Sari la conținut

Pareri Kawasaki kle 500


Vizitator Andrei.
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Andrei.

Salut tuturor, vreau sa achizitionez un kle din '92 si as vrea cateva pareri cu plusuri si eventualele minusuri ale acestui model, din cate am inteles lumea se fereste de kawasaki din mai multe motive, cutia/motor etc, eu am avut mai multe modele dar nu am avut niciodata probele si tate erau destul de batranici. Mersi de eventualele pareri, chiar m-ati ajuta cu niste pareri concludente. :)

 

Asfalt uscat!

 

P.S. Am folosit functia search dar nu am gasit nici un topic despre acest model.

Editat de Andrei.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu KLE imparte acelasi motor cu GPZ, (am avut un GPZ) motociclete care merg ff bine si in ziua de astazi, problemele mari sunt la modelele mai vechi de anul 1993, cum ar fi alternatorul, prost gandit si proiectat care se strica des. Parerea mea personala este una buna despre KLE, (un fel de transalp la kawasaki) dar dupa anul 1995, an in care au reparat greselile facute la modelele mai vechi. Tot ce sa facut dupa 95 / GPZ si KLE merita, sunt super fiabile, drept dovada ca GPZ sa fabricat neschimbat pana prin 2004 daca mai tin eu bine minte. Bafta si numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate am inteles lumea se fereste de kawasaki din mai multe motive, cutia/motor etc, Din cate stiu eu si stiu sigur lumea moto este plina de dobitoci care habar nu au de mecanica si nici de motociclete dar isi dau cu parerea despre anume modele ca n ar fi bune ca sunt proaste fara a cunoaste mai nimic despre modelul respectiv doar din auzite si din efectul de turma Daca vrei un KLE ia ti cu incredere daca iti place cum arata si cum merge atata timp cat corespunde din punct de vedere tehnic si este intretinuta nu vei avea probleme insa cand cumperi ai grija ce iei daca nu te pricepi ia pe cineva care stie Despre KLE am mers cu asa ceva este destul de ok depinde cat ceri de la un moto trage liniar si daca este intretinuta bine duce de exemplu un prieten si a cumparat una pe la vreo 30000km a facut 70000 a vindut o si inca merge fara probleme

That model has a problem the glue that holds the alternator magnets on.

 

There is a risk that a magnet could drop off, hitting the moving alternator rotor and taking it out along with the ignition pickup coils while contamiunating the oil with magnetic dust.

 

This is a messy failure if it happens. it's not terribly common but common enough to make it worth looking for a later model if you can.

 

Post '94 models do not have this problem.

 

lumea e rau, oamenii e dobitoci...

 

 

Din cate stiu eu si stiu sigur lumea moto este plina de dobitoci care habar nu au de mecanica si nici de motociclete dar isi dau cu parerea despre anume modele ca n ar fi bune ca sunt proaste fara a cunoaste mai nimic despre modelul respectiv doar din auzite si din efectul de turma

 

KLE500 Generator rotor problem

Hi all,

I've just bought a kle500 '93 and what came out I have a typical rotor peoblem- with loosing magnets or maybe with lost magnets because when I took off the side cover, saw that there are not any.

Couple of recent owners used this bike only in offroad so I suppose one of them had to have problem with unglued magnet or magnets so he took off all of them and put back rotor without magnets because when you use no lights, the battery let you ride without charging for quite a long time.

There isn't any new rotors dealer in my country, so used ones are very expensive- even the faulty old models.

I'd found an information in web that one owner used a zzr600 rotor in his 454ltd (engine similiar to kle500) and all he had to do was taking off the ingition sensor magnet from the broken rotor and weld it precisely in the same place in the new one.

 

...alt dobitoc

Editat de balazsfi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Andrei.

.

.

.

.

 

Mersi pt help-ul acordat, chiar aveam nevoie.

 

P.S. Cei care detin informatii/pareri despre acest model sunt rugati sa nu se abtina, sambata voi intra in posesia lui si vreau sa fiu cat mai la curent. :)

Editat de Andrei.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mersi pt help-ul acordat, chiar aveam nevoie.

