ioneld Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Atasez un link cu imagini si o scurta istorie a motocicletelor germane . Daca se considera a fi inpropriu si irelevant topicul se poate sterge . Multumesc http://ucmr-romania.blogspot.ro/p/oldtimer.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Super articolul,multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 ioneld> acum iti inteleg mai bine poza de la avatar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nifartachi Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Macar are poze faine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 (editat) Sunt cateva date incorecte despre motocicletele prezentate pe site-ul postat de ioneld. Una din ele este cea despre "inventarea"/proiectarea DKW-ului NZ 350-1. Acel model de motocicleta a fost proiectat inca din 1938, nicidecum 1939. Afirmatia "oferindu-i un nou nume IJ Festival 350" este cat se poate de incorecta. Numele de IJ Festival l-a purtat si inca il mai poarta modelul IJ 49 ... asta datorita Festivalului International al Tineretului ce s-a tinut in anul 1953, an in care fabrica de la Ijevsk nu mai fabrica IJ 350 (sistarea productiei modelului facandu-se in 1949). PS : e pacat ca , tocmai pe blog-ul UCMR , informatiile sa fie gresite. Ma gandesc ca cei ce au facut "mini-istoria" motocicletelor din articol puteau sa se informeze mai bine despre ceea ce scriu. Editat Noiembrie 11, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 " În anul 1050 Stalin livrează aramatei chineze mai multe motociclete M72 pentru dotare. " inca o greseala, micuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Foarte foarte foarte tare! Multumim ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Blogul este prost cap coada , informatii eronate poze puse aiurea cu comentarii gresite . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Nu trebuie sa folosim cuvinte tari.Omu a muncit ca sa faca aceasta prezentare.Din capul locului putem spune ca este o realizare interesanta si placuta.Avand in vedere vastitatea subiectului ,O istorie a motocicletelor germane,prezentarea este foarte,foarte concentrata si cu mici greseli,inerente atunci cand muncesti si faci ceva.Apropos de greseli,de exemplu,o alta greseala este afirmatia privind cea mai copiata motocicleta din lume.Cea mai copiata motocicleta din lume este DKW 125 Rt.Au facut-o :Germania Democrata ,Harley Davidson ,Rusia ,Ungaria, Africa de Sud,Italia,Japonia si mai sunt da io nu le mai stiu. Ce putem spune ,este ca e o incercare,mai mult sau mai putin reusita dar de toata lauda si ca, fiind un reper de inceput,poate constitui un imbold pentru altii ca sa faca o prezentare si mai buna si mai completa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 E laudabila initiativa lui Ionel dar autorul saitului bate campii rau cam toate informatiile sunt eronate. A luat cel ce a facut saitul toate informatiile gresite care se gasesc pe net care despre motocicletele germane. Cum ar fi faptul ca motoicleta bmw r71 a fost comandata de armata germana pentru a inlocui motocicleta bmw r12. De fapt motocicleta bmw r71 motocicleta civila de lux , scumpa nu a fost comandata de armata germana.Numai ultimele 500 de bucati de bmw r 71 au fost facute pentru armata cu mici diferente fata de varianta civila , ele intrand in mare parte in dotarea diviziilor ss. Motocicletele comandate de armata au fost bmw r75 si zundapp ks 750. S-a incercat de cele 2 firme modificarea mai intai a moto deja existente respectiv bmw r71 si zundapp ks 600. Dar s-a dovedit ca trebuiau facute 2 motocilete complet noi ca sa intruneasca cerintele armatei. Cele 2 proiecte au evoluat in paralel cele 2 firme ambele avand idei asemanatoare. In practica zundapp ks 750 s-a dovedit superioara in special furca fiind mult superioara celei de la bmw r 75 asigurand un confort sporit la mersul pe teren accidentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 ....dar autorul saitului bate campii rau cam toate informatiile sunt eronate.....informatiile gresite care se gasesc pe net ... ....este cea despre "inventarea"/proiectarea DKW-ului NZ 350-1... Nici voi nu detineti "adevarul absolut"! Si nici nu a-ti avea cum! Pe vremea celor relatate poate ca nici parintii vostri nu existau. Evident ca si informatiile voastre sunt la fel de eronate avand aceeasi sursa: netul. Nu cred ca va-ti deplasat sa adunati dovezi in Germania, in Rusia, etc... dar stiti ca informatia pe care o detineti voi este singura adevarata... Ce usor este sa aruncati cu pietre! Asai-i? O informare istorica este bazata pe documente scrise, evenimente ale vremilor trecute, adunate din baze de date la care nu aveti acces, din informari la fata locului(acolo unde mai exista arhive)... si uneori nici acestea nu sunt de ajuns pentru a reface un trecut. Nu trebuie sa folosim cuvinte tari.Omu a muncit ca sa faca aceasta prezentare......poate constitui un imbold pentru altii ca sa faca o prezentare si mai buna si mai completa. De data asta sefu', iti impartasesc parerea. Deasemeni intotdeuna apreciez pasiunea, iar atunci cind cineva incearca sa faca ceva nu pot decat sa-l incurajez... In legatura cu RT-ul de 125 ai dreptate, sunt un mic fan si fost posesor al acestei "minuni" pe doua roti... am citit multe despre ea(cronici europene)... probabil mult prea putin din tot ce sa scris despre DKW RT-125 la nivel mondial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Cea mai copiata motocicleta din lume este DKW 125 Rt.Au facut-o :Germania Democrata ,Harley Davidson ,Rusia ,Ungaria, Africa de Sud,Italia,Japonia si mai sunt da io nu le mai stiu. In Japonia - mai exact Yamaha. O copie a DKW 125 fost prima motocicleta Yamaha : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Interesant articolul ! Motocicletele din acea vreme aveau personalitate si o robustete care nu se regaseste la cele fabricate in zilele noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Asta e exact,exact ca Mz rt 125 (mici diferente) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 E laudabila initiativa lui Ionel dar autorul saitului bate campii rau cam toate informatiile sunt eronate. A luat cel ce a facut saitul toate informatiile gresite care se gasesc pe net care despre motocicletele germane. Cum ar fi faptul ca motoicleta bmw r71 a fost comandata de armata germana pentru a inlocui motocicleta bmw r12. De fapt motocicleta bmw r71 motocicleta civila de lux , scumpa nu a fost comandata de armata germana.Numai ultimele 500 de bucati de bmw r 71 au fost facute pentru armata cu mici diferente fata de varianta civila , ele intrand in mare parte in dotarea diviziilor ss. Motocicletele comandate de armata au fost bmw r75 si zundapp ks 750. S-a incercat de cele 2 firme modificarea mai intai a moto deja existente respectiv bmw r71 si zundapp ks 600. Dar s-a dovedit ca trebuiau facute 2 motocilete complet noi ca sa intruneasca cerintele armatei. Nici voi nu detineti "adevarul absolut"! Si nici nu a-ti avea cum! Pe vremea celor relatate poate ca nici parintii vostri nu existau. Evident ca si informatiile voastre sunt la fel de eronate avand aceeasi sursa: netul. Nu cred ca va-ti deplasat sa adunati dovezi in Germania, in Rusia, etc... dar stiti ca informatia pe care o detineti voi este singura adevarata... Ce usor este sa aruncati cu pietre! Asai-i? O informare istorica este bazata pe documente scrise, evenimente ale vremilor trecute, adunate din baze de date la care nu aveti acces, din informari la fata locului(acolo unde mai exista arhive)... si uneori nici acestea nu sunt de ajuns pentru a reface un trecut. Nenea Cristi, ce spune aici Taz1 (Ciprian) este adevarat. Pe net se gasesc informatii, dar trebuie filtrate. De ex, R71 s-a fabricat in 38-39, era una dintre motocicletele