Sari la conținut

American Dual-Purpose


Postări Recomandate

Va salut,

 

Deschid acest topic intrucat sunt un mare fan al motoarelor elementare enduro-touring care se vand in America. Ma refer la KAWASAKI KLR 650 si la SUZUKI DR 650.

Monocilindrii simpli, fara multe plasticuri, fara briz-brizuri.

 

As vrea sa stiu daca sunt printre noi motociclisti care si-au adus motoarele din SUA, iar daca da, ce presupune asta? E realizabil ?

De asemenea daca aveti vre-o informatie despre vreun dealer din Europa care aduce motoare din SUA...

post-73156-0-08083200-1381150050_thumb.jpg

post-73156-0-57257100-1381150059_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa vad in sfarsit un topic deschis pe tema asta.

Apreciez foarte mult in special DR-ul pentru calitatile sale. Din cate stiu, noi Europenii nu primim aceste 2 modele din pricina normelor de poluare, mai exact nu au cum sa le faca sa se incadreze ca EURO3.

Mi-am batut capul foarte mult pe tema asta, mi-am dorit multa vreme sa imi cumpar un DR650 nou. Din cate inteleg, chiar presupunand ca reusesti sa aduci unul din State (sau din alta parte, se vand cam peste tot in lume exceptand Europa si Asia), nu ai cum (legal) sa il inmatriculezi la noi ca vehicul nou, pentru ca nu ai certificat de conformitate european (CoC daca tin bine mine?).

 

POATE s-ar putea daca il iei SH. Nu stiu insa ce presupune asta.

 

Si eu la randul meu sunt curios daca cineva a reusit sa ocoleasca restrictiile si sa inmatriculeze un motor nou provenit din afara EU (si care nu se vinde in EU) -si mai ales daca da, cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heee heee . . . am avut un DR650 Dakar pe care nu am reusit sa-l stric asa ca l-am vandut . Acum regret . Mecanica simpla , pornire la picior , rezistent . A suportat la fel de bine si asfaltul cat si noriul si peste toate astea a suportat cu stoicism un incepator . Voi urmari acest topic cu mult interes . Bafta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu tot DR vreau. KLR-ul este o varianta de rezerva însă modelul de pana în 2008. Le-am analizat pe toate astea din Europa însă nici una nu are bărbăția DR-ului.

Dani mulțumesc pentru link! Am sa contactez vânzătorul, sunt curios dacă e doar o întâmplare sau ar putea aduce și altceva, la cerere.

Trebuie totuși sa aflam dacă poate fi înmatriculat, dacă trebuie omologat, dacă sunt taxe vamale...etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca a mai fost imatriculata in vreun stat UE nu e problema. Problema e la vehiculele noi fara CoC european si/sau care nu au mai fost inmatriculate vreodata in EU.

 

LE. comparatia cu Ural-ul e valabila cel mult pt vehicule SH. Daca vrei un vehicul NOU, atunci ce faci?

Editat de deathu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, inca se produce Ural-ul si poate fi cumparat de nou, direct din Europa. Si DR-uri de 650 inca se produc, si KLR-uri inca se produc (ma refer la 650), si DRZ-uri de 400. Diferenta e ca pe astea nu le mai poti lua de noi nicaieri in Europa, producatorii au ales sa le retraga de la noi de pe piata din nevointa sau neputinta de a le alinia la noile norme de poluare in 2003 (dr650se, klr650) si 2007 (drz400).

 

Totusi faptul ca exista un KLR650 >2008 in Europa e demn de investigat. Cineva, cumva, s-a descurcat sa-l aduca pe pe alt continent. Modelul ala nu s-a vandut niciodata aici.

Editat de deathu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca pe langa normele de poluare exista si alte motive pt care nu s-a vandut aici pe continent. E o mobra invechita ca si tehnologie, grea, cu consum mare, performante slabe, ciclistica in cel mai bun caz modesta.

In plus concurenta nu a dormit din anii 70 si pana azi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Invechita sau nu, partea asta a discutiei e deja asumata. Suntem cativa care vor asa ceva, indiferent de insomniile concurentei :)

Asadar, revin la intrebarea initiala: sunt printre noi motociclisti care si-au adus agregatele din SUA ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu alegi calea cea mai grea. Motocicletele in state sunt mai ieftine ca in Europa,dar trebuie sa te scuturi la TVA si vama,transport plus certificat de conformitate. Trei probleme pe care nu le ai daca cumperi o motocicleta deja inmatriculata din Uniune Europeana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Edi, deocamdata incerc sa adun informatii.

