romyc Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 bravo florine ai facut-o faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Cat te-a dus vopsitul?cat ai bagat in ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 (editat) 400e. si cred ca mai trebuie 100. sa vad. inclusiv inmatriculat. asigurare, toba, carburatoare, vopsit,bugspoiler,cauciucuri, mansoane,ulei +filtre, stikere. am vopsito eu. nu e profii dar e ok. cam 500 roni mi-a luat vopsitu. a tr sa sablez citeva piese de 2 ori. aripioarele de sub sa nu se fac albe nici dupa a 3 sablare si vopsire.. oare pot pune o pompa de frana pe spate de pe 600 in loc la asta ce o are acuma? rezolv ceva? mersi romi am pierdut aiurea 150e din cauza mea. deci se mai reducea din cheltuiala. asta daca nu imi bagam nasu in unele chestii care nu erau de mine. Editat Februarie 27, 2015 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDAVF Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 care aripa este hugger si furca este bascula.. Aripa/aparatoare roata sunt sinonime, Hugger este incomplet spus ,Rear hugger fender este denumirea ,daca scriam Furca spate cred ca eram mai bine inteles,scuze de graba in postarea anterioara dar chiar nu am timp ,tastez printre picaturi de la servici ( https://www.facebook.com/pages/Myus-Garage/775529359192670?fref=ts ) bascula o numim noi romanii ,daca traducem din Engleza suna unpic altfel r1 http://www.ebay.com/itm/2001-YAMAHA-YZFR1-YZF-R1-SWINGARM-SWING-FORK-/380323167356?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item588d06fc7c&vxp=mtr fz1000 http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-FZS-1000-S-FAZER-SCHWINGE-SWINGARM-REAR-FORK-01-05-RN06-/291370797528?pt=DE_Motorradteile&hash=item43d70d89d8&vxp=mtr , Eu am incercat sa fiu de ajutor la o intrebare , nu am scris de dragul postarilor,banuiesc ca a fost inteleasa ideea de la inceput ,ca nu merge aripa spate de la r1 la fzs1000. curind. credema face toti banutii. doamne cum suna fara silencer sint foarte nemultumit de frana spate. asa prinde la toate? surioara mai mica are frana pe spate mai ok cu mult ca asta mare Iti recomand sa schimbi lichidul si placutele daca discul nu are grad sau urme pe suprafata lui, care sa te agati cu unghia in ele.Eu am in curte un Fz6 N al batranului si eu am Fz1000 ,am mers cu amandoua si nu am simtit diferente notabile pe franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 lichidul e schimbat de mine. discu are uzura 2%. placutele au mai mult de jumate pe ele.pedala fuge prea jos fata de alte modele. nu stiu sa o ridic sa prinda mai sus. eventual placute mai bune. habar nam. am avut inca 5 motorete dintre care 3 fz si la nici una nu am avut asa frana slaba pe spate. si eu o folosesc si aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDAVF Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 lichidul e schimbat de mine. discu are uzura 2%. placutele au mai mult de jumate pe ele.pedala fuge prea jos fata de alte modele. nu stiu sa o ridic sa prinda mai sus. eventual placute mai bune. habar nam. am avut inca 5 motorete dintre care 3 fz si la nici una nu am avut asa frana slaba pe spate. si eu o folosesc si aia Poate ai ceramice si trebuiesc incinse intai ca sa franeze bine sau sunt invechite si a devenit prea tare ferodoul ca sa faca priza bine. PS.Eu nu am simtit la cele doua din foto diferente notabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 o sa schimb placutele sa vad asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDAVF Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 TRW sunt placute sunt ok ,pret / calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 am gasit carbon lorraine la un pret bun. sper sa fie bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 lichidul e schimbat de mine. discu are uzura 2%. placutele au mai mult de jumate pe ele.pedala fuge prea jos fata de alte modele. nu stiu sa o ridic sa prinda mai sus. eventual placute mai bune. habar nam. am avut inca 5 motorete dintre care 3 fz si la nici una nu am avut asa frana slaba pe spate. si eu o folosesc si aia aeriseste si la banjo-uri, daca tot nu merge kit reparatie pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDAVF Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 am gasit carbon lorraine la un pret bun. sper sa fie bune Carbon lorraine nu am folosit ,nu pot sa dau referinte ,asa mai sunt Premier /Gold , ieftine dar nu am folosit.Eu am folosit decat LucasTRW sau Brembo de care am fost multumit.La un sistem de franare care nu este bine aerisit se simte o "mult mai buna(tine mai sus)" pedala/levier de frana la repetarea apasarii cursei intregi consecutive de cel putin 3 ori,La un sistem de franare care are scapari exterioare(furtun crapat/nestrans,garnituri etrier coapte/rupte) sau interioare (garnituri pompa scapa presiunea in spatele lor,din cauza uzurii garniturilor sau a pompei ) ,se apasa consecutiv cursa completa de cateva ori dupa care se tine apasat si se observa daca "coboara(se inmoaie)" pedala/levierul de frana.La aerisire ,daca pompa are ventil de aerisire pe ea ,se face aerisirea pompei intai,prin apasarea pedalei/levierului de cateva ori dupa care tinut apasat si slabilt - strans si tot asa pana iese lichid cu presiune si fara aer .Pentru a aerisii sistemul de franare ,se slabesc: ventilul de pe etrier si surubul holender din capul furtunului de frana ,pana se vede ca iese lichid de frana ,dupa care se strang si se incepe aerisirea facand cateva pedale , tinut apasat dupa care slabit ventil de aerisire si strans ventil,lucru care se repeta pana iese lichid cu presiune curat fara pic de aer.Recipientul rezervor de lichid frana sa contina numai lichid