 

P.S. Cei care detin informatii/pareri despre acest model sunt rugati sa nu se abtina, sambata voi intra in posesia lui si vreau sa fiu cat mai la curent. :)

Pentru putin, succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

 

Patrick_M, on 22 Mar 2014 - 14:21, said:

Ori nu vad eu sectiunea KLE ori nu exista. Vreau sa intreb pentru un prieten: cric central are careva, unde vine montat ca si prindere? Merci

 

Topicul KLE e incadrat aiurea aici: /index.php?/topic/72811-kawasaki-kle-500/

 

Cricul se monteaza asa:

 

P1070592.JPG

 

P1060970.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme specifice inafara faptului ca magnetii nu sunt bine lipiti la primele modele nu am auzit sa existe.
Se mai intampla sa cedeze cate o chestie, insa e de asteptat cand cumperi un motor de 20 de ani care a schimbat mai multe maini si mai mult ca sigur nu a fost intretinut corespunzator.

Singurul aspect care poate deranja e faptul ca motorul trebuie sa mearga destul de turat, deh 500cmc, si faptul ca se simte destul de mult al doilea pasager mai ales la deal.
Dar costurile cu intretinerea, consumul redus (3.66% am scos mergand cu 80-90-100km/h de la constanta la bucuresti), polivalenta il fac perfect pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

DAU O BERE...!

as vrea sa ma urc si eu pe un KLE 500 SA VAD CAM CAT DE TARE VIbreaza!

 

eu stau prin Dr Taberei,dar vin oriunde in Bucuresti! 0727178585



evident,berea merge catre cine ma lasa sa-i simt vibratiile motorului lui/ei...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

dupa 95 sa-ti iei

a venit unu in service din 99 cu 91663km si motorul suna/mergea foarte bine ;)

"Putin, foarte putin!" 150.000 and counting!

» Post actualizat in 01 Jul 2014 17:58

Ziceri mi si mie , va rog, o viteza medie de croazieră ptr kle , la care sa se simtă cel mai bine motorul

110-130 km/h. Ai 6000-7000 rpm din 11.000 rpm posibile (excluzand zona rosie a turometrului) Dar mie nu mi se pare ca acolo se simte motorul cel mai bine, plaja de cuplu/putere maxima fiind 7500-8500 rpm.

» Post actualizat in 01 Jul 2014 17:59

DAU O BERE...!

as vrea sa ma urc si eu pe un KLE 500 SA VAD CAM CAT DE TARE VIbreaza!

 

eu stau prin Dr Taberei,dar vin oriunde in Bucuresti! 0727178585

 

evident,berea merge catre cine ma lasa sa-i simt vibratiile motorului lui/ei... :)

Daca trecuta cand am lasat un flacau sa se suie pe al meu n-a durat mai mult de o luna doua si a intrad in club.

» Post actualizat in 01 Jul 2014 18:01

Are 2 cilindrii. Cat poate sa vibreze?....

Cam cat un GPZ. :D

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merg zilele astea sa probez un TranSLAP..vad cum ma simt pe el....si apoi as vrea sa probez si un KLE500! :) dar mi-a promos cineva ca ma lasa sa-l calaresc putin,daca e ocupat si nu poate te contactez Domnule Kollar!


» Post actualizat in 01 Jul 2014 18:57

multumesc Frumos!

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceri mi si mie , va rog, o viteza medie de croazieră ptr kle , la care sa se simtă cel mai bine motorul

110km/h -5500 rpm

120km/h- 6200rpm,tot pe aici are si cuplul maxim si incepe sa "elibereze" din herghelia de 50 caluti

130km/h- aprox 7000 rpm

zona rosie incepe de la 11000 rpm

consum cu pasagera si bagaje la 120km/h- 6%,in aceasta zona ma simt si eu bine din punct de vedere material :)

» Post actualizat in 01 Jul 2014 19:01

merg zilele astea sa probez un TranSLAP..vad cum ma simt pe el....si apoi as vrea sa probez si un KLE500! :) dar mi-a promos cineva ca ma lasa sa-l calaresc putin,daca e ocupat si nu poate te contactez Domnule Kollar!

» Post actualizat in 01 Jul 2014 18:57

multumesc Frumos!