germane de lux, costa cat 3 Broscute noi la aceea vreme. In 41 trupele SS primesc 500 de bucati, fabricate special pentru ei. N-am vrut sa scriu nimic despre initiatorul blogului, dar amesteca intr-un mare fel informatiile citite aiurea. Nu sunt atat de radical incat sa spun ca articolul e prost de la cap la coada, dar sunt multe lucuri de indreptat, asta pentru a nu fi retinute de catre cititorii neavizati informatiile asa cum sunt prezentate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Referitor la istoria motocicletelor din anii 30, 40 cele mai multe informatii eronate avem cu referire la motociletele germane. Daca acum 10,15 ani cand au aparut primele saituri de moto au facut aceste saituri nu aveau acces la anumite informatii sau nu au fost interesati sau nu au avut rabdare sa caute mai mult referitor la moto germane din epoca , in ultimii ani pe masura ce din ce in ce mai multi pasionati s-au aplecat asupra subiectului informatiile au devenit din ce in ce mai exacte. Din pacate pe net au ramas o gramada de informatii gresite inclusiv pe wikipedie. Asfel pe wiki se spune ca motorul de la bmw r 75 a sta la baza tuturor motoarelor boxer postbelice ceea ce este fals. Motorul de bmw r5 bmw r51 si bmw r7 pentru moto boxer respectiv motorul de bmw r23 pentru monociclindrice au stat la baza motorarelo bmw postbelice. Motorul de bmw r75 a fost folosit exclusiv la moto bmw r75.Nici rusii nu s-au inspirat dupa el la baza motoarelor lor OHV de ural a sta mai degraba motorul de m-72. O alta legenda ce circula pe net este cea potrivit careia fabrica bmw a fost luata cu totul de rusi la sfarsitul razboiului. De fapt fabrica a ramas acolo si a produs in continuare. Prima data a produs cateva limuzine pentru generalii rusi cu aceasta acozie conducerea fabricii a propus si continuarea productiei de moto respectiv a moto bmw r35 ( existau in buncare speciale multe motoare si cutii de r 35 + alte piese) . Productia a continuat cu r 35 ca reparatii de razboi si mai tarziu s-a fabricat aici moto emw r 35. Alta informatie gresita care apare pe net este cea privitoare la originile m-72 ca moto copiata piesa cu piesa de rusi. De fapt rusii au avut licenta luata de la nemti a produce bmw r 71 ca urmare a acordurilor economice incheiate cu Germania la sfarsitul anilor 30. Fabrica care a fost luata de rusi dupa razboi a fost fabrica dkw.Sau una din fabricile dkw. Tot la capitolul povesti ce apar pe net este cea cu privire la numarul de moto germane ce a supravietuit razboiului. Se considera ca marea majoritate au fost distruse in razboi de unde si relativa lor rariatete acuma. Multe au supravietuit razboiului dar in numar foarte mare au fost folosite la maxim dupe razboi si apoi aruncate la fier vechi nefind considerate obiecte de valoare. Si referitor la moto de la noi persista niste povesti cam toate moto germane din razboi fiind gasite conform spuselor diferitilor mosi pe camp ascunse ingropate etc. Cazuri au fost dar destul de putine marea majoriate capturate de armata romana si folosite sau de armata rusa . Ele au fost vandute populatiei in anii 50 cand au fost importate moto rusesti noi pentru armata si mz bk -350 pentrru militie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Nenea Cristi, ce spune aici Taz1 (Ciprian) este adevarat....................Nu sunt atat de radical incat sa spun ca articolul e prost de la cap la coada, dar sunt multe lucuri de indreptat... Sefu', din pasiune am citit multe despre despre istoria moto. Mai ales a celor gremane! Este adevarat ca tot ce se scrie in general, este confuz si contradictoriu(sunt si anumite interese de a se mentine aceasta stare chiar pe site-urile marilor producatori unde istoria lor se rezuma la cateva fraze si unde sunt omise intentionat mari perioade). Din aceasta cauza ma abtin sa fac comentarii categorice... dar nu pot sa fiu de acord cu comentariile