Sigur ca, daca insumand toate astea, se ajunge la o suma absurda, varianta pica.

Daca ar exista in UE o motocicleta similara, crezi ca mi-as bate capul ?

 

DR-ul 650 SE e unic. Am intalnit acum 2 ani in grecia cu 2 australieni pe DR-uri si de atunci nu mi-au mai iesit din cap.

Motorul asta e atat de frumos prin simplitate, e inalt ca un cal, e barbatos, e super-fiabil, poti sa faci fara probleme 500 de km pe zi, dar poti sa o iei cu usurinta si peste deal, daca asa te taie capul.

Eu sunt de moda veche... imi place sa horcaie, sa vibreze, sa-i stiu secretul la pornire, sa vorbesc cu ea cand ii trag socul...

Editat de DanielDRG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca pe langa normele de poluare exista si alte motive pt care nu s-a vandut aici pe continent. E o mobra invechita ca si tehnologie, grea, cu consum mare, performante slabe, ciclistica in cel mai bun caz modesta.

In plus concurenta nu a dormit din anii 70 si pana azi.

 

Eu cred ca normele de poluare sunt singurul motiv pentru care nu se mai vand aici mobrele astea (inclusiv DRZ-ul).
Concurenta pe segmentul asta nu e cea mai acerba: 690 Enduro, XT 660R, XT 660Z. F650GS-ul si F800GS-ul sunt bicilindre, WR 250R-ul si KTM 390-ul sunt mici, iar Stromul e din alt film.
Nu mi-ar fi deloc rusine cu un DR de 650 la cum se prezinta concurenta. Este o mobra robusta, fara o tona de electronica semi-inutila, are 150 kg, 40 - 45 de cai (la arbore) si nu cred sa consume mai mult de 5 L/100 km.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu cred ca normele de poluare sunt singurul motiv pentru care nu se mai vand aici mobrele astea (inclusiv DRZ-ul).
Concurenta pe segmentul asta nu e cea mai acerba: 690 Enduro, XT 660R, XT 660Z. F650GS-ul si F800GS-ul sunt bicilindre, WR 250R-ul si KTM 390-ul sunt mici, iar Stromul e din alt film.
Nu mi-ar fi deloc rusine cu un DR de 650 la cum se prezinta concurenta. Este o mobra robusta, fara o tona de electronica semi-inutila, are 150 kg, 40 - 45 de cai (la arbore) si nu cred sa consume mai mult de 5 L/100 km.

Nu-mi sari la jugulara. Poate ca nu este destul de clar, dar consideratiile mele, erau relativ la KLR. Despre DR, am o parere mai buna, in principal pentru ca este mai usor.

 

KTM-ul 390 nu exista inca.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite si in Bulgaria e de vanzare KLR .linkul http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51375283119169195&f1=details&slink=4fsnjg

A fost de vanzare si Honda XLR 650, model american , care e tot din categoria asta. Totusi nu as da atatia bani pe un KLR de 5 ani. Faza cu DR 650 ma oftica si pe mine, in State unul nou e 5.000 de dolari ! Si 5.000 euro daca ar fi la noi, tot ar merita, e super motor ! usor fata de concurenta si simplu, fara pompe de benzina, de apa , senzori si alte minunatii ale tehnicii (care sporesc pretul) care se strica destul de des si pana la urma nu se justifica efortul de a merge tot timpul la tester cu ele si de a cauta piese ! Am avut destule motoare de toate felurile si vechi noi, stiu ce vorbesc ! Toata lumea stie, cu cat e mai complicat , cu atat sansele de a se strica sunt mai mari, chiar daca e nou !

Asa ca daca stiti vreun DR 650, XT sau TT 600, XLR 650 cat mai nou, dati de stire, si eu caut si nu gasesc , pt . ca nu mai sunt in Europa ! Dar mai scapa unele , ca pe la vecinii nostri de la sud ! :)

Editat de Bogdan Secelean
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...