Jump to content

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Florynn imi zici si mie furca de R1 pe care ai montat-o din ce an era? am citit din urma si n-am gasit nicaieri. si daca vrei fa-i motocicletei pe care ai upgradat-o un review. ma intereseaza cum se comporta cu furca de R1 si amortizorul de R6. manevrabilitate, cum se inclina, stabilitatea la viteze mari, franare.

multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

http://fazer1000.yuku.com/topic/3408/R1-Fork-Conversion-Guide#.VxUvOUd9pPY

uite ai aici cam ce te intereseaza si cam cum se face. eu am pus furca de 2001. ai nevoie de furca, de juguri si de aripa. eu am schimbat si pompa dar nu cred ca era necesar. telescopu spate era de r6 2008. cu adaptor poti pune ala de 2007 care e mai smecher, desi nu cred ca se simte diferenta la ce facem noi. la viteza mica pare mai jucausa. adica pare ca nu sta pe drum cum trebuie. la viteza mare in schimb nu ai nici un stres. ciclistica e beton cu furca de r. coboara tot centru de greutate mai jos. pare mai usoara motoreta.pe curbe dadeam cu cricu central pe jos cu ea deja asa bine statea. si la frine e altfel. nu mai ai balansul ala din furca. cum zice si razvan, raspunde instant la ce faci. vz ca tija de fazer in jugu nou de la furca de r1 va juca. o sa intreb mecanicu cum a facut sa potriveasca. stiu ca a umplut tija cu ceva material sudat apoi adus la cota si striat. bagat prin presare la masinarie. mai tr bucsa dar ai procedeu in link. fa a doua.

eu am avut probleme cu furca. era f. cromu si pierdea ulei. merita sa faci asta daca te dai mai agresiv si in special pe curbe. ce merita si se simte instant f misto e telescopu spate.

Link to comment
Share on other sites

http://fazer1000.yuku.com/topic/3408/R1-Fork-Conversion-Guide#.VxUvOUd9pPY

uite ai aici cam ce te intereseaza si cam cum se face. eu am pus furca de 2001. ai nevoie de furca, de juguri si de aripa. eu am schimbat si pompa dar nu cred ca era necesar. telescopu spate era de r6 2008. cu adaptor poti pune ala de 2007 care e mai smecher, desi nu cred ca se simte diferenta la ce facem noi. la viteza mica pare mai jucausa. adica pare ca nu sta pe drum cum trebuie. la viteza mare in schimb nu ai nici un stres. ciclistica e beton cu furca de r. coboara tot centru de greutate mai jos. pare mai usoara motoreta.pe curbe dadeam cu cricu central pe jos cu ea deja asa bine statea. si la frine e altfel. nu mai ai balansul ala din furca. cum zice si razvan, raspunde instant la ce faci. vz ca tija de fazer in jugu nou de la furca de r1 va juca. o sa intreb mecanicu cum a facut sa potriveasca. stiu ca a umplut tija cu ceva material sudat apoi adus la cota si striat. bagat prin presare la masinarie. mai tr bucsa dar ai procedeu in link. fa a doua.

eu am avut probleme cu furca. era f. cromu si pierdea ulei. merita sa faci asta daca te dai mai agresiv si in special pe curbe. ce merita si se simte instant f misto e telescopu spate.

multumesc. am notat tot.

poate zilele astea, daca are timp mecanicul, montez semicarenele. dupaia o sa pot sa va zic cum se simte mobra cu ele, in caz ca mai e cineva interesat.

» Post actualizat in 19 Apr 2016 17:54

schimbarea furcii si a amortizorului le fac abia in toamna. acu nu ma lasa inima sa stau fara mobra. abia am iesit cu ea sambata si duminica si ma simt ca in liceu... fara griji si fara bani...