distructive, a celor ce critica in loc sa vina cu completari utile si constructive. Cele mai multe "istorii pe doua roti" sunt scrise pe bloguri sau in alte articole tutoriale facute de pasionati care este evident ca au si multe neadevaruri... este problema noastra a cititorilor de a scana si a discerne cele scrise! Acum, o fii Taz1 prietenul tau, dar uite ca poate scrie si constructiv... asa-i? Intre ultima postare si celelalte este o mare schimbare de atitudine... nu pot decat sa salut astfel de comentarii. PS. Am o tuica buna care merge fiarta... mai trebe un week si dor de-un foc cu slana , ceapa si ce s'o mai gasii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 (editat) Cristi prietene,sefu,tuica "buna" e pacat sa o fierbi.Aia de calitate se"vorbeste" sau mai pe romaneste ,se " barfeste" ,cu amicii scu ceapa si o sunca putin mai impanata.Si nu prea multa ca da dureri de cap. Ai dreptate cu atitudinea,am remarcat si eu lucru asta si ma bucur.Ai cam inceput sa ai dreptate de la o vreme.Ne inteleptim? Editat Decembrie 6, 2013 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 (editat) Nici voi nu detineti "adevarul absolut"! Si nici nu a-ti avea cum! Pe vremea celor relatate poate ca nici parintii vostri nu existau. Evident ca si informatiile voastre sunt la fel de eronate avand aceeasi sursa: netul. Nu cred ca va-ti deplasat sa adunati dovezi in Germania, in Rusia, etc... dar stiti ca informatia pe care o detineti voi este singura adevarata... Ce usor este sa aruncati cu pietre! Asai-i? O informare istorica este bazata pe documente scrise, evenimente ale vremilor trecute, adunate din baze de date la care nu aveti acces, din informari la fata locului(acolo unde mai exista arhive)... si uneori nici acestea nu sunt de ajuns pentru a reface un trecut. De data asta sefu', iti impartasesc parerea. Deasemeni intotdeuna apreciez pasiunea, iar atunci cind cineva incearca sa faca ceva nu pot decat sa-l incurajez... In legatura cu RT-ul de 125 ai dreptate, sunt un mic fan si fost posesor al acestei "minuni" pe doua roti... am citit multe despre ea(cronici europene)... probabil mult prea putin din tot ce sa scris despre DKW RT-125 la nivel mondial. Sunt destule documente scrise ce-mi sustin randurile scrise mai sus. Chiar daca sursa ar fi fost internetul tot am dreptate. 'Nea Cristi .... spune-mi, te rog, in ce an au "inventat"/proiectat nemtii DKW-ul NZ 350. E cumva o moda sa te contrazici cu un mecanic, in probleme de mecanica, daca tu esti tinichigiu ? Sau invers ? E chiar de neconceput ca cineva sa stie mai multe despre motocicletele anilor trecuti decat tine ? Chiar nu inteleg ce se intampla cu oamenii ce "frecventeaza" sub-forumul asta si cel al comunistelor. De unde atatea contre si , cel mai important , DE CE ? Editat Decembrie 6, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Sunt destule documente scrise ce-mi sustin randurile scrise mai sus. Chiar daca sursa ar fi fost internetul tot am dreptate. 'Nea Cristi .... spune-mi, te rog, in ce an au "inventat"/proiectat nemtii DKW-ul NZ 350. E cumva o moda sa te contrazici cu un mecanic, in probleme de mecanica, daca tu esti tinichigiu ? Sau invers ? E chiar de neconceput ca cineva sa stie mai multe despre motocicletele anilor trecuti decat tine ? Chiar nu inteleg ce se intampla cu oamenii ce "frecventeaza" sub-forumul asta si cel al comunistelor. De unde atatea contre si , cel mai important , DE CE ? Asteptam de la tine o prezentare,amanuntita ,documentata si cand colo tu te apuci sa-l pui la punct pe Cristi.Intre voi doi este o distanta uriase,din toate punctele de vedere si nu in favoarea ta.Ai ridicat privirea la Cristi si te-a cam luat "flama" Hai mai bine sa revenim la Istoria motocicletelor germane si sa imbunatatim prezentarea facuta de persoana aceea binevoitoare.Propun tuturor sa-si aleaga fiecare o firma germana producatoare de motociclete si sa