cristache Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Salut! Nu stiu daca aici e locul potrivit, poate in sectia de vitezane, dar sunt sigur ca sunt destui aici care se pricep la asa ceva. Deci, am un Power Comander V cu mufa si pentru senzorul de oxigen si as vrea sa stiu mai multe despre montajul pe motocicleta, incarcare harti, posibilitatea de a imi face o harta pe Dynojet...service-uri care fac asa ceva...sau particulari... PC-ul imi este necesar pentru ca am tobe Leo Vince, filtru aer DNA si alte modificari la motor... Astept niste informatii de la voi...multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 ai toba full leo vince? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 19, 2013 Autor Share Postat Septembrie 19, 2013 Ma asteptam sa fie mutata discutia aici... 162 de persoane au citit si nu si-a dat nimeni cu parerea... Voi incerca sa mai sap pe siturile straine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Un pw.c are un software-ul, ai nevoie de cablul pentru a stabili curba de combustibil cu ajutorul PC-ului. In mod ideal, ar trebui să se facă pe un stand pentru a stabili cantitatea optima de combustibil. Exista varianta de a descarca de pe net gratuit harta oferita de catre dynojet in functie de ce modificari ai facut la motocicleta, adica ai toba sport, filtru sport, axe cu came... etc. la fiecare combinatie e nevoie de o alta harta. Din cate stiu, in Timisoara este un atelier /service unde poti face ceva de calitate..mai cauta si in bucuresti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Ce anume vrei sa stii? Pune intrebari directe la subiect si vei primi raspuns. Asa cum ai pus tu intrebarea sunt foarte multe de spus. In primul rand trebuie sa spui ce moto ai ! Nu crezi? 2.PC pentru ce moto este cel care il ai? 3."Alte modificari la motor" asa cum spui tu nu este ceva concret pentru cineva care vrea sa te ajute. 4.Tu vrei sa-l montezi sau vrei sa apelezi la cineva? Din ce spui tu nu este clar asta.Daca vrei tu sa-l montezi ai tot ce ai nevoie in pachetul care l-ai primit cu PC. 5.Singurul DYNO in Bucuresti ,este la United Motors. Editat Septembrie 19, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 pc V are si functie de autotune, nu iti trebuie harta decat pentru pista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Autotunele e o unitate separata, care nu o vad aici in poza, trebuie alti bani. Hartile de pe pe site-ul Dyno sint doar un fel de harti care fac doar ca moto sa consume mai mult, fara efecte sesizabile in mers (dar placebo). Singura sansa, cu alti bani, mers la un stand Dyno-run si incercat ceva acolo, preferabil in Ungaria, acolo au multa experienta. Sau, cumpara un autotune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 20, 2013 Autor Share Postat Septembrie 20, 2013 Motocicleta este Yamaha xt660z Tenere din 2008. Nu am autotune pentru ca este la pret aproape cat PC... As vrea sa-l monteze cineva care a mai montat sau care are asa ceva... Pe site-ul oficial nu exista decat cateva harti pt xtx... Inca nu am vorbit la United Motors, dar am inteles ca ei pot doar sa iti testeze motorul, nu pot face o harta...Ungaria e cam departe... P.S. Poza e luata de pe net... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 de montat si atat e foarte simplu. harta e problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurtm Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Autotunele e o unitate separata, care nu o vad aici in poza, trebuie alti bani. Hartile de pe pe site-ul Dyno sint doar un fel de harti care fac doar ca moto sa consume mai mult, fara efecte sesizabile in mers (dar placebo). Singura sansa, cu alti bani, mers la un stand Dyno-run si incercat ceva acolo, preferabil in Ungaria, acolo au multa experienta. Sau, cumpara un autotune. Unde in Ungaria? Stii o locatie anume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 E undeva in Budapeste, asteapta sa fac rost de adresa. Jumate din ROSBK a fost acolo. Cristache, mai exact, ce alte modificari mai ai la motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Sunt curios cat cuplu vei fi pierdut dupa toate "imbuntatirile" astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 20, 2013 Autor Share Postat Septembrie 20, 2013 yo4hgx ce vrei sa spui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Salut! Nu stiu daca aici e locul potrivit, poate in sectia de vitezane, dar sunt sigur ca sunt destui aici care se pricep la asa ceva. Deci, am un Power Comander V cu mufa si pentru senzorul de oxigen si as vrea sa stiu mai multe despre montajul pe motocicleta, incarcare harti, posibilitatea de a imi face o harta pe Dynojet...service-uri care fac asa ceva...sau particulari... PC-ul imi este necesar pentru ca am tobe Leo Vince, filtru aer DNA si alte modificari la motor... Astept niste informatii de la voi...multumesc. PCV.jpg Montat PC, instalat harti - lucruri simple. hartile de la dynojet de pe site sunt harti safe, motorul va merge bogat. Nu sunt harti facute special pentru motocicleta ta. Ia legatura cu United Motors daca vrei un Dyno run si o harta cat mai adecvata motocicletei. Dar cred ca ti s-a mai spus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 De multe ori "tuningul" prost facut duce la pierderi,nu la castig.Cine crede ca a aruncat o evacuare low cost,un filtru aer si un PC si a rupt bariera hp se inseala amarnic. Asta a vrut sa spuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 In special la sportive 4 in linie se simte cel mai clar pierderea de cuplu in midrange. Poate ca la monocilindru nu e chiar asa de neplacut. Poate n-ar fi rau sa incerci sa iei legatura cu un specialist pe mono-cilindrice daca nu vrei sa dai banii pe dyno run. Cauta-l pe Jumba, a.k.a. Catalin Mitachescu. Sigur te poate ajuta macar cu un sfat bun. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 20, 2013 Autor Share Postat Septembrie 20, 2013 De multe ori "tuningul" prost facut duce la pierderi,nu la castig.Cine crede ca a aruncat o evacuare low cost,un filtru aer si un PC si a rupt bariera hp se inseala amarnic. Asta a vrut sa spuna. Aveti dreptate...de aceea modificarile pe care le faci trebuie sustinute si de o harta pe powcomm pentru optimizare... Eu vreau sa castig cuplu, nu neaparat viteza sau CP... Va pun niste grafice unde daca modifici cama castigi CP la turatie, dar pierzi cuplu la turatii normale... Asta e doar teorie...eu vroiam pe cineva care face asa ceva...adica ceva practic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 (editat) Am fost eu la unguri la VEGHTECH RACING.Rezultatul a fost excelent.Rapid,ieftin,profi.In Romania nu mai face nimeni Dynotest.Hartile de pe net sunt valabile cel mult 80%.Fiecare motor e unic,de aia recomand un tuning profi.In Romania nu face nimeni asa ceva....Tara de cacao. Editat Septembrie 20, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toma dan Postat Octombrie 26 Share Postat Octombrie 26 Sall am și eu un Kawasaki zx 12r din 2003 ,și am cumpărat un Power commender 3 după internet pentru modelul meu ,și acum am o întrebare la power 3 trebuie să cumpăr Autotune separat sau asta merge fără autotune mă gândesc că e model mai vechi la power Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Octombrie 28 Share Postat Octombrie 28 Autotune este doar ptr Power 5 sau mai nou 6, la tine trebuie cautat ori pe site-ul de la Dynojet harta in functie de configuratia aftermarket pe care o ai (tobe, filtru sport, etc) sau de mers pe stand dyno specializat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.