recomandat de fabricant "Dot ..." si sa fie plin in tot acest timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Daca e careva dispus sa schimbe un fazer de 1000 cu unul se 600,adica mai exact cu un fz6 fazer 2005 foarte accesorizat si foarte pregatita pentru plimbari,si desigur schimb + diferenta in functie de stare si accesorii,pot trimite si poze la cerere,sau e topic la motocicleta mea unde sunt poze si un mic istoric al motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 am gasit carbon lorraine la un pret bun. sper sa fie bune vezi ce placute iei de la CL, yamaha a pus placutele astea pe foarte multe motociclete si chiar cateva scutere, adica sa nu pui S4 , alea sunt pentru motorete usoare de la CL eu am A3+ , sunt foarte bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Carbon lorraine nu am folosit ,nu pot sa dau referinte ,asa mai sunt Premier /Gold , ieftine dar nu am folosit.Eu am folosit decat LucasTRW sau Brembo de care am fost multumit.La un sistem de franare care nu este bine aerisit se simte o "mult mai buna(tine mai sus)" pedala/levier de frana la repetarea apasarii cursei intregi consecutive de cel putin 3 ori,La un sistem de franare care are scapari exterioare(furtun crapat/nestrans,garnituri etrier coapte/rupte) sau interioare (garnituri pompa scapa presiunea in spatele lor,din cauza uzurii garniturilor sau a pompei ) ,se apasa consecutiv cursa completa de cateva ori dupa care se tine apasat si se observa daca "coboara(se inmoaie)" pedala/levierul de frana.La aerisire ,daca pompa are ventil de aerisire pe ea ,se face aerisirea pompei intai,prin apasarea pedalei/levierului de cateva ori dupa care tinut apasat si slabilt - strans si tot asa pana iese lichid cu presiune si fara aer .Pentru a aerisii sistemul de franare ,se slabesc: ventilul de pe etrier si surubul holender din capul furtunului de frana ,pana se vede ca iese lichid de frana ,dupa care se strang si se incepe aerisirea facand cateva pedale , tinut apasat dupa care slabit ventil de aerisire si strans ventil,lucru care se repeta pana iese lichid cu presiune curat fara pic de aer.Recipientul rezervor de lichid frana sa contina numai lichid recomandat de fabricant "Dot ..." si sa fie plin in tot acest timp. mersi colegu. stiu cum se procedeaza ca sint la a 6 motoreta si tot eu le-am facut la toate reviziile la consumabile+ altele. faza e ca nu scapa. prinde doar ff jos si maxim doar in capat. cursa ff mare a pedale. sa vad dupa ce schimb placutele poate sint mai uzate decit anticipez eu si de aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDAVF Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 LucasTRW,Brembo sunt probate de mine si sunt ok respectiv Carbon Lorraine sunt probate de colegu si zice ca sunt ok DAR toate sunt Aftermarket ,sa nu creeze vreo confuzie precum ca Yamaha a pus de fabrica vreunu din acesti producatori.Yamaha pana prin 1998 a echipat cu placute SUMITOMO ,dupa care a trecut pana in ziua de azi la placute NISSIN. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Sorry ca ma bag si eu... Da topicu asta curpinde toate Fazerele de 1000, fie ele Mk1 si Mk2? Pt cei care vor sari cu "da-i cu search-ul"... am dat, si e tot ce mi-a iesit in cale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 (editat) da topicul e pentru toate fazerele de 1000 Editat Martie 6, 2015 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 sunt trist... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDAVF Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Am facut un upgrade la far.Lupe Bixenon D2S 4300k. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Am facut un upgrade la far.Lupe Bixenon D2S 4300k. cum ai montat lupa pe far? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 @HONDAVF - excelent se prezinta FZS-ul tau. M-am uitat cateva minute la poze, o reala placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 nu vinde nimeni un fz1 cu abs bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 (editat) nu vinde nimeni un fz1 cu abs bun? nu-ti trebuie cu abs... ia-l fara. Eu unul nu as lua abs-ul nici gratis. E mai fun si e mai pt barbatul din tine fara. Oricum fz-ul nu are frane de speed. Prin fz1 inteleg varianta naked. Aia inseamna ca nu vei merge prin ploaie foarte des. Eu unul nu as face-o, cu o motocicleta superba de oras. Dar tu decizi Editat Martie 8, 2015 de navix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 nu-ti trebuie cu abs... ia-l fara. Eu unul nu as lua abs-ul nici gratis. E mai fun si e mai pt barbatul din tine fara. Oricum fz-ul nu are frane de speed. Prin fz1 inteleg varianta naked. Aia inseamna ca nu vei merge prin ploaie foarte des. Eu unul nu as face-o, cu o motocicleta superba de oras. Dar tu decizi Gresesti grav, din pacate. O singura data sa te scoata din rahan si si a platit cu varf si indesat banii. Iar aia cu barbatul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Gresesti grav, din pacate. O singura data sa te scoata din rahan si si a platit cu varf si indesat banii. Iar aia cu barbatul... Poate ca ai dreptate... insa acum iti voi mai spune eu o teorie... aia cu sapunul si alunecatul in cada/vana Am motocicleta de 3 ani, am aproape 30k km cu ea... mers prin ploaie, mers cate 7-800 km/zi prin romanica, trecut prin mai toate variantele de posibile accidente... si totusi alive. Bine, mi se poate intampla oricand si-s constient de asta. God nu sunt! Si nu de fiecare data am fost foarte cuminte. Insa nu m-am suit pe motocicleta nici de la 18 ani. Desi uneori as fi preferat sa o fac de la 5. Dar e o foarte sublima si mare diferenta (in acelasi timp) intre cele doua cazuri... Deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.