:)

daca nu poate kollar te astepy prin Iancului la probat

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce libertini sunt kleistii cu mobrele, mai ca nu-mi vine sa cred.. eu nu mai fac favoruri cu a mea, deh manete noi :alcy:

mobra ta e "proasta",d'le! a mea are 80.000 km si mansoanele originale...sunt uzate dar imi place calitatea materialului

vezi ca avem intrunire si anul asta.este anunt pe forum kle

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobra ta e "proasta",d'le! a mea are 80.000 km si mansoanele originale...sunt uzate dar imi place calitatea materialului

vezi ca avem intrunire si anul asta.este anunt pe forum kle

 

o fi a mea "proasta", dar mansoanele tot sunt mai vechi ca ale tale, si nu sunt originale, sunt incalzite facute de galbejit

 

am vazut despre intrunire pe facebook si desi imi doresc mult sa vin, imi doresc mai mult sa nu pot sa vin, am alte prioritati

insa nu se stie niciodata, o sa urmaresc evenimentul

» Post actualizat in 01 Jul 2014 22:12

ti-am dat add pe fb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merg zilele astea sa probez un TranSLAP..vad cum ma simt pe el....si apoi as vrea sa probez si un KLE500! :) dar mi-a promos cineva ca ma lasa sa-l calaresc putin,daca e ocupat si nu poate te contactez Domnule Kollar!

» Post actualizat in 01 Jul 2014 18:57

multumesc Frumos!

:)

Nicio problema. Baga cu incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

culmea cum o moto care imi pare buna are doar 2-3 pagini pe forum

ma gandesc si eu la ceva intre KLE si bemve(dakar, ca e mai inalt), tot am cautat sa stiu ce garda la sol are kle-ul dar nu am gasit.

Asta e in 2 cilindri, zic si eu cum a zis colegul de mai sus, sunt curios cat de tare vibreaza, ca am mers pe tenere mono 660 de-mi clantaneau dintii in gura si-mi tremurau ochii in cap de nu vedeam calumea.

 

Scrieti si voi cat e intretinerea pe an, doar consumabile adica si poate puneti aici si punctele bune + cele slabe, eventual si cat costa sa le rezolvi (in caz ca-si ia vreunul teapa)

 

Poate si o comparatie cu f650-ul? (ala fiind pe injectie parca imi da impresia de fiabilitate..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu, Frigidere, daca ma apuc io de scris iar imi sare lumea in cap ca fac din trotineta super-mobra...

Mai bine asa: pe cine pasioneaza KLE-ul si e din Bucale sa dea un PM, ne intalnim pe undeva la un cico si o bere, se suie pe mobra (fara ridetest, ca nu ma lasa inima...:D ), povestim o juma' de ora si gata, si-a facut o idee. Daca vii cu o ruleta poti sa-i masori si garda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mers niciodata cu KLE deci nu pot povesti dar detin un vulcan 500 din 97 care are exact acelas motor. Vibratii nu ( si am apes de 13'), In 2 trage f bine ( mers 500k intr-o zi cu pasanger si pe dealuri si pe vai, viteaza la care te simti si tu si mobra confortabil e de 110-120. Merge si mai tare dar o auzi ca trage ( rpm). Consum? cu un rezervor ( 14 L) fac 250km pina la ultima picatura...,

Probleme? nu, nu am avut decit problemele care le are oricine cu un motor de 20 de ani vechime aproape.

Sper sa ajute si bafta cu motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Hello! Nu mai ziceti nimik de kle??? Probabil ca v-ati dat cu kleu de-a dura.... Si ati avut ceva fracturi la deshte.

Atunci sa va zic eu cate ceva despre motoreta asta.... Am avut una din 2007.

Parerea mea e ca la modul general e fb pret/calitate. Adica o recomand cu caldura pt cei cu inaltime peste 1,80 m, ca prima motocicleta.

E foarte ok pe drumuri de tara, forestiere bune si se descurca satisfacator pe asfalt. Nu recomand offroad.... Am tras ceva trante cu ea pe iarba sinu-i place deloc nisipul si noroiul prea mare. E destul de grea.

In rest, are un consum intre 4 si 5,5 l, foarte fiabila, costuri extrem de mici de intretinere.

Punctele slabe: frana e slaba rau, la viteze peste 100 ai impresia ca se opreste ca trenu in gara....adica dupa ce se termina peronul :)), doar 45 de caluti...care par numai buni de dus la abator (senzatie pe care o simti in depasiri). Saua e ok in prima suta de km, dupa 150 incepi sa te ridici in scarite, iar dupa 200-250, iti vine sa mergi la buda, chiar daca nu te trece.

Deci fiind o dual purpose bike, nu e nici cal, nici magar. Adica nu exceleaza in nimic dar iti faci treaba cu ea, mai ales daca preferi excursiile in mediul rural.

Cam asta ar fi..... opinia mea.

 

Bafta maxima si asfalt uscat!!!! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...