jilaveanucoste Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Este o motocicleta buna detin si eu una de 3 ani. Dintre enduro touring-urile de generatie veche nu as schimba-o cu nimic.Nu prea ai probleme cu ea mai mult chestii minore si enervante. Protectia la vant lasa de dorit la 1,90 m. Consumul este mai mult decat decent. Te impritenesti foarte repede cu ea. P.S. Se mai da lumea cu asa ceva ? Nu am prea vazut in ultima vreme nici pe drumuri nici activitate pe forumuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 P.S. Se mai da lumea cu asa ceva ? Nu am prea vazut in ultima vreme nici pe drumuri nici activitate pe forumuri Pai nu prea stam pe forumuri, tocmai pentru ca suntem pe drumuri. Vezi ca am facut si un grup de feisbuc pentru KLE-isti. » Post actualizat in 12 Sep 2014 06:26 Am tras ceva trante cu ea pe iarba I La coclauri gumele fac diferenta (vezi poza de mai sus, nicio emotie cu Karoo3) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Salutare. Am un prieten cu kle si ieri am facut o interventie la ea. S-a rupt unul!!! din cablurile de acceleratie. Cel cu mansonul in curba la capat. Dilema mea este: cum se ruteaza cele doua cand le pun inapoi. Nu am gasit pe net nicicum si in manual nu zice nimic. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Nu-i problema. Daca ai grija sa nu se gatuie nicaieri, atat cu ghidonul drept cat si cand virezi, il poti ruta pe oriunde. Chestie de imaginatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 (editat) Problema este in blocul de comenzi. Acolo e puzzle. Nu mi-a venit sa cred cum le-au inghesuit. Deci prinderea direct de manson. Se dau cumva pe dupa manson, fuckin' shit. Si nu vreau sa le rup pe astea noi. Editat Octombrie 10, 2014 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Da si tu pe google iamages https://varaderofreaks.wordpress.com/tag/kle-500/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Stie cineva daca rotor de KLE model 97 se potriveste la KLE din 92? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Salut, Am vazut ca nu a mai fost de mult activitate pe acest topic. As avea o intrebare, cum se descurca un kle de 500 pe drumuri forestiere, cu pasager? Nu vreau ceva hard enduro, doar sa pot iesii cu el pe offroad, strict drumuri forestiere aflate in stare mai proasta, as vrea sa fac asta impreuna cu prietena mea. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Salut, Am vazut ca nu a mai fost de mult activitate pe acest topic. As avea o intrebare, cum se descurca un kle de 500 pe drumuri forestiere, cu pasager? Nu vreau ceva hard enduro, doar sa pot iesii cu el pe offroad, strict drumuri forestiere aflate in stare mai proasta, as vrea sa fac asta impreuna cu prietena mea. Multumesc! Am facut Tabla Butii cu pasager si 21 de kile de bagaje. N-am avut nicio treaba. Am facut Pasul Oltetului (Polovragi-Petrimanu) la fel. Si altele si altele. Deci mobra se descurca. Restul depinde de tine. Daca ai un metru jumate s-ar putea sa o dai pe jos pe pasajele mai dificile, din cauza ca nu ajungi jos calumea. Daca esti caty de cat inaltut n-ai nicio treaba. Dar iti recomand sa te dai intai singur pe coclauri, daca n-ai mai facut-o, pentru a te obisnui cu senzatiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Am facut Tabla Butii cu pasager si 21 de kile de bagaje. N-am avut nicio treaba. Am facut Pasul Oltetului (Polovragi-Petrimanu) la fel. Si altele si altele. Deci mobra se descurca. Restul depinde de tine. Daca ai un metru jumate s-ar putea sa o dai pe jos pe pasajele mai dificile, din cauza ca nu ajungi jos calumea. Daca esti caty de cat inaltut n-ai nicio treaba. Dar iti recomand sa te dai intai singur pe coclauri, daca n-ai mai facut-o, pentru a te obisnui cu senzatiile. Eu am 1.80, ma dau destul de frecvent pe offroad, am si un exc de 250 in doi timpi, dar KLE-ul l-as vrea pentru mersul cu pasager, sa mai pot lua si sotia cu mine din cand in cand... Am vazut ca preturile sunt acceptabile, daca nu era strict de buget as fi luat tot un ktm, LC4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 dar KLE-ul l-as vrea pentru mersul cu pasager, sa mai pot lua si sotia cu mine din cand in cand... Pentru asta mai bine iti iei un Transalp 650, in acelasi buget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Pentru asta mai bine iti iei un Transalp 650, in acelasi buget. De ce "mai bine"? » Post actualizat in 05 Sep 2017 19:42 Eu am 1.80, ma dau destul de frecvent pe offroad, am si un exc de 250 in doi timpi, dar KLE-ul l-as vrea pentru mersul cu pasager, sa mai pot lua si sotia cu mine din cand in cand... Am vazut ca preturile sunt acceptabile, daca nu era strict de buget as fi luat tot un ktm, LC4. In cazul asta n-ai nicio treaba. Daca vrei mai mult asfalt si macadam bun ii pui niste gume mixte gen K60. Daca vrei putin asfalt si macadam nasol, noroiala si bolovani ii tragi niste Karoo 3 cel putin sau niste TKC-uri. In rest te descurci tu, mai sus in gaz pe urcari nasoale, ca nu-i mono, dar cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 De ce "mai bine"? Este o parere bazata pe experienta personala, avand in vedere si ca vrea sa mearga cu pasager. Transalpul este mai touring, ca sa zic asa, este mai confortabil la drum lung, pozitia este mai buna pentru amandoi - rider si pasager. Motorul merge mai lin si vibreaza mai putin, mai ales cand nu esti in raportul corect. V-twin mi se pare clar mai ok decat motorul de pe Kawa. In plus, daca e an mai spre zilele noastre, Kawasaki a si "castrat" motoarele, sunt mai slabe ca putere decat generatiile anterioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 (editat) Este o parere bazata pe experienta personala Deci ai mers pe Transplant si pe KLE si faci o comparatie?! » Post actualizat in 06 Sep 2017 05:23 Transalpul este mai touring, ca sa zic asa, este mai confortabil la drum lung, pozitia este mai buna pentru amandoi - rider si pasager. Pozitia este, ca sa zic asa, aproape identica. Comfortul la fel. » Post actualizat in 06 Sep 2017 05:24 Motorul merge mai lin si vibreaza mai putin V-ul merge mai lin si vibreaza mai putin decat 2L ?! Motorul de pe KLE este acelasi de pe GPZ500, stii?! » Post actualizat in 06 Sep 2017 05:25 V-twin mi se pare clar mai ok decat motorul de pe Kawa. Asta am inteles. Dar n-am inteles de ce... » Post actualizat in 06 Sep 2017 05:26 In plus, daca e an mai spre zilele noastre, Kawasaki a si "castrat" motoarele, sunt mai slabe ca putere decat generatiile anterioare. Asta e adevarat, dar cam toti producatorii au facut chestia asta fortati fiind de normele de poluare. Oricum, 43-44 de cai fata de 49 nu e nicio diferenta, crede-ma. » Post actualizat in 06 Sep 2017 05:40 Am mers cu ambele motociclete, atat pe asfalt cat si pe macadam. Nu e vreo mare diferenta. In coclau KLE-ul are nevoie de turatii mai mari pe zonele dificile, e adevarat, compensand insa prin gabaritul redus. (si nu ma refer aici strict la greutate, ci la tot ce inseamna forma, Dar pe asfalt virajat abordat sportiv bate V-ul linistit la agilitate. Deci cele doua sunt foarte apropiate ca performanta atat in off cat si in on; atat cu pasager cat si fara. In niciun caz n-as putea spune ca una e clar "mai bine" decat cealalta. Editat Septembrie 6, 2017 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Yep, am mers pe amandoua (chiar am si avut, in familie) si imi mentin afirmatiile. Am inteles ca ai KLE si esti fanboy KLE, dar asta nu inseamna ca trebuie sa te transformi in partizan. Inca putin si imi ceri sa fac demonstratie la tabla. Dupa cum am spus este o parere personala, la fel cum si tu le ai pe ale tale. Aa, uitasem, inca ceva...KLE e al naibii de urat. Da' rau de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Yep, am mers pe amandoua (chiar am si avut, in familie) si imi mentin afirmatiile. Am inteles ca ai KLE si esti fanboy KLE, dar asta nu inseamna ca trebuie sa te transformi in partizan. Inca putin si imi ceri sa fac demonstratie la tabla. Dupa cum am spus este o parere personala, la fel cum si tu le ai pe ale tale. Aa, uitasem, inca ceva...KLE e al naibii de urat. Da' rau de tot. Bineinteles ca este o parere personala, doar n-o fi una impersonala... D-aia suntem aici, ca sa schimbam pareri. » Post actualizat in 06 Sep 2017 08:01 Ce nu inteleg eu este de ce tu poti sa-mi spui parerea ta dar eu daca ti-o spun pe a mea sunt "partizan"... Demonstratia am facut-o eu, tie nu ti-am cerut decat niste argumente. Pe care vad ca nu le ai sau nu vrei sa mi le spui. Nu e obligatoriu, bineinteles. Cat despre frumusete...eu socoteam KLE-ul cea mai urata mobra din categorie, desi-l aveam in curte. Dar asta pana a aparut Transalpul asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Cat despre frumusete...eu socoteam KLE-ul cea mai urata mobra din categorie, desi-l aveam in curte. Dar asta pana a aparut Transalpul asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Salut, Am vazut ca nu a mai fost de mult activitate pe acest topic. As avea o intrebare, cum se descurca un kle de 500 pe drumuri forestiere, cu pasager? Nu vreau ceva hard enduro, doar sa pot iesii cu el pe offroad, strict drumuri forestiere aflate in stare mai proasta, as vrea sa fac asta impreuna cu prietena mea. Multumesc! Nu mai bine mergi si le testezi pe ambele? Cauta useri pe forum care au asa ceva in zona ta. Cu transalpul nu m-am dat (doar cu africana - poate nu e relevant) dar m-am dat cu KLE si nu mi-a placut. Nu reprosez nimic motorului, am mai condus mobra cu acelasi motor si mi se pare ok. Ce nu mi-a placut a fost inaltimea seii (1.71 eu), forma si duritatea seii si ciclistica. Acu' nu e un capat de tara si poti sa o retapitezi relativ ieftin. Iar despre ciclistica, poate sunt subiectiv si oricum nu am experienta cu prea multe motoare si in plus, ma consider incepator. Dar comparativ cu freewind-ul meu, KLE nu mi-a placut. Cand am testat KLE-ul, s-a dat si un prieten experimentat pe el si concluzia lui a fost asemantoare cu a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.