» Post actualizat in 21 Apr 2016 15:47

mi-am adus aminte ca am un filtru de aer KN nou, pentru FZS1000. am vrut sa il montez anul trecut dar am renuntat. daca intereseaza pe cineva asta e anuntul:

/index.php?/topic/737324-vand-filtru-de-aer-k-n-ya-1001/

» Post actualizat in 30 Apr 2016 13:03

salutare. am reusit sa asez carenele pe mobra. provizoriu doar, sa vad cum vin. urmeaza sa le vopsesc, dupaia o sa pun poze sa vedeti cum arata la gata, in caz ca mai e tentat cineva sa ii puna trotinetei carene.

» Post actualizat in 30 Apr 2016 13:08

si daca va intebati de ce stau carenele un pic umflate e pentru ca trebuie sa ii mai pun 4 suruburi pe care acum nu le-am avut. zilele astea o sa ma gandesc cum sa o vopsesc. o sa fie culoarea principala gri-ul de pe rezervor si de pe carenajul frontal. nu am de gand sa sciu nimic pe carene. poate o sa fac o trecere de la gri la un gri mai inchis in zona decupajelor. o sa vad.

post-47731-0-99900500-1462021395_thumb.jpg

post-47731-0-91455300-1462021406_thumb.jpg

post-47731-0-97868600-1462021416_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Revin cu o parere despre evacuarea aia Hurric.

 

Suna asa ->

 

 

Calitatea e proasta, se arde chrom-ul pe ea, se coloreaza de la caldura iar unde are site (pe cele doua tevi) evident nu se coloreaza si incepe sa arate dubios.

 

Probabil voi lua legatura cu Louis sa le-o trimit sa se spele pe cap cu ea. Si sa nu uit, a venit si indoita!

Link to comment
Share on other sites

Incet-incet ma ajung batranetile cu cum motocicletele sport nu au fost niciodata visul meu (dar de vreo 3 ani numai de d'astea am parte) la anu' incerc sa fac o schimbare radicala :) Sa trec inapoi pe Fazer - am avut FZS600 Fazer din 2007 pana in 2012. Si momentan prospectez piata - ori FZ1, ori FZS... Daca de FZS stiu ca e bullet/idiot proof, de FZ1 nu prea stiu mare lucru... cam ce belele aveau astea, mai ales modelele de inceput?

Link to comment
Share on other sites

Masterpiece!

felicitari colegu pentru munca si timp si suflet investit!

de bani nu zic nimic ca sunt cacalau :)

da ce i-a facut ca e cam stoacka...

Link to comment
Share on other sites

Razvan, nu-ti ridica fata cam tare cu furca lasata la nivel cu jugul?

 

Am lasat si eu furca la un moment dat dar in treptele 2-3 dupa 9-10.000 era prea usoara fata si fara amortizor de ghidon cam da cu panica, mai ales daca mai ai si noroc de niste denivelari.

Link to comment
Share on other sites

Razvan, nu-ti ridica fata cam tare cu furca lasata la nivel cu jugul?

 

Am lasat si eu furca la un moment dat dar in treptele 2-3 dupa 9-10.000 era prea usoara fata si fara amortizor de ghidon cam da cu panica, mai ales daca mai ai si noroc de niste denivelari.

 

Eu am si amortizorul spate schimbat (R1 '08). Motocicleta s-a lasat concomitent. Directia este mult mai precisa, franarile sunt mult mai eficiente, ciclistica este alta. Am facut niste reprize scurte pana-n 230/h si nu am simtit nevoia de amortizor. Bine, este f important si cat strangi piulita de la rulmentii jugului. Vezi manual service FZ1 (se masoara cu un cantar de mana forta la care raspunde ghidonul).

 

Nu spun acum ca nu ai nicicum nevoie de un amortizor, doar ca se poate si fara. Si eu ma gandesc la unul, in viitor, alaturi de niste conducte metalice pt frana.

» Post actualizat in 10 May 2016 09:02

post-70685-0-56379400-1462870965_thumb.png

 

Vezi aici valorile.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...