Slpknt Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Salutare tuturor. Am creat un nou topic deoarece sunt nou si nu stiu daca e mai bine sa continui unul legat de alte probleme. Dupa titlu...am un cbr 600rr care nu mai porneste. M-am intors pe o sosea ingusta fara sa dau cu spatele si am ajuns pe marginea drumului unde erau ceva pietre si l-am scapat pe partea dreapta. S-a rupt semnalizarea dreapta si s-a zgariat superficial la codita si la carena de jos (sunt incepator si nu stiu denumirile). Dupa ce am ridicat-o nu mai pornea...ca sa fiu mai specific porneam cheia si cand sa-i dau butonul de ignition suna ca si cum nu ar avea benzina dar in rezervor am 15 l. Imping motorul cativa zeci de m si pornesc din nou butonul ignition dar face la fel. Il bag in prima viteza si nu mai merge deloc butonul ignition. Opresc motorul si daca e in prima viteza si trag ambreiajul merge foarte greu nu chiar ca si cum as lasa ambreiajul dar inainte dak era in prima viteza si trageam ambreiajul mergea usor ca si cum nu ar fi in viteza. Daca ma poate ajuta cineva cu vreun sfat e binevenit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Exista o probabilitate sa se fi golit carburatoarele,caz in care tre sa insisti putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slpknt Postat Octombrie 30, 2013 Autor Share Postat Octombrie 30, 2013 Problema tind sa cred k e undeva la ambreiaj din moment ce cu motorul oprit in treapta 1 cu ambreiajul tras merge ff greu. Am impins motorul aproape 2 km pana acasa timp in care am incercat de cateva ori sa-l mai pornesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 600rr e pe injectie, de unde esti baiete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slpknt Postat Octombrie 30, 2013 Autor Share Postat Octombrie 30, 2013 Da e pe injectie. Sunt din Mures Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) Exista o probabilitate sa se fi golit carburatoarele,caz in care tre sa insisti putin. Insista mult. Pana gasesti carburatoarele. Editat Octombrie 30, 2013 de LKss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 eu te sfatuiesc sa consulti mecanicul...singurul lucru care`mi vine in minte acum ar fi sigurantele care sunt pe partea stanga sub carena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slpknt Postat Octombrie 30, 2013 Autor Share Postat Octombrie 30, 2013 Pai fiind oprita ar trebui sa mearga usor roata din spate cu ambreajul tras cand e bagata in treapta de viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Pai fiind oprita ar trebui sa mearga usor roata din spate cu ambreajul tras cand e bagata in treapta de viteza Sa stii ca daca ai un ulei mai vascos in motor, atunci cand motorul este rece, este destul de greu sa impingi motocicleta cand e in viteza. Cumva inainte cand o impingeai era motorul cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Ai un senzor in carena de fata pe la faruri care detecteaza daca motocicleta este data peste cap sau cazuta (TPS sensor). Vezi ca daca ala cumva s-a blocat cand era pe-o parte nu invarte cand apesi pe buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slpknt Postat Octombrie 30, 2013 Autor Share Postat Octombrie 30, 2013 Nu. Cu motorul rece nepornit deloc. Il am din luna februarie anul asta si il mai porneam in curte si fiind incepator (primul meu motor cu schimbator) mai scapam ambreiajul si murea motorul si mergea impins in treapta 1 cu ambreiajul tras la 40-45 de grade apa in radiator deci motorul nu apuca sa se incalzeasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) Nu. Cu motorul rece nepornit deloc. Il am din luna februarie anul asta si il mai porneam in curte si fiind incepator (primul meu motor cu schimbator) mai scapam ambreiajul si murea motorul si mergea impins in treapta 1 cu ambreiajul tras la 40-45 de grade apa in radiator deci motorul nu apuca sa se incalzeasca Cele 40-45 grade fac ceva diferenta fata de un motor rece, atunci cand ai un ulei mai vascos. Editat Octombrie 30, 2013 de danutu_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slpknt Postat Octombrie 30, 2013 Autor Share Postat Octombrie 30, 2013 Senzorii nu au legatura cu partea mecanica ci cu partea electrica si deci dupa ce pornesc motorul. Problema cat mai simplificata cu putinta: motor oprit pe liber adica scos din viteza se poate impinge usor de tot. Cand il bag in treapta 1 nu mai misca dar...daca actionez ambreiajul ar trebui in mod normal sa decupleze cutia de viteze si sa mearga la fel de usor impins ca si cum ar fi scos din viteza iar la mine problema e ca merge f greu impins cu ambreiajul tras in treapta 1. Nu e inert...adica il pot impinge dar trebuie depusa multa forta si deci nu e ca si cum ar fi lasat ambreiajul Care aveti motor mergeti pana in garaj bagati-l in prima viteza trageti ambreiajul si veti vedea ca merge usor chiar daca nu porniti motorul si e rece. Merge impins si pe o rampa mica chiar dak e in viteza dar cu ambreiajul tras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) Eu vreau sa vina Performance Solutions sa-i raspunda despre treaba asta cu Honda Editat Octombrie 30, 2013 de wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Si eu mi-am scapat-o in curte si nu a mai pornit dupa aceea. Mecanicu mi-o descoperit problema. Era nu stiu ce senzor/switch/mufa iesita de la loc sau miscata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Insista mult. Pana gasesti carburatoarele. nu stiu unde imi era capu de dimineata,probabil la...,,pesti,,/index.php?