Sari la conținut

probleme la motor cbr 929


lessy
 Share

Postări Recomandate

salutari! am o problema mai marisoara la un motor de la un Honda CBR 929 si am zis ca deschid un topic sa vad ca ce ar fi de facut cu el. deci motorul era ok.nu l-am forjat.l-am incalzit totdeauna inainte de pornire la drum.ulei scimbat facut cu el 4000 de km (motul 7100). dintrodata a inceput sa bate ceva la motor,si s-a accentuat in 2-3 km,dupa 7-8 km a devenit insuportabil,am zis ca amu amu sar pistoanele afara. batea doar cand era in viteza si in ori ce viteza era batea dupa turatia mnotorului. cand era in gol nimic nu se auzea. bataia se auzea taresi la 2500-3000 de ture si se simtea si in motor bataia si si cum tragea in hop cand lovea ceva pe acolo.primadata am crezut ca pe la ambreiaj e ceva problema...am desfacut dar nimica nu am observat... am luat jos motorul si am desfacut baia de ulei si am gasit ce am gasit...ceva pilitura de culoare aurie ci ceva span de otel. ce sa fac oare? sa il desfac mai departe sau sa il duc la un mecanic sau sa caut un alt motor? sincer mie frica sa repar daca se poate... sa nu revina bataia sau sa nu mai fie la fel cum a fost. VOI CE ZICETI???post-74410-0-61554200-1383474840_thumb.jpgpost-74410-0-93530600-1383474850_thumb.jpgpost-74410-0-00397900-1383474858_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Io vad niste bucati de segmenti si de cuzineti amestecati intr-o ordine alandala!

Motorul ala ar trebui desfacut complet si luat la puricat sau demontat de pe cadru si pus altul (mai ieftin ce-i drept, dar e loterie!).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuzineti biela sunt praf,la fel si vibrochenul,asa ca acel motor este compromis.

Costurile de reparatie depasesc cu mult o valoare rezonabila a unui motor SH.



Asa ceva o sa gasesti la biela...

post-15340-0-78725500-1383486288_thumb.jpg

post-15340-0-70294700-1383486373_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motivul care a dus la acest dezastru este lipsa de ungere.

De ce ? Multe cauze!

Ulei slab calitativ

Ulei degradat neschimbat la timp

Ulei neconform cu uzura motorului

Filtru ulei infundat

Pompa ulei defecta

Nivel scazut al uleiului

Uzuri mari la linia vibrokenului

etc etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motul 7100 10W40 ester am folosit.vara am scimbat cu filtru cu tot.4000 de km am facut cu el.km motorului...18000 arata bordul. cu 13000 l-am cumparat. nivelu era ok.inca si culoarea uleiului era cat de cat rosu.nu negru. presiunea??? nu stiu niciodata nu m-a aratat nimic pe bord. nu stiu... numa data vitoare nu vreau sa patesc iar... :(((((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13.000??? = 1000 km/an

Daca vei gasi un motor second cu 50.000 reali sa zici multumesc.

nu stiu,poate a trecut de 113000... in2003va fost inmatriculat in italia si in 2007 a fost radiata din italia.am vazut cu ochi mei actele.iar eu l-am cumparat in 2012 octombrie 18. estetic e impecabil motorul... in fine ,nu mai conteaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu,poate a trecut de 113000... in2003va fost inmatriculat in italia si in 2007 a fost radiata din italia.am vazut cu ochi mei actele.iar eu l-am cumparat in 2012 octombrie 18. estetic e impecabil motorul... in fine ,nu mai conteaza...

