cristi74 Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Astea sunt pozele cu motorul,unde nu se vede cum ca ar scapa compresie si o poza cu carburatorul K62 (este compatibil cu motorul de Ij56?). Si eu am avut probleme cu ij-ul, cum am pus k65.N. a mers bine. Planeta k65.N. Jupiter k.65.D. Minsc k.65.C. Voshod k65.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 7, 2015 Autor Share Postat Iunie 7, 2015 Asta e de Ij? E de MZ RT 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Si eu am avut probleme cu ij-ul, cum am pus k65.N. a mers bine. Planeta k65.N. Jupiter k.65.D. Minsc k.65.C. Voshod k65.B. Pe al meu scrie doar K 65. Ce tip este ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Dupa mai multe reglaje si interventii ,luand in considerare sfaturile voastre ,am mutat acul pontou la a 3-a crestatura,am pus o bujie de valore termica mai mare( multumesc Lolo!) si vad ca Ij-ul se comporta mult mai bine dar totusi in vitezele 1 si 2 motocicleta merge defectuos si anume merge in "valuri".Dupa o tura mai lunga (20-30 km) am observat ca raman fara baterie asta insemnand ca dinamul meu de 6V nu prea incarca asa ca am umblat la carbuni (nu ma prea pricep, dar ce lungime trebuie sa aiba in mod normal acesti carbuni?mie mi se par cam mici,au in jur de 1 cm) si am mai intins putin arculetele, dar vad ca becul martor de incarcare din bord se stinge doar la turatii destul de mari dar si atunci mai apar oscilatii,adica beculetul ba se stinge ba se aprinde. In privinta carburatorului tot nu m-am lamurit daca este compatibil cu motorul sau nu,vad ca si asa el da cat de cat randament,insa dupa functionarea motocicletei 20-30 de minute tobele sunt cam ude deci inseamna ca debitul de combustibil este cam mare sau asa ar trebui sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Pe al meu scrie doar K 65. Ce tip este ? Nu stiu ce este, fiecare model trebuie sa aiba litera lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Ca ai tobe ude nu e obligatoriu de la carburatie. Rezolva mai intai incarcarea si apoi alte detalii... Parerea mea .... locul dinamului de 6v este pe raft pt expozitie.. Nicidecum pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 10, 2015 Autor Share Postat Iunie 10, 2015 Mihai, parerile sunt impartite cand vine vorba de generatorul motocicletei. Mai exista o varianta si anume folosirea LED-urilor in locul becurilor si asta pentru a avea suficient curent pentru instalatia electrica a IJ-ului 56 alimentata de dinamul ce produce doar 43 W ( abia de la 3000 rpm ) - nicidecum 45 ( cum scrie pe el ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Cumpar 2 tobe bune de Ij 56 originale, bune poate insemna si usor ruginite dar fara indoiri si cu sitele intregi: bune pentru cromare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 Mihai, parerile sunt impartite cand vine vorba de generatorul motocicletei. Mai exista o varianta si anume folosirea LED-urilor in locul becurilor si asta pentru a avea suficient curent pentru instalatia electrica a IJ-ului 56 alimentata de dinamul ce produce doar 43 W ( abia de la 3000 rpm ) - nicidecum 45 ( cum scrie pe el ). Tocmai din aceasta cauza am specificat parerea mea... Eu sunt multumit de cei 90de W dati de magnetoul de voshod , si de toate scanteile date cand trebuie de senzor . Mult succes cu dinamul si sa ne vedem cu bine pe strazile patriei cu ale noastre ijuri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 Asa cum am spus in postarile anterioare, nu-i dadeam de cap si nu gaseam defecul ,de ce nu incarca bateria asa ca am inceput sa le iau pe rand. Am inceput cu dinamul,releul de incarcare si m-am gandit chiar la contact (cu cheie) cum ca ar putea avea un defect.Vazand ca nu rezolv nimic am apelat la un prieten electronist. Dupa mai multe incercari si verificari el a zis ca de vina ar fi releul de incarcare, asa ca am cautat prin rafturi stiind ca am "ceva" relee de rezerva si am gasit doua relee "obosite" ,fara capac nestiind daca vor fi bune de ceva. Am demontat releul defect de pe motocicleta si am pus unul dintre cele gasite care arata mai bine,am montat firele frumusel tinand cont de semnele de pe spatele lui (cel care era pe motocicleta avea aceleasi semne cu cel gasit de mine dar in alta ordine).Dupa ce am montat releul cu pricina zic: "hai sa ii dau o pedala sa vad daca am rezolvat o treaba sau nu" si cand am pornit motocicleta "surpriza!" ,becul martor (de incarcare) s-a stins imediat. Nu imi venea sa cred dar prietenul meu a pus aparatul de masurat la bornele bateriei si zambind catre mine spune: "incarca undeva intre 7-7.3,deci este in regula". Atasez o poza cu releul de dinainte (poza1) si un releu asemanator cu cel care este montat acum pe motocicleta (poza2). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 11, 2015 Autor Share Postat Iunie 11, 2015 Cel din poza 1 este releu de incarcare ce s-a montat pe IJ 56 doar intre anii 1956 - 1958. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen09 Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 (editat) Salut. Cauta aripa pentru atas ca cel din poza Editat Iunie 20, 2015 de eugen09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 (editat) ...asa am patit si eu, nu mai e nimic de facut!..patru viteze in marsarier.... Sau pune un inversor la cutia de viteze, sau muta ghidonul pe şaua din spate si conduce invers.... Si totusi magnetoul se invarte corect! Deci in cutie e buba....Trebuie inversate toate pinioanele... alte idei nu mai am.... Al naibii forum! Cand vreau sa intru la fun imi da postul asta. Editat Iulie 1, 2015 de bachus_21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus2kro Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Salutare. Ce tip de bec pe 12V s-ar potrivi in soclul original al farului de IJ56, fara modificari, improvizatii etc.? IJ-ul meu nu avea nicun bec, asa ca nu stiu ce sa caut. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus2kro Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Sautare! Am reusit sa finalizez IJ-ul, ce e drept cu o luna intarziere fata de ce mi-am propus. Mai intentionez sa fac mici retusuri (cum ar fi vopsirea telescoapelor si a rotii din fata in ton cu restul), insa dupa ce o inmatriculez. Va atasez cateva fotografii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 11, 2015 Autor Share Postat August 11, 2015 Sautare! Am reusit sa finalizez IJ-ul, ce e drept cu o luna intarziere fata de ce mi-am propus. Mai intentionez sa fac mici retusuri (cum ar fi vopsirea telescoapelor si a rotii din fata in ton cu restul), insa dupa ce o inmatriculez. Va atasez cateva fotografii. 20150810_195604.jpg20150810_195619.jpg20150810_195632.jpg20150810_195714.jpg20150810_195742.jpg20150810_195753.jpg20150810_195847.jpg20150810_195909.jpg20150810_195921.jpg20150810_195932.jpg Bravo ! Sa inteleg ca ai lasat deoparte celalalt proiect ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 arata super! multa munca! felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus2kro Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Multumesc pentru aprecieri. Bravo ! Sa inteleg ca ai lasat deoparte celalalt proiect ? Am lucrat relativ in paralel la ambele motocilete, in functie de cum gaseam piese, pentru a evita timpii morti. Minsk-ul l-am finalizat in urma cu doua saptamani, dar nu avea cric ca sa-l pot baga in sedinta foto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Astazi am facut un drum ceva mai lung cu 56-le.Nahh..de cand l-am luat am facut drumuri scurte din teama ca e veche,e ruseasca,etc.Sunt surprins...chiar e o motocicleta buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 angus2kro si pinnochio ar trebui sa ne intalnim in Timisoara sa facem o sedinta foto, sa schimbam idei si eventual o mica plimbare Eu am mai cumparat un Ij cu atas si vreau sa restaurez atasul si o poza cu Ij-urile si un Nipru modificat .https://www.facebook.com/alin.lucian.39/videos/10205263138523515/ o plimbare asa scurta de duminica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Link-ul de Facebook e cu acces restricţionat, nu e public. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Din pacate nu reusesc sa incarc filmul pe forum, dar va pun o poza cu Ij-ul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 cat are pistonul de cota 4 la IJ 56? Se gasesc pistoane si mai mari? Am un cilindru uzat, de 74 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 27, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2016 Vand lampa spate IJ 56. » Post actualizat in 28 Jan 2016 11:06Carcasa cromata.Pret 150 ron.» Post actualizat in 28 Jan 2016 13:16Lampa s-a vandut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.