lessy Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 salutari! am o problema mai marisoara la un motor de la un Honda CBR 929 si am zis ca deschid un topic sa vad ca ce ar fi de facut cu el. deci motorul era ok.nu l-am forjat.l-am incalzit totdeauna inainte de pornire la drum.ulei scimbat facut cu el 4000 de km (motul 7100). dintrodata a inceput sa bate ceva la motor,si s-a accentuat in 2-3 km,dupa 7-8 km a devenit insuportabil,am zis ca amu amu sar pistoanele afara. batea doar cand era in viteza si in ori ce viteza era batea dupa turatia mnotorului. cand era in gol nimic nu se auzea. bataia se auzea taresi la 2500-3000 de ture si se simtea si in motor bataia si si cum tragea in hop cand lovea ceva pe acolo.primadata am crezut ca pe la ambreiaj e ceva problema...am desfacut dar nimica nu am observat... am luat jos motorul si am desfacut baia de ulei si am gasit ce am gasit...ceva pilitura de culoare aurie ci ceva span de otel. ce sa fac oare? sa il desfac mai departe sau sa il duc la un mecanic sau sa caut un alt motor? sincer mie frica sa repar daca se poate... sa nu revina bataia sau sa nu mai fie la fel cum a fost. VOI CE ZICETI??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 )))))))))))))))))))) e ceva normal la honda! p.s. ai cel putin un cuzinet dus. bataia pe care o auzeai era de la piston, lovea in chiulasa. pe liber sigur n-ai turat-o mai tare, facea fata presiunea de ulei si nu il lasa sa joace prea mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 3, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2013 pe liber l-am turat cat a mers.am zis ca daca vrea sa sara pistonul sa sara... deci ca caut alt motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionuttsg Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 demonteaza-l pe tot , ia piesa cu piesa , vezi ce si cum e dus prin el si dupa aia te gandesti daca sa cumperi motor cu totu' sau sa iei doar ce-ti trebuie si sa-l remontezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 VOI CE ZICETI???SAM_1556.JPGSAM_1558.JPGSAM_1561.JPG Io vad niste bucati de segmenti si de cuzineti amestecati intr-o ordine alandala! Motorul ala ar trebui desfacut complet si luat la puricat sau demontat de pe cadru si pus altul (mai ieftin ce-i drept, dar e loterie!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 3, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2013 segmenti ? nici nu m-am gandit la asta. voi demonta cu totului motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Spanu ala nu e de la segmenti, ascultal pe Performance ca are dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 (editat) Cuzineti biela sunt praf,la fel si vibrochenul,asa ca acel motor este compromis. Costurile de reparatie depasesc cu mult o valoare rezonabila a unui motor SH. Asa ceva o sa gasesti la biela... Editat Noiembrie 3, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 3, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2013 Asa ceva o sa gasesti la biela... vai de capu nostru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Recunosti materialul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 3, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2013 da da. doar de ce oare? de ce a cedat? de la ulei? trebuia ceva mai bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Motivul care a dus la acest dezastru este lipsa de ungere. De ce ? Multe cauze! Ulei slab calitativ Ulei degradat neschimbat la timp Ulei neconform cu uzura motorului Filtru ulei infundat Pompa ulei defecta Nivel scazut al uleiului Uzuri mari la linia vibrokenului etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 3, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2013 motul 7100 10W40 ester am folosit.vara am scimbat cu filtru cu tot.4000 de km am facut cu el.km motorului...18000 arata bordul. cu 13000 l-am cumparat. nivelu era ok.inca si culoarea uleiului era cat de cat rosu.nu negru. presiunea??? nu stiu niciodata nu m-a aratat nimic pe bord. nu stiu... numa data vitoare nu vreau sa patesc iar... (((( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbaro Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 13.000??? = 1000 km/an Daca vei gasi un motor second cu 50.000 reali sa zici multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 3, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2013 13.000??? = 1000 km/an Daca vei gasi un motor second cu 50.000 reali sa zici multumesc. nu stiu,poate a trecut de 113000... in2003va fost inmatriculat in italia si in 2007 a fost radiata din italia.am vazut cu ochi mei actele.iar eu l-am cumparat in 2012 octombrie 18. estetic e impecabil motorul... in fine ,nu mai conteaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 nu stiu,poate a trecut de 113000... in2003va fost inmatriculat in italia si in 2007 a fost radiata din italia.am vazut cu ochi mei actele.iar eu l-am