 

ti-l face alexEn sa mearga ca nou, un pic de flegmol, un pic de pila pe vilbrochen si cuzineti de reba batuti la ciocan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trezeste-te odata, motorul are 12 ani vechime, e din Italia, nu Groenlanda sau Islanda. In Italia sint 9 luni/sezon de mers pe 2 roti, 5000km ii faci annual, daca esti sarac si nu ai bani de benzina. S-ar putea sa fie cu 13 000km reali nuai si numai daca mot a fost de pista si alergata, insa nu prea cred nici varianta asta deoarece italienii nu stau pe pista c mto antice, acolo, motoretele de pista rareori depasesc 6 ani, le actualizeaza. Ca si altele cu aceeasi vechime, la asemenea ani, tre sa fii nebun sa dai banii pe o motoreta "aranjata" de vinzare. Dar voi, Batman, Batman. Nu esti primul patit, sint cu sutele in RO dar nu se posteaza necazurile, se "aranjeaza" si se vind la alti fraieri visatori in continuare.



ti-l face alexEn sa mearga ca nou, un pic de flegmol, un pic de pila pe vilbrochen si cuzineti de reba batuti la ciocan

Nu numai el ar putea face asta, la cit valoreaza un 929tzipla, nu se justifica alta reparative mai costisitoare. Cica Honda-i Honda. E la fel ca toate celelalte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideal ar fi sa gasesti un motor functional pe care sa il auzi pornit, pe care sa-l desfaci si sa il reconditionezi cap-coada.

Motorul actual il poti folosi pentru piese de schimb, in cazul in care gasesti ceva apropiat de masurile din fabrica - uzura minima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motivul care a dus la acest dezastru este lipsa de ungere.

De ce ? Multe cauze!

Ulei slab calitativ

Ulei degradat neschimbat la timp

Ulei neconform cu uzura motorului

Filtru ulei infundat

Pompa ulei defecta

Nivel scazut al uleiului

Uzuri mari la linia vibrokenului

etc etc

Tng , pana acum am "auzit" numai lucruri bune despre tine si vad ca aduci chiar si dovezi.

Mi-as da si eu mobra pe mana ta ...Spune-mi unde ai service-ul . Eu nu sunt din Bucuresti , dar am motocicleta acolo .

 

ON : Cel mai bine e sa iti cumperi alt motor. Nu cred ca mai rezolvi ceva cu ala , la un pret rezonabil .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io vad niste bucati de segmenti si de cuzineti amestecati intr-o ordine alandala!

Motorul ala ar trebui desfacut complet si luat la puricat sau demontat de pe cadru si pus altul (mai ieftin ce-i drept, dar e loterie!).

 

vezi prost. cum vezi de obicei toate problemele puse. raspunsurile tale pe sectiunea "service" o spun, nu eu... auzi tu la el segmenti... ma baiatule, n-ai nici cea mai vaga idee despre mecanica! dac se spargeau segmentii unui motor in 4 timpi ramaneau pe piston, n-au unde sa fuga... sa nu mai vorbim de faptul ca un piston e compromis de obicei (dar nu obligatoriu) cand segmentii se sparg... stai ma la cratita sau ceva, nu "repara" motoare ca nu-i de tine!

 

segmenti :blink: ? nici nu m-am gandit la asta. voi demonta cu totului motoru

 

segmenti nu-s acolo, nu asculta specimenul de mai sus, e mai special de felul lui dar nu are nici o treaba cu mecanica!

 

ti-l face alexEn sa mearga ca nou, un pic de flegmol, un pic de pila pe vilbrochen si cuzineti de reba batuti la ciocan

 

+1

 

 

@initiator: exista o sansa ce-i drept mica sa fi scapat vilbrochenul intreg. desfa-l si vezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu dramatizam. Motor complet sh, verificat pe moto, apoi platit, te intelegi cu vanzatorul. Eu am dat jumatate din pret inainte si am lasat gaj actele motoretei. Totul a fost ok. Decat sa repari la el si apoi sa stai cu grja ca cedeaza...

P.S. tot forumul urla ca nu ai cum sa cumperi motocicleta veche de 10-12 ani si sa aibe sub 80-100k de km,altfel nu cedeaza motorul asa usor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tng , pana acum am "auzit" numai lucruri bune despre tine si vad ca aduci chiar si dovezi.

Mi-as da si eu mobra pe mana ta ...Spune-mi unde ai service-ul . Eu nu sunt din Bucuresti , dar am motocicleta acolo .

Salut .Eu nu am service.este doar garajul meu unde ma joc cand vreau.

On topic.

Eu pun pariu ca nu a scapat vibrokenul sub 4 sutimi ovalitate pe maneton..ceea ce inseamna ca este "gata"

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...