prezinte ,cu imagini,cu picanterii,cu povesti nestiute de noi,cate unu din modele.De regula cel mai bine cunoscut lui sau chiar avut in posesie si proprietate.Lolo este expert in IJ 49,Ij 56 si taticu lor,DKW 350.Poti incepe Lolo sa ne uimesti cu prezentarea modelului si cu afisarea surselor.Vreu sa subliniez faptul ca Lolo chiar este expert la acest model si nu am facut mishto de el. Eu ma voi pregati si voi prezenta Zundapp 350 DS,o motocicleta rara care se afla in colectia mea,65 % originala si cu o aparitie meteorica in peisajul motociclismului german sau european.Spor la cercetare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Asteptam de la tine o prezentare,amanuntita ,documentata si cand colo tu te apuci sa-l pui la punct pe Cristi.Intre voi doi este o distanta uriase,din toate punctele de vedere si nu in favoarea ta.Ai ridicat privirea la Cristi si te-a cam luat "flama" Hai mai bine sa revenim la Istoria motocicletelor germane si sa imbunatatim prezentarea facuta de persoana aceea binevoitoare.Propun tuturor sa-si aleaga fiecare o firma germana producatoare de motociclete si sa prezinte ,cu imagini,cu picanterii,cu povesti nestiute de noi,cate unu din modele.De regula cel mai bine cunoscut lui sau chiar avut in posesie si proprietate.Lolo este expert in IJ 49,Ij 56 si taticu lor,DKW 350.Poti incepe Lolo sa ne uimesti cu prezentarea modelului si cu afisarea surselor.Vreu sa subliniez faptul ca Lolo chiar este expert la acest model si nu am facut mishto de el. Eu ma voi pregati si voi prezenta Zundapp 350 DS,o motocicleta rara care se afla in colectia mea,65 % originala si cu o aparitie meteorica in peisajul motociclismului german sau european.Spor la cercetare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Sunt destule documente scrise ce-mi sustin randurile scrise mai sus. Chiar daca sursa ar fi fost internetul tot am dreptate. 'Nea Cristi .... spune-mi, te rog, in ce an au "inventat"/proiectat nemtii DKW-ul NZ 350. E cumva o moda sa te contrazici cu un mecanic, in probleme de mecanica, daca tu esti tinichigiu ? Sau invers ? E chiar de neconceput ca cineva sa stie mai multe despre motocicletele anilor trecuti decat tine ? Chiar nu inteleg ce se intampla cu oamenii ce "frecventeaza" sub-forumul asta si cel al comunistelor. De unde atatea contre si , cel mai important , DE CE ? Da, unii persevereaza la nesfarsit… “DE CE”- ul fiind culmea nedumeririi tale! Deci: faptul ca nu scriu, nu inseamna ca nu citesc… iar postarile tale din ’07 arata ca erai mult mai putin documentat decat astazi(cel putin in materie de ij)… Nu pot decat sa admir pasiunea si evolutia ta. Sursa fiind evident netul! Insa acuzatia ta e deplasata... Mai mult decat atat: nici nu citesti ce scriu sau nu intelegi(ceeace este mult mai grav – ar trebui sa recitesti atunci cand raspunzi)… apoi vi si te ratoiesti la mine inutil! Nu toti au perceptia si ratiunea ta, punctele de referinta fiind diferite la fiecare individ in parte… inclusiv libertatea opiniei si a exprimarii acesteia. Discernamantul il are intotdeanua cititorul! Pe scurt: Nici nu am aprobat nici dezabrobat cele scrise de tine sau de Taz1, am penalizat doar modul in care a-ti facut-o. De ce am scris atunci? Pentru a evidentia aportul tau distructuiv in a arunca cu pietre in munca altuia sau altora (care isi permit sa scrie despre pasiune lor). Fa o istorie a unei motociclete (documentata daca esti in stare), alege ce vrei tu… si ve-i avea in mine un sustinator, dar vo-i penaliza tot timpul pe cei care arata cu degetul si nu fac nimic. PS. Pasiunea nu are legatura cu meseria! Cunosc un licean care da lectii de aplicatii pe calculator la multi IT-isti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stres Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Informatii despre istoria fetelor de pe motor v-ar interesa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.