI pe care-i intalnesti NU are absolut nici o legatura cu nivelul de experienta.

 

Felul cum scapi de ei teafar, poate aia are o legatura.

 

Ai incercat tu o tentativa de pilda dar ti-a esuat.

 

Pana la urma, e suficient un singur PROST sa-ti puna capac definitiv,ca si motociclist. Nu e nevoie de mai multi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca o faci pe-a moralistul aici cu faza lunga,faruri, tobe....alea. Asta in cazul in care ma insel amarnic,si tu vinzi niste kituri OMOLOGATE, LEGALE, care nu imprastie lumina ca panaramele astea de xenon pe care le au 95% din bikerii detinatori de xenon (self included).

 

Street legal, omologate cu lupă, auto-levelling. What do you know ? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repeti ca un papagal propozitia asta pe toate topicurile de parca ai descoperit apa calda.

 

Stai linistit prietene, numarul de PROSTI pe care-i intalnesti NU are absolut nici o legatura cu nivelul de experienta.

 

Felul cum scapi de ei teafar, poate aia are o legatura.

 

Ai incercat tu o tentativa de pilda dar ti-a esuat.

 

Pana la urma, e suficient un singur PROST sa-ti puna capac definitiv,ca si motociclist. Nu e nevoie de mai multi....

 

 

am zis de numarul de prosti care te enerveaza in traffic, nu de numarul de prosti...

uite 2 weekenduri, 5,900km

stii cati m-au enervate?

nu tin minte vreunul.. imi mai si sar in fata de neatenti, mai schimba banda aiurea, depasesc si n-au timp...

ii ajut si merg mai departe.

stii de cate ori am folosi claxonul?

de multe ori, sa-i atentionez ca le multumesc ca mi-au facut loc, ca sunt atenti, sa-i salut pe aia cu numere romanesti.

faza lunga

noaptea doar cand nu deranjez...

 

eu am facut 5900km in 6 zile tu ai iesit din casa si ti s-a albit degetul pe claxon, care e mai inclinat s-o ia in barba de la "prosti"?

sa fiu taica-tu, te-as invata intai sa mergi pe 2 picioare, apoi ti-as sechestra mobra si ti-as lua un aveo pana cand inveti msa traiesti cu "prostii", apoi ti-as da si motocicleta..

asta daca te uibesc, daca ma enervezi, ti-as da o minge sa te joci langa autostrada

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma ingrozesc acum cand ma gandesc ca circul de ceva timp cu un motor care nu se aude si cu doua faruri chioare pe faza scurta, iar claxonul functioneaza daca il ciocanesc un pic sau daca drumul produce vibratii.(oxideaza membrana de la nefolosire)Am aflat acum secretul nemuririi pe motor.Galagie, lumina si claxoane.O mai trebui si altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma ingrozesc acum cand ma gandesc ca circul de ceva timp cu un motor care nu se aude si cu doua faruri chioare pe faza scurta, iar claxonul functioneaza daca il ciocanesc un pic sau daca drumul produce vibratii.(oxideaza membrana de la nefolosire)Am aflat acum secretul nemuririi pe motor.Galagie, lumina si claxoane.O mai trebui si altceva?

Ochii beliti si grija mare!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

am zis de numarul de prosti care te enerveaza in traffic, nu de numarul de prosti...

uite 2 weekenduri, 5,900km

stii cati m-au enervate?

nu tin minte vreunul.. imi mai si sar in fata de neatenti, mai schimba banda aiurea, depasesc si n-au timp...

ii ajut si merg mai departe.

stii de cate ori am folosi claxonul?

de multe ori, sa-i atentionez ca le multumesc ca mi-au facut loc, ca sunt atenti, sa-i salut pe aia cu numere romanesti.

faza lunga

noaptea doar cand nu deranjez...

 

eu am facut 5900km in 6 zile tu ai iesit din casa si ti s-a albit degetul pe claxon, care e mai inclinat s-o ia in barba de la "prosti"?

sa fiu taica-tu, te-as invata intai sa mergi pe 2 picioare, apoi ti-as sechestra mobra si ti-as lua un aveo pana cand inveti msa traiesti cu "prostii", apoi ti-as da si motocicleta..

asta daca te uibesc, daca ma enervezi, ti-as da o minge sa te joci langa autostrada

 

esti un individ caruia ii place sa se auda vorbind (respectiv sa-si citeasca propriile ineptii).

 

ai dreptate, ai facut 6900 km in 6 zile. o sa-ti ridic o statuie. eu stau in casa, nu circul cu mobra.

 

iar cand circul,claxonez si ma enervez si-mi ies doar prosti in fata.

 

poate-mi iesi si tu o data, si ma proptesc in tine.

 

orice tentativa de dialog .sau orice, cu tine,este sortita esecului. nu se inteleg cu tine decat cei care-ti impartasesc 'ideile' (inguste,de-altfel).

 

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

La mine din fericire faze din acestea nu s-au întâmplat prea des, de fapt a fost o singură dată şi deşi majoritatea drumurilor sunt înafara ţării, drumul până la graniţă, mi se pare cel mai "spurcat" din întregul traseu. Ca să nu mai fie atâta stres, o iau însă pe unul secundar ce e mai necirculat dar şi mai prost. De la graniţă încolo e în regulă, noroc cu graniţa :)

 

Recomand faza lungă să fie folosită pe timp de zi în România şi claxonul la nevoie fiindcă efectiv foarte mulţi conduc după bunul lor plac; de asemenea aici semaforizarea e de rahat şi fiecare semafor funcţionează în legea lui astfel încât fiecare se grăbeşte cum poate să prindă verde sau mai sunt unii de trec şi pe rosu din acelaşi motiv.

 

Deci, grijă mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...