/topic/679653-motociclisti-pasionati-de-sex/page-330&do=findComment&comment=3594363 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 asa pateam si eu la bandit. cand era rece nu prea o puteam impinge in treapta 1 chiar daca trageam ambreiajul. cand se incalzea motorul mergea impinsa usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Probabil treaba cu ambreiaj (s-a strambat maneta?) nu are legatura cu treaba cu pornitul. As zice ca nu mai debreieaza total, dar nu stiu de ce. Apoi, cu butonul ignition vrei sa spui buton de pornire (starter)? Nu stiu cum e la Honda, dar la Kawa, cand e in viteza si nu ai ambreiaj tras maxim, acel buton nu face nimic, pentru ca circuit de pornire e intrerupta in cazul asta. Daca nu stii mechanica, cel mai bine o duci la un service. Sa faci diagnoza la probleme de pornire prin internet paote sa fie destul de greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Salut, avand in vedere ca motoreta ta este una moderna avand la dispozitie miracolul numit injectie inseamna ca are si un mic calculator care te-ar putea ajuta. Am gasit topicul asta pe un forum care iti spune ce sa faci ca sa iti pui motoreta sa iti afiseze codurile de eroare: http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=85319 Oricum sezonul este cam dus, deci incearca sa nu fii prea suparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) Contact pus ,becul de neutru aprins,(deci scos din viteza),butonul rosu pe on ,strangi ambreiajul si apesi pe butonul de start: Motorul,se invarte si nu porneste? Sau nu se intampla nimic? Editat Octombrie 30, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slpknt Postat Octombrie 30, 2013 Autor Share Postat Octombrie 30, 2013 Contact pus ,becul de neutru aprins,(deci scos din viteza),butonul rosu pe on ,strangi ambreiajul si apesi pe butonul de start: Motorul,se invarte si nu porneste? Sau nu se intampla nimic? Cheia in contact, rasucita, se aprinde bordul, far, etc...apas pe butonul de pornire cu butonul rosu pe on cu ambreiaj sau fara pt ca persoana de la care am cumparat motorul zicea k porneste fara ambreiaj dar oricum am incercat ambele variante si porneste electromotorul si motorul dar "gatuit"ca si cum nu as avea benzina dar am 15l in rezervor Probabil treaba cu ambreiaj (s-a strambat maneta?) nu are legatura cu treaba cu pornitul. As zice ca nu mai debreieaza total, dar nu stiu de ce. Apoi, cu butonul ignition vrei sa spui buton de pornire (starter)? Nu stiu cum e la Honda, dar la Kawa, cand e in viteza si nu ai ambreiaj tras maxim, acel buton nu face nimic, pentru ca circuit de pornire e intrerupta in cazul asta. Daca nu stii mechanica, cel mai bine o duci la un service. Sa faci diagnoza la probleme de pornire prin internet paote sa fie destul de greu. Maneta e intacta deoarece motorul a cazut pe partea dreapta iar ambreiajul e pe stanga. Butonul de start scuze...nu stiam cum ii spune si am zis ignition. problema cu ambreiajul e cu motorul oprit. Daca il bagam in treapta 1 cu motorul pornit se oprea fara sa se mai auda ca atunci cand apesi butonul de start se oprea si bordul si pornea intr-o secunda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) Scuza-ma dar nu am inteles nimic! Deci motorul se invarte si nu porneste?Sau se invarte,porneste dar nu se tureaza? Explicatia cu "gatuit" de parca nu are benzina, nu o inteleg. Editat Octombrie 30, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Cred ca are bateria descarcata din descriere. la fel, mai e posibil sa o fi inecat si sa nu porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Eu vreau sa vina Performance Solutions sa-i raspunda despre treaba asta cu Honda here i am! @initiator: e normal, e honda! auzi tu, nu-i porneste motoru' de la ambreiaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slpknt Postat Octombrie 31, 2013 Autor Share Postat Octombrie 31, 2013 Cred ca are bateria descarcata din descriere. la fel, mai e posibil sa o fi inecat si sa nu porneasca. Posibil sa se fi descarcat bateria deoarece am incercat de cateva ori s-o pornesc si posibil sa o fi si inecat. Trebuia s-o las putin dupa ce am ridicat-o here i am! @initiator: e normal, e honda! auzi tu, nu-i porneste motoru' de la ambreiaj... Problema era k scoasa din viteza se invartea roata pe spate deci mergea impinsa deoarece nu mai pornea asa k m-am pus la impins doar k in treapta 1 normal sa nu mai miste deoarece e cuplata cutia de viteze si nu mai merge impinsa insa dak e in trepta 1 si tragi ambreiajul ar trebui sa mearga impinsa usor ca si cum nu ar fi in viteza. Dupa ce trag ambreiajul merge foarte greu deci nu ca si cum ar fi in viteza ci ca si cum nu ar debraia destul...merge franata roata pe spate si mentionez fara motor pornit. Motorul era cald deoarece am circulat vro 3 km cu el si l-am lasat sa ajunga apa la 60 de grade inainte sa pornesc la drum. Banuiesc ceva problema mecanica avand in vedere ca l-am scapat pe dreapta unde e ambreiajul si poate socul respectiv a cauzat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.