cumparat in 2012 octombrie 18. estetic e impecabil motorul... in fine ,nu mai conteaza... ti-l face alexEn sa mearga ca nou, un pic de flegmol, un pic de pila pe vilbrochen si cuzineti de reba batuti la ciocan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Trezeste-te odata, motorul are 12 ani vechime, e din Italia, nu Groenlanda sau Islanda. In Italia sint 9 luni/sezon de mers pe 2 roti, 5000km ii faci annual, daca esti sarac si nu ai bani de benzina. S-ar putea sa fie cu 13 000km reali nuai si numai daca mot a fost de pista si alergata, insa nu prea cred nici varianta asta deoarece italienii nu stau pe pista c mto antice, acolo, motoretele de pista rareori depasesc 6 ani, le actualizeaza. Ca si altele cu aceeasi vechime, la asemenea ani, tre sa fii nebun sa dai banii pe o motoreta "aranjata" de vinzare. Dar voi, Batman, Batman. Nu esti primul patit, sint cu sutele in RO dar nu se posteaza necazurile, se "aranjeaza" si se vind la alti fraieri visatori in continuare. ti-l face alexEn sa mearga ca nou, un pic de flegmol, un pic de pila pe vilbrochen si cuzineti de reba batuti la ciocan Nu numai el ar putea face asta, la cit valoreaza un 929tzipla, nu se justifica alta reparative mai costisitoare. Cica Honda-i Honda. E la fel ca toate celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 3, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2013 nu ma intereseaza km,s-a dus in pul@ motoru? SA DUS... Cica Honda-i Honda. E la fel ca toate celelalte. ceva normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Ideal ar fi sa gasesti un motor functional pe care sa il auzi pornit, pe care sa-l desfaci si sa il reconditionezi cap-coada. Motorul actual il poti folosi pentru piese de schimb, in cazul in care gasesti ceva apropiat de masurile din fabrica - uzura minima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Ai pus-o nentule, nasoala treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Motivul care a dus la acest dezastru este lipsa de ungere. De ce ? Multe cauze! Ulei slab calitativ Ulei degradat neschimbat la timp Ulei neconform cu uzura motorului Filtru ulei infundat Pompa ulei defecta Nivel scazut al uleiului Uzuri mari la linia vibrokenului etc etc Tng , pana acum am "auzit" numai lucruri bune despre tine si vad ca aduci chiar si dovezi. Mi-as da si eu mobra pe mana ta ...Spune-mi unde ai service-ul . Eu nu sunt din Bucuresti , dar am motocicleta acolo . ON : Cel mai bine e sa iti cumperi alt motor. Nu cred ca mai rezolvi ceva cu ala , la un pret rezonabil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Io vad niste bucati de segmenti si de cuzineti amestecati intr-o ordine alandala! Motorul ala ar trebui desfacut complet si luat la puricat sau demontat de pe cadru si pus altul (mai ieftin ce-i drept, dar e loterie!). vezi prost. cum vezi de obicei toate problemele puse. raspunsurile tale pe sectiunea "service" o spun, nu eu... auzi tu la el segmenti... ma baiatule, n-ai nici cea mai vaga idee despre mecanica! dac se spargeau segmentii unui motor in 4 timpi ramaneau pe piston, n-au unde sa fuga... sa nu mai vorbim de faptul ca un piston e compromis de obicei (dar nu obligatoriu) cand segmentii se sparg... stai ma la cratita sau ceva, nu "repara" motoare ca nu-i de tine! segmenti ? nici nu m-am gandit la asta. voi demonta cu totului motoru segmenti nu-s acolo, nu asculta specimenul de mai sus, e mai special de felul lui dar nu are nici o treaba cu mecanica! ti-l face alexEn sa mearga ca nou, un pic de flegmol, un pic de pila pe vilbrochen si cuzineti de reba batuti la ciocan +1 @initiator: exista o sansa ce-i drept mica sa fi scapat vilbrochenul intreg. desfa-l si vezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 sa nu dramatizam. Motor complet sh, verificat pe moto, apoi platit, te intelegi cu vanzatorul. Eu am dat jumatate din pret inainte si am lasat gaj actele motoretei. Totul a fost ok. Decat sa repari la el si apoi sa stai cu grja ca cedeaza... P.S. tot forumul urla ca nu ai cum sa cumperi motocicleta veche de 10-12 ani si sa aibe sub 80-100k de km,altfel nu cedeaza motorul asa usor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 80-100 k sunt putini chiar si pentru motociclete. oricum la 10-12 ani te astepti realist vorbind la peste 200.000 reali. problema in cazul de fata, ma refer la problema principla, e faptul ca e honda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 (editat) Tng , pana acum am "auzit" numai lucruri bune despre tine si vad ca aduci chiar si dovezi. Mi-as da si eu mobra pe mana ta ...Spune-mi unde ai service-ul . Eu nu sunt din Bucuresti , dar am motocicleta acolo . Salut .Eu nu am service.este doar garajul meu unde ma joc cand vreau.On topic. Eu pun pariu ca nu a scapat vibrokenul sub 4 sutimi ovalitate pe maneton..ceea ce inseamna ca este "gata" Editat Noiembrie 3, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.